Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pahoittelut jos meni väärään topicciin jostain syystä, mutta tarkoitus oli siis kysyä Ikean sängyistä. Eli onko niistä mihinkään, kokemuksia? Muutto ihan just ja paljon ylimääräistä rahaa ei ole, mutta nykyinen sänky on niin romu, että se on pakko vaihtaa. Kehtaako tollasessa Ikean rungossa ja patjalla siis nukkua?
Tarttis löytää hyvä ja edes jokseenkin tyylikäs tv-taso
^Mahdoton yhtälö, nimittäin kokemusta on..:(
Ite kävin eilen ettimässä vähän samoilla kriteereillä tv-tasoa, mutta n. 180cm leveänä ja mahdollisimman matalana. Noi Nurmelat oli oikeastaan ainoat vaihtoehdot, jos halusi selvitä alle 800€:lla. Tuntuivat kyllä ihan laadukkailta ja tulevat valmiiksi koottuina.
Eikös toi Genesis ole se, missä on painamalla avautuva luukku? Onko sulla kestäny sen lasilevyn lukko? Kävin Askossa kattomassa tommosta tasoa, ja mallikappaleesta oli mennyt lukko rikki. Kyllähän noita mallikappaleita varmaan hakataan ja potkitaan, mutta toi lukitus vaikutti silti jotenkin heppoiselta.Meillä on ollut Nurmelan Genesis tv-taso 120cm leveänä nyt 1,5 vuotta. Oon ollut oikeen tyytyväinen. Laadukkaan oloinen, jämäkkä ja kestävä. Päädyttiin oikeestaan siihen sen takia että se oli yksi harvoista tv-tasoista johon mahtui vahvistin sisälle. Tossa on luukku vahvarin edessä joka on etsattua lasia. Sahasin taakse reiän ja asensin siihen 12cm tietokoneen tuulettimen, jonka muuntaja on ottaa vahvistimesta sähköt. Vielä kun asentelis pari tuuletinta pleikkarin taakse niin sitä vois pitää päällä suljetussa kaapissa.
Mulla on nyt ollut tuo Ikean Malm jonkun aikaa parhaalla Ikean sälepohjalla ja patjat melkeinpä kalleinta mitä Ikeasta saa. Olisko ollut kokonaisuus jotain 700€, ei voi muistaa tarkkaan. No joka tapauksessa todella tyytyväinen olen tuohon ollut niin ulkoisesti kuin myös nukkumaominaisuuksiltaan. Kannattaa testata tosiaan paikan päällä mikä patja tuntuu parhaalle. Itse otin aika kovan ja olen tykännyt.Pahoittelut jos meni väärään topicciin jostain syystä, mutta tarkoitus oli siis kysyä Ikean sängyistä. Eli onko niistä mihinkään, kokemuksia? Muutto ihan just ja paljon ylimääräistä rahaa ei ole, mutta nykyinen sänky on niin romu, että se on pakko vaihtaa. Kehtaako tollasessa Ikean rungossa ja patjalla siis nukkua?
Kolme donaa.. Taisin juuri ruveta puusepäksi.
Jos maksaisin 3000e jostain kalusteesta niin se pitäisi sitten olla tehty oikeesti hyvin ja materiaali myöskin oikeeta puuta eikä mitään puupölyn ja myrkkyjen sekotusta.
No pitäähän se nyt päästä vieraille sanomaan, että on oikeaa puuta! Luulevat muuten vielä köyhäksi :DNo mikä sitten on tehty 'hyvin'?
Tuollaista Scanwoodin Metso-senkkiä et taatusti saa millään normaalilla käytöllä hajalle kymmeniin vuosiin. Ja kun kysyjä vielä ilmeisesti tahtoi senkkinsä valkoisena, niin miksi ihmeessä sen pitäisi olla oikeasta puusta tehty?
Makujakin kun on monia. Itse en tuota kuvasi senkkiä ottaisi olohuoneeseeni, vaikka minulle maksettaisiin se 3000€. :D
No mikä sitten on tehty 'hyvin'?
Tuollaista Scanwoodin Metso-senkkiä et taatusti saa millään normaalilla käytöllä hajalle kymmeniin vuosiin. Ja kun kysyjä vielä ilmeisesti tahtoi senkkinsä valkoisena, niin miksi ihmeessä sen pitäisi olla oikeasta puusta tehty?
Meillä on tuollainen Scanwoodin Metso senkki ja pari tasoa, ja olen noihin kyllä aivan pirun tyytyväinen. Meidän senkki on tuo 220x84 puuovilla, ja sen rakenteen laadun huomaa kun ensimmäisen kerrän koittaa nostaa sitä. Nuo painavat aivan jumalattoman paljon.
Ei tarvi tietenkään olla oikeesta puusta tehty, jos sellaisesta ei pidä, mutta en ymmärrä sitä että minkä takia se liimapöly maksaa enemmän kuin aito massiivipuu ?
Meneppäs kysäseen paikallisesta rautakaupasta paljonko liimapöly maksaa ja vertaa hintaa laadukkaaseen massiivipuuhun.
Ei laatua voi millään tavalla kalusteessa mitata sen painosta, nuo on luultavasti jotain mdf levyä ja sehän painaa tiiviyden takia huomattavasti enemmän mitä esimerkiksi koivu taikka kuusi.
Ootko sä käyny jo vilkuilemassa Tikkurilan sivuja? Esimerkiksi tuolla Tunto Hienolla saa jänniä pintoja aikaan, jos siis jotain tällaista haet: Ripaus ylellisyyttäEiks kukaan osaa ehdottaa mulle mitään hyviä maalausjuttuja? Ei nyt tartte ehkä niitä värejä ehdottaa, mutta mua kiinnostaisi tietää erilaisista maalaustekniikoista ja sen semmoisista, millä saada seinää jotain kivaa näköä tai elävyyttä. Mä olen esim. joskus nähnyt jossain sellaista maalipintaa, joka näyttää "hiekkamaiselta".