Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuli noista valoista mieleen, että tämän hetken paras uusi klassikkolamppu on Lovegroven Mercury. Livenä vielä kuviakin parempi.

ross-lovegrove-mercury_qu.jpg

Urquiolan Caboche on se toinen, jota mekin kuolaamme vaimon kanssa. Jompi kumpi noista on pakko saada... Tai melkein pakko, siis. Tuon Artemiden lampun koko on hirmuinen, pohjalevy 110 cm ja minimipudotus katosta, jos ei ole riippuva malli on 55cm

Tuo Foscarinin iso malli on kiva, mutta pienenä ei minusta kovin näyttävä. Vaatii parin ehdottomasti. Iso menee yksinkin.

Minusta Huppe edustaa kyllä mielenkiintoista ajattelua sisustuksesta, varsinkin, kun hänen oma asuntonsa on itse asiassa sangen hyvin onnistunut. Miten niin 500 on liikaa lampusta, mutta 4000 ei televisiosta? Maku- ja arvostuskysymyksiähän nämä ovat.
Televisioon en ikipäivänä laittaisi 4000 euroa, tai edes puolta siitä (hieman alle puolet tulisi jopa kysymykseen ;) ).
Noita rahanmenoja on nyt niin paljon ettei tule kysymykseenkään edes ajatella 500 euron laittamista lamppuun joka roikkuu katosta. Ei se silti hukkainvestointi olisi, mutta täytyy köyhän hieman priorisoida noita hankintoja ja laittaa tuo summa esim. lastenvaunuihin ja turvaistuimiin yms. hässäköihin. Toki ostan hienot lamput heti kun se on mahdollista/järkevää.

Huppe, ok - pointti tuli selväksi sen telkkarinkin suhteen! Olet aivan oikeassa priorisointien kanssa perhenäkökulmasta. Täällä netissä ihmisten minät kehittyvät omituisiksi...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Osaisiko joku auttaa minua. Olemme sisustamassa lastenhuoneita uusiksi ja 15v. poikani haluaisi yhteen seinään jonkinmoisen tribaalin. Selaista pitäisi nyt lähteä metsästämään ja en tod. osaa itse tehdä mitään sapluunoita. Valmista sapluunaa tai teippiä etsiskelen. Tietoa kellään?

Tuolta voi löytyä nuoremmillekin kelpaavia tarroja. Helppo laittaa / ottaa joskus pois jos kyllästyy.
Hyvin toimii toimituksetkin, suosittelen.

http://www.domestic.fr/

Onks matoissa joku standardimitotus? Löytyy montaa kokoa muttei ~240/300cm tai 120x150cm kokoista ainakaan suuremmista mestoista.
Tilaamalla saa melkein mitä vaan.

Urquiolan Caboche on se toinen, jota mekin kuolaamme vaimon kanssa. Jompi kumpi noista on pakko saada... Tai melkein pakko, siis. Tuon Artemiden lampun koko on hirmuinen, pohjalevy 110 cm ja minimipudotus katosta, jos ei ole riippuva malli on 55cm

Tuo Foscarinin iso malli on kiva, mutta pienenä ei minusta kovin näyttävä. Vaatii parin ehdottomasti. Iso menee yksinkin.
Itse olen niin demari että riitti rahat vain siihen pienempään. Oli tosiaan niin olematon että jätin kauppaan. Taisi olla 800 tjs? Isompi oli 1200 (mutu). Pienempi oli tosiaan noin jalkapallon kokoinen, eikä käy huoneen ainoaksi lampuksi. Otin Kartellin F/ly:n kompromissiksi.

Helsingissä hienoja lamppuja myy Funktio Annankadulla, Formverk samalla kadulla, Zarro ja Zaza...kanssa samalla kadulla?:)

Onks matoissa joku standardimitotus? Löytyy montaa kokoa muttei ~240/300cm tai 120x150cm kokoista ainakaan suuremmista mestoista.

Joo matoissa on melko standardikoot. Suosittelen kahta pienempää mattoa, kätevämpi kaikin puolin. Meillä on kaksi n.100x200cm nukkamattoa vierekkäin eikä niitä erota toisistaan. Nuokin on jo melko painavia nostella siivouksen takia.

Osaisiko joku auttaa minua. Olemme sisustamassa lastenhuoneita uusiksi ja 15v. poikani haluaisi yhteen seinään jonkinmoisen tribaalin. Selaista pitäisi nyt lähteä metsästämään ja en tod. osaa itse tehdä mitään sapluunoita. Valmista sapluunaa tai teippiä etsiskelen. Tietoa kellään?

Piirtäisköhän joku tatuoija sellaisen sapluunan sopivalla hinnalla? Sais poika valita oman näköisensä liikkeen kuvista.

Piirtäisköhän joku tatuoija sellaisen sapluunan sopivalla hinnalla? Sais poika valita oman näköisensä liikkeen kuvista.

Öö.. miksi maksaa tuommoisen piirtämisestä kun noitahan on netti pullollaan? Ja taatusti vähintäänkin yhtä iso (isompikin kyllä tietysti kun koko netti käytössä) valikoima kun missä tahansa liikkeessä. Tulostaa sitten vain sieltä mieleisen. Siitä voi sitten kalvolle kopioida kynällä tuon (saahan sen kalvollekin tulostaa jos kalvotulostin on) ja heijastaa valolla seinälle kuten neuvottiin. Mikäli pienemmät kuviot riittää niin sittenhän siihen tulostettuun paperiin on helppo leikata se kuvio vaikkapa mattopuukolla.

http://images.google.fi/images?um=1&hl=fi&q=tribal&btnG=Etsi+kuvia

Tuosa kun lähtee selaamaan niin jo on kumma mikäli ei mieleistä löydy.

Saahan noita tribaalitarroja. Autoihin tarkoitetut sopivat kaiketi myös seinälle. Repiminen voi olla oma hommansa...

Tarrafirmat tekevät niin ison tarran kun vaan haluaa. Eikä edes maksa mahdottomia.

Suositut

Back
Ylös Bottom