Olipas sopivasti tää threadi tässä kun on ajankohtanen aihe. Olen itse juuri muuttamassa, heti kun sopiva 55-60m2 kaksari löytyy. Helpompi nyt samantien duunata asunto just sellaseks kun tahtoo, eipähän tarvi raahata kamoja eestaas.
Alustavana ajatuksena oli ainakin samantien laittaa laminaattilattiat, ellei ole jo valmiina. Seinille varmaan lasikuitutapetit. (eikös ne ollu sellaset joiden yli voi maalaa myöhemmin jos alkaa kyllästyttää?)
Keittiö tarvitsee selvästi paljon metallia, onko jollain ehdotuksia muihin pintoihin? Ehkä joku pyökkityylinen voisi olla kiva ton metallin kanssa. Mitään isoa ruokapöytää ei sinne ymmärrettävästi aleta tunkemaan, jos on kivoja ajatuksia pöydän suhteen niin kertokaa ihmeessä. Mun mielessä pyöri vähän sellanen baaritiski tyyppinen ratkasu mutta oon jotakuinki satavarma ettei tommoselle oo tarpeeks tilaa.
Ensimmäinen asunto kyseessä ni eihän mulla paljoo mitään kalusteitakaan ole. Yhden lasisen sohvapöydän saan, samaten mustan nahkasohvan tai vaihtoehtosesti 2-harmaata sohvaa, joista en sen enempää tiiä kun en ole käynyt vielä kattomassa mokomia. Voisihan sitä tietenki miettiä jotain uuttakin jos löytyisi halvalla joku kiva, ehkä ikeasta jotain? Muuten kalustus varmaan suhteellisen minimaalista, ei viitsi pientä alkaa täyttämään liikaa kun tuntuu sitten aivan säälittävän kokoselta. Jostain täytyy kaivaa sopiva tv-taso johon kotiteatteri. Mistähän noita kalusteita kannattaisi katella, hintaa ei mielellään liikaa ja jotain nuorekasta.
Rakentavia ajatuksia olisi kiva jos löytyisi, ihan uutta juttua mulle. Mistähän kannattaisi hakea vaikka neuvoja?
Onkohan joku tilannu tuolta allposter.com:sta, tuleeko paljon postimaksua ja onnistuuko postiennakko, en sen kummemmin ehtinyt itse tutkia sivuja.