Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
41shots sanoi:Kumman kokoista olkkarin mattoa äänestätte?
Mixu sanoi:Oli itse asiassa aika helppoa mallintaa Sotkan Disco- ryhmä 3D Maxilla. Tosin mun versiossa väri ei näytä olevan pähkinä, vaan enemmänkin joku tumma puu. Mutta näyttää toi sopivan mun olkkariin aika hyvin...
Quote:
Originally Posted by bulletproof
Laitan tänne pari kuvaa omasta muuton jälkeisestä projektista:
jälkeen2
Mistä hankit tuon sohvan ja maton? Tahtoo samanlaiset!
Tosi kauniin näköinen koti! Tuollaisessa minäkin asuisin mielelläni.bulletproof sanoi:Pari uudempaa kuvaa...
bulletproof sanoi:Pari uudempaa kuvaa:
Johtokourua, kiitos.
Sitten kysymys: millaisia mattoja teillä on ulko-oven edessä? Entäs kenkätelineitä tai kenkäkaappeja?
Melko huono paikka teeveelle tuossa ikkunalasin vieressä. Pitää väkisinkin olla joku musta verho jonka vetää aina alas päivällä kun töllöä katsoo.
bulletproof sanoi:
Sanoppa vielä uudelleen mistä tuo laminaatti oli ostettu ja paljon maksoi? Pistän tuota kotiteatterihuoneeseen ensi viikolla.
41shots sanoi:On muuten aika naurettavan kokoisia nuo tv-tasojen laiteröörit. Ei niihin mahdu oikeat vahvistimet ollenkaan. Esimerkiksi tämä ei mahdu juuri mihinkään. Tuleepa vaikeaa... Pitäis olla hieno ja sitten pitäis saada tuo rohjake johonkin piiloon :wall:
vne sanoi:Äijälläkin ilmeisesti gradu purkissa, kun on aikaa miettiä jo sisustusta :D
t: nimim. "kolmen viikon remontti kajaanissa"
ps. gradu on palautettu :thumbs: (oli vain pakko mainostaa)
41shots sanoi:On muuten aika naurettavan kokoisia nuo tv-tasojen laiteröörit. Ei niihin mahdu oikeat vahvistimet ollenkaan. Esimerkiksi tämä ei mahdu juuri mihinkään. Tuleepa vaikeaa... Pitäis olla hieno ja sitten pitäis saada tuo rohjake johonkin piiloon :wall:
karma sanoi:Tuonne mahtuu tavaraa piiloon, ja on vielä ihan tyylikäskin. Vepsäläiseltä, HT-collection.