Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
IMG_2541.JPG

Idiksiä tuon ekan lampun seuraajaksi? En tahtoisi toista samanlaista, mutta se olisi varmaan järkevin..

Riippuu minkä tyylisen asunnon haluaa.

Mä itse voisin kuvitella laittavani sinne tätä mallia olevan kristallivalaisimen. En ehkä samanlaista, mutta nimenomaan saman mallisen. Oli kämppä sitten modernimpi tai perinteisempi. Jav varsinkin, jos asunnon yleisilme on vaalea. Yksinkertaista, jossa on ripaus krumeluuria mukana.

2455.jpg

Kattoon ton ekan korvaajaksi. Sen voisi myös korvata hienolla lattialampulla. Harkitsin kartellin toobia.

Ite ajattelin jossain vaiheessa ostaa frandsenin lounge -valaisimen (sitä saa myös lattiavalaisimena sillä kaarevalla varella). Ei se kyllä paljoa eroa tuosta vanhasta. :D

Toisena vaihtoehtona olisi Louis Poulsenin Ph-sarja.

Rahaahan nuo maksaa, mutta ei niitä joka päivä tarvitse uusiin vaihtaa.

Musta noi valaisimet näyttävät ihan keittiön lampuilta eiivätkä olohuoneen. Muutenkaan eivät ole mun tyylisiä. No toi eka ehkä menettelee, mutta ei toka.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ullanlinnassa/Töölössä ainakin.
EDIT: Kai se pitää tarkentaa että Helsingissä.

juu, kantakaupungin alueella yleensä kaikissa vanhoissa taloissa. itselläni on asunto 1928 rakennetussa talossa ja juurikin samanlaiset patterit on. haha, toimii periaatteella on ja off, eli juurikaan säätövaraa. no näissä vuosisadan alkupuolen kivilinnoissa ei juuri patteria edes tarvitse. kesällä pysyy suht viileänä kun kivijulkisivu suodattaa aurinkoa. toisaalta tuntuu, että se myös varaa lämpöä koska pitkälle syksyyn pärjää ilman patteria. vasta kun mennään miinukselle on syytä avata patterit. ja riittää kun lämmittelee niitäkin silloin tällöin, yllättävän hyvin lämpö säilyy sisällä vaikka talot on periaatteessa kuin seuloja (mistä on tietty se hyvä puoli, että eipä tule homeongelmia).

Ite ajattelin jossain vaiheessa ostaa frandsenin lounge -valaisimen (sitä saa myös lattiavalaisimena sillä kaarevalla varella). Ei se kyllä paljoa eroa tuosta vanhasta. :D

Toisena vaihtoehtona olisi Louis Poulsenin Ph-sarja.

Rahaahan nuo maksaa, mutta ei niitä joka päivä tarvitse uusiin vaihtaa.
Toi eka vois toimia valkoisena. Valoa toi huone ei paljoa tarvitse, niin ei tarvitse olla iso.

Valkoinen kruunujuttu voisi myös toimia, mut ehkä joku neutraalimpi.
Ja joo, töölössähän tämä. Talo on jostain 1900-luvun alusta. Jos olisi omistuskämppä, laittaisin enemmänkin. Tuo ihme lista katosta lähtisi ensimmäisenä.

Seuraavana ostoslistalla iso matto, maksavat vaan pirulaiset tuhansia. Skannossa tarjosivat kolmella tonnilla :eek:

Musta noi valaisimet näyttävät ihan keittiön lampuilta eiivätkä olohuoneen. Muutenkaan eivät ole mun tyylisiä. No toi eka ehkä menettelee, mutta ei toka.

Aijaa, no meikäläinen tykkää. Toi ph 3/2 on kyllä niin pieni, että ei siitä ole olohuoneen ainoaksi kattolampuksi. "Luonnossa" nuo ova paljon hienomman näköisiä.

Lounge on näköjään vepsäläisellä alkaen 138e, joten ei se niin pahan hintainen olekaan.

Kaverin kanssa etsitään kimppakämppää ja löyty yks ihan jees, mutta ongelma on, että huoneisiin on pelkät oviaukot, ovia ei siis ole. Onko tuohon mitään järkevää ratkaisua ovien korvikkeeksi? Kämppä siis vuokrataan eli ei vois hirveää remonttia ruveta tekemään.

Edit: jotain sermejä olen ajatellut, mutta tuleeko muuta mieleen?

Kaverin kanssa etsitään kimppakämppää ja löyty yks ihan jees, mutta ongelma on, että huoneisiin on pelkät oviaukot, ovia ei siis ole. Onko tuohon mitään järkevää ratkaisua ovien korvikkeeksi? Kämppä siis vuokrataan eli ei vois hirveää remonttia ruveta tekemään.

Edit: jotain sermejä olen ajatellut, mutta tuleeko muuta mieleen?

Mulla oli edellises kämpäs kans tollasii oviaukkoi.
Pistin sinne ihan semmosen valkosen "vaijerin" (Joku verhojen ripustuksee tarkotettu mikälie, vaijerii se ilmeisesti on... kaikki varmaan tietää noit) ja duunailin mustast sametist verhot niihi.

Jos tommoset väsää ni kantsii ihan joku verhotanko sinne vetästä, toi vaijeri oli aika paska.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom