Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Osta kiilakehykset, esim. Temperalta, voit muuttaa/kiristää niitä myöhemminkin, eikä maksa paljoa. Kangas kiinnitetään nitojalla, eli sinkilänaulaimella, noita saa parilla egellä vaikkapa Biltemalta. Aika sama miten sen kankaan kiinnittää, kunhan tekee sen lankasuoraan ja vaikkapa 10cm välein, ensin vaikkapa keskeltä ja sitten kiristää reunoja kohti. sitten seuraava sivu. Lopuksi vielä väleistä kiristyksen niin että niittejä tulee 5cm välein.

Ok, kiitti. Kaikki on ostettuna ja niittipistooli kädessä tässä istun. Muutama minsa niin eiköhän tuo ole duunattu!

Mitä on tullut maalauspohjia tehtyä, niin olen ensin kiinnittänyt pitkät sivut keskeltä, sitten lyhyet keskeltä, ja sitten edennyt nurkkiin päin vuoron perään eri sivuilta. N. 7-8 cm välein olen laittanut, ja kerralla valmiiksi, ei mitään paikkailuja jälkeen päin. Mutta kukin tyylillään..

Hupella on samat kiekurapaneelit, kun meidän kotona, aika vittumaiset asetella kiinni?
meillä ainakin tuppasi valumaan pidikkeistään :evil:
Ovat olleet jo jonkun aikaa, joten saavat pian kenkää ja tilalle tulee jotain aivan uutta!

Hupella on samat kiekurapaneelit, kun meidän kotona, aika vittumaiset asetella kiinni?
meillä ainakin tuppasi valumaan pidikkeistään :evil:
Ovat olleet jo jonkun aikaa, joten saavat pian kenkää ja tilalle tulee jotain aivan uutta!
Hyvin kestää kun ommeltiin se tarra siihen kiinni ;)

Mistä saa tuollaisen lattiavalaisimen ostettua kuin Hupen olkkarin kuvassa?
Itse ostin täältä:
http://www.yellow-moebel.de/
Mutta "neuvostoliitto" tiesi kertoa että tuo sama lamppu on polkuhintaan Askon alelaarissa, käykää äkkiä poistamassa. Itselle tuosta tulee mieleen Traders-hotellin Club Lounge Kuala Lumpurissa, samoin kuin tuo uusi Pekingin stadion myös.

traders_lounge.jpg

Pohdin itse samaa kuvia kattoessani. Tuo valaisin näyttelee tosiaan aika isoa roolia Hupen tyylikkäässä kokonaiskuvassa.

Askossa oli tosiaan ainakin noita samanlaisia pyöreitä ja pyöreillä muodoilla. Kodin 1:ssä puolestaan noita neliöitä. Oli harkinnassa ostaa makkariin, mutta sänky vie niin paljon tilaa sieltä, että olisi tullut ahtaaksi ja jäi sitten ostamatta.

Saakeli, kun olis rahaa ja pääsis oikeasti sisustamaan. Ei oikein nappais Ikean ym. tavarat. :/
Mehän on tehty lähes koko roska Ikean kamoilla, kyllä sieltäkin ihan kivaa settiä löytää kun jaksaa etsiä ja yhdistellä. Tuo lamppu ja tv-taso nyt on muualta. TV-tasoakin saa Suomesta:
http://www.on24.fi/kaapit_lipastot_hyllyt/hyllystöt_tv-tasot/11211

Tosin Saksassa aikapaljon halvempi, ilman yläkaappeja tuolle taisi jäädä jotain 220e hintaa.

Askossa oli tosiaan ainakin noita samanlaisia pyöreitä ja pyöreillä muodoilla. Kodin 1:ssä puolestaan noita neliöitä. Oli harkinnassa ostaa makkariin, mutta sänky vie niin paljon tilaa sieltä, että olisi tullut ahtaaksi ja jäi sitten ostamatta.
Jep, tuo lamppu on tosi massiivisen kokoinen, itse ostin tuon pienemmän ja sekin on aika suuri. Vaatii ison tilan. Kivaa vaihtelua tuolle Ikean perinteiselle paperivalaisimelle.

Mehän on tehty lähes koko roska Ikean kamoilla, kyllä sieltäkin ihan kivaa settiä löytää kun jaksaa etsiä ja yhdistellä. Tuo lamppu ja tv-taso nyt on muualta.

Joo, kyllä minä Ikeaa tunnistan kun näen ;)

e: onko tuo on24.fi luotettava ja hyvä kauppa? sieltä valikoimasta löytyis nimittäin muutama ihan hieno tuoli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla olisi nyt yksi sellainen n. 20cmx20cm mitoiltaan oleva kuva jonka haluaisin kehystää todella kauniisti. Eli leveät kehykset ja lisäksi se sapluuna vai mikäsenyoli. Mistä päin kannattaisi lähteä kyselemään ja mahdollisimman halvalla? Ikeasta en osta. Pk-seudulta. Onko netissä jotain kauppoja missä voisi esim syöttää noita mittoja ja se laskisi niiden pohjalta kehykset? Allpostersissa on, mutta siellä pitäisi ostaa ne julisteet myös.

Jos tänne jotain omankin kämpän kuvia laittaisi. "Opiskelijabudjetilla" mennään, joten ei ole ihan ollut varaa kaikkia kalusteita ostaa, jotka silmään pistää. Hiukan synkkiä/muuten huonoja kuvat ovat, mutta kyllä niistä jotain käsitystä saa. Kämppä on hiukan kesken, tauluja pitäisi hommata, yksi ovi pitäisi ottaa pois ja hommata yhdelle seinämälle sisustustakka tai jonkinsortin isompi lipasto, mutta ei ole vielä löytynyt sopivan väristä.

keittio.jpg

Olohuoneen matto on huono, se kun kerää kaiken mahdollisen karvan ja paskan eikä sitä voi koko ajan olla putsaamassa. Kukat on kaiuttimien päällä nyt väliaikaisesti, tutulla muutto kesken niin piti johonkin ne pistää :D Kaiutintelineet oli mielestäni hyvä löytö, 25e/kpl Askosta. Eivät taida tosin tuohon tarkoitukseen olla, jonkinlaisia koristepylväitä ovat. Televisio ei käy hyllyyn kovin hyvin, aiempi kun sanoi poks ja nyt siinä on vanha halpistelkkari.

olohuone.jpg

Ovi jääkaapin takana on turha ja pilaa vähän näkymää, mutta eipä sitä poiskaan saa.

yleisnakyma.jpg

Makuuhuone aiemmin:

makkari.jpg

Makuuhuone tällä hetkellä. Vanhat valkopunaiset matot olisi tarkoitus heittää jossain vaiheessa pois ja uutta tilalle.

makkari2.jpg

makkari3.jpg

Vierashuone, hyllyssä on kuvassa vaikka mitä tavaraa tilanpuutteessa, dvd-koteloita kun pursusi ovista ja ikkunoista aiemmin, mutta niistä on päästy jo eroon :D

vierashuone1.jpg

Tarkoitus olisi pari paksua tummaa seinähyllylevyä laittaa eri tasoille sängyn yläpuolelle ja niihin kaikkea tilpehööriä.

vierashuone2.jpg

vessa.jpg

Saakeli, kun olis rahaa ja pääsis oikeasti sisustamaan. Ei oikein nappais Ikean ym. tavarat. :/

Mulla on aika paljon ikean kamaa sisustuksessa, eikä se oo mikään huono asia, kuhan vähän kattoo mitä ostaa. Tuo vanha tv-taso on tosiaan vaihtumassa pois, mutta uutta ikean kamaa on tullu tilalle kuten olkkarin rahit, iso taulu ja valikoituja lasiesineitä. Ruokapöytä ja tuolit ei oo ikean mutta niihinkään ei oo pahemmin rahaa mennyt, pöydän kekkasin huuto.netistä 80 egellä ja on massiivia. Ihan hyvä kauppa. :) Aika harvoihin kamoihin oon valmis laittamaan paljoa rahaa kiinni.

Joku vois ehdotella kangasta/aihetta tuonne olkkariin tauluiksi:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2139224&postcount=2694

Itse ajattelin Marimekon Heinä -kangasta:

heina_9_big.jpg

Muita hyviä idiksiä?

Ite oon kanssa kuolannu marimekon kankaita ja teinkin hauskat taulut kevätjuhla-kankaasta (kaikki tosin ei tykkää kyseisistä väreistä) ja muita mitä oon kattellu on ollu mm. isosatakieli ja hetkiä- kankaat. Riippuu vähän minkä tyylistä hakee. Heinä- kangas on myös hieno kyllä. Tarkotus olis ostaa ikeasta sellasia kapeita hyllyjä johon mahtuu taulut nojalleen seinälle, ettei laittas tauluja suoraan seinään kiinni. Ne oli vaan ostettu viimeks loppuun.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2139224&postcount=2694

Itse ajattelin Marimekon Heinä -kangasta:

Muita hyviä idiksiä?
Nuo sinun tekemät taulut näyttää edelleen hyviltä. :)

Mutta mulla olis myös ehdotus, joka sopis oikein hyvin tohon teidän uuteen värimaailmaan, eli Kaktuskukka kangas, jossa lime pohja ja turkoosia ja tummanruskeaa siinä jättimäisessä kukassa. Sopis kuin nenä päähän. Laitoin tänne jo aiemminkin sulle vinkkiä siitä. Ja sitä kangasta ei saa enää kaupasta, mutta yllätys yllätys mulla olis sitä hyllyssä..

Eli tuo kuvio, mutta eri väritys.
kaktuskukka.jpg

Liitteet

• Hupen taulut.webp
    Hupen taulut.webp
    24,2 KB · Katsottu: 1 263

Jokainen tyylillään, mutta mun mielestä noi kangastaulut ovat jo vähän aikansa eläneitä. Tai ainakin ne ovat huomattavasti paremman näköisiä, jos ne kehystää ja laittaa lasin alle kuin se, että ne ovat pekän levyn päälle pingotettuja. Tietty ovathan ne "helppoja" ja kait suht edullisia sisustamisjutskia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom