Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sormet syyhyää, remppa alkaa 6 vkon kuluttua...

Helpolla pääsen, keittiö tehdään myöhemmin kuten myös kylppärit (siedettävässä kunnossa), joten jäljelle jää vaan pinnat. Maalia ja tapettia ts.

Edit: valaistus ja huonekalut sitten tietty myös

Oli itse asiassa aika helppoa mallintaa Sotkan Disco- ryhmä 3D Maxilla. Tosin mun versiossa väri ei näytä olevan pähkinä, vaan enemmänkin joku tumma puu. Mutta näyttää toi sopivan mun olkkariin aika hyvin...
disco_ryhma_1_pahkina.jpg

attachment.php

Liitteet

• Olkkari.webp
    Olkkari.webp
    35,4 KB · Katsottu: 1 433
41shots sanoi:
Kumman kokoista olkkarin mattoa äänestätte?

Mä ottaisin isomman maton. Turha jättää sellaista 30 cm rakoa tv-tason ja maton väliin.

Mixu sanoi:
Oli itse asiassa aika helppoa mallintaa Sotkan Disco- ryhmä 3D Maxilla. Tosin mun versiossa väri ei näytä olevan pähkinä, vaan enemmänkin joku tumma puu. Mutta näyttää toi sopivan mun olkkariin aika hyvin...

Tuo Disco näyttää hyvältä. Oon itsekin ajatellut tuota tai sitten Stradaa.

Quote:
Originally Posted by bulletproof
Laitan tänne pari kuvaa omasta muuton jälkeisestä projektista:

jälkeen2

Mistä hankit tuon sohvan ja maton? Tahtoo samanlaiset!

Sohva on Askosta, en nyt muista nimeä. Matto kodin anttilasta.

Tuo matto on vähän alkanut ärsyttää, kun se on tavallaan ihan irrallaan yksin tuossa keskellä. Olen miettinyt, jos kääntäisi sen poikittain ja laittaisi toisen samanlaisen viereen niin että matto menisi osittain myös kalusteiden alle... en tiedä olisiko sitten parempi?

Liitteet

• kuva.webp
    kuva.webp
    125,6 KB · Katsottu: 1 308
bulletproof sanoi:
Pari uudempaa kuvaa...
Tosi kauniin näköinen koti! Tuollaisessa minäkin asuisin mielelläni. :)

Sitten kysymys: millaisia mattoja teillä on ulko-oven edessä? Entäs kenkätelineitä tai kenkäkaappeja? Pitäisi löytää joku nätti kynnysmatto tms. kohtuuhintaan ja samoin säilytyspaikka kengille, ettei parketti menisi ihan pilalle. Nyt oven edessä on vaan ruma väliaikaisratkaisu. Ylipäätän ois kiva nähdä kuvia ihmisten eteisistä, kiinnostaa millaisiin ratkaisuihin olette päätyneet. En haluais tuosta omasta sellaista tavarasekamelskaa, vaan ennemmin sellaisen että kotiintulo on aina mukavaa eikä ärsyttävää ruman eteisen takia.

edit: Jahas, Ikean sivullahan oli aika runsaasti noita kynnysmattoja. Tarvii varmaan sittenkin tehdä se reissu sinne...

bulletproof sanoi:
Pari uudempaa kuvaa:

Melko huono paikka teeveelle tuossa ikkunalasin vieressä. Pitää väkisinkin olla joku musta verho jonka vetää aina alas päivällä kun töllöä katsoo.

Johtokourua, kiitos.

Kourua on tarkoitus laittaa. On vaan jäänyt vielä.

Sitten kysymys: millaisia mattoja teillä on ulko-oven edessä? Entäs kenkätelineitä tai kenkäkaappeja?

Ensin on tuollainen pieni tuulikaappi, missä on ihan perus kuramattoa (tai miksikä tuota nyt sanotaan).
Tuosta kuvasta katsottuna pyöreän maton oikealla puolella on sitten naulakot ja kenkäteline. Siihen haluttais laittaa joku uus peili/liukuovellinen naulakko/komero. Kun nykyinen on ihan sellainen avoin hengarisysteemi.

kuva

Melko huono paikka teeveelle tuossa ikkunalasin vieressä. Pitää väkisinkin olla joku musta verho jonka vetää aina alas päivällä kun töllöä katsoo.

Kesällä kun paistaa aurinko ei katsella telkkaria :)
No tosissaan, ei oo ainakaan vielä ollut ongelma. Jos kesällä alkaa häiritä, niin pitää varmaan laittaa vaikka sälekaihtimet ikkunoihin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
bulletproof sanoi:
Pari uudempaa kuvaa:

eteinen

tv

Sanoppa vielä uudelleen mistä tuo laminaatti oli ostettu ja paljon maksoi? Pistän tuota kotiteatterihuoneeseen ensi viikolla. :)

EDIT: Findi kertoi että se on Bauhaus-kamaa :rolleyes:
EDIT2: Höh, postasinkin uudelleen

Sanoppa vielä uudelleen mistä tuo laminaatti oli ostettu ja paljon maksoi? Pistän tuota kotiteatterihuoneeseen ensi viikolla.

Tuo on Paradorin laminaattia. Oulussa sitä myy Laatta Leevi, en tiedä missä sitä muuten myydään. Täällä ei ainakaan muualla kuin juuri Laatta Leevissä. Oli vähän peruslaminaattia kalliimpaa. Tais olla reilu kakskymppiä neliö.

EDIT: jaa että Bauhaussista löytyy, ei meillä täällä pohjosessa oo semmosia hausseja.

41shots sanoi:
On muuten aika naurettavan kokoisia nuo tv-tasojen laiteröörit. Ei niihin mahdu oikeat vahvistimet ollenkaan. Esimerkiksi tämä ei mahdu juuri mihinkään. Tuleepa vaikeaa... Pitäis olla hieno ja sitten pitäis saada tuo rohjake johonkin piiloon :wall:

Äijälläkin ilmeisesti gradu purkissa, kun on aikaa miettiä jo sisustusta :D

t: nimim. "kolmen viikon remontti kajaanissa"

ps. gradu on palautettu :thumbs: (oli vain pakko mainostaa)

vne sanoi:
Äijälläkin ilmeisesti gradu purkissa, kun on aikaa miettiä jo sisustusta :D

t: nimim. "kolmen viikon remontti kajaanissa"

ps. gradu on palautettu :thumbs: (oli vain pakko mainostaa)

Ei ees oo vielä, mutta aina on aikaa miettiä sisustusta. Ensi viikolla pakettiin se paska.

41shots sanoi:
On muuten aika naurettavan kokoisia nuo tv-tasojen laiteröörit. Ei niihin mahdu oikeat vahvistimet ollenkaan. Esimerkiksi tämä ei mahdu juuri mihinkään. Tuleepa vaikeaa... Pitäis olla hieno ja sitten pitäis saada tuo rohjake johonkin piiloon :wall:

Tuonne mahtuu tavaraa piiloon, ja on vielä ihan tyylikäskin. Vepsäläiseltä, HT-collection.

Liitteet

• ht-collection.webp
    ht-collection.webp
    20,2 KB · Katsottu: 679
Suurin osa noista tv-stereo-tasoista ei ole kyllä ihan loppuun asti mietittyjä juurikin noiden stereoiden takia. Mullakin on tollaiset yamahan stereot ja eihän ne mahdu tähän mikä maanantaina pitäisi kotiin tulla:

29016s.jpg

Muutaman sentin jää vajaaksi.

No se on kestettävä, sillä toi on juuri sitä mitä olen jo iäisyydet etsinytkin. Ei meinaa oikein mistään löytää omaa silmää miellyttävää tv-tasoa...siis järkevään hintaan. Tonnillahan sais vaikka minkänäköistä designmööbeliä mutta ei ihan repeä tohon tonniin.

Pitää soveltaa noiden stereoiden kanssa.

karma sanoi:
Tuonne mahtuu tavaraa piiloon, ja on vielä ihan tyylikäskin. Vepsäläiseltä, HT-collection.

Tuo on kyllä hieno. Vepsäläisen nettisivut on ihan perseestä, kun siellä ei oo mitään hintatietoja tai ulkomittoja. Kuinka suuri tuo on? Ja paljonko maksaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom