Tarjous ensimmäisestä omasta asunnosta meni läpi ja papereiden pyörittelyn jälkeen pitäisi päästä remontoimaan ja sisustamaan
Yksiö on täysin remontoitavassa kunnossa. Saapahan kaiken oman mielen mukaan. Eli keittiö, lattiat, seinien maalaus ja kylppärin pieni remontti edessä. Kaiken sisustuksen pääsee tekemään ihan alkutekiöistä. Ajattelin tänne pistää kuvia työn edistymisestä, kunhan pääsee vauhtiin.
Toi kylppäri on nyt se isoin ongelma, eli putkiremontti on vasta tulossa, mutta se pitäisi rempata väliaikaiseen siistiin kuntoon järkihintaan. Ainakin amme lähtee mäkeen. Isompia suihkun asennuksia ei viitsisi tehdä, niin ajattelin jotain suihkunurkkausta väliaikaiseksi ratkaisuksi. Jotain järkihintaista siistiä laattaa voisi lätkiä seinän alaosaan ja maalata yläosan. Lattiaan muovimatto :jahas:
Muuhun asuntoon värimaailmaa pitäisi hakea nykyisistä huonekaluista joista ainakin osa täytyy säästää.
Vanhaa kämppää:
Toi taso ja sohvapöytä itse tehtyjä tämän threadin innoittamana joku 1,5v sitten. Samaan sarjaan tulee vielä kirjahylly. Tota ruokapöytää ei ehkä uuten asuntoon viitsi tunkea. Futoniin voisi tietysti hankkia toisen väriset päälyset tuomaan vaihtelua. Olisi tietysti hinku lähteä kaikkea vaihtamaan, mutta budjetti ei taida kestää.
Jotain tummaa parkettia olen miettinyt lähtökohdaksi. Pistäkää vinkkiä jos tiedätte mistä saisi hyvään hintaan pk-seudulla.
Keittiö pitäisi myös saada järkihintaan. IKEA tietysti yksi vaihtoehto ja tutulta puusepältä voi myös kysellä.
Tossa innossa hyvä omaan silmään toimiva värivaihtoehto keittiön väreistä tummalla parketilla.
jakso143
Valkoset kiiltävät kaapit ehkä liian nähtyjä ylhäälläkin. Keittiöfirmojen kuvissa suurin osa näyttää aika kuralta, mutta pistäkää linkkejä keittiö sivustoihin.
Seinien väristä ei vielä niin hajua. Valkonen varmaan toimivin tollasessa pienessä tilassa, mutta vinkkejä otetaan vastaan. Mikä sopisi tollasessa 30m^2 kämpässä noitten huonekalujen kanssa. Ja olisko se vaalee parketti kuitenkin parempi tummien huonekalujen kanssa noin pienessä tilassa? Helppoja kysymyksiä
Kaiken remontin tekemässä siis itse, ellei nyt kylppäriin ota jonkun putkarin neuvomaan vähäksi aikaa. Menee nyt alkuun vähän remontin puolelle, mutta jos se vielä sisustukseen vaihtuis. Tällästä nyt alkuun