Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puhuttiin siis 15-vuotiaan seinästä. Haloo ;- ))älkää ny pilatko seiniä millää vitun tatskoilla
Tuo fatboy olisi pelatessa oiva. Kun tuosta 52" telkusta ei oikein näe sohvallekaan saakka, kun matkaa on 4 metriä. Muutenkin monikanavaäänet kuuluisivat paremmin kun istuu huoneen keskellä.Mietin itselle mustaa, valkoista tai hopeista Fatboyta. Kelpaa pelata GTA:ta
Mietin itselle mustaa, valkoista tai hopeista Fatboyta. Kelpaa pelata GTA:ta
Osaisiko joku auttaa minua. Olemme sisustamassa lastenhuoneita uusiksi ja 15v. poikani haluaisi yhteen seinään jonkinmoisen tribaalin. Selaista pitäisi nyt lähteä metsästämään ja en tod. osaa itse tehdä mitään sapluunoita. Valmista sapluunaa tai teippiä etsiskelen. Tietoa kellään?
Näyttää kyllä mukavaltaKandee käydä tsekkaa Innovationin Player -säkkituoli. Itsellä on tollainen valkoinen himassa ja siinä on erittäin mukava pelata GTA:ta.
Jotain kuvia tuotteesta
Tässä ois suomalainen nettikauppa: https://www.famiko.fi/products.asp?groupname=Tribaalit&subgroupname=Tribaalit
Hei kiitos kovasti. Eiköhän me jotain kivaa näistä löydetä. Kiitos muillekin ystävällisestä avusta .
Tämän päivän hesarissa Vepsäläinen ilmoitti noita olevan alennuksessa.
Kandee käydä tsekkaa Innovationin Player -säkkituoli. Itsellä on tollainen valkoinen himassa ja siinä on erittäin mukava pelata GTA:ta.
Olisi kiva nähdä kuva kämpästä, helpottaisi vinkkien antamista.;)osaisiko joku antaa vinkkejä pienen yksiön sisustukseen? Asuntoni on vain 22neliöä. Kaikki perustavarat löytyy: sänky,tv-taso,keittiöpöytä ja muutama tuoli ja yksi nojatuoli. Haluaisin asunnostani enemmän "kodin näköisen". Olen vuokralla joten se rajoittaa osittain sisustusratkaisuja. Otan mielelläni vastaan kaikkia mahdollisia ehdotuksia
Tämän päivän hesarissa Vepsäläinen ilmoitti noita olevan alennuksessa.