suuri seikkailu 2005

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei mee kyl meikäläisen jakeluun toi naisten valitus. Jos ei oo tajunnu tohon kisaan ilmoittautuessaan mitä se pitää sisällään ni saa syyyttää vaan itteään. Eiköhän se oo kaikille selvää, että koko homman tarkoituksena on puhua paskaa toisista ja pettää. Eihän se olis muuten hirveen hyvää TV-viihdettä... " Apua toi puhuu musta pahaa ja juonittelee mun selän takana. Sit ne vaan suunnittelee mun pudotusta. Ruokaakaan ei saa tarpeeksi. Ja sit viel noi kisat on tosi rankkoja. Emmä jaksa tätä. jne jne"

Tullu chiigailtua nää kaikki jaksot läpi nyt tässä parissa päivässä (rasitusvammaa pukkaa olkapäässä niin on pakko levätä, eikä ole ollut paljon muutakaan tekemistä kuin syömistä ja netti tv:n katsomista, seli seli :D )

Ihmetyttää kyllä tuo navetta-nainen Päivi.. osaa olla melko ärsyttävä. "Ahti osaa olla pelottava, itseasiassa todella pelottava".. Ei huhhuh mitä scheissea sanon minä. :jahas: Läpinäkyvää touhua, ihan selvästihän nainen esittää vain tuolla tavalla näennäisesti oikeudenmukaisia syitä kutsua Ahdin käräjille, ja voittaa puolta tuossa toisessa naisessa että saavat Suomen kansan feministit äänestämään. Onhan se nyt normaalia että kränää tulee toisten välille metsässä kun noin kauan oleskellaan primitiivisissä olosuhteissa mutta ei sitä nyt noin raukkamaisilla välineillä tarvitse pelata.

Ihan jees sarja muuten. Maisemia näkyy ja ihmiset kieroilee. Varmaan toi on myös rankkaa keholle kun syövät ilmeisesti hieman vähemmän puolelle. Kisat saisi olla monipuolisempia ja mielikuvituksellisempia. Ja ei se juontaja niin paha ole, enää, kun siihen on tottunu. :kuola:

Ja ihan mukava laittaa kotisuomen yö-ääniä tulemaan kun menee sleputtaa, kun itse ei ole kotimaassa niitä kuulemassa. :) Herääkin "sopivasti" kukonkiekuun tossa 04 suomen aikaan.

juontaja on parantunut roimasti alkuajoista, se on nykyään jopa hyvä juontaja. mua kans rupes vituttaan tuo päivi, toivottavasti ei saa mitään sääli ääniä, ahti jatkoon:).

lisäksi ärsyttää punasessa joukkueessa se karvanaama, olikohan se pöllänen nimeltään, syyttää karia itse rakkaaksi koska päällikkö äänestyksissä on äänestänyt itseään, kari ei oo kertaakaan ainakaan mun mielestä äänestäny itseään, eikä kyllä ole mikään itserakas ukko muutenkaan vaan hyvä äijjä. se pöllänen yrittää taas olla joku vitsi niekka, mutta epäonnistuu kyllä siinä tehtävässä :down:

vaikkaan että koko skaban voittaa mölsä tai eki.

neutraali sanoi:
juontaja on parantunut roimasti alkuajoista, se on nykyään jopa hyvä juontaja. mua kans rupes vituttaan tuo päivi, toivottavasti ei saa mitään sääli ääniä, ahti jatkoon:).

Nyt on pakko sanoa, että oon samoilla linjoilla, itekin kun haukuin tuon juontajan täysin paskaksi ekalla viikolla. Päiviin menee itelläkin hermot, se näyttää just joltain vitun amazonilta ja rääkyy joka saatanan jaksossa. Eipä tuo Ahtikaan mikään järjen jättiläinen oo kun hermot menee vähemmästäkin ja siitä kärsii sit koko tiimi. En vaan tuota Päiviä jaksais oikein katella. Tuntuu, että se filmaa aika hyvin noissa jutuissa, pakko valittaa jokaisesta asiasta:jahas:

mxm sanoi:
Nyt on pakko sanoa, että oon samoilla linjoilla, itekin kun haukuin tuon juontajan täysin paskaksi ekalla viikolla. Päiviin menee itelläkin hermot, se näyttää just joltain vitun amazonilta ja rääkyy joka saatanan jaksossa. Eipä tuo Ahtikaan mikään järjen jättiläinen oo kun hermot menee vähemmästäkin ja siitä kärsii sit koko tiimi. En vaan tuota Päiviä jaksais oikein katella. Tuntuu, että se filmaa aika hyvin noissa jutuissa, pakko valittaa jokaisesta asiasta:jahas:

:curs: Joo pikkasen alkoi eilen kiehahtelemaan ku se Päivi märsää ja valitti että ei uskalla sulkea edes silmiään yöllä! Ämmä on ihan shitti housussa ku Ahti vähän karjahti sille, ja nyt koko Suomi tietty leimaa Ahdin naisenhakkaajaksi ja väkivaltaiseksi hulluksi. Ahti jatkoon, sanoo John R ilta-auringon kultaama takatukka hulmuten. Koko seikkailun voittaa Eki.

Juontaja sai varmaan parin ekan jakson jälkeen pikkaisen ruoskaa pikku pepullensa pomoiltansa paskoista juonnoista ja on kyllä sen jälkeen parantanut huimasti. Toki välillä kyllä on edelleenkin aika kakka juontaja.

Välillä tuntuu että ohjelman leikkaajilla taitaa olla suurin valta vaikuttaa miten ohjelma etenee ja ketä yleisö äänestää pois. Laitetaan mitä sattuu haastatteluja ja näin katsojat saavat hyvin yksipuoleisen kuvan mitä oikeasti tapahtuu. Eilenkin näytettiin vaan ku kaks naista dissaa ja haukkuu Ahtia täyttä päätä 5 minuuttia ja sit Ahtia haastatellaan 5 sekuntia.

Ennen Suurta Seikkailua telkkarista tuli ohjelma jossa toimittaja kertoi näitten seikkailujen juonen olevan aika pitkälti etukäteen rakennettuja, eli uutta tarinaa tiputellaan säännöllisin välein jotta Ilta-Sanomat saisi kerrottua uusia juonenkäänteitä.

Joo, ei vittu tota Päiviä, eikös se perustellu Ahtin käräjille ottamista sillä, että pelkää oman terveytensä puolesta? Rupes vituttaa ihan huolella ku se poras siinä, ei muka uskalla enää nukkua ennen kuin Ahti on poissa. Voi saatana, se ei ole vissii koskaa riidelly kenenkään kanssa :curs:

Joo eipä mulla muuta tähän väliin.

No kylläpä se maikkari nyt tempun tekas.. Ahti häviää "kansanäänestyksessä" Päiville? Ehei. Tämä kansanäänestys mahdollistaa maikkarin peukaloida kisaa, päättää putoaja. Ja tässä tapauksessa se on ainakin minulle ilmiselvä tosiasia. Kuinka yksikään ihminen äänestäisi Päiviä? Kuinka kukaan edes laittaisi rahaa moiseen jonninjoutavaan sarjaan. Ja meidän pitäisi uskoa, että ääniä meni monta kymmentä tuhatta. Jopas vain. :david:

saatanan kanttura kun meni jatkoon :curs: :curs: :wall: :wall: :wall:

Aleley sanoi:
Jannut whinettää miten paska sarja tuo on, mutta silti itku meinaa tulla kun ahti ei päässytkään jatkoon :).
Juu, maikkari vie niitä ku pässiä narussa.
Kuka käskee katsomaan paskaa?
Itsellä on jäänyt sarjan seuraaminen pariin hassuun mainokseen. Ei paljon kirpase jos joku "ahti" tippuu. ei nääs kiinnosta. :hyper:

Aleley sanoi:
Jannut whinettää miten paska sarja tuo on, mutta silti itku meinaa tulla kun ahti ei päässytkään jatkoon :).
hyvä sarja, vai olenko jossain sanonut että tuo on paska sarja:)?

neutraali sanoi:
hyvä sarja, vai olenko jossain sanonut että tuo on paska sarja:)?

No et suoranaisesti, mutta pikalukien tästä threadista on saanut sellaisen kuvan ettei ilmeisesti erityisen helmi ohjelma ole kyseessä :D.

Spidey sanoi:
15 vuotiaan vittuilut voi jättää omaan arvoonsa kiitos

Heitähän sinä voltti. Kiitos.

Kyse oli huvittuneisuudesta. Ei mulla sitäpaitsi olisikaan varaa vittuilla kellekkään jostain tv-sarjan seuraamisesta, kun itsekkin seuraan sellaista tuubaa kuten salatut elämät jne. Kyllä mä olisin nuo hymiöt jättänyt pois jos olisin suoraan halunnut vittuilla. Pitääkin sitä kaikenlaisille vatipäille lähteä asioitaan puimaan.

edit. sen puoleen vielä, suomeksi sanottuna vitun typerää vedota ikään kun itsessä ei ole edes miestä sitä ilmoittaa.

Mutta pidettäisiinkös aihe kuitenkin tämän jälkeen suuressa seikkailussa?

Spidey sanoi:
Kuinka yksikään ihminen äänestäisi Päiviä? :david:

http://www.naisunioni.fi/ "on feministinen naisjärjestö, jonka tavoitteena on naisten aseman parantaminen ja sukupuolisyrjinnän poistaminen."

Feministien salaliitto

"Feminism is a social theory and political movement primarily informed and motivated by the experience of women. While generally providing a critique of social relations, many proponents of feminism also focus on analyzing gender inequality and the promotion of women's rights, interests, and issues."
Lähde

:evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom