Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hilppa sanoi:
Tämän postin tarkoitus olikin, että jos sinulla on makea, hieno ja tyylikäs noihin mittoihin sopiva TV-taso (malli täysin vapaa....) niin anna vinkkiä kuvan kera tai ilman

Ikea Kull -taso, 79e.
Leveys: 149 cm
Syvyys: 58 cm
Korkeus: 25 cm
Suurin sallittu paino: 100 kg

47862_PE144309_S4.jpg

Itse jätin renkaat asentamatta.

Vepsäläisestä löytyy varmasti taso kuin taso, muistaakseni ihan edullisiakin on valikoimissa, jotka eivät ole noin syviä.

Mixu sanoi:
Mikä on tämän ruuvin nimi? Tilasin TV-hyllyn, mutta tuo kyseinen ruuvi (tai itse asiassa paketti niitä) puuttuu lähetyksestä.
Noitahan on Ikealla paljon, poistotorilla on läjä noita, kourallinen maksaa muistaakseni 1e.

Tämän postin tarkoitus olikin, että jos sinulla on makea, hieno ja tyylikäs noihin mittoihin sopiva TV-taso (malli täysin vapaa....) niin anna vinkkiä kuvan kera tai ilman, olen aivan loppu tuon sohvan metsästyksestä eikä jaksaisi rampata taas kaikkia huonekaluliikkeitä läpi :itku:[/QUOTE]

Noi sotkalaiset yms. on niin hirveitä ainakin minun makuuni.. Kuvan taso ht-collectionilta, pituutta 180cm mutta saa myös 140cm, löytyy myös vaaleana.

Liitteet

• ht-collection.webp
    ht-collection.webp
    20,2 KB · Katsottu: 706
Noi sotkalaiset yms. on niin hirveitä ainakin minun makuuni.. Kuvan taso ht-collectionilta, pituutta 180cm mutta saa myös 140cm, löytyy myös vaaleana.

Tuo HT- colllectionin taso on kyllä tyylikäs. Itsekkin meinasin laittaa sellasen, mutta päädyin kuitenkin tähän, ( kuva )
kun oli alle puolet tuon hinnasta.

bulletproof sanoi:
Tuo HT- colllectionin taso on kyllä tyylikäs. Itsekkin meinasin laittaa sellasen, mutta päädyin kuitenkin tähän, ( kuva )
kun oli alle puolet tuon hinnasta.
Mistä nuo raitaverhot ovat? Paljon maksoi metri?

karma sanoi:

Sotkalaiset ym. "halpa"huonekalukaupan tuotteet on kyllä melko hirveitä.

Ite pitäis kanssa hankkia syksyllä kunnollinen ja melko iso kooltaan oleva taso mm. plasmalle. Ht-collection vois olla yks hyvä vaihtoehto.

Huppe sanoi:
Mistä nuo raitaverhot ovat? Paljon maksoi metri?

Nekin taitaa olla kodin anttilasta. Hintaa en enää muista, mutta tuo ei ollut mitään kallista verrattuna moneen muuhun. mm. tuo pelkkä ruskea oli paljon kalliimpaa.

Kiitoksia vinkeistä! tuo Askon taso oli aika siisti kuten myös tuo HT Collectionin, en vain tiedä mistä noita saa kun ei lafkan webbisivuilla ole osoitetta :eek:

Eipä tuossa Ikeankaan kapistuksessa ole vikaa, periaatteesta olen boikotoinut kyseistä lafkaa mutta tuo hinta on kyllä jo aika edullinen...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se mikä noissa sisustuslehdissä ottaa ainakin meikäläistä oikein kunnolla otsaan on se, että tuntuu lehtien ainoa tarkoitus olla mahdollisimman kalliiden esineiden/talojen esittely. Esim. uudessa Koti ja Keittiö-lehdessä on esitelty sellainen "sankko" mihin voi laittaa erilaisia latureita ja sit ladata kännykät ja ipodit jne. siinä päällä. HINTA!!!! 170 €!!!! Vittu on siinä ämpärillä hintaa.:wall:

Ens torstaina on tarkoitus tulla sisustussuunnittelijan käymään kämpillä ja laittaa mun kaksiosta kunnon poikamiesboxi. Saas nähdä millaisen se saa aikaan. Kohteena on makuuhuone ja eteinen. Olohuoneen kohdalla tyydyn vain konsultointiin. Jos jengiä kiinnostaa, niin voisin laittaa tänne kuvat ennen ja jälkeen muutoksen. Ja tietty hinnat mitä muutos tuli maksamaan. (Joutunee seisomaan pari tuntia tuulikaapissa että ne muutokset saadaan maksettua.. :itku: )

Ruotsalaisella Voicella on myös todella hyvän näköisiä tasoja yms. esim. Azzaro-sarja. Voi tehdä monenlaisia yhdistelmiä ja myös väreissä/materiaaleissa löytyy valikoimaa. Tota myy ainakin Stockmann.

Purtsi sanoi:
Jos jengiä kiinnostaa, niin voisin laittaa tänne kuvat ennen ja jälkeen muutoksen. Ja tietty hinnat mitä muutos tuli maksamaan.

Ehdottomasti Purtsi!:worship:

Ihan pienenä pyyntönä muutenkin, jos jengi vois laitella noita hintoja aina esille, ois helpompi "funtsailla" ja "tuumailla" josko mullakin olis varaa johonkin kivaan. Kuten tohon laturihärpättimeen...

Hupen kämppä alkaa valmistua käsiin. Juuri on listamies täällä hommissa ja asennellaa viimeisiä ovilistoja yms. pientä näperrettävää. Joo kyllä, arvasitte oikein, kunto loppui kesken, palkkasin ammattilaisen :D

Perähuone on tällä hetkellä tyhjillään ja sitä pitäisi alkaa sisustamaan. Lattiaan sai laminaatit (ruusupuu) ja seiniin kerman värisen pinnan, ostin myös magean maton Hobbyhallista 89 eurolla heräteostoksena, tämä matto saa toimia ikäänkuin suunnannäyttäjänä sisustuksessa.

Väri ruskea, luonnossa mageampi kuin kuvassa:

215245_iso.jpg

Tästä nokkelimmat pakkislaiset huomaavatkin miksi kyselin Bulletproofilta niistä verhoista ;)

kunoitchi sanoi:
Paljonkos Karma laitoit rahaa tuohon HT Collectionin tasoon? Hyvännäköinen on, ja ollut jo jonkin aikaa vastaavanlainen hakusessa...
Itse ostin vastaavanlaisen 180cm leveän version Vepsäläisestä. Hintaa kertyi 805 euroa. Kylllä vähän kirpaisi, muttei parempaakaan ole vielä vastaan kävellyt. Kaikissa tasoissa tuntuu olevan liian vähän tilaa vahvistimille yms.

Purtsi sanoi:
Ens torstaina on tarkoitus tulla sisustussuunnittelijan käymään kämpillä ja laittaa mun kaksiosta kunnon poikamiesboxi. Saas nähdä millaisen se saa aikaan. Kohteena on makuuhuone ja eteinen. Olohuoneen kohdalla tyydyn vain konsultointiin. Jos jengiä kiinnostaa, niin voisin laittaa tänne kuvat ennen ja jälkeen muutoksen. Ja tietty hinnat mitä muutos tuli maksamaan. (Joutunee seisomaan pari tuntia tuulikaapissa että ne muutokset saadaan maksettua.. :itku: )

Joo tottakai pistät :kuvia: kun homma on valmis!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom