suuri seikkailu 2005

Olen joskus erehtynyt katsomaan muutaman jakson aikaisempia kausia ja on kyllä niin tylsä sarja, ettei kyllä kovin helpolla suostu enää katsomaan. Kuvataan 20 minuuttia kun tyypit soutaa jossain järvellä tai juoksee metsässä monotonisen musan soidessa taustalla. Hienoa viihdettä. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IsoDino sanoi:
Joo, mutta jalkatreeni oli tehty viimmeksi vuonna -85, mutta eihän ne jalat näy baaritiskin takaa :D .

Jenkkilässähän ainakin joka ohjelmassa pitää olla homo ja neekerikin.

Tuo nyt on jenkkilässä ihan kohtuullista, että sieltä neekereitäkin löytyy, kun ottaa huomioon kuinka paljon niitä siellä asuu. Hyvässä realityohjelmassa on jokaiselle joku johon samaistua. Olisi aika ajattelematonta, että jenkit ei yhtään neekeriä päästäis esim. selviytyjiin. :rolleyes:

Yussi sanoi:
Joo se hattu-spede oli kyl ihan vitun ärsyttävä :curs:
Tänä vuonna taitaa olla samanlainen mukana. Juuso Aro ainakin vaikutti ihan vitun ärsyttävältä ja hinaajakin se varmaan on, ainakin puhui kuin hinttarit.
326999.jpg

DoDo sanoi:
Tänä vuonna taitaa olla samanlainen mukana. Juuso Aro ainakin vaikutti ihan vitun ärsyttävältä ja hinaajakin se varmaan on, ainakin puhui kuin hinttarit.
joo malli mieshän tuo oli, oikea skeittari/puuhelmi poju. tosin teki pää töikseen metalli hommia joten tuskin hinaja niin raskaita hommia jaksaa tehdä, aika näyttää mitä miehiä tuo sitten loppujen lopuksi on :)

neutraali sanoi:
joo malli mieshän tuo oli, oikea skeittari/puuhelmi poju. tosin teki pää töikseen metalli hommia joten tuskin hinaja niin raskaita hommia jaksaa tehdä, aika näyttää mitä miehiä tuo sitten loppujen lopuksi on :)

No tuskinpa se seksuaalinen suuntautuminen työkykyä vähentää. :D

Joopa joo, ekan jakson mainoskatko menossa ja on kyllä erittäin lupaavaa. Tämänvuotinen juontajavalinta on kyl aikamoinen pohjanoteeraus, eihän tuo osaa edes artikuloida oikein vaan sekoilee sanoissaan ku pahimpana krapula-aamuna.
Ja voi vittu niitä kilpailijoita, pelle pellen perään. Jaana ja Kari vaikuttaa ainoilta asiallisilta tyypeiltä:D

Toi on Helvetin hyvin sanottu!!
Miikkakka sanoi:
Täst Karista tulee mieleen ihan ne vanhat poliisiopisto leffojen homot.
nahkalätsä vaan päähän ja se on siinä :D

Kuka tää juontaja on?
Itse en ole ikinä kuullutkaan,tai nähnyt.

Blackburnin kannattaja,vai joku Mtv3:sen Kätyri?

Oli kyllä sairaan siisti se linna, semmosen ku sais kesämökiksi...

Mitä ihmettä se reikäleivän pyörittäminen vihjailevasti etumuksen edessä oikein tarkoitti siinä eilisessä esittelyssä?? En muuten usko että olen väärässä jos arvaan että tulevissa koitoksissa tarvotaan nivusia myöten suossa ja pukkitapellaan jonkun mutakuopan yläpuolella.

Se muija oli joku ruisleipä friikki.
Dean Kuntz sanoi:
Mitä ihmettä se reikäleivän pyörittäminen vihjailevasti etumuksen edessä oikein tarkoitti siinä eilisessä esittelyssä?? En muuten usko että olen väärässä jos arvaan että tulevissa koitoksissa tarvotaan nivusia myöten suossa ja pukkitapellaan jonkun mutakuopan yläpuolella.

Niinkö?

ps: toivottavasti niitä tilasto homoja ei oo tuossa ohjelmassa, alan oleen jo niin täynnä niitä :evil:[/QUOTE]

HEH HEH

neutraali sanoi:
ps: toivottavasti niitä tilasto homoja ei oo tuossa ohjelmassa, alan oleen jo niin täynnä niitä :evil:

On siinä ainakin yks homo..Selvinnee sarjan edetessä myös suurelle yleisölle.
Toi juontaja on tainnu olla Kummeli-sarjoissa näyttelijänä joskus.

lartsa sanoi:
On siinä ainakin yks homo..Selvinnee sarjan edetessä myös suurelle yleisölle.

Onko sulla jotain sisäpiiritietoa vai heitätkö vaan läppää? Se pipopää mustatukkanen jätkä ainakin näyttää ihan homolta, tosin ne kaks kaljua jätkää on kans kohtuu vammasia.
Se yks oli hyvä: "Olen reservin vänrikki, jumalan armosta." Jos ei tuon enempää itsestään oo sanottavaa, niin ei hyvin mee.

mxm sanoi:
Onko sulla jotain sisäpiiritietoa vai heitätkö vaan läppää? Se pipopää mustatukkanen jätkä ainakin näyttää ihan homolta, tosin ne kaks kaljua jätkää on kans kohtuu vammasia.
Se yks oli hyvä: "Olen reservin vänrikki, jumalan armosta." Jos ei tuon enempää itsestään oo sanottavaa, niin ei hyvin mee.
Jos nyt homo täytyy sarjasta metsästää niin mun ääni menee sille puheliaammalle kaljupäälle!
Pitkätukkamallipoika puhuu liian hintahtavasti ollakseen homo... :jahas:

mxm sanoi:
.

No jotain sisäpiirin tyyppistä tietoa.Se rekkamies-Antti on siis kyseessä..

lartsa sanoi:
No jotain sisäpiirin tyyppistä tietoa.Se rekkamies-Antti on siis kyseessä..

Jaa-a, nyt ku itekki kiinnostuin tästä asiasta, niin eksyin tonne maikkarin nettisivuille jossa lukee ton Antin haastattelussa että ;
"Minkälainen perhe sinulla on tai minkälaisen perheen haluaisit?
Sinkkuna elän ja vietän hulvatonta poikamieselämää. Perhe-elämä tulee aikanaan. Vaimo ja 6 kakaraa, niin se kai menee."

Että empä menekään takuuseen tosta.. Joko mua on kusetettu, tai sit toi äijä on julkisesti vielä kaapissa..

DoDo sanoi:
326999.jpg

Osuit naulan kantaan kyseisestä henkilöstä. Juuson historia muutamilta viimevuosilta on ihan seiskakamaa, mm. sairaslomalla mahataudista hiusmallikeikalla Helsingissä, jossa menee antamaan naamansa ja feikkiammatin (tais olla joku atk-pro ammattinimike) hesarin gallupkyselyyn. Pomo tykkäs hyvää lueskella Hesaria seuraavana päivänä.
Sai "kuulema" (en allekirjoita, väittämää todeksi) viimeisen tiedon mukaan Australiassa teräsputkesta kunnolla päähän, siinäkin tapauksessa syynä narsistisuus.

Noh onpahan ainakin vanhoilla työkaverilla hauskaa naureskella tulevalle 15min julkkikselle :hyper: :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom