Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mistä noi sun keittiön baarituolit on hankittu ja paljonko maksoivat? Mikäli ne ovat siis baarituolit..eli normaalia korkeammat..näyttävät siltä ainakin.

Baarituolit ovat Kodin Ykkösestä ja baaripöytä Stockalta.

Mitäköhän ne tuolit olisivat maksaneet...? Ehkä jotain 100 euroa kipale... Ehkä. päällys on tummanruskeaa nahkaa ja jalat tammen väriset.

Iski askarteluvimma kun ei löytynyt mustaa siistiä kattovaloa. Duunasin sitten tommosen oman version modernista "kattokruunusta."

IMG_3127_p.jpg

IMG_3128_p.jpg

Hupen seinä on todella hieno, antaa hyvän kontrastin tohon olkkariin! Mulla on samaa sävyä makkarin päätytapetti ja täytyy sanoa että kyllä muuttu koko makkari!

Olkkaria vielä mietin, että mitä ihmettä mä laittasin seinille..tohon ruokapöydän päätyyn tulee ton taulun tilalle vanha, taulun kokonen peili vaakatasoon, jossa on paksut, hieman tummenneen kullan väriset kehykset. Tv-tason päällinen seinä on ongelma..ettei tulis liian sekavaa, ja haluan pitää tuon ruokapöydän omana tilanaan..oon miettiny sellasia kapeita tauluhyllyjä ja jotain vähän pienenpiä tauluja siihen mutta...jotenkin vaan en osaa nähdä että millasia.

edit. ignooratkaa ekassa kuvassa tuo kúkkanen ja vanha tv-taso.

Liitteet

• olohuonetta vaiheessa.webp
    olohuonetta vaiheessa.webp
    37,7 KB · Katsottu: 690
  • olohuonetta vaiheessa2.webp
    olohuonetta vaiheessa2.webp
    57,4 KB · Katsottu: 1 122
Hupen seinä on todella hieno, antaa hyvän kontrastin tohon olkkariin! Mulla on samaa sävyä makkarin päätytapetti ja täytyy sanoa että kyllä muuttu koko makkari!

Olkkaria vielä mietin, että mitä ihmettä mä laittasin seinille..tohon ruokapöydän päätyyn tulee ton taulun tilalle vanha, taulun kokonen peili vaakatasoon, jossa on paksut, hieman tummenneen kullan väriset kehykset. Tv-tason päällinen seinä on ongelma..ettei tulis liian sekavaa, ja haluan pitää tuon ruokapöydän omana tilanaan..oon miettiny sellasia kapeita tauluhyllyjä ja jotain vähän pienenpiä tauluja siihen mutta...jotenkin vaan en osaa nähdä että millasia.

edit. ignooratkaa ekassa kuvassa tuo kúkkanen ja vanha tv-taso.
Oikein kotoisaa.
Niko Neandertaali soitti ja kyseli telkkarinsa perään, oletko nähnyt sitä? Osta joku pieni tauluTV niin on heti Zenimpää.

^

Onko sulla himmennintä?
Ei oo. Pitäis ruuvata tohon varmaankin, tosin vähän hankala rasia, mutta katotaan.

5x 28W halogeeneja ilman kupua antaa melkoisesti valoa, onneksi tilaan mahtuukin sitä.

Näemmä hupella suunnilleen vastaavasti seinä harmaa kuin mulla, tumma mullakin toi on ilman valoa.

Oikein kotoisaa.
Niko Neandertaali soitti ja kyseli telkkarinsa perään, oletko nähnyt sitä? Osta joku pieni tauluTV niin on heti Zenimpää.

Joo töllö menee jossain vaiheessa vaihtoon..mutta ne seinät lähinnä ongelma. :)

Sano vaan, en mä loukkaannu :D Ite tykkään tehdä omia ratkaisuja, vaikka ne välillä ei ihan kliiniäsiä olekkaan.

Helkkari kun sais jo sohvat tänne, 2 + 3 tummaa kulmikasta nahkaa, sitten saakin alkaa suunnitella sohvapöytää :kuola:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meillä on kans ongelma.. Luumunvärinen nahkanen kulmasohva. Tästä ei luovuta mukavuuden vuoksi!

Verhot on violetti-kultasävyiset ja matto ihan vaalea (punertava). Mustat kalusteet; sohvapöytä, tv-taso, baaripöytä- ja jakkarat.
Nyt haluttais kevään kunniaks vähän piristää olkkaria ja saada vaaleempaa väriä. Ajateltiin sellasta hennon omenanvihreetä, se näyttää joissain jutuissa tosi kivalta violetin kanssa. Voidaanko kuitenkin säilyttää vaalea(punertava) matto, jos verhot ja sohvatyynyt vaihtuvat vihreiksi? Itestä tuntuis, että näyttäis vähän keijolta, mutta sitten tajusin, että jos löytäis tyynyihin vaaleenpuna-vihreetä kangasta, menisköhän se sitten? :eek:

Hupen seinan maalamisesta tuli mieleen... Itsellä myös olkkarissa vaaleat kuvioidut seinät. Tapetti ei ole kohokuvioista, joten ajattelin maalata sen valkoiseksi. Ei kiinnosta ne kuviot. Telkkarin takaisen seinän maalaan tummemmalla värillä.
Harmaata ja mustaa (yllätys yllätys) tulee kalusteisiin. Maustettuna vihreällä. Tummanharmaa vois sopia takaseinän väriksi? Mietin vaan sitä raskautta, kun ei se on tietyllä tavalla nurkkaus, vaikka ovi ja ikkuna ovat kummallakin puolella.

Tarkoitus olisi kuitenkin tehdä kodin näköistä eikä puhtaan kliinistä lookkia. Eikä liikaa spotteja, eikä ikean kuvastosta repäistyn näköistä. Eikä missään nimessä tule mitään tekokiviseiniä.

Alkaa olla epätoivo valloillaan, ja kohta joutuu taas tyytyä kompromisseihin.. Yritetään siis, jos minulta on jäänyt jotain huomaamatta. :) Mistä voisi löytää eteisen hatuhylly/henkaritanko yhdistelmän? Musta/ tumma wenge pitäisi olla, ja umpihyllyllä. Ts. ei metalliritilää hyllynä. Ikean versio ei miellyttänyt, ON24:stä löytyy sitten se kompromissi. Budjetti on luokkaa mitä halvempi sen parempi. :) Tuntuu että kaikki kaupat on juostu. *kiittää ja niiaa*

Tommosen heitin ostoskoriin Amazonille. Taitaa lähtee tilaus. On aivan supercool!
Pitäähän sitä jotain isänmaallistakin kämpässä olla, mutta ei liikaa.

EDIT: no sinne lähti tilaus. Toimitus lauantaiaamuna 7:00 :D

50sm.jpg

250 eskoo... Musta ois ollu 149,-
Kerrankin ostin jotain aitoo ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom