Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sisustusta tämäkin eli seuraa mosaiikkikysymys: onnistuuko 2x2 cm mosaiikin leikkaaminen vai tuleeko sanomista?
Ajattelin laittaa mustaa mosaiikkia takan taakse seiniin mutta toinen seinä on sopivasti 1-2 astetta kenossa eli laattoja pakko leikata. Hormihan on pakosti suora.. :jahas:

Viimeksi muokattu:
Eleonoora sanoi:
Huomasinkin kuvia katsellessa nuo bambut. Pisti tietty silmään, kun meillä on yksi samanlainen. On vaan kasvanut aivan hurjaa vauhtia enkä enää kohta tiedä, että mihin sen sijoitan. Tai kestääkö ylipäätään enää pystyssä kohta.

Millä sä oot sitä onnistunut kasvattamaan?! Mulla noissa kasvaa vain nuo lehdet ja juuret... :nolo:

MerZi sanoi:
Millä sä oot sitä onnistunut kasvattamaan?! Mulla noissa kasvaa vain nuo lehdet ja juuret... :nolo:

Niin siis ei kai siinä varren kuulukaan kasvaa. Oli kai vähän epäselvä tuo mun aiempi ilmaus. Tarkoitin siis just niitä lehtiä. :D

Inska sanoi:
Sisustusta tämäkin eli seuraa mosaiikkikysymys: onnistuuko 2x2 cm mosaiikin leikkaaminen vai tuleeko sanomista?
Ajattelin laittaa mustaa mosaiikkia takan taakse seiniin mutta toinen seinä on sopivasti 1-2 astetta kenossa eli laattoja pakko leikata. Hormihan on pakosti suora.. :jahas:
Kyllähän se hyvällä laattaleikkurilla varmaankin onnistuu, mutta saiskohan tuota seinää tasoitteilla mitenkään suoristettua kun se mosaiikin leikkaaminen sitten pistää varsinkin sun silmään vaikka muut ei sitä huomaisikaan :D

jp-84 sanoi:
Mä olen ainakin ollut siinä uskossa että parveke ei kuulu neliöihin.. Tosin ei ole fakta tietoa..
Joo, ei todellakaan parveke mihinkään neliöihin kuulu.

Kakku sanoi:
Kyllähän se hyvällä laattaleikkurilla varmaankin onnistuu, mutta saiskohan tuota seinää tasoitteilla mitenkään suoristettua kun se mosaiikin leikkaaminen sitten pistää varsinkin sun silmään vaikka muut ei sitä huomaisikaan :D

Ainakin tollaset pienet lasitetut neliöt murtuu miten sattuu leikkurilla, jollain laattasahalla vois saada nättiä jälkeä.

Kakku sanoi:

Kävi mielessä seinän oikaiseminenkin. Kova homma vaan toi oikaiseminen. On tullut muutama seinä oikaistua tästä talosta ja päätin että ne seinät saa jäädä vinoiksi joihin ei tule putkia tai sähköjä upoksiin.
Sama ongelma tulee muuten saunassakin kiukaan 'taakse' jäävään seinään kun se on suoraan on seinän toisella puolella. Ja meinasin vetää laatat sinnekkin sisäkulmaan.
Olisi pitänyt purkaa samalla koko kulma kun muurasin uuden piipun ja tehdä tämäkin seinä uusiksi. :wall:

Periaatteessa toi sisäkulma jää takan taakse suurimmaksi osaksi piiloon niin sillä ei ole väliä että onko ne laatat leikattu sieltä vai ei.
Kuitenkin sitä varmaan haluisi että ne suht siististi laitettu jos menee lähempää katsomaan.

Pitänee vaan kokeilla yhtä arkkia ensin laattaleikkurilla, sitten sahalla ja voisi sitä kai pienellä timanttilaikallakin kokeilla vetää.

Inska sanoi:
Pitänee vaan kokeilla yhtä arkkia ensin laattaleikkurilla, sitten sahalla ja voisi sitä kai pienellä timanttilaikallakin kokeilla vetää.
Itse en arpoisi vaan kävisin suosiolla rautakaupasta laattaPIHDIT joilla tuo homma hoidetaan oikeaoppisesti.

Huppe sanoi:
Itse en arpoisi vaan kävisin suosiolla rautakaupasta laattaPIHDIT joilla tuo homma hoidetaan oikeaoppisesti.

Kiitokisa neuvosta. Mulla taitaa ollakkin tollaset pihditkin jossain. Olen aina ihmetellytkin että mitä niillä tekee :)
Nykyajan rautakaupasta on aivan turha kysyä mitään neuvoja tai apua. Sen olen huomannut jo monta kertaa..

Oma viritys keittiöstä vuokrakämppään:

527443.jpg

:Kauheesiivoominen: :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Deepspace sanoi:
Oma viritys keittiöstä vuokrakämppään:

:Kauheesiivoominen: :D

Vetääkö sun kaverit aineita suoraan suoneen? :D

Huppe sanoi:
No ei ainakaa tossa keittiössä :D

:D

Kameran valkoisen asetus on otettu kynttilänvalosta, joka toimii tuossa myös valaistuksena. ISO 100 ja jalustalta. Tuli kyllä aika "narkkisuoja" väri.

Mikä oli se laattavalmistaja jolla on mallistossa sellaista 'tiiliseinä-kuvioista' laattaa jne?
Taidan heittää mustat mosaiiikit saunan puolelle ja takan luokse jotain muuta.

Inska sanoi:
Mikä oli se laattavalmistaja jolla on mallistossa sellaista 'tiiliseinä-kuvioista' laattaa jne?
Taidan heittää mustat mosaiiikit saunan puolelle ja takan luokse jotain muuta.
Jos tarkoitat ihan semmoista sisustustiiltä tai kiveä, niin googleta Deco Bricks, tai sitten Stonest. Ensimmäinen on suunnilleen hintaluokassa 39€/m2-> ja jälkimmäinen noin 100€/m2 ->.

Panton-Jakkarat kyökissä.
Tykkään noista todella kovin. Hassun näköiset monien silmiin, mutta mukavat istua.
Kunhan Kenovoitto osuu kohdalle, niin voisi hommata parit Jacobsenin munatuolit... :)

upload_447383.jpg

vilma-liina sanoi:
Jos tarkoitat ihan semmoista sisustustiiltä tai kiveä, niin googleta Deco Bricks, tai sitten Stonest. Ensimmäinen on suunnilleen hintaluokassa 39€/m2-> ja jälkimmäinen noin 100€/m2 ->.

Suuri kiitos, se oli juuri tuo stonest mitä etsin.

Raapustelin pohjapiirustuksen omasta projektista ja tuon näköinen kämppä tuosta nyt tulee. Vähän tulee huonekaluja ja muutenkin tulee aika rankat värit asuntoon ja aasialaista vaikutelmaa makuuhuoneeseen ja olohuoneeseen.
:kuvia: heti lisää pilkattavaksi kun saan lattiat laitettua ja roudattua huonekaluja.

Viimeksi muokattu:

Suositut

Back
Ylös Bottom