Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Alkaa olemaan hiomiset talokaupasta viime metreillä ja taas on nuo Deko-lehdet ja sisustussivut pompanneet silmille.
Uusimmassa Deko-lehdessä tuli jälleen kerran vastaan ikisuosikki Eames Lounge Chair.

http://en.wikipedia.org/wiki/Eames_Lounge_Chair

Alkuperäisten hinnat nousee useampaan tonniin mutta replican saisi n.600€ Hangon satamaan toimitettuna... Katsoo nyt raskiiko.

Mites tuollainen tammiparketin hiominen ja lakkaaminen, onnistuuko itseltä hiominen? Lakkaaminen varmaan kannattaa jättää ammattilaisille...

hanz0

Nyt tarvitaan tulevalle Applen iMac:lle tyylikäs työpöytä, mieluiten kiiltävävalkoinen. Ei kuitenkaan mikään perinteinen ala-astelaisen kirjoituspöytä vaan joku inansa tyylikkäämpi ratkasu.
Saa paiskata kuvia/linkkejä ja myyntipaikka tietoja sopevista ehdokkaista .

Nyt tarvitaan tulevalle Applen iMac:lle tyylikäs työpöytä, mieluiten kiiltävävalkoinen. Ei kuitenkaan mikään perinteinen ala-astelaisen kirjoituspöytä vaan joku inansa tyylikkäämpi ratkasu.
Saa paiskata kuvia/linkkejä ja myyntipaikka tietoja sopevista ehdokkaista .

Mooblen Jaava-pöytä haluamillasi mitoilla kiiltävän valkoisena? (lev. 150, syv. 50, kork. 80 kiiltävän valkoisena näyttäisi olevan 455,87 €. Sitten tulee vielä toimituskulut, jos et nouda.

Täältä saa muokattua:
http://mooble.fi/tuote.php?_id=26

Edit: Toni B. vei nopeudellaan pisteet...

Mistä mä saan kivan värikkään suihkuverhon ja siihen sopivan kylppärinmaton? Kaikki netanttilat, ellokset, ebay, jne selattu 8|

Mistä mä saan kivan värikkään suihkuverhon ja siihen sopivan kylppärinmaton? Kaikki netanttilat, ellokset, ebay, jne selattu 8|

Ite ostin just Ikeasta keltaisen suihkuverhon hintaan 4€. On siellä paljon muitakin kirkkaita värejä, muttei tosin värikästä. Yleensä suihkuverhoista saa maksaa ~40€, joten itse ostan aina halvan suihkuverhon kun eteen tulee. Verhoa vaihtamalla saa kivasti piristettyä kylppärin ilmettä.

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/60132489

Ideoita kaivataan ja vinkkejä. Olen ajatellut lasi tai teräskaiteita + uudet portaat. Hinnat on suolasia. Kysyin pelkkiä portaita ja hinta-arvio ole ko.toimittajalla 5000-6000€!
- pystypienat maalaisin valkoiseksi
- kaikki loput männynväriset osat lakkaisin tummemmiksi esim. pähkinäpuun väriseksi värjätyllä lakalla
- jos raput ovat suorakaiteen muotoiset, päällystäisin ne tummanharmaalla/mustalla huovalla, etu- ja takareunaan "kehykseksi" liimaisin lakan kanssa samansävyiset jalkalistat

Kustannusarvio satasia. Omat raput tein 80-luvun rivariin noin poislukien tuo tummemmaksi lakkaus. Maton leikkaus oli hieman haasteellisempaa kun kyseessä on pyöröportaat. Tein voimapaperista mallin ja leikkasin maton mallin mukaan rappu kerrallaan. Aikaa kului muutama päivä koko hommaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
- pystypienat maalaisin valkoiseksi
- kaikki loput männynväriset osat lakkaisin tummemmiksi esim. pähkinäpuun väriseksi värjätyllä lakalla
- jos raput ovat suorakaiteen muotoiset, päällystäisin ne tummanharmaalla/mustalla huovalla, etu- ja takareunaan "kehykseksi" liimaisin lakan kanssa samansävyiset jalkalistat

Kustannusarvio satasia. Omat raput tein 80-luvun rivariin noin poislukien tuo tummemmaksi lakkaus. Maton leikkaus oli hieman haasteellisempaa kun kyseessä on pyöröportaat. Tein voimapaperista mallin ja leikkasin maton mallin mukaan rappu kerrallaan. Aikaa kului muutama päivä koko hommaan.

Kiva idea. Löytyisikö kuva? Mulla on edelleen projekti kesken. Remontti etenee ja kohta pitäisi tehdä päätöksiä.

Mä haluaisin muuttaa makuuhuoneeni seinien väriä.

Mä olen kolmessa vuodessa kyllästynyt noihin seiniin, jotka ovat tällä hetkellä seinät lilat (yksi päätyseinä tummemman lila). Tuossa makuuhuoneessa voisi kuvitella majailevan jonkun saatananpalvojan tai seksityöläisen... ;) Tai ainakin maalari ehdotti aikoinaan, josko laittaisit käsiraudat roikkumaan seinälle...

Makuuhuone on pieni ja neliön mallinen. Kokoa siinä on noin 3,5x3,5 metriä. Yhdellä seinällä on ikkuna ja vastapäisellä seinällä kulmassa ovi eteiseen. Makuuhuoneessa on huonekaluja tummasta puusta.

Pidän voimakkaista, lämpöisistä ja maanläheisistä väreistä. En halua makuuhuoneen seinistä missään nimessä valkoisia tai pastellisävyisiä enkä halua laittaa sinne tapettia. Olisi myös mukavaa, jos makuuhuoneeni seinät olisivat eriväriset, kuin mitä muiden huoneiden seinät ovat, mutta tämä ei ole välttämätön pakko. Keittiössä on vaaleanharmaat seinät, eteisessä beessit ja olohuoneessa on seinissä beessiä sekä poltettua... hmmm... oranssia. Ei siis kirkkaan oranssia, vaan enemminkin sellaista maanläheistä oranssin, persikan ja hiekan välimuotoa.

Tässä kuvia nykyisestä värityksestä...

Tämä on seinien väri päivänvalossa (ovi sijaitsee kuvaajan selän takana):
Kuvia303.jpg

Tästä näkyy kalustusta sekä muuta tämän hetken värimaailmaa (kuvat vähän vääristää värejä):
IMG_3545.jpg
IMG_3547.jpg

IMG_0729.jpg

Mä haluaisin muuttaa makuuhuoneeni seinien väriä.
Tikkurilan värisuunnitteluohjelmalla on kiva leikkiä noiden eri värivaihtoehtojen kanssa. Jo niillä valmiilla kuvilla saa kokeiltua hyvin, kun valitsee lattian, listojen, huonekalujen, kankaiden yms. värit todellisuutta vastaaviksi.

Aika makeita mööpeleitä sulla makkaris. Itellä tämmönen basicretro makkari, toki ihan kesken vielä.

Punasta, valkoista, mustaa ja tummaa puuta. Punaseen seinään olis tarkoitus tehdä kuvaa, saa nähdä koska sitä jaksais.

^^

Emmah: Tartee varmaan käydä kokeilemassa.

^

Pitikö Weebom tossa näkyä kuva?

Ja toki saa ehdottaa ihan mitä tahansa, myös sellaista, jotka eivät osu tonne mun maun piiriin. Voihan olla, että en näe metsää puilta.

^

Onko mun päässä vika vai siellä päässä, kun kuva ei näy tossakaan?
No koita nyt vielä klikata tästä, enempää en voi auttaa. Toki ei tossa kuvassa nyt näy kun kattoa ja vähän seinää.

Vetäisin ite joten supertummaa punaista noihin sun seiniin ja sivuseinä vähän vaaleempa sävyä.

^

No nyt sain näkymään ton sun linkin avulla. Mä kyllä tykkään punaisesta, mutta mietin sitä, että pienentääkö noi tummat värit liikaa sitä makkaria, kuten nyt?

^

No nyt sain näkymään ton sun linkin avulla. Mä kyllä tykkään punaisesta, mutta mietin sitä, että pienentääkö noi tummat värit liikaa sitä makkaria, kuten nyt?
Ei, jos on valonlähteitä tarpeeksi, niinkuin sulla näyttää. Makkari nyt voikin olla vähän tiiviimmimmäksi maalattu kuin esim olkkari.

Joku rikottu punaisen sävy vois olla jees, jos haluaa tosi lämmintä. Kahta eri punaista vaikka vähän struktuurilla. Sulla on kyllä kohtuu kodikkaat noi puiset mööpelit, tummaa puuta lattia ja tyynyt yms sängyllä niin tuskin kylmäksi menee edes valkoisella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom