suuri seikkailu 2005

Vincet sanoi:
Osuit naulan kantaan kyseisestä henkilöstä. Juuson historia muutamilta viimevuosilta on ihan seiskakamaa, mm. sairaslomalla mahataudista hiusmallikeikalla Helsingissä, jossa menee antamaan naamansa ja feikkiammatin (tais olla joku atk-pro ammattinimike) hesarin gallupkyselyyn. Pomo tykkäs hyvää lueskella Hesaria seuraavana päivänä.
Sai "kuulema" (en allekirjoita, väittämää todeksi) viimeisen tiedon mukaan Australiassa teräsputkesta kunnolla päähän, siinäkin tapauksessa syynä narsistisuus.

Noh onpahan ainakin vanhoilla työkaverilla hauskaa naureskella tulevalle 15min julkkikselle :hyper: :evil:

Toi Juuso näyttää joltain vitun teiniltä ja se on muka 26, ei jumalauta. Vois tippua mun puolesta ekana pois koko ohjelmasta, vaikka tuskin jaksan sitä ees kattoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mxm sanoi:
Se yks oli hyvä: "Olen reservin vänrikki, jumalan armosta." Jos ei tuon enempää itsestään oo sanottavaa, niin ei hyvin mee.
Pisti kans silmään.. Vittu mikä jätkä.. Työtön keskiaikakeräilijäreservinvänrikki jumalan armosta... :evil:

Jopas on muuten helvetin tyls ohjelma. Juontajan eläytiminen on kyllä :thumbs: Siitä oikeen huokuu kuinka on innoissaan ja täydellä sydämmellä mukana... tai sitten ei.
Olen ihan varama että joku pitää sille kylttejä kameran vieressä josta se lukee ne repliikkinsä.

Jää katsomatta tämä ohjelma

mxm sanoi:
Se yks oli hyvä: "Olen reservin vänrikki, jumalan armosta." Jos ei tuon enempää itsestään oo sanottavaa, niin ei hyvin mee.

Vielä huonommin menee jos ei vaivaudu edes ise keksimään noinkin typerää lausahdusta..
On se ainakin Sven Hasseleita lukenut... Kaikenlaista..

DoDo sanoi:
Tänä vuonna taitaa olla samanlainen mukana. Juuso Aro ainakin vaikutti ihan vitun ärsyttävältä ja hinaajakin se varmaan on, ainakin puhui kuin hinttarit.
326999.jpg

Iltasanomien mukaan tolla Juusolla ja toisella kilpailijalla, Hannalla olis jotain säpinää keskenään... ;)

Sisäpiiritiedon mukaan tämä Karoliina Blackburn, juontaja, ei ole mukava ihminen kuvausten ulkopuolella. Äänensävy ja asenne vaihtuu ihanjoksikinmuuksi kuin televiisio näyttää. Näin olen kuullut.

Hämeenlinnan puskaradio sulkeutuu.

kahlaajalintu sanoi:
Jopas on muuten helvetin tyls ohjelma. Juontajan eläytiminen on kyllä :thumbs: Siitä oikeen huokuu kuinka on innoissaan ja täydellä sydämmellä mukana... tai sitten ei.
Olen ihan varama että joku pitää sille kylttejä kameran vieressä josta se lukee ne repliikkinsä.

Eipä olisi tosiaa paljon huonompaa juontajaa voinut löytää. Sinänsä ihmetyttää tämä "pökkelyys" ja kankeus, juontaja on kuitenkin ollut monessa mukana, teatterissa, tv-sarjoissa ja elokuvissa. Täältä löytyy tietoja urasta.

Edit: Kun nyt on ohjelmaan koetettu tehdä hyvät puitteet ja alun perusteella siinä jopa onnistuttukin, niin miten ihmeessä tämä juontajavalinta... :rolleyes:

KeskiNormaali sanoi:
Sisäpiiritiedon mukaan tämä Karoliina Blackburn, juontaja, ei ole mukava ihminen kuvausten ulkopuolella. Äänensävy ja asenne vaihtuu ihanjoksikinmuuksi kuin televiisio näyttää. Näin olen kuullut.

Hämeenlinnan puskaradio sulkeutuu.

No minusta se on kyl aika vittumainen tuolla teeveessäkin. Sen näköinen, ettei yhtään kiinnosta tehdä koko ohjelmaa. Ehkä se on joku robottiprototyyppi kun se puhuu silleen robottimaisesti;)

Edit: heeei, ei kai tuo vaan oo Salkkareiden Rauni, se joku Ismon pappihoito? Vai missä roolissa toi muija oli Salkkareissa?

Olen samalta paikkakunnalta kuin tuo Juuso ja silmään on pistetty täälläkin, että saattaa olla tuhkaluukun poikia. Ei sinällään, että minua haittaisi, mutta on se aika naurettavannäköistä, kun salille tullaan pyhävaatteissa esiintymään.(käyn samalla salilla) :david:

gude sanoi:
Olen samalta paikkakunnalta kuin tuo Juuso ja silmään on pistetty täälläkin, että saattaa olla tuhkaluukun poikia. Ei sinällään, että minua haittaisi, mutta on se aika naurettavannäköistä, kun salille tullaan pyhävaatteissa esiintymään.(käyn samalla salilla) :david:

Katos, että oikeen silmään on pistelly. Ettei vaan perus tuppukylä marttakerho juoruilua. Vähän erilainen kaveri tai käy jopa suihkussa niin pakkohan se on homo olla. :lol2:

En mä tota ohjelmaa ole vielä kattellu, kerroin vaa mitä oon kuullu. Todennäköisesti saan tarpeekseni yhdestä jaksosta, niin kuin muistakin suurista seikkailuista.

Spidey sanoi:
Katos, että oikeen silmään on pistelly. Ettei vaan perus tuppukylä marttakerho juoruilua. Vähän erilainen kaveri tai käy jopa suihkussa niin pakkohan se on homo olla. :lol2:

Ei sillä nyt oo niin väliä, onko homa vai hetero mutta sillä on väliä miten käyttäytyy. Kummankin suuntautumisen edustaja voi käyttäytyä aika monella tavalla ja tää vitun pelle käyttäytyy just sillä väärällä tavalla, mitä ei jaksais pitkään katella.

IsoDino sanoi:
Jenkkilässähän ainakin joka ohjelmassa pitää olla homo ja neekerikin.

Ja noissa kauhupätkissä, tyyliin Tiedän mitä teit viimekesänä, kuolee lähes poikkeuksetta se naapuri ensimmäisenä.

Oli jo täysin :offtopic:

Emäntä varmasti tätäkin ohjelmaa tulee katsomaan, itse en ole seurannut aikaisempia ja tuskin tulen tätäkään seuraamaan.

mxm sanoi:
Ei sillä nyt oo niin väliä, onko homa vai hetero mutta sillä on väliä miten käyttäytyy. Kummankin suuntautumisen edustaja voi käyttäytyä aika monella tavalla ja tää vitun pelle käyttäytyy just sillä väärällä tavalla, mitä ei jaksais pitkään katella.

Mitä tää pelle sitte on tehny? Nyt on menny jotain mulla ohi :jahas:

mxm sanoi:
No minusta se on kyl aika vittumainen tuolla teeveessäkin. Sen näköinen, ettei yhtään kiinnosta tehdä koko ohjelmaa. Ehkä se on joku robottiprototyyppi kun se puhuu silleen robottimaisesti;)

Edit: heeei, ei kai tuo vaan oo Salkkareiden Rauni, se joku Ismon pappihoito? Vai missä roolissa toi muija oli Salkkareissa?

Ei oo ismon pappihoito vaan esitti muutamassa jaksossa maksullista naista jota Markus Ekholm päätyi junttaamaan hotellissa kun olivat Aleksi Salinin kanssa olleet dokailemassa. Vittu miten sitä voikin muistaa tollasia asioita. :david: Ja tää Karoliina taitaa olla myös Thai-boxing suomenmestari lähivuosilta. Panisin kyllä vaikka vaikuttaa vähän vittumaiselta ämmältä. :hyper:

huomasitteko muuten siinä esittely pätkässä sunnuntaina kun passeli ahdin piti antaa imago pusu vaimolleen, ärsyttävää tuommonen esittäminen, kukaan voi olla nuin vössykkä enään 20 avioliitto vuoden jälkeen. ärsyttää tuommonen esittäminen miksei voi olla niinkuin normaali ihmiset. varmaan kun kamerat lähti kotoa niin passeli ahti meni makaan sohvalle ja huusi akalle että tuo kaljaa, sellaista se oikeesti on, ehkä.

neutraali sanoi:
huomasitteko muuten siinä esittely pätkässä sunnuntaina kun passeli ahdin piti antaa imago pusu vaimolleen, ärsyttävää tuommonen esittäminen, kukaan voi olla nuin vössykkä enään 20 avioliitto vuoden jälkeen. ärsyttää tuommonen esittäminen miksei voi olla niinkuin normaali ihmiset. varmaan kun kamerat lähti kotoa niin passeli ahti meni makaan sohvalle ja huusi akalle että tuo kaljaa, sellaista se oikeesti on, ehkä.

Niin tai akka meni sohvalle ja huusi että mene sinä nyt siitä seikkailemaan, tiedät mitä kotona odottaa kun tulet takas, sellasta se oikeesti on, ehkä.

mxm sanoi:
syntynyt.

No olipas ennalta arvattavaa, olisit edes jotain hauskempaa keksinyt. :thumbs:

Ei sillä nyt oo niin väliä, onko homa vai hetero mutta sillä on väliä miten käyttäytyy.

Ja sinä olet malliesimerkki siitä miten pitäisi käyttäytyä, oujee

Spidey sanoi:
Ja sinä olet malliesimerkki siitä miten pitäisi käyttäytyä, oujee

No tämä nyt meni taas vähän tällaiseksi vänkäämiseksi. Juupas eipäs, meidän isällä on isompi auto jne. Se esittelypätkä vaikutti kohtuu paskalta ja se käyttäytyi 26 vuotiaaiksi aika epäkypsästi, mitä vittua se sillä kameralla leikki pihassaan?
En katsonut tiistain jaksoa, joten en tiedä, mitä se on touhunut mut pitää raportoida taas huomisen jakson jälkeen:D

mxm sanoi:
No tämä nyt meni taas vähän tällaiseksi vänkäämiseksi. Juupas eipäs, meidän isällä on isompi auto jne. Se esittelypätkä vaikutti kohtuu paskalta ja se käyttäytyi 26 vuotiaaiksi aika epäkypsästi, mitä vittua se sillä kameralla leikki pihassaan?
En katsonut tiistain jaksoa, joten en tiedä, mitä se on touhunut mut pitää raportoida taas huomisen jakson jälkeen:D

Joo minä en oo kattonu jaksoakaan tuosta vielä ja sen takia utelinki että mitä kaveri on tehny. Sitte tulee niin tahvo vastaus, että ei siihen muuta voi sanoa ;)

Eilen näin kun ne jollain puupölkyllä sellasta linann aitaa. Näin toki kun juontaja anto jotain väli kommettia ku ne ravas metässä kärryjen kanssa.

Aika huonolta vaikuttaa, pitää vissiin kattoo seuraavan kerran koko jakso´, niin näkee millasia porukkaa siellä on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom