Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Taattua pakkista. Joku kysyy apua, niin asiaan auttavan vastaamiseen sijaan haukutaan paskaksi ideaksi. Ei mun mielestä esim. joku muovibonsai ja muovipalmukaan mikään erityisen hyvä idea ole, mutta jos joku sellaisen haluaa niin mikäs minä olen sitä tuomitsemaan.

Itse olen juuri hankkimassa niinkin kliseistä ja kammottavaa esinettä kuin säkkituoli ja mikä pahinta, Marimekon Kaivo-kuosilla.

Onhan täällä minun käsittääkseni annettu ainakin viisi vaihtoehtoa, kuinka moisen kamaluuden kuin tribaalitatuoinnin voisi seinään saada helposti. Ystävälliseen tyyliin yritämme myös ohjata niin isiä, äitejä kuin nuorisoakin paremman maun piiriin.

Säkkituoli ei ole klisee eikä kammottava. Kaivokaan ei ole paha kangas - mustavalkoisena siis. Saahan sitä tällaisenakin toki: http://www.finnishdesignshop.com/fatboy-bean-bag-marimekko-kaivo-p-1173.html?language=en&country=72 (hyvä kauppa muuten, nopea ja toimitus taattu).

Jonkuumoinen sisustuskysymyshän tääkin on.

Eligäs pyöree lasipöytä (Siis se pöytälevy lasia), kun siitä onnistuin menee läpi nojaillessa niin paskaksihan se ihan kokonaan meni, ei vaan palaa pois.

Aattelin jos vanerista tms tekis uuden levyn, ni mitähän about maksaisi ihan pyöreä 90cm levyinen levy, toki eri firmoissa varmaan eroja, mutta suunnilleen. Tai mitäs muuta materiaalia voisi käyttää kuin vaneria? Lasia en viitsisi enää ostaa, jos vahingossa taas menen nojailemaan siihen.

Mietin itselle mustaa, valkoista tai hopeista Fatboyta. Kelpaa pelata GTA:ta
Tuo fatboy olisi pelatessa oiva. Kun tuosta 52" telkusta ei oikein näe sohvallekaan saakka, kun matkaa on 4 metriä. Muutenkin monikanavaäänet kuuluisivat paremmin kun istuu huoneen keskellä.

Tämmönen löytyy pikkuveljeni luota seinältä:

ANl.jpg

Tuon tekemiseen tarttettiin piirtoheitin ja maalia (:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
osaisiko joku antaa vinkkejä pienen yksiön sisustukseen? Asuntoni on vain 22neliöä. Kaikki perustavarat löytyy: sänky,tv-taso,keittiöpöytä ja muutama tuoli ja yksi nojatuoli. Haluaisin asunnostani enemmän "kodin näköisen". Olen vuokralla joten se rajoittaa osittain sisustusratkaisuja. Otan mielelläni vastaan kaikkia mahdollisia ehdotuksia :)

osaisiko joku antaa vinkkejä pienen yksiön sisustukseen? Asuntoni on vain 22neliöä. Kaikki perustavarat löytyy: sänky,tv-taso,keittiöpöytä ja muutama tuoli ja yksi nojatuoli. Haluaisin asunnostani enemmän "kodin näköisen". Olen vuokralla joten se rajoittaa osittain sisustusratkaisuja. Otan mielelläni vastaan kaikkia mahdollisia ehdotuksia :)
Olisi kiva nähdä kuva kämpästä, helpottaisi vinkkien antamista.;)

Suositut

Back
Ylös Bottom