Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyllähän se hivenen tyyriimpää on, tosin kun osti ison lavallisen kerralla niin hintakin tuli paljon alaspäin. Eipähän ole huokoista betonia, vaan näyttää siltä mitä sen pitääkin olla!

Niin just, huomaako kukaan muu eron kuin sinä itse ? Nojoo, voihan olla ett ne on hyvännäköisiä mutta mitä itse noita betonikiviä oon katsellut niin onhan ne nyt ihan helvetin aidonnäköisiä enkä ainakaan itse huomaa eroa.

Täss yksi firma mikä myy ihan aitoa kiveä, hinnatkin on sitten sitä itseään. www.viinijarvenkivi.fi

pakko kyllä yhtyä tuohon että varsinkin nuo tiilisisustuskivien hinnat on jotain ihan käsittämätöntä. Niiden valmistuskustannukset ei voi olla korkeat koska se kuitenkin tehdään kevytsorasta.

Toiset betonikivistä näyttää ihan hyvältä ja taas osa on kuin maalattua uretaanivaahtoa. Kyllä tuon aidon kiven erottaa selvästi noista betoniversioista. Makuasioita, ja rahapussin mukaanhan sitä monesti mennään noita valitessa.

^

Näyttää ihan hyvältä lähtökohtaisesti noinkin nuoren ja kundin (?) kämpäksi! Kiva kämppä ja esim. kiva sohva. Itse laittaisin sinne ehkä jotain ylimääräistä väriä tehostamaan ja antamaan ilmettä esim. teksttilien muodossa. Siis mattoa,verhoa, koristetyynyjä, pöytätabletteja jne... Ja vaikka räsymatoista tykkäänkin, niin vaihtaisin toisenlaiset matot makkariin.

Tässä kuvia uudesta kämpästä. www.slottephoto.com/asunto.jpg
Sisustus (mallia opiskelija) on vielä kesken. Vähän tyhjältä tuntuu vielä, mutta eihän tässä mikään kiire ole. Kuvat veskistä ja eteisestä puuttuu vielä..
Tutun näköinen, varmaan keittiön suunnitelmaa joskus esittelit? Nuoreksi ukkeliksi kiva kämppä, kommenttia joku jo heittikin, niihin yhdyn. Makkarille tee äkkiä jotain ;)

Ja kuten sanoit, niin se hienosäätö puuttuu vielä. Juuri noilla tekstiileillä, kasveilla, tauluilla, esineillä, hyllyillä jne. saa sitä tunnelmaa lisää.

Yksi mikä kiinnitti huomiota, niin se että olohuoneessa on kaikki tasot erivärisiä. On vaaleaa ja tummaa muuta eri sävyissä sek mustaa. Jos se ei ole tarkoituksellista, niin rahavarojen niin salliessa olisi ehkä hyvä alkaa "panostamaa" johonkin tiettyyn. Kaiken ei toki tarvitse mennä aina just niin tarkkaan, mutta ainakin minun silmääni sellainen "samansuuntaisuus" miellyttää.

Tästä kaikesta huolimatta olen sitä mieltä, että alku on ihan ok.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tiiä kuuluisko tähän threadiin, mutta kysympä silti.

Haluaisin saada makuuhuoneessa telkkarin näkymään, mutta sielä ei ole minkäänlaista antennipistoketta. Onko mitään helpompaa vaihtoehtoa, kun vetää piuha olohuoneesta seinän läpi makuuhuoneeseen?

Ja kuten sanoit, niin se hienosäätö puuttuu vielä. Juuri noilla tekstiileillä, kasveilla, tauluilla, esineillä, hyllyillä jne. saa sitä tunnelmaa lisää.

Yksi mikä kiinnitti huomiota, niin se että olohuoneessa on kaikki tasot erivärisiä. On vaaleaa ja tummaa muuta eri sävyissä sek mustaa. Jos se ei ole tarkoituksellista, niin rahavarojen niin salliessa olisi ehkä hyvä alkaa "panostamaa" johonkin tiettyyn. Kaiken ei toki tarvitse mennä aina just niin tarkkaan, mutta ainakin minun silmääni sellainen "samansuuntaisuus" miellyttää.

Tästä kaikesta huolimatta olen sitä mieltä, että alku on ihan ok.

Tuo värijuttu on kyllä yks mikä vähän harmittaa. Vanhassa kämpässä oli pähkinänvärinen lattia, siitä diggailin. Siksi tuo taso. Täällä oli sitten koivunvärinen lattia. Kaiuttimet sitten ostin lattian värin mukaan :D Pakko myöntää että on tullut tehtyä muutama hätäinen ja hassu ostos. Tarkoitus olisi jatkossa panostaa tummaan väriin, tiedä sitten.

It's eclectic!

Eclecticism is a kind of mixed style in the fine arts: "the borrowing of a variety of styles from different sources and combining them"
ps. :thumbs:

Mutta siis, niillä mennään mitä löytyy, se oma tyyli löytynee sitten kun löytyy sitä rahaa oikeasti hienojen huonekalujen ostamiseen. Vanhempien kellarista oon hakenut monet kalusteet :D

Tässä oman kämpän sisustusta..kämppä hankittu maaliskuussa ja oon tehny seinäremppaa lähinnä. Tauluja puuttuu vielä seiniltä ja mattoja lattialta ja makkari on kesken (tapetti ja maalaus tulossa). Oon yrittäny saada sellasta mukavuutta ja kodinomaisuutta ja käyttää sellasia huonekaluja joista tykkään vielä pitkänkin ajan kuluttua. Tosin tv-taso menee vielä vaihtoon jossain vaiheessa..tummanruskeaa mustan tilalle. Valitan keittiön sotkuisuutta :D

Liitteet

• eteinen.webp
    eteinen.webp
    27 KB · Katsottu: 360
  • olkkaria 2.webp
    olkkaria 2.webp
    36,2 KB · Katsottu: 458
  • olkkaria3.webp
    olkkaria3.webp
    42,5 KB · Katsottu: 433
  • keittiö11.webp
    keittiö11.webp
    46,7 KB · Katsottu: 442
Dumpataas nyt pari kuvaa mitä tänään saimme aikaiseksi. Kovin on vaiheessa vielä, tv-seinä maalataan vielä harmaaksi sekä uusi matto ostetaan. Lisäksi akustointilevystä pitää askarrella kangas-tauluja.

Noh, pari huonolaatuista kuvaa:

olkkari1.jpg

olkkari2.jpg

olkkari3.jpg

Sekä yksi vielä tuosta tv-tasosta minkävärinen se oikeasti on:
tv-mobel2.jpg

Tästä huomataankin kuinka suuri rooli valaistuksella on sisustamisessa.

Huppe, perkeleen porvari :D Hienon näköistä on perhana, vaikka aika avoimelta näyttää ainakin toi tv-taso, vaikka emmä mitää sisustamisesta tiedäkkään.

Edit: Juu Paukku ihan siisti on toi sunkin "luukkus" :)

Siistin näköstä sekä paukulla että hupella. Huppe: epäselväksi jäi kuitenkin mitä sait aikaiseksi tänään? :)
Aika alkutekijöistä joutui lähtemään kun vasta tähän muutettiin, vuokra-asunto kyseessä joten mitään radikaalia ei viitsi tehdä.

Hyvän näköinen kämppä Hupella!

Oon nyt kangastaulua tässä duunaamassa ja vielä yksi tenkka på tässä sitten tuli. Kun naulaa kangasta kiinni niin naulataanko vuorotellen pitkää päätyä ja lyhyttä päätyä vai ensin pitkä pääty tiukaksi ja sitten lyhyt lopuksi. Keskeltähän noissa lähdetään kummassakin muistaakseni

Hyvän näköinen kämppä Hupella!

Oon nyt kangastaulua tässä duunaamassa ja vielä yksi tenkka på tässä sitten tuli. Kun naulaa kangasta kiinni niin naulataanko vuorotellen pitkää päätyä ja lyhyttä päätyä vai ensin pitkä pääty tiukaksi ja sitten lyhyt lopuksi. Keskeltähän noissa lähdetään kummassakin muistaakseni
Osta kiilakehykset, esim. Temperalta, voit muuttaa/kiristää niitä myöhemminkin, eikä maksa paljoa. Kangas kiinnitetään nitojalla, eli sinkilänaulaimella, noita saa parilla egellä vaikkapa Biltemalta. Aika sama miten sen kankaan kiinnittää, kunhan tekee sen lankasuoraan ja vaikkapa 10cm välein, ensin vaikkapa keskeltä ja sitten kiristää reunoja kohti. sitten seuraava sivu. Lopuksi vielä väleistä kiristyksen niin että niittejä tulee 5cm välein.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom