Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hyvän näköinen kämppä kyl Paukulla! Rauhallinen tunnelma tos olkkarissa, oon ilmeisesti oppinut diggailemaan valkoisesta väristä.
Tuo tapetti on varmasti makukysymys, en itselle tollasta hommaisi mut toimii varmasti jos kukkasista tykkää.
Kumpikin huone kaipaisi jotain koriste-esineitä tai jotain, joka poikkeaisi tuosta valkoisesta.

Hyvän näköinen kämppä kyl Paukulla! Rauhallinen tunnelma tos olkkarissa, oon ilmeisesti oppinut diggailemaan valkoisesta väristä.
Tuo tapetti on varmasti makukysymys, en itselle tollasta hommaisi mut toimii varmasti jos kukkasista tykkää.
Kumpikin huone kaipaisi jotain koriste-esineitä tai jotain, joka poikkeaisi tuosta valkoisesta.

Samaa mieltä!:) Taulua naulaan olkkariin. Minkä kokoinen asunto sulla on? Olohuone vaikuttaa kuvasta melko pieneltä.

Kiitos kommenteista. :)

mxm, tuo tapetti näyttää itse asiassa ihan kivalta kun siinä olevat ruusut on hopean värisiä ja kiiltelee kivasti, eli ei oo perinteinen ''kukkahössötys'', lisäks halusin tosi tumman pinnan eli tuo on tumman grafiitinharmaa tuo pohja. Itse tykkään kyllä, vaikken tosiaan oo mikään kukkatapettien ystävä :D

Samaa mieltä!:) Taulua naulaan olkkariin. Minkä kokoinen asunto sulla on? Olohuone vaikuttaa kuvasta melko pieneltä.

Kämppä on 55 neliöö, ja olkkari jatkuu vielä tuosta ruokapöydällä. laitan kuvan jos se vaan onnistuu täältä töistä...tuossa näkyy vielä vanha tv-taso..

Liitteet

• n683901631_1675284_8029.webp
    n683901631_1675284_8029.webp
    32,8 KB · Katsottu: 1 355
Joululahjaks tuli Yki Nummen Lokki-valaisin. :) Kuvia vois laittaa sitten kun saa asennettua. Pitää eka iskeä koukku ruokapöydän yläpuolelle että saa mieluisaan paikkaan roikkumaan.
lokki_tk.jpg

Joululahjaks tuli Yki Nummen Lokki-valaisin. :) Kuvia vois laittaa sitten kun saa asennettua. Pitää eka iskeä koukku ruokapöydän yläpuolelle että saa mieluisaan paikkaan roikkumaan.
lokki_tk.jpg

Tuttu valaisin, naapurissa roikkuu moinen :P

Musta Kartell-bourgie makkariin. Vanha pakastin vielä hiivattiin niin on mukavan simppeliä ja kurjaa:)
On tosiaan aika askeettisen näköistä. Meinasin sanoa että näyttää joltain vankilan huoneelta tuo, mutta kun Suomen vankiloiden selleistä löytyy nykyään pelit ja rensselit, niin ei voine niihin verrata. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nääh, se valaistus tekee sen. Katossa iso valkoinen ikiwanha valaisin, narskuvat lattiat, mustaa satiinia, donnerin kirjoja ja veskun synkstelyeä. i liek.

Nääh, se valaistus tekee sen. Katossa iso valkoinen ikiwanha valaisin, narskuvat lattiat, mustaa satiinia, donnerin kirjoja ja veskun synkstelyeä. i liek.
Juu, lähinnä toi mun kommentti olikin että mikä tunnelma tosta kuvasta ensimmäisenä tuli mieleen. Pääasia että ite viihtyy ja livenä varmaan täysin eri vaikutelma.

Mikä on tuon kämpän funktio Troy? Sulla on ihan nastoja pieniä juttuja ostettuna mut toi koko kämppä näyttää ihan tyhjältä ja äijä nukkuu lattialla. WTF?

Mikä on tuon kämpän funktio Troy? Sulla on ihan nastoja pieniä juttuja ostettuna mut toi koko kämppä näyttää ihan tyhjältä ja äijä nukkuu lattialla. WTF?
Kai mä oon vähän askeettinen jätkä. Kyllä tää livenä vähän eloisampi on. Ja jotenkin kallis maku niin ei kykene ostamaan kaikkea kerralla, ja dissaan IKEAa ja vastaavia. Kyllä tänne just tuli 46" telkka seinälle, vanha taulu ja punainen espressokone. Laskin just että 8k meni päälle kuukaudessa jo näihin. Taantuma tulee.

siis voi saatanan kevät. valkoiseksi olen maalannut sohvapöydän levyn ja tahdoin vielä lakata sen. otin paketista uuden vaahtomuovitelan ja rupesin vetelemään. pöytälevy täynnä mustia pieniä karvoja. voi vittuku vituttaa..noh..onneksi pieniä ja suhkot vähän kuitenkin. mutta tuskin sitä enää kannattaa lakan päälle maalia vetää? olkoot nyt sitten mitä on vittu.

Musta Kartell-bourgie makkariin. Vanha pakastin vielä hiivattiin niin on mukavan simppeliä ja kurjaa:)
wiprfr.jpg

edit: miksei tuo kutista tota kuvaa?

Hienoimmalta näyttää koko threadista. Asuin samantyyppisesti asuessani ulkomailla ja tuo tuo mieleen muistoja. Heitäs lisää kuvia jos viitsit.

Laitan jossain välissä. Diggaan tosta talon jugend-tyylistä, valkosista vanhoista seinistä ja narskuvista lattioista. Laitoin tänne jo jotain jossain välissä.

wiprfr.jpg

edit: miksei tuo kutista tota kuvaa?

Mun on kyllä pakko sanoa, että mä diggaan tosi paljon tästä sun asunnosta. Vaikka me ei samaa mieltä tuoksuista oltukkaan(;)), niin ainakin tämä miellyttää.

Tykkään juuri näistä vanhoista asunnoista, sellaisia mitä nykyään ei tajuta edes jäljitellä. Tehdään aina vain niitä halvan näköisiä hirvityksiä kalliilla rahalla. Pieni askeettisuus on aina paikallaan ja varsinkin jos ne vähätkin tavarat ovat sitä laatua eikä Ikean hyllystä.

Pitää lisätä kuvia omasta asunnosta jossain vaiheessa kun saa aloitettua remontin.

On tosiaan aika askeettisen näköistä. Meinasin sanoa että näyttää joltain vankilan huoneelta tuo, mutta kun Suomen vankiloiden selleistä löytyy nykyään pelit ja rensselit, niin ei voine niihin verrata. :)

Aivan luxusmakkari. En viitsi laittaa kuvia omastani, mutta voinen kuitenkin kuvailla sanallisesti: ikkuna vuorattu mustilla verhoilla umpeen, lattialla patja ja kaks kuukautta vanha yrjö. Yrjö ei haittaa, koska on jo kuivunut eikä haise juurikaan (jos muistaa joskus pitää ovea auki ns. tuuletuksena) ja jotenkin sopii tunnelmaan. Valoja ei ole.

viis edittiä

Mistä suomesta saa julisteita ostaa, jos tauluksi tekis. Jotain halpoja ja isoja siis :) allposters.com on hyvä, mut en omista luottokorttia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom