Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Huppe herran siunausta :haart: just jotain sivui oli hakuses, mistä vois katella jotain, mut niinku sanoin ei oo mitään käryä sisustamisesta, mut yritän saada kerralla sen hienoon kuntoon, ja oon kaukana roinaavasta rekkamiehestä :D

1295picture1Upload.jpg

Onko jollain tollasta viinipullontelinettä? Pelaileekohan tommonen ok?

Tuttavilla oli samantyylinen, seinään kiinnitettävä johon pullot tuli kaulastaan kiinni. Tuosta poiketen kaarevan mallinen. Näytti todella hyvältä ja toimi siihen asti kunnes siitä otettiin liian kireellä pullo pois, pullo lähti, kaula jäi. Niille oli ko. malli tuotu Ruotsista ja siinä oli aika terävät nuo reikien reunat, mutta varmaankin parempilaatuisena toimii hyvin.

Viimeksi muokattu:
No toi maksaa nelisenkymppiä. Eipä ikealla kyllä oo tommosia näkynyt mitä oon kattonut.

Tossa on kai muoviholkit pullon paikassa.

No toi maksaa nelisenkymppiä. Eipä ikealla kyllä oo tommosia näkynyt mitä oon kattonut.

Tossa on kai muoviholkit pullon paikassa.
Se halpis minkä näin oli aivan kauhea, eikä mitään muoviosia. Taivutettua alumiinia vain jossa lienee prässillä leikatut aukot.

Mun mielestä viinipullotelineet ylipäätänsä ei ole kovin fiksuja tai käytännöllisiä. En oikein ole ymmärtänyt niiden funktiota. Pari pulloa viiniä nyt säilyttää kaapissakin, eikä näytä niin dorkalta esitellä niitä. Yhtä dorkalta näyttäisi jos siinä olisi kossupulloja roikkumassa. Jos enemmän haluaa säilöä viiniä, niin halvimmat viinikaapit ei kauheasti maksa. Itsekkin olen kyllä joskus moisen telineen omistanut, mutta kyseenalaistin jos silloin sen käytännöllisyyden ja näyttävyyden sisustuksessa. En tiedä kumpi on oudomman näköistä; lähes tyhjä viinipulloteline seinällä, vai viinipulloteline täynnä jotain Alkon perusviinejä "esitteillä". Tai itse en ainakaan jotain arvokkaampia tai säilykseen ostettuja viinejä siinä pitäisi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Random kuva intterwebistä:

424369_16129_raw.jpg

Tosiaan tuollainen systeemi vain lykättynä keskelle seinää näyttää hieman erikoiselta. Eri asia sitten jos sen sijoittamisesta on hieman mietittykin. Tosin olen nähnyt erittäin toimivan kromatun viinipullotelineen keittiössä, missä oli yhdistelty suurta tummaa pintaa ja vaaleaa, sekä tuon värisiä, öhh, kromattuja kodinkoneita. Hyvässä tapauksessahan tällöin se viiniteline toimii itsessään jo sisustuselementtinä.

Toinen asia on sitten, että haluaako sitten panostaa ihan kunnon viinikaappiin. Tälläinen integroitava kaappi tyylikkäässä keittiössä olisi aika tyly
1081_4677aad2d481d.jpg

Keittiöremppaa tehdessä mietin jos laittais viinikaapin. En vaan saanut sitä istumaan mihinkään niin jätin väliin, ja ehkä joku 30 pulloa on vähän ylimitoitettu mulle. Keittiön peräseinälle menis tollanen teline kivasti... Jotain siihen pitää pistää joka tapauksessa ja metallinen selkeä elementti olis varmaan ihan ok myös. Tosin, en tiedä sitten enää kun siinä on 10 pulloa ~lindemania.

Kuitenkin olisi sopivasti hämärä ettei arskakaan pääsisi siihen paistamaan.

Jos sulla ei ole mielessäsi minkäänlaista ajatusta yhtenäisestä sisustustyylistä jota ajat takaa, homma ei voi mennä kuin metsään. Eli päätä ensin minkä tyylinen sisutus on sun mieleen. Minimalistinen? Hieman liioitellun maskuliininen? Romanttinen (tuskin kuitenkaan :D)? Perinteinen suomalainen? Väitän että yleisin suomalainen sisustusmoka on se, että kodin pinnat, kalusteet ja tavarat ei sovi yhteen.

Mistähän mahtais löytyä joku paikka, mistä vois saada jotain vähän erikoisempaa sisustusta, kun tuntuu jotenkin tylsältä suurin osa, mitä oon selaillu :(

Hei. Osaisko joku neuvoa mistä voisi löytää selaisen vuodesohvan, jossa vuode on laatikossa, ja työnnettävissä sinne sohvan sisään. Äärimmäisen pieneen opiskelija-asuntoon olisi tällainen hakusessa, jatkuvaan käyttöön siis. Muistan nähneeni, mutten Googlella löytänyt. Kiitos. :)

Astro Dial peili

Hakusessa olisi Astro Dial valaistu peili. Suomessa törky hintainen, mutta briteistä löytyisi vajaalla 200 eurolla. Onko kenelläkään kokemuksia brittifirmoista, jotka lähettävät suomeen/ ovat luotettavia?
Löytyykö forumilaisilta vinkkiä ,mistä tuon peilin saisi edullisesti?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom