NoPain sanoi:
Mistä toi on ja paljon se maksaa???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NoPain sanoi:
http://www.em.com/indexFI2005.asp?a...da=webbutik_produkt&Modell=&ProductType=29016vne sanoi:Mistä toi on ja paljon se maksaa???
41shots sanoi:
41shots sanoi:Hirvittää vähän, että tulee liian synkkä tuolla tummemmalla...
Tumma pähkinä, ehdottomasti. Yhteensopivuudesta lattian kanssa en osaa sanoa, mutta on se vaan niin paljon paremman näköinen kuin toi tammi, aivan kuin eri hyllyjä keskenään. Tosin mä oonkin vannoutunut tumman puun ystävä. Toi taustalla näkyvä tumma senkki vois sopia mulle...41shots sanoi:Nyt löytyi sopivan mallinen hyllystö. Oon vaan niin avuton päättämään väriä.:( Kertokaahan mielipiteenne, kun värilastuksi oon kaavaillut Piceaa (tummanharmaa, vaaleanharmaa, joku valkoinen, ruskea). Hyllystön yhteensopivuus lattian kanssa arveluttaa, kun se on kirsikkaparkettia.
vne sanoi:tumma pähkinä ois parempi. Mistä liikkeestä noi on?
no hei, ei manaaja nyt tuollaisia puhele!! :D
Töllöjalustoista kun on puhe, niin tässä on omani. Jostain Sotkasta ostettu Liquid lcd-tv:lle tarkoitettua jalusta. Tv:n kanssa kivasti väri täsmää, eikä vie tilaa paljon.
Joo vähän oli pimeä.bulletproof sanoi:En tiedä miten sulla on näyttö säädety, mutta ainakaan minun näytöllä tuosta kuvasta ei erota jalustaa ollenkaan.
Olen samaa mieltä. Yllätti vähän, kun en ollu koskaan kuullukkaan tuosta myymälästä. Kävin sitten porvoossa paikan päällä. Oli mielestäni vähän erilaisia huonekaluja kuin mitä Askossa, Iskussa ja muissa liikkeissä. Kannattaa käydä pyörähtämässä, jos on ohikulkumatkalla.MerZi sanoi:http://www.em.com/indexFI2005.asp?a...da=webbutik_produkt&Modell=&ProductType=29016
Edit: On muuten todella hienoja kalusteita tuolla.
nevahood sanoi:osaisko joku sanoa onko olemassa (valmiina) valkoisia laadukkaita pieniä kaiuttimia? vai jotuuko maalaamaan tai laittamaan heti viilut uusiin päälle?
Juu, sama tuli todettua. Eipä tuota toinna huudella toisten tekemisistä ennenkuin lopputulos on selvillä. :thumbs:ZweCCo sanoi:Täytyy muutes tähän väliin vähän remonttireiskaakin puolustella. Sillon joku aika sitten tässä tredissä ihmeteltiin että minkä takia se ne märkätilan gyprocit jätti lattiasta koholle mutta viime jaksossahan tuo näky selviävän. Iskivät siihen levyä ja sitten lattialämmityksen sekä valoivat ohuen kerroksen sillä lattialämmitysmassalla. Eipähän jäänyt enää sitä rotankoloa sinne joka olis ollut ongelmana vesieristyksessä.
Faidra sanoi:Vinkiksi Tampereella asuville EM-huonekaluista tykkääville: Pelkosella/EM Tampereella on iso loppuunmyynti Takojankadulla. Tosi paljon huonekaluja -50% ja näytti ainakin tänään olevan vielä aika mukavasti valinnanvaraa.