Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kiitos kehuista kaikille. Oon asunut elämäni aikana melkein 30 asunnossa, ja tää on "aikuisiälläkin" jo neljäs asunto. Ensimmäistä kertaa omistusasunnossa vasta nyt kuitenkin, ja onhan tässä se hyvä puoli, että saa itse ideoida muutoksia, miten haluaa, jos siis haluaa.
Kylppäriin(kin) olen ihan tyytyväinen, vaikkakin olisin itse laatoittanut hieman särmikkäämmillä laatoilla. Lattia ei näytä aivan noin ruskealta "oikeasti", vaan on hieman harmaampi. Onneksi noissa täysin valkoisissa seinissä on pienenä mausteena vetästy yksi väli tällaista mosaiikkia:
DSC_0023.jpg

Heh, vanhalla hanalla tarkoitin tuota suihkusettiä, eikai tuota mallia enää valmistetakaan.
Tuo suihkusetti näyttäis olevan Oraksen Sensiva ja sekoittaja Vega,ihan perussettiä ja edullisinta. Eihän tuon tekemistä ole lopettu sentäs ;) Ja aika paljon ihmiset noita kumminkin ostavat, ehkä enemmän panostetaan keittiöhanoihin,näin meillä päin myyjän näkökulmasta.

Elcacon kämpässä on mielestäni erittäin paljon hyviä, onnistuneita ratkaisuja. Palkit katossa on erityisen hienot. Omaan kämppään pitäis värkkäillä 3 vaakapalkkia ja yksi pysty. Onko ideoita miten tehdä. Onko Elcacon palkit puuta vai muovista puujäljitelmää. Itsellä ei tule muovinen kysymykseen ja vahvimpana "palkki" ehdokkaana on laudoista tehty kotelo johon voi näppärästi upottaa valoja ja sisällä kuljetella sähkö- ja kajari piuhoja.

Elcacon kämpässä on mielestäni erittäin paljon hyviä, onnistuneita ratkaisuja. Palkit katossa on erityisen hienot. Omaan kämppään pitäis värkkäillä 3 vaakapalkkia ja yksi pysty. Onko ideoita miten tehdä. Onko Elcacon palkit puuta vai muovista puujäljitelmää. Itsellä ei tule muovinen kysymykseen ja vahvimpana "palkki" ehdokkaana on laudoista tehty kotelo johon voi näppärästi upottaa valoja ja sisällä kuljetella sähkö- ja kajari piuhoja.
Joo, älä ihmeessä laita mitään muovia minnekään. Laudasta vaan, varsinkin, jos teet tummat palkit. Lautojen raot eivät näy juuri ollenkaan, kun ovat tummat. Jos maalaa valkeaksi, joutuu aika paljon kittailemaan ja hiomaan. Edellisessä kämpässä tehtiin yksi kattopalkki vanerista, ja haluttiin saumattoman näköiseksi. Siinä oli aika paljon hommaa. Nää palkit on tehty ihan kierrätyslaudasta, ja ovat rosoiset pinnaltaan, ja mun mielestä toi epätasaisuus sopii hyvin, ja tekee sellaista latofiilistä, hyvällä tavalla kuitenkin.

Todella hieno kämppä! Ainoa mikä itseäni alkaisi harmittaa on sängyn koko. Varsinkin jos on enemmän kuin 1 nukkujaa. Mutta muuten lähes täydellinen.

vai oliko toi 80cm, näytti siltä?

Todella hieno kämppä! Ainoa mikä itseäni alkaisi harmittaa on sängyn koko. Varsinkin jos on enemmän kuin 1 nukkujaa. Mutta muuten lähes täydellinen.

vai oliko toi 80cm, näytti siltä?
Sänky on 120cm leveä. Kuvassa näyttää ihan lasten sängyltä. Kyllä tohon kaksi mahtuu ihan mukavasti. 140cm levee ois kyllä kivempi, mutta tohon syvennykseen ei mahdu leveämpi.

Ois kyllä unelma päästä muuttamaan tollaseen loft-asuntoon. Just kun ois korkeet huoneet/huone, ja avara tila. Vois toteuttaa monia sellaisia juttuja, jotka ei tulis kysymykseenkään perus 240cm korkeessa kerrostalohuoneistossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli pakko kattoo innon loft jakso. Mä oon kans miettiny et olis tosi kiva asuu tollases kodissa jossa pääsis toteuttaa itteensä. Tollanen asunto on tosi persoonallinen ja sinne pystyy hankkimaan paljon sellasta mikä ei näyttäis muualla hyvältä. Tonnekki tuli paljon sellassii esineitä jotka olis mun mielest tosi kivoja, mä haluun just sellassii esineitä ja huonekaluja mun asuntoon, jotka on persoonallisia ja joita ei ihan kaikilta löytyis.. vitsit että se keittiön teetetty valasin oli hieno :kuola:

Oli pakko kattoo innon loft jakso. Mä oon kans miettiny et olis tosi kiva asuu tollases kodissa jossa pääsis toteuttaa itteensä. Tollanen asunto on tosi persoonallinen ja sinne pystyy hankkimaan paljon sellasta mikä ei näyttäis muualla hyvältä. Tonnekki tuli paljon sellassii esineitä jotka olis mun mielest tosi kivoja, mä haluun just sellassii esineitä ja huonekaluja mun asuntoon, jotka on persoonallisia ja joita ei ihan kaikilta löytyis.. vitsit että se keittiön teetetty valasin oli hieno :kuola:

Noi Loftit kyllä on tosi hienoja, mutta samalla myös sisustamisen kannalta aika vaikeita tapauksia. Korkeiden ja avarien tilojen kannalta ei sellaiset kotoa tutut perusratkaisut oikein enää toimi. Puppeli-markollakin olisi varmaan aikamoinen summa palanut noihin erikseen räätälöityihin valaisimiin ja telttoihin.

Mulla alkoi kuola kyllä tosissaan valumaan sen yläkerran vaatehuoneen ja makuuhuonen kohdalla. Ja se flyygeli. Jäin tosin miettimään, millä Marko puhdistaa teltan katon pölystä? Paljonkohan tuollainen vastaava kämppä maksaa? Jos joku tunnisti alueen ja tietää hinnoista? Ei varmaan ihan halpa ole kuitenkaan.

Mutta rahalla kyllä saa vaikka miten hienoa, kyllä tää hieman katkeroittaa asua sillipurkissa vuokralla.:jahas:

Puoli miltsiä taitaa maksaa vastaava kämppä samasta talosta. http://kodit.skanska.fi/Asuntohaku/Kohteet/As-Oy-Helsingin-Jesper/ Tulisi muuten varmaan puolet halvemmaksi duunaa omakotitalo betonielementeistä ja saisi sisältä aivan samannäköisen.

Omaan silmään oli pienoinen pettymys tuo Markon kämppä. Asunto oli hieno itsessään (ilman sisustusta), mutta ei tuota nyt kauheasti mun mielestä "sisustettu", muuten kuin ehkä se työtilan osalta. Siis ei näyttänyt omaan silmään sisustussuunnittelijan kodilta, vaan tuntui ettei tuollaisessa kämpässä pahemmin voi mennä vikaan kun vaan lätkii tavarat paikalleen. Vähän sama kuin sisustuslehdissä; kuvissa on usein sellainen erikoinen kämppä, jossa Sotkankin huonekalut näyttäisi siedettävämmältä. Se mikä kämpässä oli hienoa, johtui enimmäkseen tilasta, ei sisustuksestä. Muutama suorastaan rumakin kohta siellä oli, kuten se osittain maalattu kaide, drinksupöytä. Ja se teltta näytti jotenkin dorkalta, kuten myös palmut.

Lamppu ei kyllä sytyttänyt, mutta ainakin se oli uniikki. Veti äijä kyllä aika huonoa saumaa siihen :D Kyllä tuohon varmaan rahaa upposi liikkeistä (mistä tavarat kai ostettiin) päätellen, mutta ei se kauheasti ainakaan omaan silmään näkynyt lopputuloksessa.

Mä en ymmärrä tuota Markon kädettömyyttä noiden johtojen kanssa. Muissakin jaksoissa on tullut ilmi, ettei se osaa tehdä niille mitään mutta tuo sen "kotiteatteripaketti". Jätkä on sisustussuunnittelija ja jättää tuollaisen johtohelvetin näkyville. Ja se sen itse suunnittelema ruokapöydän lamppu; perus valkoista sähköjohtoa kiedottu yhden kannakkeen ympärille. Jos minä olisin tehnyt tuon lampun olisin porannut reiän sellaiseen kannattimeen ja työntänyt johdon sinne sisälle ja yläpäähän samanlainen reikä ja johto sieltä ulos.

Kyllä se Marko vaan osaa tehdä noita asuntoja. Hemmetti. Kun kuvittelee miten vaikea olisi itse sisustaa vastaava tila, niin vaikeaa olisi.

Minusta tuollaiset rakennetut "loft"-kämpät ovat melko out. Jossain entisessä teurastamossa tai kutomossa olisi asiallisempaa kun sitä vähän fiksailisi tyyliin Porin Puuvilla tai ne Tampereen tammerkosken hoodien tehtaat.

Aikamoinen sillisalaatti oli lofti. Muutama hyvä idea mutta esimerkiksi tuo "ritarisänky"+televisiosetti lähenteli katastrofia, Markolla ei ole mitään pelisilmää viihde-elektroniikan sijoitukselle :( Itse olisin myös maalannut betonit ja unohtanut rahvaanomaisen industriaalilookin, diggailen kyllä aiheesta noin teematasolla mutta olisin vienyt sitä enemmän jonnekin cyberpunkin suuntaan. Myös seepran olisin heittänyt hevon perseeseen tai maalannut sen virtahevoksi.

Omaan makuun kyllä erittäin laimea ja tylsä sisutus loftissa kokonaisuudessaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom