Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä taas on tosi kyllästynyt tohon Unikko-kuosiin. Sitä on joka kodissa ja se alkaa tuntumaan vähän tusinatuotteelta. Tai oikeastaan mä en ole ikinä edes tykännyt siitä kuosista.
Mä taas on tosi kyllästynyt tohon Unikko-kuosiin. Sitä on joka kodissa ja se alkaa tuntumaan vähän tusinatuotteelta. Tai oikeastaan mä en ole ikinä edes tykännyt siitä kuosista.
on muodikasta vihata marimekkoa!
Ei oo. Pitäis ruuvata tohon varmaankin, tosin vähän hankala rasia, mutta katotaan. 5x 28W halogeeneja ilman kupua antaa melkoisesti valoa, onneksi tilaan mahtuukin sitä.
Joo, just toi musta on aika jees. Lähinnä yököttää jos näkee ikkunoissa sinistä Unikko -kuosia.Musta toi on ihan magee, toi mustavalkoharmaa siis. Ne värikkäät on aika kamalia.
Juu, hieman samantyylistä kangastahan tuo on, liekö jotain erikoisversiota siitä, en tiedä, en ole kangasasiantuntija ;)Enstexistähän ommellaan esimerkiksi lasten ulkoiluhaalareita, tälleen by the way =)
Juu, hieman samantyylistä kangastahan tuo on, liekö jotain erikoisversiota siitä, en tiedä, en ole kangasasiantuntija ;)
Paljon maksaa Vepsäläisellä? 149e on noi perustuolit www.amazon.dePiti oikeen lähtee vepsäläiselle testaamaan Fatboyta. Hitto kun olikin hyvä istua.. Tilipäivää odotellessa.. :hyvä:
Paljon maksaa Vepsäläisellä? 149e on noi perustuolit www.amazon.de