Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tässä vähän päivitelty olohuonetta. Kuvat hämäriä, mutta kyllä niistä selvän saa. Uus töllökin näyttää tosi pienelle uudella tv-tasolla, hallituskin kerkesi haukkumaan jo pieneksi, vaikka aiemmin ei olisi saanut edes 40" ostaa :D

Vanha:
olovanha800.jpg

Uutta:
olo800.jpg

olo2800.jpg

Muutos parempaan! En tykkää verhoista, matosta eikä kukat sovi kajareiden päälle. Verhot ns. keski-ikäiset, matto....mauton.

Saako toisten kotia haukkua?:nolo::piis:

Samoilla linjoilla kristaon kanssa!
Muuten kyllä hyvän näköistä mutta nuo verhot vaihtoon, ehkä vähän tummemmat verhot tuohon ja noi puskat kajareiden päältä pois.
Ehkä tuohon oikean kajarin sivulle voisi viretellä jotain seinälle, lamppua, taulua tai jotain!
Siisti matto!

matto on mustakin tosi kiva. rehut siirtäisin myös pois ja verhoiksi jotain tummaa, kiiltävää paksua kangasta. suuri muutos parempaan on kyllä. hienoa!

Vaihtaisin verhot. Yksinkertasimmiksi (ei liikaa kuviota) sekä tummemmiksi. Ja sit vaihtaisin koristetyynyt sohvalle samaan värimaailmaan verhojen ja maton kanssa.

Ja sit sinne tänne valopisteitä, lämpöisen värisellä valolla.

Tässä vähän päivitelty olohuonetta. Kuvat hämäriä, mutta kyllä niistä selvän saa. Uus töllökin näyttää tosi pienelle uudella tv-tasolla, hallituskin kerkesi haukkumaan jo pieneksi, vaikka aiemmin ei olisi saanut edes 40" ostaa :D
Meillä on itseasiassa aika samantyylistä settiä kotona kuin teilläkin. Mentiin ostamaan tollaista samanlaista koko ruskeaa tasoa, mutta päädyttiinkin sitten valko-ruskeaan (valkoiset laatikonovet). Ollaan oltu tyytyväisiä siihen valintaan. Meillä on vaalea kulmasohva joten sikäli löytyy hyviä yhdistäviä tekijöitä ympäri olkkaria. Tarkoitus on ostaa vielä tohon telkkarin yläpuolelle kaksi hyllytasoa Sotkasta (samaan sarjaan kuuluvia, mutta ei kuitenkaan tommonen kuin sulla näyttää olevan).

Mistä muuten hommasit ton lehtitelineen? Jossain muistan tommosen nähneeni mutten muista missä...

Mistä muuten löytyisi joku järkevä säilytysratkaisu laskuille? Ajattelin hommata jonkun sellaisen seinään ripustettavan telineen, jonne voisi laittaa laskut mutta ne on yleensä melko isoja häkkyröitä eikä sellainen oikein mihinkään sopisi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No nythän on tullut palautetta paljonkin parin tunnin sisään. Hyvä vaan ja erittäin hyvä, että on sitä negatiivista, positiivisesta kun ei varsinaisesti mitään hyödy. Itse hyllyntäytteistä, tavarat on aika pikaisesti vain heitetty paikalleen muista kirjahyllyistä ja kun aiemmassa kokoonpanossa näytti kajarit orvoille niin kukat pistetty niiden päälle, mahdollisesti parempaa paikkaa odotellessa. Ei ole vielä keretty mallailla miten saisi parhaan kokonaisuuden. Hallitus vaan tuppaa olemaan hiukan tulisielu näiden sisustusasioiden kanssa ja niistä ne kärkkäimmät keskustelut sitten syntyykin :D Olishan sitä, vaikka minkälaista visiota, mutta enimmäkseen raha toteuttamisen esteenä, opintotuilla tässä porskutellaan, joten ratkaisut on hiukan kompromisseja hinnan suhteen.

Verhot on aiemmasta asunnosta, johon ne kävi ja ne oli jo ennen palautettakin menossa vaihtoon. Sohvatyynyt ovat myös vanhaa perua. Matto on Hobbyhallista, hintaa 79e(?). Lehtitelineen loppusijoituksesta en ole varma jääkö tuohon, kun eilen hankittu, Askosta 19e. Nauroin Hupen nukkekommentille, siihen se vain oli putkahtanut, kun tänään olin poissa kotoa, vaikka olin jo sen tuohon sopimattomaksi haukkunut :D Kuvat ei mielestäni kerro aivan koko totuutta, olohuone ei käytännössä näytä läheskään noin synkältä. Pokkarilla kun ei loistokuvia saa ja salaman kanssa ei niitä kuvia ainakaan kannata räpsiä. Metri oikean kaiuttimen oikealla puolella on korkea kohtuullisen kirkas säädettävä lamppu, jossa lämpimänvärinen valo. Ja valaistuksen suhteen itsellä visiot hiukan vähissä, että miten se tuonne nurkempaan toteuttaisi.

Mistä muuten löytyisi joku järkevä säilytysratkaisu laskuille? Ajattelin hommata jonkun sellaisen seinään ripustettavan telineen, jonne voisi laittaa laskut mutta ne on yleensä melko isoja häkkyröitä eikä sellainen oikein mihinkään sopisi.
Lipaston tai kirjoituspöydän laatikko, tai joku muu paikka, mistä niitä ei näe. Sinne vaan eräpäivittäin järjestykseen ja maksamisen jälkeen joko roskiin tai kansioon.

Meikäläinen käyttää pientä 2x3cm magneettiklipsiä, joka on jääkaapin ovessa. Siihen mahtuu n. 10-12 A4-arkkia kerralla, ja tarvittaessa on helppo piilottaa nykäisemällä koko systeemi kaappiin. Itselleni toimiva ja riittävän minimalistinen tsydeemi. Pahoitteluni, Googlella en löytänyt kuvaa tai mitään vastaavaa esimerkiksi.

Metri oikean kaiuttimen oikealla puolella on korkea kohtuullisen kirkas säädettävä lamppu, jossa lämpimänvärinen valo. Ja valaistuksen suhteen itsellä visiot hiukan vähissä, että miten se tuonne nurkempaan toteuttaisi.

Ledikisko tai kaksi töllön taakse keventäisi vähän tuota sumppua, hengittäs paremmin IMO.

Meikäläinen käyttää pientä 2x3cm magneettiklipsiä, joka on jääkaapin ovessa. Siihen mahtuu n. 10-12 A4-arkkia kerralla, ja tarvittaessa on helppo piilottaa nykäisemällä koko systeemi kaappiin. Itselleni toimiva ja riittävän minimalistinen tsydeemi. Pahoitteluni, Googlella en löytänyt kuvaa tai mitään vastaavaa esimerkiksi.

Hitto, en ole edes hiffannutt, että jääkaapin oveen voi kiinnittää muutakin kuin pizzamainoksia:D Kiitti vinkistä.
Mulla ei ole kämpässä mitään lipastoja/hyllyjä. Oon halunnut karsia kaiken turhan krääsän pois koska ne kerää kaiken maailman lippuja ja lappuja ja tarpeettomia tavaroita. Kaikki kamat on siis kaapeissa ja ylimääräinen roina varastossa.

Itse hyllyntäytteistä, tavarat on aika pikaisesti vain heitetty paikalleen muista kirjahyllyistä ja kun aiemmassa kokoonpanossa näytti kajarit orvoille niin kukat pistetty niiden päälle, mahdollisesti parempaa paikkaa odotellessa.
Pah, haluan esittää linjasta eriävän mielipiteen. Musta kasvit sopii tosin hyvin tuohon kokonaisuuteen. Ja nuo uudet kasvit uusine ruukkuineen ovat entisiä yksinkertaisemmat ja kivat. Kun kuvittelen tuon ilman niitä, tulisi siitä ihan liian kliininen. Mä en itse hirveemmin siedä mitään koriste-esineitä kynttilöitä lukuunottamatta, mutta kasvit onkin kiva tapa elävöittää sisustusta. Ehkä miesvaltainen Pakkis ei niistä niin perusta, kun niitä joutuu hoitaan, kasteleen ym. kaikkea ikävää? :rolleyes:

Verhot on aiemmasta asunnosta, johon ne kävi ja ne oli jo ennen palautettakin menossa vaihtoon. Sohvatyynyt ovat myös vanhaa perua. Matto on Hobbyhallista, hintaa 79e(?). Lehtitelineen loppusijoituksesta en ole varma jääkö tuohon, kun eilen hankittu, Askosta 19e. Nauroin Hupen nukkekommentille, siihen se vain oli putkahtanut, kun tänään olin poissa kotoa, vaikka olin jo sen tuohon sopimattomaksi haukkunut :D Kuvat ei mielestäni kerro aivan koko totuutta, olohuone ei käytännössä näytä läheskään noin synkältä.
Verhot ja sohvatyynyt ois se, mitä itse muuttaisin. Uusi matto on hyvännäköinen. Verhojen väriä miettisin suhteessa ikkunan ja seinän leveyteen, en suoraan valitsisi tummia, niinkuin moni täällä suositteli. Tummat kun saattavat tehdä ikkuna-aukosta todella kapean tuntuisen, jossei se ole riittävän leveä alkujaan. Ehkäpä jotain yksiväristä pellavaa tai sitten jotain vähän värikkäämpää ja samaa väriä sohvatyynyjen päällisiin, hieman pirteyttä tuomaan? Vaikka ei tuo musta näytä synkältä nytkään. Enkä mä näkis tuota nukkeakaan huonona, saahan se sisustus nyt jotain persoonallistakin sisältää. Mä en itse myöskään alkaisi tuonne mitään valopisteitä ripottelemaan. En oikein ite tykkää siitä markomaisesta tyylistä sijoitella valaisimia sinne tänne, joita saa sitten olla erikseen sytyttelemässä ja sammuttelemassa (joo, kynttilät on asia erikseen). Ennemmin joku kiva himmennettävä kattovalaisin. Ehkä ne MHK:n ehdottamat ledikiskot telkan taa vois tuoda tuonne sitä tarvittua valoa.

Itse olen sitä mieltä että nuo nuket ja muut esineet ovat vain plussaa, tärkeät ja omintakeiset esineet tuovat asuntoon luonnetta, Tottahan toki makuja on monia, mutta itse pidän persoonallisuutta ja moninaisia esineitä hyvänä asiana, en haluaisi oman kämppäni näyttävän kliiniseltä, suoraan sisustuslehdestä repäistyltä.

Kukat sinällään on ok, itse sijoittaisin ne vähän eri tavalla. Symmetrisyys tekee tuosta vähän pöhkön näköisen. Isoin kukka telkkarin viereen ja kaksi pienempää ikkunalaudalle vierekkäin. Kajarien päälle ei siis mitään.

No nythän on tullut palautetta paljonkin parin tunnin sisään. Hyvä vaan ja erittäin hyvä, että on sitä negatiivista, positiivisesta kun ei varsinaisesti mitään hyödy.

Heitänpä oman lusikan tähän soppaan:

1. Alkuperäinen kuva, no, en tykännyt oikein mistään. Matto ja verhot sekä kirjahylly oli pahimmat. So 90's... Sohvatkaan ei oikein miellyttäneet silmää vaan sepäs johtuikin kokonaisuudesta, nimittäin...

2. Heti uuteen tyyliin vaihdettua sohvatkin näyttää kivalle. Tv-taso ja ylähylly hyvät, nukesta ja kasveista en pidä. Kasvit tönöttää hölmösti kajareiden päällä [joka tuli jo useasti todettua] ja verhot on... no onneksi aiotte vaihtaa ne :D Uudesta matosta pidän! Mukavan pehmeän ja paksun oloinen :)

Sohvatyynyjä en kovin hyvin näe, mutta varmaan sitten uudet päälliset niihinkin, verhot vaihtumaan ja ne kasvit huitsin nevadaan niin :thumbs:

Mun mielestä siis oikein onnistunut muutos :)

Suositut

Back
Ylös Bottom