suuri seikkailu 2005

Tän päivän Ilta-Sanomissa on juttua Jaana Kotkansalon joutumisesta sairaalaan. Varsinaisessa lehdessä kerrotaan, mitä kilpailijat saavat syödä ja vakuutellaan että ruokaa on riittävästi. Silmään pisti tuottajan(?) kommentti, jonka mukaan Jaana on kehonrakentajana tottunut syömään paljon lihaa.

[huono]
Siinä sitä peeärrää lajille...
[/huono]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Wendy sanoi:
Tän päivän Ilta-Sanomissa on juttua Jaana Kotkansalon joutumisesta sairaalaan. Varsinaisessa lehdessä kerrotaan, mitä kilpailijat saavat syödä ja vakuutellaan että ruokaa on riittävästi. Silmään pisti tuottajan(?) kommentti, jonka mukaan Jaana on kehonrakentajana tottunut syömään paljon lihaa.

Tuohon ruokapuoleen semmoinen kommentti että n. vuosi sitten kun olin kohtalaisessa kuosissa ja tottunut syömään hyvin ja säännöllisesti, tuli erään sissiharjoituksen aikana pieniä ongelmia.

Vaikka olin tottunut juoksemaan 20 km lenkkejä, reilun vuorokauden yhtämittainen rasitus alkoi vaatia veronsa. Verrattuna ns. peruskuntoisiin tovereihin, kädet tärisi ja energia loppui kun ei saanut säännöllistä tankkausta.
Mukana oli vielä omia eväitä ruisleivän ja kalasäilykkeiden muodossa, mutta kovasti siltä näyttää että jos tuollaiseen pitkäkestoiseen rasitukseen joutuu vähällä sapuskalla, kannattaisi pitää jonkinlainen siirtymäkausi ennen rientoja.

Tartsan sanoi:
Voi hittolainen, tänään ohimennen vilaisin ohjelmaa ja tuo keskiaikameininki oli kyllä melkoisen noloa. Mitä ihmettä sillä pyritään tuomaan ohjelmaan? Huumorilta se ei ainakaan haiskahtanut.
No, eipähän tarvitse tätäkään ohjelmaa seurata.

Sattumalta avasin telkkarin ekaa kertaa kys. seikkailusarjassa eilen ja se mitä näin...

Isot miehet leikki miekkataistelua, jossa lopuksi molemmat "kuoli"

Voi vitun vittu miten aikuisten ihmisten pitää olla lapsellisia. Eipä tarvi kattoa koko paska sarjaa enää.

vaikuttas siltä että se paskan puhuminen pikkuhiljaa saattais alkaa, hyvä niin:)

Uskomatonta paskaa, ollaan muka keskiaikaisessa olosuhteissa,
nylon-kuteet päällä. Ja ostellaan pullapitkoja. Keskiajalla Hämeenlinnassa perusduunarin päivä ruoka oli pääasiassa 3-4 l. olutta . Ja sitten kun ne osti sitä palvikinkkua niin se oli jotain helvetin muoviin vakuumi pakattua, suoraan jostain Forssan palvaamolta.
Voisi sitä edes vähän panostaa
T: tv-luvanmaksaja.

Spidey sanoi:
Tuossa taitaa olla turha vaan mitään juonitellakkaan, kun yleisö valitsee jatkoon menijät?

Nimenomaan! Olisivat vain pitäneet säännöt samoina kuin aiemmin ja pienentäneet ruoka-annoksia kunnolla, niin saataisiin kunnon juonitteluja ja hajoamisia.

emex sanoi:
Nimenomaan! Olisivat vain pitäneet säännöt samoina kuin aiemmin ja pienentäneet ruoka-annoksia kunnolla, niin saataisiin kunnon juonitteluja ja hajoamisia.

Kylläpä ne näyttää kieroilevan sittenkin, vaikkakaan siinä mitään järkeä ei olisi. Toki siinä on se vara taktikoida, että päälikkö ottaisi äänestykseen joko pahimman uhkansa tai ns. varman putoajan.

se nyt oli sentään hyvä että se veli sinkkonen putos.."huumorilla mennään" jne. vittu se jätkä oo huumorista kuullukaan..muutenki paska johtaja :curs:

edit: se partasuu sais tulla johtajaksi.

No ei mene punaisilla nyt vahvasti. Sinkkonen oli muuten hyvä, mutta jotain kummaa siinä miehessä oli. Jotenkin katkera koko ajan jostain, tiputtuaankin sanoi että jee hyvä homma. Kummallista meininkiä, tulee varmasti hyvä mieli omalle joukkueelle tuommoisesta. Vähän niin kuin pikkukakarana "ai ette leiki mun kaa? No en olis vaan halunnutkaan..." Se parrakas kaverihan ei liene muuta kuin Sinkkosen perässähiihtelijä. Nyt kun kaveri on poissa, niin on ihan selvä kuka lähtee seuraavaksi. Ja uudeksi pomoksi valitaan taas se tosimies. Sitten taas ollaan demokraattisia ja porukassa päätetään ketä hyljitään ja miten seuraava kisa hävitään. Kun ei uskalleta tai osata olla johtaja. Se iso kaverihan sanoi että pitäkää hänet pelissä niin saadaan dramatiikkaa ja mielenkiintoa. IMHO yhtä paljon mielenkiintoa on katsella lahoa kantoa tihkusateessa. Mitään varsinaisesti hauskaahan se jamppa ei ole tehnyt? Ainoa mitä voisi tapahtua on, että se partakaveri haukkuisi jotain muijaa, ja tosimies olisi tosimies ja vetäisi partakaveria turpaan.

Ei siellä toisessakaan joukkueessa hyvin mene. Nyt on voittoputkea päällä, niin istutaan riu'ulla vierekkäin ja ihastellaan kuinka onkin kivoja ilmoja pidellyt. Ja äänestetään samaa äijää päälliköksi kerrasta toiseen. Nyt tosin taisi viimejaksossa tulla pari hajaääntä? Rakoilua riveissä? Itse pistäisin ulos sen navetasta päivää-muijan. Ihmeellinen höpöttäjä. Niistä muista kilpailijoista nyt ei oikein edes muista nimiä. Mauttomia ja hajuttomia.

Spidey sanoi:
Kylläpä ne näyttää kieroilevan sittenkin, vaikkakaan siinä mitään järkeä ei olisi. Toki siinä on se vara taktikoida, että päälikkö ottaisi äänestykseen joko pahimman uhkansa tai ns. varman putoajan.

Joo, no kyllähän sitä nyt väkisinkin jonkun verran kieroillaan, kun on moisesta kisasta kyse.

Tuli toisaalta mieleen, ettei se kalorimääränkään tiputus välttämättä mitään huikeaa dramatiikkaa tuo. Suomen Robinsonissakin oli aika leppoinen meininki vaikka ruokamäärät olivat melko pieniä. Mutta bodareillahan tuo voisi toimia. Viikon verran juuresdieetillä ja sitten iso kilpailu, jossa palkintona kananrintoja ja rahkaa :D .

HaRaXz sanoi:

Mikä tuossa on pointtina!? Jollekin urpolle on tullut niin paha mieli, että pitää koko ohjelma poistaa telkkarista? Varmaan olisi sitten parempi että lähetettäisiin pelkkää testikuvaa ohjelman tilalle. Ja valittajien on tietenkin pakko katsoa sitä, kun kerran kanavaa ei voi vaihtaa edes Suuren Seikkailunkaan ajaksi.

Tai ehkä onkin niin, että tuo urpo asuu kaukaisella suolla, jonne ei näy kuin yksi tv-kanava (rakeisena). Hänen on myös neliraajahalvaantunut eikä täten pysty poistumaan vastaanottimen ääreltä. Hän on siis pakotettu seuraamaan yötä päivää samaa kanavaa. Silloin voisin ymmärtää hänen tuskansa. Realistisempi vaihtoehto lienee kuitenkin se, että kyseessä on taas yksi itsetehty intellektuelli, joka haluaa huomiota kertomalla miksi hänen kulttuurimakunsa on parempi kuin muiden.

Hah. Avauduin :evil:

Itse kävin ainakin nimen siihen laittamassa. Kerran katsoin sarjaa ja en sen jälkeen ole katsonut. Tiedän, jos ei kiinnosta, voi kanavaa vaihtaa. Kuitenkin Suuriseikkailu on mennyt jo niin huonoksi, että turha siitä on enää uutta kautta tehdä.

kohmelo sanoi:
Itse kävin ainakin nimen siihen laittamassa. Kerran katsoin sarjaa ja en sen jälkeen ole katsonut. Tiedän, jos ei kiinnosta, voi kanavaa vaihtaa. Kuitenkin Suuriseikkailu on mennyt jo niin huonoksi, että turha siitä on enää uutta kautta tehdä.

Mistä tiedät sarjan menneen huonompaan suuntaan jos kerran olet sitä katsonut? :rolleyes:

Takakäsi sanoi:
Ihan mielenkiinnosta, tietääkö joku kyseisen ohjelman katsojalukuja? Nehän vaikuttavat ohjelman jatkumiseen. :eek:
viikko sitten maanataina n800 000, mutta maanantainahan se tulee aina klo 19:30 mikä tietysti vaikuttaa katsoja määriinkin positiivisesti. veikkaisin että normaalisti n,3-400 000 katsojaa kun tulee niin myöhään.

näkeekö nuita äänestys tuloksia muuten mistään eli montako prosenttia tippunut tai jatkava on saanut äänistä ja muutenkin sen kokonais äänimäärän?? tyhmästi kun sitä ei siinä ohjelmassa ainakaan näytetä.

Suuri seikkailu on ihan hyvää vaihtelua jenkki meiningille mitä tv:stä tulee koko ajan. Näkee kunnon suomijuntti meininkiä.

Mun mielestä jotkut frendit ja sinkkuelämää ja vastaavat vois lopettaa samantien. Niitä ja niiden kopioita sieltä paukkuu koko ajan.
En niistä kannata mitään numeroa alkaa tekeen. Vaan en kato niitä mitkä ei kiinnosta. Ei kukaan pakota kattoo sitä suurta seikkailuakaan.

jarre55 sanoi:
Sattumalta avasin telkkarin ekaa kertaa kys. seikkailusarjassa eilen ja se mitä näin...

Isot miehet leikki miekkataistelua, jossa lopuksi molemmat "kuoli"

Voi vitun vittu miten aikuisten ihmisten pitää olla lapsellisia. Eipä tarvi kattoa koko paska sarjaa enää.

Olisihan se tietty paljon aikuisempaa kun kuolisi ihan oikeesti... :rolleyes:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.htm#id1000857

SUURESTA SEIKKAILUSTA TULI FIASKO
"Suuressa Seikkailussa kuohuu tänä vuonna aiempaa enemmän. Erityisesti alakynnessä olevan Louhi-joukkueen rivit rakoilevat pahasti, sillä moni kisailija haluaa jo lopettaa leikin kesken.

Kari Koskelan luotsaama joukkue koki jälleen eilisessä suuressa kilpailussa tappion, kun Ukko-joukkue kiilasi viime tipassa voittoon. Louhi-joukkueen tunnelmat kävivätkin entistä kireämmäksi ja joukkueen yhteishenki alkaa olla tipotiessään.

Susanna Ruotsalainen ilmoitti toissa päivänä haluavansa jättää kilpailun kesken. Eilen myös J aana Kotkansalo pamautti saaneensa tarpeekseen koko seikkailusta.

- Tämä henkinen pelaaminen ja toisten tunteilla leikkiminen on minulle todella raskasta. Koti-ikävä on suuri ja tuntuu, että olen valmis lyömään hanskat naulaan, Jaana totesi IS:lle.

Kaikkien yllätykseksi kapteeni valitsi kuitenkin putoamisvaaraan joukkueen kolmannen naisen, Mervi Weckmanin.

Mervi itse oli päätöksestä järkyttynyt.

- Koen, että minua on nyt puukotettu selkään, vaikka olen antanut peliin kaikkeni, Mervi tilitti itkunsekaisin tunnelmin."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom