suuri seikkailu 2005

Eikös tuo juontaja ollut myös sarjassa Kylmäverisesti sinun, missä se oli joku boxingmuija, joka loppupeleistä puukotti sitä toista kyttää..?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timba79 sanoi:
, itse en ole seurannut aikaisempia ja tuskin tulen tätäkään seuraamaan.

Ja mitään et ole menettänyt tai tule menettämään, näet minä olen sivusilmällä joskus jonkun pätkän katsonut ja voin todeta että aivan :kakka: ohjelma.
Pitäisikin ottaa nyrkkisääntö että jos Suomalainen ohjelma on jonkun ulkomaisen ohjelman kopio/formaatti niin se pitää jättää katsomatta.

japa sanoi:
Ja mitään et ole menettänyt tai tule menettämään, näet minä olen sivusilmällä joskus jonkun pätkän katsonut ja voin todeta että aivan :kakka: ohjelma.
Pitäisikin ottaa nyrkkisääntö että jos Suomalainen ohjelma on jonkun ulkomaisen ohjelman kopio/formaatti niin se pitää jättää katsomatta.

Aivan, paitsi että suuriseikkailu sattuu olemaan kotimainen formaatti, eikä käsittääkseni kopioi edes mitään. Missä muualla tuommosta paskaa keksittäisiin edes? :zzzz:

Spidey sanoi:
Aivan, paitsi että suuriseikkailu sattuu olemaan kotimainen formaatti, eikä käsittääkseni kopioi edes mitään. Missä muualla tuommosta paskaa keksittäisiin edes? :zzzz:
Eikös tuo ole pikkuinen kopio tuosta jenkkien Survivors sarjasta? Mutta sen takia noin paska ja vaikea edes yhdistää siihen kun Suomalaisilla ei ole rahaa eikä muitakaan resursseja tehdä kunnon ohjelmaa.

japa sanoi:
Eikös tuo ole pikkuinen kopio tuosta jenkkien Survivors sarjasta? Mutta sen takia noin paska ja vaikea edes yhdistää siihen kun Suomalaisilla ei ole rahaa eikä muitakaan resursseja tehdä kunnon ohjelmaa.

Eikös survivors ole kopio ruotsalaisesta robinssonista? Ja suomalainen robinsson myös.

Suuri seikkailu on oma formaatti.

tuo kotkasalo on vissiin vähän dille, eilen se sanoi että se akka joka nyt sai jatkaa tappaa joukkueen yhteis hengen nja sen takia hänet valittiin äänestykseen, nyt kun siltä kysyttiin että mitä tapahtuisi kun kari(potari) tiputettaisiin niin hän sanoi että yhteis henki joukkuueessa paranisi, eli kun se akka jäi joka tappaa yhteis hengen niin on okei? WTF.

VelttoV sanoi:
Eikös survivors ole kopio ruotsalaisesta robinssonista? Ja suomalainen robinsson myös.

Suuri seikkailu on oma formaatti.

Aivan niin ruotsalaisten Expedition Robinson on se aito ja alkuperäinen ja jenkkien Survivor ja meidän Robinson on sitte saman formaatin pohjalta tehtyjä.

japa sanoi:

Tässä mennään nyt kyllä kunnolla metsään. Suomella on siis oma Survivor "kopio" Robinson. Suuri seikkailu on oma formaattinsa ja yhtäläisyydet näiden ohjelmien kanssa ovat minun mielestäni vähäiset. Kilpailut ovat toki osin samantyyppisiä, mutta muuten aivan eri ohjelmasta kyse. Suuressa seikkailussa kilpailijat vetää lenkkiä ja nukkuu linnassa, kun Survivorissa eletään luonnon armoilla, kyllä ihan oikeasti. Kilpailijat äänestetään pois eritavalla ja voittaja ratkeaa eritavalla.

Survivor on omasta mielestäni loisto sarja, suuri seikkailu taas surkea.

neutraali sanoi:
tuo kotkasalo on vissiin vähän dille, eilen se sanoi että se akka joka nyt sai jatkaa tappaa joukkueen yhteis hengen nja sen takia hänet valittiin äänestykseen, nyt kun siltä kysyttiin että mitä tapahtuisi kun kari(potari) tiputettaisiin niin hän sanoi että yhteis henki joukkuueessa paranisi, eli kun se akka jäi joka tappaa yhteis hengen niin on okei? WTF.

samaa ihmettelin itsekin, varmaan ymmärsi kysymyksen väärin tms.

Spidey sanoi:
samaa ihmettelin itsekin, varmaan ymmärsi kysymyksen väärin tms.
tai yrittää pedata itselleen mahdollisimman pitkää jatkoa geimeissä(yrittää jotenkin hämätä muita:)), itse jos olisin kapteeni niin valitsisin hänet seuraavaan äänestykseen kun puhuukin aivan mitä sattuu:)

Huhhuh minkä juontajan ovat sitten valinneet. Eihän tota kestä katsoa.. muuten voiskin joskus sattumalta ehkä mahdollisesti tekemisen puutteessa vilkaista nelosen mainoskatkon aikana ihan pikaisesti vaan toisella silmällä.

neutraali sanoi:
tai yrittää pedata itselleen mahdollisimman pitkää jatkoa geimeissä(yrittää jotenkin hämätä muita:)), itse jos olisin kapteeni niin valitsisin hänet seuraavaan äänestykseen kun puhuukin aivan mitä sattuu:)

Niin no ei tarvis pudota kun itse kannatan Jaanaa ihan sen takia kun sattuu silloin tällöin käymään samalla salilla kuin minä. Taitaa jopa töitä siellä tehdä. Kuitenkin pari kertaa olen hänen kanssaan jutellut ja tosi mukavan ja rehdin kuvan itsestään antoi. Hauska huomio muuten semmonen, että kun kasvotusten puhuu niin ihan tavalliselta vaikuttaa murre, mutta telkkarista kun kuulee niin ihan oudolta nämä miet ja siet tuntuu.

Tanu sanoi:
Eikös tuo juontaja ollut myös sarjassa Kylmäverisesti sinun, missä se oli joku boxingmuija, joka loppupeleistä puukotti sitä toista kyttää..?

Hyvin mahdollista, sillä harrastaa muistaakseni ihan tosissaan potkunyrkkeilyä!

Spidey sanoi:
Niin no ei tarvis pudota kun itse kannatan Jaanaa ihan sen takia kun sattuu silloin tällöin käymään samalla salilla kuin minä. Taitaa jopa töitä siellä tehdä. Kuitenkin pari kertaa olen hänen kanssaan jutellut ja tosi mukavan ja rehdin kuvan itsestään antoi. Hauska huomio muuten semmonen, että kun kasvotusten puhuu niin ihan tavalliselta vaikuttaa murre, mutta telkkarista kun kuulee niin ihan oudolta nämä miet ja siet tuntuu.

Sama juttu. Jaanaa kannatetaan. Mie tiiän varmasti, että on mukava ja rehti tyyppi. :)

N.D. sanoi:
Sama juttu. Jaanaa kannatetaan. Mie tiiän varmasti, että on mukava ja rehti tyyppi. :)
On varmaan, mutta ei ole antanu kovin hyvää kuvaa itestään tossa kilpailussa.

Veikkaanpa että jollei toi Jaana olis sanonu niin törkeesti siitä Mervistä niin Mervi olis tipahtanu pois tuossa äänestyksessä. Se Mervi sai nyt niiiiiin sairaasti sympatia pointseja ku viel keskiviikon jakson lopussa nyyhkytti siel...

Toivon että Kotka tippuis niin pian kuin mahdollista! :rock:

Tanu sanoi:
Sama muija.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom