Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:, itse en ole seurannut aikaisempia ja tuskin tulen tätäkään seuraamaan.
japa sanoi:Ja mitään et ole menettänyt tai tule menettämään, näet minä olen sivusilmällä joskus jonkun pätkän katsonut ja voin todeta että aivan ohjelma.
Pitäisikin ottaa nyrkkisääntö että jos Suomalainen ohjelma on jonkun ulkomaisen ohjelman kopio/formaatti niin se pitää jättää katsomatta.
Eikös tuo ole pikkuinen kopio tuosta jenkkien Survivors sarjasta? Mutta sen takia noin paska ja vaikea edes yhdistää siihen kun Suomalaisilla ei ole rahaa eikä muitakaan resursseja tehdä kunnon ohjelmaa.Spidey sanoi:Aivan, paitsi että suuriseikkailu sattuu olemaan kotimainen formaatti, eikä käsittääkseni kopioi edes mitään. Missä muualla tuommosta paskaa keksittäisiin edes?
japa sanoi:Eikös tuo ole pikkuinen kopio tuosta jenkkien Survivors sarjasta? Mutta sen takia noin paska ja vaikea edes yhdistää siihen kun Suomalaisilla ei ole rahaa eikä muitakaan resursseja tehdä kunnon ohjelmaa.
VelttoV sanoi:Eikös survivors ole kopio ruotsalaisesta robinssonista? Ja suomalainen robinsson myös.
Suuri seikkailu on oma formaatti.
japa sanoi:Eikös tuo ole pikkuinen kopio tuosta jenkkien Survivors sarjasta? Mutta sen takia noin paska ja vaikea edes yhdistää siihen kun Suomalaisilla ei ole rahaa eikä muitakaan resursseja tehdä kunnon ohjelmaa.
neutraali sanoi:tuo kotkasalo on vissiin vähän dille, eilen se sanoi että se akka joka nyt sai jatkaa tappaa joukkueen yhteis hengen nja sen takia hänet valittiin äänestykseen, nyt kun siltä kysyttiin että mitä tapahtuisi kun kari(potari) tiputettaisiin niin hän sanoi että yhteis henki joukkuueessa paranisi, eli kun se akka jäi joka tappaa yhteis hengen niin on okei? WTF.
tai yrittää pedata itselleen mahdollisimman pitkää jatkoa geimeissä(yrittää jotenkin hämätä muita), itse jos olisin kapteeni niin valitsisin hänet seuraavaan äänestykseen kun puhuukin aivan mitä sattuuSpidey sanoi:samaa ihmettelin itsekin, varmaan ymmärsi kysymyksen väärin tms.
neutraali sanoi:tai yrittää pedata itselleen mahdollisimman pitkää jatkoa geimeissä(yrittää jotenkin hämätä muita), itse jos olisin kapteeni niin valitsisin hänet seuraavaan äänestykseen kun puhuukin aivan mitä sattuu
Tanu sanoi:Eikös tuo juontaja ollut myös sarjassa Kylmäverisesti sinun, missä se oli joku boxingmuija, joka loppupeleistä puukotti sitä toista kyttää..?
Spidey sanoi:Niin no ei tarvis pudota kun itse kannatan Jaanaa ihan sen takia kun sattuu silloin tällöin käymään samalla salilla kuin minä. Taitaa jopa töitä siellä tehdä. Kuitenkin pari kertaa olen hänen kanssaan jutellut ja tosi mukavan ja rehdin kuvan itsestään antoi. Hauska huomio muuten semmonen, että kun kasvotusten puhuu niin ihan tavalliselta vaikuttaa murre, mutta telkkarista kun kuulee niin ihan oudolta nämä miet ja siet tuntuu.
On varmaan, mutta ei ole antanu kovin hyvää kuvaa itestään tossa kilpailussa.N.D. sanoi:Sama juttu. Jaanaa kannatetaan. Mie tiiän varmasti, että on mukava ja rehti tyyppi.
Flesh sanoi:Hyvin mahdollista, sillä harrastaa muistaakseni ihan tosissaan potkunyrkkeilyä!
MJ45 sanoi:Toivon että Kotka tippuis niin pian kuin mahdollista!
Sama muija.Tanu sanoi:Eikös tuo juontaja ollut myös sarjassa Kylmäverisesti sinun, missä se oli joku boxingmuija, joka loppupeleistä puukotti sitä toista kyttää..?