Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Dr_Anabolic sanoi:
En muuten ole itse edes huomannut asiaa ennen! *PRKL* Ne on näköjään laitettu jälkikäteen ulkopuolelle. Pitää katsoa mitä niille tehdään...

Sälekaihtimet saa ihan itse lyhennettyä saksilla. Ei onkelma.

Dr_Anabolic sanoi:
En muuten ole itse edes huomannut asiaa ennen! *PRKL* Ne on näköjään laitettu jälkikäteen ulkopuolelle. Pitää katsoa mitä niille tehdään...

Entiset mäkeen ja sälekaihdinmies asentamaan IKKUNAN SISÄÄN uudet tilalle. Ei tunnu muutama satanen enää uuden kämpän hinnassa miltään.

Olipas sopivasti tää threadi tässä kun on ajankohtanen aihe. Olen itse juuri muuttamassa, heti kun sopiva 55-60m2 kaksari löytyy. Helpompi nyt samantien duunata asunto just sellaseks kun tahtoo, eipähän tarvi raahata kamoja eestaas.

Alustavana ajatuksena oli ainakin samantien laittaa laminaattilattiat, ellei ole jo valmiina. Seinille varmaan lasikuitutapetit. (eikös ne ollu sellaset joiden yli voi maalaa myöhemmin jos alkaa kyllästyttää?)

Keittiö tarvitsee selvästi paljon metallia, onko jollain ehdotuksia muihin pintoihin? Ehkä joku pyökkityylinen voisi olla kiva ton metallin kanssa. Mitään isoa ruokapöytää ei sinne ymmärrettävästi aleta tunkemaan, jos on kivoja ajatuksia pöydän suhteen niin kertokaa ihmeessä. Mun mielessä pyöri vähän sellanen baaritiski tyyppinen ratkasu mutta oon jotakuinki satavarma ettei tommoselle oo tarpeeks tilaa.

Ensimmäinen asunto kyseessä ni eihän mulla paljoo mitään kalusteitakaan ole. Yhden lasisen sohvapöydän saan, samaten mustan nahkasohvan tai vaihtoehtosesti 2-harmaata sohvaa, joista en sen enempää tiiä kun en ole käynyt vielä kattomassa mokomia. Voisihan sitä tietenki miettiä jotain uuttakin jos löytyisi halvalla joku kiva, ehkä ikeasta jotain? Muuten kalustus varmaan suhteellisen minimaalista, ei viitsi pientä alkaa täyttämään liikaa kun tuntuu sitten aivan säälittävän kokoselta. Jostain täytyy kaivaa sopiva tv-taso johon kotiteatteri. Mistähän noita kalusteita kannattaisi katella, hintaa ei mielellään liikaa ja jotain nuorekasta.

Rakentavia ajatuksia olisi kiva jos löytyisi, ihan uutta juttua mulle. Mistähän kannattaisi hakea vaikka neuvoja?

Onkohan joku tilannu tuolta allposter.com:sta, tuleeko paljon postimaksua ja onnistuuko postiennakko, en sen kummemmin ehtinyt itse tutkia sivuja.

Chd sanoi:
Onkohan joku tilannu tuolta allposter.com:sta, tuleeko paljon postimaksua ja onnistuuko postiennakko, en sen kummemmin ehtinyt itse tutkia sivuja.
Maksu onnistuu visalla ja postikulut lienevät 8e luokkaa, kun kokeeksi 3 julistetta tilasin. Peruutin kuitenkin tilauksen ja mietin nyt uusia kuvia tilalle.

Samoja kuvia saa myös kaupasta: http://www.sevenart.fi
Toki hinnat ovat kalliimpia mutta pienissä kuvissa ei paljoakaan, suurissa sitten tuplahinta.

Vielä vähän :offtopic:, mutta saako noille julisteille tilattua suomesta kehyksiä? Meinaan semmosia 70*100 kokosia? Ku en oo sattunu löytää mistää verkkokaupasta. Vai pitääkö tässä alkaa visaa hommaamaan.

Chd sanoi:
...
Alustavana ajatuksena oli ainakin samantien laittaa laminaattilattiat, ellei ole jo valmiina. Seinille varmaan lasikuitutapetit. (eikös ne ollu sellaset joiden yli voi maalaa myöhemmin jos alkaa kyllästyttää?)..

Lasikuitutapetit maalataan kai aina liimauksen jälkeen, väriähän voi vaihtaa mutta jos se kalanruotokuosi maalin alla pistää harmittamaan niin toi tapetti ei lähde kuin taltalla irti seinästä.

thaazan sanoi:
Vielä vähän :offtopic:, mutta saako noille julisteille tilattua suomesta kehyksiä? Meinaan semmosia 70*100 kokosia? Ku en oo sattunu löytää mistää verkkokaupasta. Vai pitääkö tässä alkaa visaa hommaamaan.

Kodin Ykkösistä ja vastaavista sisustusliikkeistä saa tollasia kehyksiä, 1 cm muovi/metallikehyksellä, hintaa on sellaset 25-30 e. Tälläsen ostin itelle just pari viikkoa sitten. Tuo on siis 70x100 cm kokoinen.

Juliste tuolla alla on ollu taitettuna joskus joten näkyy tollasta aaltoilua hieman, jos tonkin kunnolla haluis niin kehystämössä ~50 e hintaan sais kehykset ja liimaisivat julisteen taustaan kiinni. Noi uudet printit ei varmaan mitenkään aaltoile, vaikka tulevatkin luultavasti rullattuna putkessa niin saa nätisti asennettua, voihan ton taustapahvin taakse laittaa vaikka paperia lisää niin saa sen lasiin kunnolla kiinni.

thaazan sanoi:
Itse olen kehystänyt ne stadissa yhdessä alan johtavassa liikkeessä. Maksaa ihan homona kehystäminen, että ne kustannukset on aivan murto-osa kehystämisestä kun julisteen tilaa. Huomenna haen kehystämöstä viimeisimmän taulun, mikä on 1mx1,5m kokoinen. Kehystys maksoi 250€.

Mike sanoi:
Itse olen kehystänyt ne stadissa yhdessä alan johtavassa liikkeessä. Maksaa ihan homona kehystäminen, että ne kustannukset on aivan murto-osa kehystämisestä kun julisteen tilaa. Huomenna haen kehystämöstä viimeisimmän taulun, mikä on 1mx1,5m kokoinen. Kehystys maksoi 250€.
Jep, kuten Maikki kertoilee, on kehystäminen se KALLIS juttu noiden kanssa. Kehystystä tekee esim. http://www.sevenart.fi mutta halpoja ja ihan ok kehykisä saa vaikkapa http://www.ikea.fi nimisestä kaupasta, myös noita 70x100 kokoisia

LINKKI

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viimeisin hankinta allposters.comista.

Liitteet

• iso.webp
    iso.webp
    34,6 KB · Katsottu: 1 438
Mike sanoi:
Viimeisin hankinta allposters.comista.
On kyllä hieno!
Saanko udella, että mitkä ovat muut hankinnat?
Melkoisen tyyristä hommaa, jos kehystäminen maksaa 250€, mutta voi olla varma, että noita tauluja ei ihan joka jampalta löydy.

ace-oo- sanoi:
On kyllä hieno!
Melkoisen tyyristä hommaa, jos kehystäminen maksaa 250€, mutta voi olla varma, että noita tauluja ei ihan joka jampalta löydy.

Eihän se oikeesti noin paljoa maksa. Nuo on jotkut hifikehykset. Fotosoppasin sedälle lahjaksi 100x70cm kokoisen elämänkertataulun ja maksoi 0€. Siihen kuului mun työ, tulostus, pohjustus, laminointi, kehystys, riputus ja kotiinkuljetus...

Mike, 250€ kehystys ja julisteen alareunasta irvistää 1cm valkoista :D

Tuossa Miken Empire State Building -kuvassa näyttäisi olevan vasemmalla katutasossa Macy`s, maailman suurin tavaratalo. Hakekaa siitä vähän vertailua, miten helvetin korkea ESB on.

ace-oo- sanoi:
On kyllä hieno!
Ei tossa olla mitään isompaa hommattu. Toki nuo japsit Jazz kaapit, Korvelan Duetto design matto ja Hupelta ostetut samuraimiekat. Näin tossa Formwerkin ikkunassa Fatboy rahin, sen vois käydä pokkaan Fatboy säkkituolin kaveriksi ja Wandassa oli semmoinen taittuva väliseinä, mihin saa 20cmx20cm kokoisia valokuvia, vois laittaa omia mustavalkoisia kuvia, olis uniikki sisustuselementti.

Onko kenelläkään kokemuksia Smegin jääkaapeista www.smeg.it?
Mitä mahtavat maksaa suomessa ja millä toimitusajalla?
Joka sisustuslehdessähän yhden tuollaisen aina näkee, mutta meinasin silti tuon tyyliseen sijoittaa.

Ostin uuden pienen jääkaapin väliaikaisesti ja eihän se kestänyt kuin kuukauden. Joku samsung tai muu halpa romu taisi olla. Sen takia epäilyttää myös italialainen laatu.
Boschillakin on/oli tuollainen malli jossain välissä. Laatu on varmasti kohdillaan mutta punainen/vaalea ei ole se mitä etsin.

Viimeksi muokattu:
Inska: Tuo Punainen bosch on hankintalistalla ensimmäisenä kun pääsemme isompaan kämppään. Laite tulee sisältämään ainoastaan bisseä ja siideriä ja sen sijainti on olo-/chillaushuone. Hinta on muuten noin 1200e.

Smegistä en tiedä mutta Gigantissa on muutaman eri valmistajan retro-kaappeja, kannattaa käydä katselemassa. Bosch on ylivoimaisesti magein :thumbs: Boschia saa kermanvärisenä, punaisena ja muistaakseni harmaana, vai olikohan yksi väri vielä sininen?

Mike, 250e! Huh! Ja kuten ryssä mainitsi, tuolta pilkistää valkeaa :eek:
Alkuperäisessä kuvassa ei allpostersin sivujen mukaan näy valkoista...

Ja muuten, kehystäminen on wanhanaikaista! Nykyään kannattaa julisteet mountata! (mounttaaminen sopii hienosti jos hakee esim. japanilaistyylistä pelkistettyä sisustusta ;)) Ne saa tilattua mountattuina myös allpostersista, itse tekemällä mounttauksen voi tehdä n. 5e hintaan:

LINKKI

Neuvostoliitto sanoi:
Eihän se oikeesti noin paljoa maksa.
Siis ei maksa? Pitääkö heittää tänne shotti kuitista vai mitä meinaat? Ei se muuta firmojen hinnoittelua jos sä teet jollekin sedälle ilmaiseksi. Vähän saatanan turha argumentti. Perusta yritys ja tee 0€ taksalla noi kehykset ihmisille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom