Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisi tarkoitus tehdä wc:hen yksi seinä sellaiseksi muuratun näköiseksi. Art-Stone näkyy myyvän juuri oikeannköisiä sisustuskiviä http://www.art-stone.fi/ (GZ-203), mutta hintahan noissa valmiissa sisustuskivissä on aika helvetin suolainen. Onko hyviä ehdotuksia mistä vastaavia saisi mahdollisesti edullisemmin, tai joku muu ratkaisu ?
Saneraauslaastihan ei ole Niiskun ihmeliimaa vaan tuossa vaikuttaa se miten lasikuitutapetti on seinässä kiinni. Itse en laittaisi tuohon koska eihän tuo tapetti kestä siinä seinässä kiinni mikäli siihen tulee satojen, ellei tuhannen kilon rasitus.Tarviaako tuo kuitutapetti poistaa vai voiko lätkiä saneerauslaastilla suoraan siihen päälle ? Kuitutapetin poistaminen on käsittääkseni kohtalaisen työläs homma eli toivottavasti onnistuu suoraan päälle.. Saneerauslaasti on kyllä sellaista liimaa että luulisi että kestää tuollaisellakin pinnalla.
Mistä saa tällä hetkellä järkevään hintaan sisustuskiviä, vai saako mistään ?
Kaveri teki olkkariin just tommosen seinän, aidosta kivestä siinä seinässä ei tosin ole tietoakaan. Hinta oli murto-osan tässä threadissa mainituista ja näyttää juurikin samalta. En vaan kuollaksenikaan muista mistä hän osti kamat. Täytyy kysellä...Olisi tarkoitus tehdä wc:hen yksi seinä sellaiseksi muuratun näköiseksi. Art-Stone näkyy myyvän juuri oikeannköisiä sisustuskiviä http://www.art-stone.fi/ (GZ-203), mutta hintahan noissa valmiissa sisustuskivissä on aika helvetin suolainen. Onko hyviä ehdotuksia mistä vastaavia saisi mahdollisesti edullisemmin, tai joku muu ratkaisu ?
Mietin sellaistakin että jos jostain löytäisi vanhoja tiiliä niin voisi rälläköidä niistä sopivan paksuisia, ajaisi ihan saman asian ja vielä parempi kun olisi itse tehty. Ikävä kyllä noita vanhoja tiiliä on aika hankala löytää =(
Karma: meinasin vetäistä olkkarin yhden seinän tolla tierrafinon T-paintilla. Oon livenä nähny noita muutamia, tulee komean näköistä ja kuulemma helppo itse työstää seinään.
Kaveri teki olkkariin just tommosen seinän, aidosta kivestä siinä seinässä ei tosin ole tietoakaan. Hinta oli murto-osan tässä threadissa mainituista ja näyttää juurikin samalta. En vaan kuollaksenikaan muista mistä hän osti kamat. Täytyy kysellä...
Kaveri teki olkkariin just tommosen seinän, aidosta kivestä siinä seinässä ei tosin ole tietoakaan. Hinta oli murto-osan tässä threadissa mainituista ja näyttää juurikin samalta. En vaan kuollaksenikaan muista mistä hän osti kamat. Täytyy kysellä...
Eikä ole tulleet, ovat kallistuneet. Tämä johtuu mm. inflaatio nimisestä asiasta.Varmaan hinnat ovat tulleet alasoäin parissa kolmessa vuodessa. Silloin kun itse etsin noita seiniä, ei niitä näkynyt kovin monessa paikassa ylipäätään. Hyvä vaan, jos on halvempaa.
Niin, kuten sanoin "aidosta kivestä siinä seinässä ei tosin ole tietoakaan" eli ainoastaan ulkonäkö täsmää. Tällöin tosiaan ei neliöhintakaan taida olla ihan kiven luokkaa... ;) koitan kysellä kaverilta jahka saan kiinni.Eikä ole tulleet, ovat kallistuneet. Tämä johtuu mm. inflaatio nimisestä asiasta.
Stonest on se kallis valmistaja joka möi noita joku aika sitten noin 170e/m2. Tismalleen samaa kamaa kuin itse ostin 75e/m2. Dollarin kurssin halpeneminen ei jostain syystä vaikuta tuotteiden hintoihin, paitsi suoraan Ameriikasta tilatessa. Odottakaapas kun dollari taas vahvistuu, tuotteiden hintojen nousua perustellaan sitten sillä :jahas: