Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally Posted by Mixu
Etsin tällä hetkellä kuvan kaltaista sohvapöytää. Olisiko jolla kulla tietoa, myykö mikään taho vstaavaa? Askot, iskut, sotkat käyty läpi.

Jos en väärin muista niin oon kyllä Jyväskylässä törmänny tollaseen.. Kodin ykkönen..? Olisko nuo jalat puusta (liimalaminaattia) vai metallia?

Mika1979 sanoi:
Jos en väärin muista niin oon kyllä Jyväskylässä törmänny tollaseen.. Kodin ykkönen..? Olisko nuo jalat puusta (liimalaminaattia) vai metallia?
Mä olen ton muotoisilla (puu)jaloilla nähnyt kyllä pöytiä, jossa myös kansi on puuta, tai mitä se nyt ikinä onkaan.. Kun kansi on Mixun kuvassa lasia, jotenkin olettaisin, että jalat metallia? En sit tiedä. Toivottavasti jostain löytyy tollanen tai ainakin mieleinen vastaava pöytä!

Edit: Ootko Mixu jossain sitten nähnyt tollaisen aiemmin, vai mistä idea?

Originally Posted by MerZi
Mä olen ton muotoisilla (puu)jaloilla nähnyt kyllä pöytiä, jossa myös kansi on puuta, tai mitä se nyt ikinä onkaan.. Kun kansi on Mixun kuvassa lasia, jotenkin olettaisin, että jalat metallia? En sit tiedä. Toivottavasti jostain löytyy tollanen tai ainakin mieleinen vastaava pöytä!

Joo..kyllä se oli tuollainen kun vaan saisin päähäni missä näin sen.. Mitat oli arviolta jotain 55cm*110cm...Siinä oli jalat puuta, mutta samantyylisiä on varmaan metallijaloillakin. Toisaalta voi tuon tehdä itsekin, voi sitten valita minkä sävyisen lasilevyn haluaa.. (*homemade baarikaappi*=)
Toivottavasti löydät :thumbs:

Olen minäkin kiinnostunut sisustuksesta ja huonekaluista. Ammatin puolesta tulee värkättyä näiden asioiden kanssa. Ohessa kuva yhdestä erikoisesta pöydästä joka olen tehnyt. Voin jopa myydä sen jos joku on kiinnostunut.

pikkup%f6yt%e42.jpg

Koko P800*L400*K500, materiaali koivu/wenge

Ei tässä tosiaan pohjapiirrustustarkkuudella mennä, lähinnä haluan nähdä, miten värit sopii ja muuten.
kannattaa tosiaan kokeilla niitä värilastuja. oma vessaremontti on tehty tikkurillan "Perilla" värilastulla (saman suuntasia värejä). ens viikolla mahdollisesti kuvaa lopputuloksesta.. sinisten sävyjen kanssa kannattaa sitten käyttää halogeenivaloa tai jotain päivänvalo-energiansäästöä. normaaleissa 2700K ja 3000K energiansäästöissä ja hehkulampuissa ei riitä värinlämpö sinisiin pintoihin -> näyttää ihan paskalta. kätevästi kun kävi niin kattoon tuli taasen tähtitaivas... alta päivän homma asennuksessa, toinen päivä maalauksessa. mut kuvaa kun kerkeen ottamaan ja saa vähän kalusteita kii seiniin..

Mixu sanoi:
Etsin tällä hetkellä kuvan kaltaista sohvapöytää. Olisiko jolla kulla tietoa, myykö mikään taho vstaavaa? Askot, iskut, sotkat käyty läpi.
JAlat näyttävät Alvar Aallon käsialalta, eli suuntaisin katseeni Etelä-Esplanadille Artek-myymälään, Vepsäläinen myy kyseisen herran tuotoksia muistaakseni myös.

MerZi sanoi:
Ootko Mixu jossain sitten nähnyt tollaisen aiemmin, vai mistä idea?
En muista, missä tuollaisen olen nähnyt. Se vain on jotenkin juuttunut mielikuvitukseeni. Nyt kun pääsin kotiin, niin piirsin paremman kuvan pöydästä 3D Studio Maxilla ja liimasin sen valokuvaan, jotta näkisi vähän paremmin mitä tarkoitan.

Liitteet

• tekokuva.webp
    tekokuva.webp
    43,9 KB · Katsottu: 950
Eiche sanoi:
http://www.artek.fi/pic/Y805B-1.jpg
Ei nyt ihan sun kynästä (tai hiirestä) mutta samaa henkeä.
Huppe sanoi:
Jalat näyttävät Alvar Aallon käsialalta, eli suuntaisin katseeni Etelä-Esplanadille Artek-myymälään, Vepsäläinen myy kyseisen herran tuotoksia muistaakseni myös.
Kas, näyttää tosiaan jo samansuuntaiselta. Kiitosta herrat, tutustun tuonne tarkemmin.

Mixu sanoi:
En muista, missä tuollaisen olen nähnyt. Se vain on jotenkin juuttunut mielikuvitukseeni. Nyt kun pääsin kotiin, niin piirsin paremman kuvan pöydästä 3D Studio Maxilla ja liimasin sen valokuvaan, jotta näkisi vähän paremmin mitä tarkoitan.

Lähetä mitat voin kysyy yheltä frendiltä joka väsäilee huonekaluja ns.työkseen, et paljon pöydälle tulis hintaa jos se väsäis tommosen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Maso sanoi:
Olen minäkin kiinnostunut sisustuksesta ja huonekaluista. Ammatin puolesta tulee värkättyä näiden asioiden kanssa. Ohessa kuva yhdestä erikoisesta pöydästä joka olen tehnyt. Voin jopa myydä sen jos joku on kiinnostunut.

pikkup%f6yt%e42.jpg

Koko P800*L400*K500, materiaali koivu/wenge
Teetkö huonekaluja tilauksesta ? Haluaisin tammisen olohuoneenpöydän/ sivupöydän, jossa on pyörät alla ja kokonsa puolesta se olisi lähellä tarjoiluvaunua mutta matalampi. Muotoilultaan askeettisen yksinkertainen, 4 paksua jalkaa jotta pyörät saa jemmaan jalkojen päähän (kaiverrettua sinne sisään niin että pyörät ei näy kuin osittain), paksu pöytälevy väh.2,5 cm, jalat paksuus väh. 6,5 cm, pöytälevyn koko 50x70 cm ja pöydän korkeus 60 cm.
Pöytä olisi lakkaamaton vahattu tai öljytty.
Jos teet, tai joku joka lukee tän tekee.. mitä tommonen maksais ?

voisko joku heittää linkkiä johonkin hyvää ja isoon lamppuliikkeeseen,menee kämpän kaikki valaisimet uusiksi ja pitäs löytää jotain erikoista

Snowball: Kyllähän noita kaikenlaisia huonekaluja värkkäilen. Kyse on lähinnä ajan puutteesta. Onko sulla jotakin valmista mallia tai piirustusta tuosta pöydästä? Täytyy tietenkin varmistaa, että mielikuvat on samanlaiset ennen kuin alkaa tekemään :P Laita vaikka mailia: mammoth(AT)pp.kpnet.fi niin päästään eteenpäin asiassa.

futoneista.. voisiko Mike tai joku muu futonin omistaja kertoa kokemuksiaan, kuinka työläs tuo on pitää? Kaveri pelotteli joka-aamuisella operaatiolla jossa futon pitää nostaa pois pedistä ja "tampata" kuntoon tai se menee ihan muhkuraiseksi. Ulkonäöltään ja funktionaalisuudeltaan futoni kiinnostaisi mutta ei ole mitään kokemusta sellaisesta.

tenu sanoi:
voisko joku heittää linkkiä johonkin hyvää ja isoon lamppuliikkeeseen,menee kämpän kaikki valaisimet uusiksi ja pitäs löytää jotain erikoista

Ei ole heittää linkkiä, mutta kun näköjään Lempäälästä olet, pistä auton nokka osoittamaan kohti Tamperetta ja kaasuta Kalevaan ja Sammonkadulle. Siellä on liike, joka on erikoistunut pelkästään valaisimiin. Löytyy ihan mukavan näköistä designia, mitä ohikulkien olen näyteikkunasta kurkkinut. Kalevan kirkosta ei sinne pitäisi olla pitkä matka ja on sillä samalla puolella katua.

Ja toinen hyvä valinta on tietenkin Bauhaus. Löytyy lamppua joka lähtöön. Ja kaikkea muuta kivaa sisustukseen ja vähän muuhunkin kodin ja puutarhan hoitoon ja ehostukseen liittyvää.

Kävin Futon Shopissa katsomassa tatameita olohuoneeseen ja heillä oli tosi tyylikäs "kahvipöytä" esillä yhden sohvan edessä. Se on Innovationin valmistama ja Peter Henriksenin suunnittelema Leaf- pöytä. Hinta 80 € Futon Shopissa, 2-3 vko kestää tilaus Tanskasta. Luonnossa pöytä näyttää tyylikkäältä, valokuvissa yksinään se oikein näytä kummoiseltakaan. HKI, Fredrikinkatu 43, piipahtakaa joskus.

Liitteet

• Hi-Leaf.webp
    Hi-Leaf.webp
    3,6 KB · Katsottu: 402
  • Hi-Leaf2.webp
    Hi-Leaf2.webp
    5,5 KB · Katsottu: 386
Maso sanoi:
Snowball: Kyllähän noita kaikenlaisia huonekaluja värkkäilen. Kyse on lähinnä ajan puutteesta. Onko sulla jotakin valmista mallia tai piirustusta tuosta pöydästä? Täytyy tietenkin varmistaa, että mielikuvat on samanlaiset ennen kuin alkaa tekemään :P Laita vaikka mailia: mammoth(AT)pp.kpnet.fi niin päästään eteenpäin asiassa.
Jep.. laitan viestiä kunhan saan kuvan piirrettyä menee pari päivää tai viikko. Meni koneelta kaikki ohjelmat myös autocad jolla sen ois saanu piirrettyä ... pyydän ukkoa piirtää kunhan saamme ohjelman, ja katsotaan sitten.... Kiitos vastauksesta :) .Rattoisaa weekendiä!

snowball sanoi:
Jep.. laitan viestiä kunhan saan kuvan piirrettyä menee pari päivää tai viikko. Meni koneelta kaikki ohjelmat myös autocad jolla sen ois saanu piirrettyä ... pyydän ukkoa piirtää kunhan saamme ohjelman, ja katsotaan sitten.... Kiitos vastauksesta :) .Rattoisaa weekendiä!
Löytyi sopiva tammipöytä joten ei tarviikkaan vissiin teettää, ei ole ihan sellanen kun kuvailin mutta saa välttää kun on niin edullinen :) .

Back
Ylös Bottom