Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sattuisko kellään olemaan vinkkiä mistä vois löytää korkeakiiltomustan ruokapöydän? Ykkösvaihtoehtona maalattu versio, mutta tarvittaessa lasinenkin kävis. Neljän tai kuuden istuttava vois olla jees. On24-sivusto on tsekattu, mutta oli vähän ehkä pieni mikä sieltä löytyi. Kulmikas, simppeli pöytä hakusessa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sattuisko kellään olemaan vinkkiä mistä vois löytää korkeakiiltomustan ruokapöydän? Ykkösvaihtoehtona maalattu versio, mutta tarvittaessa lasinenkin kävis. Neljän tai kuuden istuttava vois olla jees. On24-sivusto on tsekattu, mutta oli vähän ehkä pieni mikä sieltä löytyi. Kulmikas, simppeli pöytä hakusessa.

Mä etsin äskettäin juuri mustaa ruokapöytää tuoleineen, mutta en kyllä korkeakiiltoisiin törmännyt mustana. Valkoista saa korkeakiiltoisena. Mustaa mattana taas löytyy esimerkiksi Artekin ja Vepsäläisen mallistoista.

Zone-sarja -42%
Mä etsin äskettäin juuri mustaa ruokapöytää tuoleineen, mutta en kyllä korkeakiiltoisiin törmännyt mustana. Valkoista saa korkeakiiltoisena. Mustaa mattana taas löytyy esimerkiksi Artekin ja Vepsäläisen mallistoista.

Joo, saman oon huomannu itsekin. Voipi olla että joutuu valkoisen laittamaan. Mattapintainen ei oikein natsaa kun muu kyökki on kiiltävää valkoista/mustaa.

Ei oo kauhian edullista, koosta rippuen 1,5 KEur:sta ylöspäin, mutta tuolta siis löytyy

http://valanti.fi/category/huonekalut/ruokapoydat/?post_type=portfolio

Vepsäläinen jälleenmyy, mitat saa itse valita. Tuotteet tekee Scanwood. Meillä on tuo Ruutu-ruokapöytä koossa 230x100 valkoisena, mutta kiiltomustanakin saa ja kiiltomustan pinnan laatukin on aika kohdallaan. Meillä olohuoneessa on samaisen Valanti/Scanwood kiiltomustia senkkejä yhteensä 4 kpl.

Mooble teki näitäkin aiemmin hiukan edullisempaan hintaan, mutta mallisto on pienentynyt huomattavasti ja pöytiä ei enää ole tarjolla.

Ei oo kauhian edullista, koosta rippuen 1,5 KEur:sta ylöspäin, mutta tuolta siis löytyy

http://valanti.fi/category/huonekalut/ruokapoydat/?post_type=portfolio

Vepsäläinen jälleenmyy, mitat saa itse valita. Tuotteet tekee Scanwood. Meillä on tuo Ruutu-ruokapöytä koossa 230x100 valkoisena, mutta kiiltomustanakin saa ja kiiltomustan pinnan laatukin on aika kohdallaan. Meillä olohuoneessa on samaisen Valanti/Scanwood kiiltomustia senkkejä yhteensä 4 kpl.

Mooble teki näitäkin aiemmin hiukan edullisempaan hintaan, mutta mallisto on pienentynyt huomattavasti ja pöytiä ei enää ole tarjolla.

No helkatti. Sieltähän löytyis. Budjetit paukkunu rempassa jo muutenkin sen verran että ehkä tohon ruokapöytäänkin pystyis vähän panostamaan. Kiitos vinkistä!

Tarttis löytää hyvä ja edes jokseenkin tyylikäs tv-taso. Olen katsellut mm. tätä:

86d4a33ec50e3d534f73c4111d7b107a.jpg

Tuosta tosin se isompi 145cm malli(3 laatikkoa), tuo on 120cm.

Ongelma: Tuota on Hobbyhallissa myynnissä vain pähkinän värisenä 250 eur, ei valkoisena. Muualla hinnat ovat aivan törkeät(tuplat).

En halua mistään tasosta maksaa useita satasia. Tuo 250 eur alkaa olla aika maksimi kun samaa kakkaa nuo ovat kaikki rakenteeltaan kuitenkin, merkki on se mikä vain maksaa. Eli tuonne pitäisi saada mahtumaan noin 200 BD -levyä sekä laitteet. Haluan myös näiden laitteiden olevan jonkin lasin takana eli pois näkyvistä ja piilossa pölyltä.

Värinä valkoinen(mieluusti korkeakiilto). Ei mitään luukkuviritelmiä vaan ihan kuvan mukaiset laatikot johon nämä levyt saa siististi ja vedettyä uloskin. Pituutta ei saisi olla noin 160cm enempää. Ehdotuksia?

^Mahdoton yhtälö, nimittäin kokemusta on..:(

Ite kävin eilen ettimässä vähän samoilla kriteereillä tv-tasoa, mutta n. 180cm leveänä ja mahdollisimman matalana. Noi Nurmelat oli oikeastaan ainoat vaihtoehdot, jos halusi selvitä alle 800€:lla. Tuntuivat kyllä ihan laadukkailta ja tulevat valmiiksi koottuina.

Juu suomalaiset huonekalut ovat kyllä jotain aivan käsittämätöntä mitä tulee hintoihin. Toki on kivempi maksaa kotimaisesta mutta kyllä niissä hinnoissa joku vetää aika rajusti välistä.

Ite kävin eilen ettimässä vähän samoilla kriteereillä tv-tasoa, mutta n. 180cm leveänä ja mahdollisimman matalana. Noi Nurmelat oli oikeastaan ainoat vaihtoehdot, jos halusi selvitä alle 800€:lla. Tuntuivat kyllä ihan laadukkailta ja tulevat valmiiksi koottuina.

Otettiin kanssa pari Nurmelaa (olisko ollut Varia) vierekkäin. Ei ollut halpaa sekään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Liittyen tähän suomalaisen hinta -keskusteluun: me ostettiin tällä viikolla Iskusta Hohto-sängynpääty, normaalihinta 632 e. Tarjolla oli kuitenkin puoleen hintaan näytekappale, jossa toisen puolen hipaisukytkin (tossa päädyssä on siis valot kummallakin puolella) ei toiminut kunnolla vaan jäi päälle. Aika nopeasti sitä mööpeliä tutkaillessa kävi kyllä ilmi, että 600 e on aivan tör-ke-ää rahastusta. Suomalaista suunnittelua ja työtä? Tuo huonekalu on siis koottu lastulevystä, eikä mitenkään järin tukevakaan ole. Valomekanismi puolestaan on kyhätty kotitarveaineista, sellaisesta halvasta kytkinsarjasta jonka saa huuto.netistä 10 eurolla ja parista loisteputkesta. Onhan tuo kaunis sängynkoriste, mutta että 600 e? Olis jäänyt kyllä ostamatta, jollei tuota alennusyksilöä olisi ollut saatavilla, ja kieltämättä sekin vähän kirpaisi.

Kyllä mun mielestä tuonhintaisen (suomalaisena mainostetun!) huonekalun pitäisi olla laadukkaista aineista tehty ja toiminnaltaan pomminvarma.

Onko kellään hyviä ideoita sisustussapluunan aiheeksi? Huppe varsinkin huomio!

Uuden kämpän olohuoneen seinät ovat valkoiset. Yksi seinä ruskea. Tarkoitus olisi laittaa valkoiseen seinään yksivärinen, ruskea kuvio/kuva. Ongelmana on se, että olohuone ei kuulu mihinkään teemaan. Makuuhuoneeseen on helppo laittaa uniaiheisia juttuja ja esimerkiksi pienen tytön huoneeseen Helinä-keiju. En halua, että kuva pistää silmään randomiudellaan vaan on lähinnä hauska yksityiskohta kun sen huomaa.

Olen selaillut erilaisia malleja monta päivää ja löytänytkin monia hyviä ehdokkaita, mutta lopulta olen aina tullut toisiin aatoksiin. Jos olisin tyttö, olisi valinta paljon helpompi: kaikkia söpöjä perhosia, kukkia ja sydämiä löytyy vaikka kuinka paljon. Välillä olen keksinyt jotain repäisevää, mutta sitten taas jänistänyt. Tällä hetkellä aatoksissa on joku perustylsä kuvio kuten:

Esimerkki 1
Esimerkki 2
Esimerkki 3

Nuokin on aika gay.

Masennun.

Liittyen tähän suomalaisen hinta -keskusteluun: me ostettiin tällä viikolla Iskusta Hohto-sängynpääty, normaalihinta 632 e. Tarjolla oli kuitenkin puoleen hintaan näytekappale, jossa toisen puolen hipaisukytkin (tossa päädyssä on siis valot kummallakin puolella) ei toiminut kunnolla vaan jäi päälle. Aika nopeasti sitä mööpeliä tutkaillessa kävi kyllä ilmi, että 600 e on aivan tör-ke-ää rahastusta. Suomalaista suunnittelua ja työtä? Tuo huonekalu on siis koottu lastulevystä, eikä mitenkään järin tukevakaan ole. Valomekanismi puolestaan on kyhätty kotitarveaineista, sellaisesta halvasta kytkinsarjasta jonka saa huuto.netistä 10 eurolla ja parista loisteputkesta. Onhan tuo kaunis sängynkoriste, mutta että 600 e? Olis jäänyt kyllä ostamatta, jollei tuota alennusyksilöä olisi ollut saatavilla, ja kieltämättä sekin vähän kirpaisi.

Kyllä mun mielestä tuonhintaisen (suomalaisena mainostetun!) huonekalun pitäisi olla laadukkaista aineista tehty ja toiminnaltaan pomminvarma.

Hintajuttua vielä,kävin tsiigailemassa senkkiä itelleni eteiseen http://www.scanwood.fi/tuotteet/senkit/metso-senkki-lovl toi ylin senkki valkosena ja noilla tummilla lasiovilla makso 3000e...nopeesti katottuna se oli tyylikäs,mutta oikeesti 3000e.Siitä se ajatus lähti,kun myyjä sano että se on ihan mdf:ää ja joku Peugeotin maali päällä ;) Katotaan miten rojektin käy..

Viimeksi muokattu:

Meillä on ollut Nurmelan Genesis tv-taso 120cm leveänä nyt 1,5 vuotta. Oon ollut oikeen tyytyväinen. Laadukkaan oloinen, jämäkkä ja kestävä. Päädyttiin oikeestaan siihen sen takia että se oli yksi harvoista tv-tasoista johon mahtui vahvistin sisälle. Tossa on luukku vahvarin edessä joka on etsattua lasia. Sahasin taakse reiän ja asensin siihen 12cm tietokoneen tuulettimen, jonka muuntaja on ottaa vahvistimesta sähköt. Vielä kun asentelis pari tuuletinta pleikkarin taakse niin sitä vois pitää päällä suljetussa kaapissa.

Eikö sen takaseinän irroittaminen tuo tarpeeksi ilmaa laitteille? En tiedä muuten miten tuossa Arena-tasossa tuo maitolasi estää signaalit kaukosäätimestä soittimeen. Eli pitääkö luukun olla aina auki? Tietty siihen voisi itse tehdä kirkkaasta lasista vastineen niin näkisi myös soittimien näytöt..

Eikö sen takaseinän irroittaminen tuo tarpeeksi ilmaa laitteille? En tiedä muuten miten tuossa Arena-tasossa tuo maitolasi estää signaalit kaukosäätimestä soittimeen. Eli pitääkö luukun olla aina auki? Tietty siihen voisi itse tehdä kirkkaasta lasista vastineen niin näkisi myös soittimien näytöt..

Takaseinän irrottaminen ehkä toimisi myös, mutta on toi sen verta ahdas että ajattelin että parempi että ilma kiertää "koneellisesti".

Etsattu lasi päästää kaukosäätimen signaalit läpi.

Hintajuttua vielä,kävin tsiigailemassa senkkiä itelleni eteiseen http://www.scanwood.fi/tuotteet/senkit/metso-senkki-lovl toi ylin senkki valkosena ja noilla tummilla lasiovilla makso 3000e...nopeesti katottuna se oli tyylikäs,mutta oikeesti 3000e.Siitä se ajatus lähti,kun myyjä sano että se on ihan mdf:ää ja joku Peugeotin maali päällä ;) Katotaan miten rojektin käy..

Meillä on tuollainen Scanwoodin Metso senkki ja pari tasoa, ja olen noihin kyllä aivan pirun tyytyväinen. Meidän senkki on tuo 220x84 puuovilla, ja sen rakenteen laadun huomaa kun ensimmäisen kerrän koittaa nostaa sitä. Nuo painavat aivan jumalattoman paljon.

Kotimaisia valmistajia kannattaa tukea. Mahdollisissa ongelmatilanteissakin kotimaiset valmistajat (ainakin tuo Scanwood) hoitavat homman todella tyylikkäästi.

Back
Ylös Bottom