Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Meillä lojui tuommoinen verkkokellarissa useamman kuukauden ennenkun myytiin pois. Ei sillä oikeen tehnytkään mitään :(

Mietin kanssa että tuleeko tolle käyttöä mutta PS3-pelejä varten tuo tulee lähinnä hommattua, jotta voi istua aivan nenä kiinni 52" telkussa ja pelata CODia! Ja jos en sitten pelaakaan, niin muksut dikkailee takuuvarmasti tuosta vielä vuosien ajan. Sinänsä ihan perusteltu heräteostos. Noita 50e keinonahkapaskoja en kotiini ottaisi edes ilmatteeksi.

Mä taas on tosi kyllästynyt tohon Unikko-kuosiin. Sitä on joka kodissa ja se alkaa tuntumaan vähän tusinatuotteelta. Tai oikeastaan mä en ole ikinä edes tykännyt siitä kuosista.

Mä taas on tosi kyllästynyt tohon Unikko-kuosiin. Sitä on joka kodissa ja se alkaa tuntumaan vähän tusinatuotteelta. Tai oikeastaan mä en ole ikinä edes tykännyt siitä kuosista.

Omasta mielestänikin tuo unikkokuosi on aika ruma, itse ehkä olisin hankkinut yksivärisen. En kyllä tykkää yhtään niistä "cooleista" marimekon poikittaisraidoistakaan mitä joka toisella on päällään:arvi:

Eipä taida Saksassa olevan unikko jokakodin tusinatuote. Tuskimpa siellä niitä jokapoika-paitoja näkyy joka toisella pojalla kun ei niitä oikeasti näy Suomessakaan.:arvi:

Mä taas yllätin itseni joskus vuosi-pari sitten ja hain kaupasta harmaat (ja sittemmin myös vihreät...) unikko-pöytätabletit. Isoina pintoina en sitä kestä kuten en mitään muutakaan kukkakuosia. Toisaalta tabletit oli ehkä aika luonnollinen valinta, koska olen huomannut olevani lievä Isola-fani. :rolleyes:

En minä Marimekosta tykkää myöskään, se on just passeli pienenä pintana katseenvangitsijana/yksityiskohtana. Eli juuri vaikkapa aiemmin käyttämäni Marimekko-taulu tai sitten esim. tuollainen tuoli jossa Marimekko-kuosi. Mitään muuta Marimekkoa meille tuskin tulee koskaan. Onhan tuo Unikko sinänsä sitten myös ajaton, eli ei tartte laittaa vaihtoon heti ensi vuonna...

Musta toi on ihan magee, toi mustavalkoharmaa siis. Ne värikkäät on aika kamalia.

on muodikasta vihata marimekkoa!

Mä olen ollut sitten aina suhteellisen muodikas tapaus... :D

Nimenomaan Unikko on sellainen, joka saa kodin näyttämään tusinakodilta, kun se on niin hallitseva kuvio. Esimerkiksi keittiöön kannattaa laittaa nimenomaan Unikko-verhot, -pöytäliina tai -tabletit sekä ostaa samaa kuosia olevat patakintaat, jos haluaa että koti näyttää samalta kuin muillakin. Vähän kuin "Ikea-kodit". Jos tykkää, niin ihan ok, mutta itse en laittaisi esim. Unikkoa joka paikkaan. Itse kaipaan enemmän persoonallisuutta siitäkin huolimatta, että tuskin nyt oma kotini kauhean persoonallinen on.

Minulla itselläni on kaksi lahjaksi saatua Unikko-pyyhettä, joilla en tosin tee mitään, koska koko (47x97 cm:ä?) on huono. Mielestäni liian pieniä kylpypyyhkeiksi ja liian isoja käsi- ja kasvopyyhkeiksi. Samoin minulla on samalla kertaa lahjaksi saatu Unikko-kuvioinen peltipurkki. Näissä tavaroissa hyvää on väri, eli ne ovat musta-harmaat.

Oikeastaan ainoa, mistä vakikuosista mä olen tykännyt, on se erilaiset raidalliset jutut. Pidän siis Marimekon raidallisista pyyhekeistä sekä joistakin kylpytakeista. lapsena mulla oli Marimekon raidallinen pussukka penaalina.

Vähän samaan kategoriaan alkaa mennä Luhdan yksiväriset pyyhkeet, joissa on sellainen kokoraitakuvio. Niitä minulla kyllä on joitakin, koska ne ovat pyykeinä hyviä ja yksinkertaisen näköisiä.

Ja ehkä ulkomailla Unikko ja Marimekko eivät ole kovinkaan yleisiä, vaan ennemminkin sellaisia "pakko saada" -tavaroita. Vähän kuin Meillä Suomessa jostain Guess-merkistä on tehty sellainen. Kuitenkin se merkki on jossain Jenkeissä ihan tavistuote käsitykseni mukaan.

Niistä kangastauluista mä en enää sano mitään. Mä kun en ole hifisti ja mä kun en ole niistäkään ikinä tykännyt :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei oo. Pitäis ruuvata tohon varmaankin, tosin vähän hankala rasia, mutta katotaan. 5x 28W halogeeneja ilman kupua antaa melkoisesti valoa, onneksi tilaan mahtuukin sitä.

Voisi ehkä kikkailla laittamalla tuohon peilikärkilamppuja, mitä ne nyt on, ilmeisesti meikkipöytäkäyttöön alunperin. Joka tapauksessa niitä missä kuvun kärki ei päästä valoa läpi, niin ei paista niin paljoa silmiin.

Toi Fatboy on kyllä hyvä, laadukkaan tuntuista matskua ja hyvin viimeistelty. Tuolissa on vetoketju+tarranauha-aukko josta voi heittää lisätäytettä sisään jos joskus lössähtää. Ulkona DHL rekassa oli hieman kylmä ja vähän pelotti että onko tuo "enstex?" kangas epämukava, mutta kun se nyt lämpesi niin mukavahan tossa on istuskella. Hieman "kova" tuo on säkkituoliksi, olen noita kyllä messuilla koitellut mutta vähän tuo yllätti. Aivan PERKULEEN! hyvä jakkara PS3-pelejä varten, ihan SUPERII kyllä :rock: Parempaa pelituolia ei yksinkertaisesti voi olla.
No, muksuhan tuon valtasi eikä viereen saa kuulemma mennä istuskelemaan, pitää testailla iltasella sitten kunhan toi nukkuu. Tossa ois varmasti hyvä harrastaa myös seksiä, on sen verran tukeva ja ton saa lukemattomiin eri asentoihinkin :hyper:

Värivalinta osui kämpän sisustuksen suhteen täysin nappiin. Pitää käväistä vielä yksi taulu ja sitten voinee heittää pari fotoakin taas.

Enstexistähän ommellaan esimerkiksi lasten ulkoiluhaalareita, tälleen by the way =)

Enstexistähän ommellaan esimerkiksi lasten ulkoiluhaalareita, tälleen by the way =)
Juu, hieman samantyylistä kangastahan tuo on, liekö jotain erikoisversiota siitä, en tiedä, en ole kangasasiantuntija ;)

Tuoli on muuten aivan loistava esim. nettisurffaukseen, irkkaukseen, PS3-pelaamiseen ja vaikka mihin. Esim. tämä asento on aivan superia (olen juuri nyt):

FatBoy-Beanbag-Chair_49619DF1.jpg

Läppäri kestää kätevästi juuri oikealla kohdalla tuossa jalkojen välissä.

Mitkään adjektiivit eivät voi kehua tätä tuolia riittävästi. Suosittelen!

Juu, hieman samantyylistä kangastahan tuo on, liekö jotain erikoisversiota siitä, en tiedä, en ole kangasasiantuntija ;)

Aikaisemman alavalintani johdosta minä olen :p

Se täytyy kyllä sanoa, vaikkei omalle fatboylle ollutkaan meillä käyttöä, niin olihan se mielettömän mukava. Jos olis enemmän tilaa ollut, niin ois se saanut pelituoliksi kyllä jäädä meilläkin. Koirakin diggasi.

Tommosen Fat Boyn vois kyllä pistää tilaukseen. Kysymättä eukolta. Sen mielestä ku toi olis varmaan liikaa säkkituolista:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom