Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
41shots sanoi:
Nyt löytyi sopivan mallinen hyllystö.
Tammi
vai
Tumma pähkinä

Tiedätkö 41shots, saako tuota Beo- hyllyä muualta kuin Jurvasta? Ei viitsisi tilata näkemättä sitä livenä, mutta aika pitkä matka vain huonekalua katsomaan....

Mixu sanoi:
Tiedätkö 41shots, saako tuota Beo- hyllyä muualta kuin Jurvasta? Ei viitsisi tilata näkemättä sitä livenä, mutta aika pitkä matka vain huonekalua katsomaan....

Niitä myydään Maskussa. Eli ei todennäköisesti tarvitse pitkälle matkustella. :)

pakko kommentoida "karma":n keittiötä, todella kiva!!! Mosaiikkilaattojen käyttö rohkeata, alan ammattilaisena yritin ehdottaa usealle asiakkaalle tätä tyyliä, mutta rohkeus ei heillä riittänyt, sininen väri komppaa tummaa puuta, teräs ja valkoinen raikastaa ja kirjaimellisesti "terästää" kokonaisuuden, kiva :thumbs:
itte asun tällä hetkellä vuokralla, joten kämppä on niin peruskamaa kuin olla voi: valkoiset seinät, vaalea muovimatto, valkoiset kaapit ja kaakelit jne.
Tyyli on sekoitus uutta ja vanhaa, retroa ja design:a, puuta ja värejä.

hannelek22 sanoi:
pakko kommentoida "karma":n keittiötä, todella kiva!!! Mosaiikkilaattojen käyttö rohkeata, alan ammattilaisena yritin ehdottaa usealle asiakkaalle tätä tyyliä, mutta rohkeus ei heillä riittänyt, sininen väri komppaa tummaa puuta, teräs ja valkoinen raikastaa ja kirjaimellisesti "terästää" kokonaisuuden, kiva :thumbs:
itte asun tällä hetkellä vuokralla, joten kämppä on niin peruskamaa kuin olla voi: valkoiset seinät, vaalea muovimatto, valkoiset kaapit ja kaakelit jne.
Tyyli on sekoitus uutta ja vanhaa, retroa ja design:a, puuta ja värejä.

Onpas sulla hyvä maku :D

Kymysys: mainitsit olevasi alan ammattilainen, eli mitäs hommailet?
Tarvii varmaan ottaa taas parit kuvat keskeneräisestä huoneesta jos vaikka sais täältä jotain ideaa joltakin...

karma sanoi:
Onpas sulla hyvä maku :D

Kymysys: mainitsit olevasi alan ammattilainen, eli mitäs hommailet?
Tarvii varmaan ottaa taas parit kuvat keskeneräisestä huoneesta jos vaikka sais täältä jotain ideaa joltakin...

Olen toiminut keittiökalustemyynnissä, mutta sittemmin vaihdoin rakennuspuolelle, Hannele on nimeni ja sisustus intohimoni :rolleyes:
Uusin juttu mitä olen kotiin saanut on kilpailusta voitettu Jackpot:in aamisissetti ( 4 mukia, 4 asettia, kynttilä ja servietti pakkaus) ovh. n. 80€!!!!
Onhan ne söpöjä!!
Laitas vaan kuvia tulemaan, kommentoidaan sitten taas ;)
Joku kyseli tossa aiemmin mistä saa sitä reikälevyä, mitä oli jossain keittiössä käytetty ylätäytteenä, kannattaa kysellä niiltä puusepiltä, mitkä tekee kalustehommia, aika hintavaa se levy tossa pari vuotta sitten vielä oli, löytyy kirsikkaa ja tammea ainakin

No niin, meni sormet suuhun rempan keskellä kun rupesin miettimään että jossain vaiheessa taloon pitäis varmaan verhotkin asentaa.
Eli olohuoneessa on 2 kappaletta isoja ikkunoita vierekkäisillä seinillä.
Ja kulmasta on suht lyhyt matka kumpaankiin ikkunaan. (165 leveästä ikkunasta kulmaan 40 cm ja 120 leveästä kulmaan joku 60 cm)
Haluaisin verhotangot enkä sellaisia kiskoja kattoon. Tuleekohan aivan hassunnäköistä jos verhot on sellasessa 20-30 cm leveässä mytyssä kummankin ikkunan laidalla? Huone pitäisi kuitenkin pystyä pimentään suht helposti verhoilla kun siinä tullaan katselemaan leffoja jne. Ideoita tai vienkkejä?

Tuossa kuva huoneesta. Toinen ikkuna on heti 'oikealla' viereisellä seinällä.

edit: ja tässä toinen kuva mun keskeneräisestä kakkosasunnosta. Opiskelijayksiöitä, joten hirveästi ei ole mahista laittaa mutta vuokra halpa ja kyllä tuossa just yönsä nukkuu.

Viimeksi muokattu:
Inska sanoi:
No niin, meni sormet suuhun rempan keskellä kun rupesin miettimään että jossain vaiheessa taloon pitäis varmaan verhotkin asentaa.
Eli olohuoneessa on 2 kappaletta isoja ikkunoita vierekkäisillä seinillä.
Ja kulmasta on suht lyhyt matka kumpaankiin ikkunaan. (165 leveästä ikkunasta kulmaan 40 cm ja 120 leveästä kulmaan joku 60 cm)
Haluaisin verhotangot enkä sellaisia kiskoja kattoon. Tuleekohan aivan hassunnäköistä jos verhot on sellasessa 20-30 cm leveässä mytyssä kummankin ikkunan laidalla?
Hassua, kun koolaukset ovat noin päin. Toivottavasti saat mahtumaan villat tuohon väliin, yleensä noi koolaukset pistetään siten että rakosesta tulee "syvempi" :D

No meillä on ikkunan ja nurkan välissä vain 20-30cm tilaa, ei toi kovin tyhmän näköistä ole.
http://www.kimppakaverit.com/kuvia/makkari2.jpg

Huppe sanoi:
Hassua, kun koolaukset ovat noin päin. Toivottavasti saat mahtumaan villat tuohon väliin, yleensä noi koolaukset pistetään siten että rakosesta tulee "syvempi" :D

No meillä on ikkunan ja nurkan välissä vain 20-30cm tilaa, ei toi kovin tyhmän näköistä ole.
http://www.kimppakaverit.com/kuvia/makkari2.jpg

Tuo koolaus on tehty vain sen takia että seinät oikastaan levytystä varten ja sähköt saa vedettyä uppoasennuksena. Vie hieman vähemmän tilaa pinta-alasta kun noin päin asentaa nuo kertopuupalkit.
Kuvasta ei näe miten vinot nuo seinät on, mutta pahimillaan riittävästi. Ikkunakin on toistaiseksi vinossa, sen taitaa kuvastakin nähdä.
Seinissä on sahanpurua eristeenä, joten lisäeristys tulee ulkopuolelle eikä lämpimälle puolelle.

Ohuet verhokankaat saattaisi tosiaan saada mahtumaan tuonne nurkan ja karmin väliin. Huoneen pimennystä varten voisi kehitellä jonkun toisen patentin. Sälekaihtimia ei noihin ikkunoihin saa (ja ikkunan päälle laitettavia en halua), mutta mietin jos samalle korkeudelle verhotangon taakse virittäisi tummat kangasta olevat rullaverhot jotka voisi vetää alas leffaa varten.
Tässä vaiheessa pitää jo ottaa huomioon mihin verhotangot tulee että saa tuet tuonne seinään laitettua.

bulletproof sanoi:
Mistäs Bulletproof osti tuon lipaston? Paljon maksoi? Mistä halvimmalla?

Sitten jos joku tietäisi mistä saa cd-levyille sopivan kaapin. Ovet on oltava edessä ja ongelmana on se että kaapin syvyys ei saa olla paljoa, eli vain noin 15-20cm syvä.

Halpa hinta on plussaa, ei välttämätön. Ikean Billy sarjaa on turha ehdottaa. Väri mielellään valkoinen mutta muukin saattaisi käydä kunhan ei ole puinen.

Huppe sanoi:
Ite oon noita googletellut aikalailla, ja samanlaisia ja edullisia on ainakin netissä toimivassa Kalustekauppa nimisessä liikkeessä. Kalustekaupassa 319 eekkeriä, ja esim. Stemmassa vastaava 349€. Tossa hintahaitarissa taitavat pyöriä. Yhdessä paikallisessa pikkuliikkeessä olis tommonen turkoosin värinen.... pitäis kai hakea se parempaan talteen sieltä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko kenellekkään tullut koskaan vastaan sellasta muovia jota vois keittiön ja kylpyhuoneen kaakeleihin liimailla, esim jos haluaa värjätä kaakeleita mustiks ilman että vaihtaa niitä. Olen joskus nähnyt näitä mutta en nyt muista missä ?

Huppe sanoi:
Mun mielestä mä oon nähny tätä sarjaa jossain ihan peruskaupassa, olikohan kodin ykkösessä.

Mixu sanoi:
Mun mielestä mä oon nähny tätä sarjaa jossain ihan peruskaupassa, olikohan kodin ykkösessä.

Oulussa sisustusliike Colore:ssa oli tooosi ihania vaaleansinisiä ja - punaisia malleja, hinta taisi olla jotain 300-400e ja muistaakseni sellaisia korkeita kaappeja myöskin, ai kun mieleni tekisi ostaa:D

nCh sanoi:
Onko kenellekkään tullut koskaan vastaan sellasta muovia jota vois keittiön ja kylpyhuoneen kaakeleihin liimailla, esim jos haluaa värjätä kaakeleita mustiks ilman että vaihtaa niitä. Olen joskus nähnyt näitä mutta en nyt muista missä ?

Rautakaupoista löytyy, ainakin Prisman onko-se-nyt Rautsista ja askartelutavaraliikkeistä.

syntikka sanoi:
Sainpahan viimeinkin uudesta vuokraluukusta edes sen oman makkarin jonkinasteiseen kuntoon joten tässä kuveja... seinät on hiukan tyhjät vielä ja jotain matontynkääkin pitäisi johonkin väliin sovittaa.

:edit typoja
Toi oli sexy... tyylikäs .... ja jus semmonen minkä haluisin kait ...et sillee .. mut ei se paljon siitä puutu mitä meil on jo, joten kiitti vinkeistä. :)(ps.Voisin tähän todeta et vähempi on parempi ainaski meitin makuun se ois. ;)

Vihdoin sain uuteen yksiööni tilattua sohvan, malliksi tuli Askon Cheri3 divaanipäädyllinen 3h-sohva vaalean ruskealla "alcantara-replika"-kankaalla (mikälie mikrokuitu..).

Nyt olisi edessä TV-tason hommaaminen, eli pitäisi saada jonkinnäköinen alusta taulutelevisiolle sekä noin kolmelle räkkikokoiselle AV-laitteelle ja kahdelle pikkuskobelle. Kyseinen värkki tulee vaaleaa seinää vasten ja vaalealle lakatulle lautalattialle. Leveyttä tasolla saisi olla max. 155 cm.

Tämän postin tarkoitus olikin, että jos sinulla on makea, hieno ja tyylikäs noihin mittoihin sopiva TV-taso (malli täysin vapaa....) niin anna vinkkiä kuvan kera tai ilman, olen aivan loppu tuon sohvan metsästyksestä eikä jaksaisi rampata taas kaikkia huonekaluliikkeitä läpi :itku:

Mikä on tämän ruuvin nimi? Tilasin TV-hyllyn, mutta tuo kyseinen ruuvi (tai itse asiassa paketti niitä) puuttuu lähetyksestä.

Liitteet

• beo.webp
    beo.webp
    13,4 KB · Katsottu: 360
Hilppa sanoi:
Nyt olisi edessä TV-tason hommaaminen, eli pitäisi saada jonkinnäköinen alusta taulutelevisiolle sekä noin kolmelle räkkikokoiselle AV-laitteelle ja kahdelle pikkuskobelle. Kyseinen värkki tulee vaaleaa seinää vasten ja vaalealle lakatulle lautalattialle. Leveyttä tasolla saisi olla max. 155 cm.

Askosta Maxi- hylly, leveys 145 cm. On tosin aika syvä, 50 cm.

Sotkasta Media- taso, 155 cm leveä. Syvyys 49 cm.

Hmm, tosin noihin laitteiden ahtaaminen ehkä hieman liian vähän tilaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom