Mixu
Ei vain tajua
41shots sanoi:
Tiedätkö 41shots, saako tuota Beo- hyllyä muualta kuin Jurvasta? Ei viitsisi tilata näkemättä sitä livenä, mutta aika pitkä matka vain huonekalua katsomaan....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
41shots sanoi:
Mixu sanoi:Tiedätkö 41shots, saako tuota Beo- hyllyä muualta kuin Jurvasta? Ei viitsisi tilata näkemättä sitä livenä, mutta aika pitkä matka vain huonekalua katsomaan....
hannelek22 sanoi:pakko kommentoida "karma":n keittiötä, todella kiva!!! Mosaiikkilaattojen käyttö rohkeata, alan ammattilaisena yritin ehdottaa usealle asiakkaalle tätä tyyliä, mutta rohkeus ei heillä riittänyt, sininen väri komppaa tummaa puuta, teräs ja valkoinen raikastaa ja kirjaimellisesti "terästää" kokonaisuuden, kiva :thumbs:
itte asun tällä hetkellä vuokralla, joten kämppä on niin peruskamaa kuin olla voi: valkoiset seinät, vaalea muovimatto, valkoiset kaapit ja kaakelit jne.
Tyyli on sekoitus uutta ja vanhaa, retroa ja design:a, puuta ja värejä.
karma sanoi:Onpas sulla hyvä maku :D
Kymysys: mainitsit olevasi alan ammattilainen, eli mitäs hommailet?
Tarvii varmaan ottaa taas parit kuvat keskeneräisestä huoneesta jos vaikka sais täältä jotain ideaa joltakin...
Hassua, kun koolaukset ovat noin päin. Toivottavasti saat mahtumaan villat tuohon väliin, yleensä noi koolaukset pistetään siten että rakosesta tulee "syvempi" :DInska sanoi:No niin, meni sormet suuhun rempan keskellä kun rupesin miettimään että jossain vaiheessa taloon pitäis varmaan verhotkin asentaa.
Eli olohuoneessa on 2 kappaletta isoja ikkunoita vierekkäisillä seinillä.
Ja kulmasta on suht lyhyt matka kumpaankiin ikkunaan. (165 leveästä ikkunasta kulmaan 40 cm ja 120 leveästä kulmaan joku 60 cm)
Haluaisin verhotangot enkä sellaisia kiskoja kattoon. Tuleekohan aivan hassunnäköistä jos verhot on sellasessa 20-30 cm leveässä mytyssä kummankin ikkunan laidalla?
Huppe sanoi:Hassua, kun koolaukset ovat noin päin. Toivottavasti saat mahtumaan villat tuohon väliin, yleensä noi koolaukset pistetään siten että rakosesta tulee "syvempi" :D
No meillä on ikkunan ja nurkan välissä vain 20-30cm tilaa, ei toi kovin tyhmän näköistä ole.
http://www.kimppakaverit.com/kuvia/makkari2.jpg
Mistäs Bulletproof osti tuon lipaston? Paljon maksoi? Mistä halvimmalla?bulletproof sanoi:
Ite oon noita googletellut aikalailla, ja samanlaisia ja edullisia on ainakin netissä toimivassa Kalustekauppa nimisessä liikkeessä. Kalustekaupassa 319 eekkeriä, ja esim. Stemmassa vastaava 349€. Tossa hintahaitarissa taitavat pyöriä. Yhdessä paikallisessa pikkuliikkeessä olis tommonen turkoosin värinen.... pitäis kai hakea se parempaan talteen sieltäHuppe sanoi:Mistäs Bulletproof osti tuon lipaston? Paljon maksoi? Mistä halvimmalla?
Mun mielestä mä oon nähny tätä sarjaa jossain ihan peruskaupassa, olikohan kodin ykkösessä.Huppe sanoi:Mistäs Bulletproof osti tuon lipaston? Paljon maksoi? Mistä halvimmalla?
Mixu sanoi:Mun mielestä mä oon nähny tätä sarjaa jossain ihan peruskaupassa, olikohan kodin ykkösessä.
Mixu sanoi:Mun mielestä mä oon nähny tätä sarjaa jossain ihan peruskaupassa, olikohan kodin ykkösessä.
nCh sanoi:Onko kenellekkään tullut koskaan vastaan sellasta muovia jota vois keittiön ja kylpyhuoneen kaakeleihin liimailla, esim jos haluaa värjätä kaakeleita mustiks ilman että vaihtaa niitä. Olen joskus nähnyt näitä mutta en nyt muista missä ?
Toi oli sexy... tyylikäs .... ja jus semmonen minkä haluisin kait ...et sillee .. mut ei se paljon siitä puutu mitä meil on jo, joten kiitti vinkeistä. (ps.Voisin tähän todeta et vähempi on parempi ainaski meitin makuun se ois. ;)syntikka sanoi:Sainpahan viimeinkin uudesta vuokraluukusta edes sen oman makkarin jonkinasteiseen kuntoon joten tässä kuveja... seinät on hiukan tyhjät vielä ja jotain matontynkääkin pitäisi johonkin väliin sovittaa.
:edit typoja
Hilppa sanoi:Nyt olisi edessä TV-tason hommaaminen, eli pitäisi saada jonkinnäköinen alusta taulutelevisiolle sekä noin kolmelle räkkikokoiselle AV-laitteelle ja kahdelle pikkuskobelle. Kyseinen värkki tulee vaaleaa seinää vasten ja vaalealle lakatulle lautalattialle. Leveyttä tasolla saisi olla max. 155 cm.