Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mike sanoi:
Siis ei maksa? Pitääkö heittää tänne shotti kuitista vai mitä meinaat? Ei se muuta firmojen hinnoittelua jos sä teet jollekin sedälle ilmaiseksi. Vähän saatanan turha argumentti. Perusta yritys ja tee 0€ taksalla noi kehykset ihmisille.

Älä nyt turhaan pillastu. Pointtini oli se ettei tuo 250€ ole lähelläkään sitä keskihintaa mitä _tavallinen_ kehystys maksaa. Tuollainen hinta säikyttää taviksen vielä ostamaan Tiimarista ankkajulisteita. Anteeksi vajavainen argumentointi :thumbs:

Ja itse en sedälle tehnyt kuin fotoshoppauksen. Muun työn ja matskut teki firma joka tekee suurkuvia ja somistuksia keskustan kauppakeskuksiin.

Huppe sanoi:
Ja muuten, kehystäminen on wanhanaikaista! Nykyään kannattaa julisteet mountata!
Siistiä. Onko noissa valmiiksi mountatuissa joku kelmu päällä, vai paljaallako mennään?

Sainpahan viimeinkin uudesta vuokraluukusta edes sen oman makkarin jonkinasteiseen kuntoon joten tässä kuveja... seinät on hiukan tyhjät vielä ja jotain matontynkääkin pitäisi johonkin väliin sovittaa.

:edit typoja

Liitteet

• tuolicanon1.webp
    tuolicanon1.webp
    16,5 KB · Katsottu: 929
  • makkari1.webp
    makkari1.webp
    25,1 KB · Katsottu: 953
  • makkaricanon1.webp
    makkaricanon1.webp
    23 KB · Katsottu: 1 167
Kertokaa ihmiset mulle, miksi mistään ei löydy hillittyjä sängynpeitteitä? Tarkoitus olisi sisustaa 47m2 kaksiota, josta olohuone kuuluu mulle ja "makuuhuone" kämppikselle. Nukun siis olohuoneessa, jolloin sänky on olennainen osa sisustusta. Mutta sängynpeitteet ovat järjestäen aivan kauheita. Onko beige/vaaleanruskea peite, joka on yksivärinen/suuria väripintoja sisältävä liikaa pyydetty? En halua mitään saatanan pallukoita, täpliä, kiekuroita, ruutuja, vompatteja tai mitään muutakaan kuvioita, vaan yksinkertaisen tyylikkään peitteen. Koko Oulusta ei tuntunut löytyvän, tai jos löytyi, hinta oli aivan tajuton. En ole ihan vielä valmis maksamaan 200€ sängynpeitteestä, vaikka se olikin aivan uskomattoman kaunis ja tyylikäs.

Edit: Esim. tämän Huppen kämpässä olevan tyylinen olisi melko hyvä.
http://www.kimppakaverit.com/fotot/asunto/makkari.jpg

On hiukan yleisiä noi halogeenit jalalla nois kuvis. Itsekkin tuli ostettua tuollainen joku aika sitten kun noitten hinnat on romahtaneet :)

Grim Reaper sanoi:
Kertokaa ihmiset mulle, miksi mistään ei löydy hillittyjä sängynpeitteitä?

Käy katsomassa NetAnttila, Jotex, Ellos, Josefssons.

Linkit löytyy kun isket googleen nuo. Noin 30-60e isotkin 160-180cm sänkyyn sopivat päiväpeitteet. Etenkin Jotexilla ja Elloksella hyvät valikoimat yksivärisiä peitteitä ollut kautta aikain, beigeä, mustaa, hiekkaa, ruskeaa, punaista, sinistä, you name it.

Ja esim Ellokselta/Anttilasta/Josefssonsilta saa pikatoimituksena 3pv. Jotexilla taitaa mennä 1½vko.

MissEvilEve sanoi:
Käy katsomassa NetAnttila, Jotex, Ellos, Josefssons.

Kiitti, pitääpä käydä katsomassa. Nuo ovat NetAnttilaa ja Ellosta lukuunottamatta aivan uusia liikkeitä minulle.

syntikka sanoi:
Sainpahan viimeinkin uudesta vuokraluukusta edes sen oman makkarin jonkinasteiseen kuntoon joten tässä kuveja... seinät on hiukan tyhjät vielä ja jotain matontynkääkin pitäisi johonkin väliin sovittaa.

Komee makkari ja komee lamppu. Samanlaista makkaria en omista, mutta lamppu on kovin tutun näköinen :)

Hillitty, yksinkertainen ja siisti = toimii.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
syntikka sanoi:

:edit typoja

Hyvän näköinen makuuhuone, mutta jää häiritsemään, jos en kysy: Mikä tossa kolmannessa kuvassa roikkuu seinällä? Joku pallo narun päässä? :)

inflames sanoi:
Hyvän näköinen makuuhuone, mutta jää häiritsemään, jos en kysy: Mikä tossa kolmannessa kuvassa roikkuu seinällä? Joku pallo narun päässä? :)

Kämpässä on jostain kumman syystä kaikki lamppujen piuhat tuolla tavalla helvetin rumina pinta-asennuksina enkä ole vielä keksinyt että mitä perkelettä sille tekisi :D

Itse tuskailin kanssa aikoinaan tuon päiväpeiteasian kanssa, ja päädyin lopulta ostamaan kangasta ja teettämään peitteen tutulla ompelijalla. Tuli mielestäni aika hyvän näköinen, ja päätökseen vaikutti myös se, että 140 senttiä leveään sänkyyn oli aika hankalaa löytää edes siedettäviä ehdokkaita kauppojen hyllyltä. Toki peitteelle tuli hintaakin kun kangasta tarvittiin kuusi metriä, ja vielä pari lisää tyynyjä varten, mutta pienessä kämpässä sänky on kuitenkin aika prominentti kaluste, ja on ihan kiva että sitä kehtaa katsellakin.

Mike sanoi:
Viimeisin hankinta allposters.comista.

Miten tuolta muuten onnistuu tilaaminen tänne Suomeen? Itse kun en satu omistamaan luottokorttia, niin onkohan mitään muita maksukeinoja?

Rock^ sanoi:
Miten tuolta muuten onnistuu tilaaminen tänne Suomeen? Itse kun en satu omistamaan luottokorttia, niin onkohan mitään muita maksukeinoja?
Ei taida olla muuta mahdollisuutta, eivät taida ottaa rahalähetyksiä. Pyydä joku tuttu tilaamaan. Itse tilasin viimeksi ja kysyin chatissa että kuka haluaa messiin, samassa sitten Syntikalle tuli taulu. Kuuluta täällä niitä jotka ovat tilaamassa.

MerZin uusi koti :)

Eli niinkun lupailin aiemmin, otin muutaman kuvan uudesta asunnosta nyt kun tavaratkin ovat suunnilleen löytäneet oikeille paikoilleen. Olen ilmeisen surkea käsittelemään kameraa ja nämä otokset on kyllä aika huonoja, mutta menköön... Huonolaatuisuus johtunee osin heikosta valaistuksestakin. Mutta kyllä tuosta suunnilleen selvän saa, että tämmöstä täällä!

Hyllyt tv-tason päällä on vähän sopimattomat its tason kanssa, mutta pakko oli laittaa samanlaiset kuin entisillä asukkailla oli siinä ollut.. Oli nimittäin järkyttävät reiät seinässä. Ja tämä tv-taso on ehkä itseä ärsyttävin asia koko sisustuksessa. :curs: Minä kun olisin alun alkaen halunnut sellaisen matalan, puisen, yksinkertaisen tv-tason. Kuuntelepa sitten kerran miehen mielipidettä ja kadu huonekaluostosta seuraavat kaksi vuotta.. :lol2: No ei, onhan se ihan kiva. Jollain muullakin muuten oli täällä samanlainen. :)

Liitteet

• Koti 007.webp
    Koti 007.webp
    70 KB · Katsottu: 969
  • Koti 006.webp
    Koti 006.webp
    70,7 KB · Katsottu: 1 005
  • Koti 005.webp
    Koti 005.webp
    67,4 KB · Katsottu: 913
  • Koti 004.webp
    Koti 004.webp
    78,5 KB · Katsottu: 1 049
  • Koti 003.webp
    Koti 003.webp
    76,1 KB · Katsottu: 1 002
Ai niin, vielä makuuhuone.. Joka on pieni ja muutenkin vielä työn alla. Muuten tuota ei juuri sisustella mutta uudet tekstiilit olisi tarkoitus hankkia.

Ekstrana näkymä parvekkeelta. :)

Liitteet

• Koti 008.webp
    Koti 008.webp
    91,1 KB · Katsottu: 992
  • Koti 009.webp
    Koti 009.webp
    120,5 KB · Katsottu: 846
Nasta kämppä näyttää siltä että sen on sisustanut joku :haart: viihtyisin kyllä. Pienet on tilat, mutta tossa on hyva esimerkki siitä miten saa pikkusestakin omannäköistä .. kivaa ja viihtyisää .. eikä tarvii käyttää siihen miljoonii ... et sillee..Ai niin se oli MerZin kämppä.

Eiche: Onko teidän kodista ollut joskus kuvia/juttua jossain sisustuslehdessä tai -ohjelmassa? Jotenkin asunto näyttää niin kovin tutulta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom