Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
NoPain sanoi:
29016s.jpg

Mistä toi on ja paljon se maksaa???

http://www.europamobler.se näköjään. Suomessa myydään Porvoossa, Harjavallassa, Keminmaassa, Jyväskylässä ja Vaasassa. Niin ja Ahvenanmaalla. :D Veikkaisin että on "melko kallista"

Apua!

Nyt löytyi sopivan mallinen hyllystö. Oon vaan niin avuton päättämään väriä.:( Kertokaahan mielipiteenne, kun värilastuksi oon kaavaillut Piceaa (tummanharmaa, vaaleanharmaa, joku valkoinen, ruskea). Hyllystön yhteensopivuus lattian kanssa arveluttaa, kun se on kirsikkaparkettia.

Tammi
vai
Tumma pähkinä

Tumma pähkinä olis tyylikkäämpi, mutta en tiedä miten se sopii punertavaan kirsikkaparkettiin. Hyllystö olis sitten tummempi kuin lattia. Toisaalta ei hajuakaan sopiiko tuo tammikaan sen paremmin :lol2: Hirvittää vähän, että tulee liian synkkä tuolla tummemmalla... Sohva on todennäköisesti tummanharmaa. Seinät on valkoiset. Pahoittelen paskaa kuvanlaatua, mutta kyllä siitä värin saa selville ainakin suurinpiirtein.

tumma pähkinä ois parempi. Mistä liikkeestä noi on?

41shots sanoi:
Hirvittää vähän, että tulee liian synkkä tuolla tummemmalla...

no hei, ei manaaja nyt tuollaisia puhele!! :D

41shots sanoi:
Nyt löytyi sopivan mallinen hyllystö. Oon vaan niin avuton päättämään väriä.:( Kertokaahan mielipiteenne, kun värilastuksi oon kaavaillut Piceaa (tummanharmaa, vaaleanharmaa, joku valkoinen, ruskea). Hyllystön yhteensopivuus lattian kanssa arveluttaa, kun se on kirsikkaparkettia.
Tumma pähkinä, ehdottomasti. Yhteensopivuudesta lattian kanssa en osaa sanoa, mutta on se vaan niin paljon paremman näköinen kuin toi tammi, aivan kuin eri hyllyjä keskenään. Tosin mä oonkin vannoutunut tumman puun ystävä. :) Toi taustalla näkyvä tumma senkki vois sopia mulle... :rolleyes:

vne sanoi:
tumma pähkinä ois parempi. Mistä liikkeestä noi on?

no hei, ei manaaja nyt tuollaisia puhele!! :D

:evil: Maalaan seinät mustaksi ja levitän sianverta joka paikkaan! :evil:

Maskusta. Halpaa kuin saippua vielä kaiken lisäksi. Toivottavasti pysyy kasassa.

Töllöjalustoista kun on puhe, niin tässä on omani. Jostain Sotkasta ostettu Liquid lcd-tv:lle tarkoitettua jalusta. Tv:n kanssa kivasti väri täsmää, eikä vie tilaa paljon.

Vasemmalla alhaalla on sitten Askosta ostettu lamppuhässäkkä. Vaihdoin normilampun tilalle vihreän 30-40watin lampun, niin antaa kivasti hieman erilaista tunnelmavalaistusta.

Urrur, onko joku luopumassa Fatboy Original säkkituolista? Olen opiskelija ja köyhä joten massiivista rahakorvausta en voi antaa mutta lähemmäs 100 euroa olen tuosta valmis pulittamaan. Semmonen on pakko jostain saada.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Töllöjalustoista kun on puhe, niin tässä on omani. Jostain Sotkasta ostettu Liquid lcd-tv:lle tarkoitettua jalusta. Tv:n kanssa kivasti väri täsmää, eikä vie tilaa paljon.

En tiedä miten sulla on näyttö säädety, mutta ainakaan minun näytöllä tuosta kuvasta ei erota jalustaa ollenkaan.

Yritän löytää pieneen eteiseeni kivaa hyllystöä / kaapistoa / telineistöä, mutta käytyäni läpi Askoa, Iskua, Sotkaa ja Tasokalustetta ei mitään 30-senttistä, "kevyen oloista" ratkaisua löytynyt..... löytyisiköhän europamöbelistä... läheskään kaikilla lafkoilla ei ole "eteiskaapit"- kategorioita netissä, niin ei tiedä, mitä kaikkea heillä on tarjolla ellei sit lähde taas seikkailemaan autolla eri liikekeskuksiin....

Tässä kaksi kuvaa illustraationa eteisestä, eka kuva on otettu ennen remonttia rappukäytävän suunnasta ja toinen kuva taas remontin jälkeen asunnon sisältä. Pitää olla tosi varovainen, ettei täytä eteistä liikaa, muuten siitä tulee ahdistava kokemus.

Liitteet

• kaappi0.webp
    kaappi0.webp
    20,1 KB · Katsottu: 321
  • kaappi1.webp
    kaappi1.webp
    17,8 KB · Katsottu: 364
Täytyy muutes tähän väliin vähän remonttireiskaakin puolustella. Sillon joku aika sitten tässä tredissä ihmeteltiin että minkä takia se ne märkätilan gyprocit jätti lattiasta koholle mutta viime jaksossahan tuo näky selviävän. Iskivät siihen levyä ja sitten lattialämmityksen sekä valoivat ohuen kerroksen sillä lattialämmitysmassalla. Eipähän jäänyt enää sitä rotankoloa sinne joka olis ollut ongelmana vesieristyksessä.

peilit "suurentaa" kätevästi eteistä. hommailin itse lattiasta kattoon olevat peiliovet eteiseen, oli helpot ja nopeat asentaa. ei tuon malliseen kyllä ovia kannata laittaa, mutta isohko peili vaikka vastakkaiseen seinään voisi kompensoida vähän telineen viemää tilaa.

osaisko joku sanoa onko olemassa (valmiina) valkoisia laadukkaita pieniä kaiuttimia? vai jotuuko maalaamaan tai laittamaan heti viilut uusiin päälle?

niin ja mistä saa keittiöön semmosia "työvaloja" tuohon kaappien alle?

nevahood sanoi:
osaisko joku sanoa onko olemassa (valmiina) valkoisia laadukkaita pieniä kaiuttimia? vai jotuuko maalaamaan tai laittamaan heti viilut uusiin päälle?

verkkokauppa.comista tuote nro 17313?

ZweCCo sanoi:
Täytyy muutes tähän väliin vähän remonttireiskaakin puolustella. Sillon joku aika sitten tässä tredissä ihmeteltiin että minkä takia se ne märkätilan gyprocit jätti lattiasta koholle mutta viime jaksossahan tuo näky selviävän. Iskivät siihen levyä ja sitten lattialämmityksen sekä valoivat ohuen kerroksen sillä lattialämmitysmassalla. Eipähän jäänyt enää sitä rotankoloa sinne joka olis ollut ongelmana vesieristyksessä.
Juu, sama tuli todettua. Eipä tuota toinna huudella toisten tekemisistä ennenkuin lopputulos on selvillä. :thumbs:

Vinkiksi Tampereella asuville EM-huonekaluista tykkääville: Pelkosella/EM Tampereella on iso loppuunmyynti Takojankadulla. Tosi paljon huonekaluja -50% ja näytti ainakin tänään olevan vielä aika mukavasti valinnanvaraa.

Faidra sanoi:
Vinkiksi Tampereella asuville EM-huonekaluista tykkääville: Pelkosella/EM Tampereella on iso loppuunmyynti Takojankadulla. Tosi paljon huonekaluja -50% ja näytti ainakin tänään olevan vielä aika mukavasti valinnanvaraa.

Hm, http://www.pelkonen.com ei näytä toimivan. Sääli.

Suositut

Back
Ylös Bottom