Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Toi minkä laitoit Lenitan suuhun oli kyllä Esa Sariolan sanomaa. Sanoja aina yllä. Ihmettelinkin jo miten Lenita noin menee myöntymään.

No perkele. Ajattelinkin jo, että ohops, noinkohan Lenita ajattelee kuitenkin loppupeleissä :rolleyes:

Hyvä että tuli korjattua

Liitetäänpä tapaus Kiesin virittämä tasa-arvokeskustelu BB:n kautta yleisesti siihen, miten eri sukupuolten edustajien sanomisiin suhtaudutaan. Ensin alkuperäinen juttu ja sitten käännetyillä sukupuolirooleilla. :D

Iltalehti sanoi:
Villiä seksiä BB-talon sviitissä

Esa J ja Minna harrastivat villiä seksi BB-talon sviitissä. Pari ei näköjään malta pitää näppejä erossa toisistaan, sillä tämä taisi olla jo kolmas kerta, kun peitto heilui BB-talossa. Tosin tällä kertaa mitään ei jäänyt arvailujen varaan.

Paratiisin asukkaat viettivät perjantai-iltana kosteita bileitä BB-talon terassilla. Samaan aikaan slummilaiset haaveilivat sviittiyöstä nuhjuisessa nurkkauksessa.

Juomien loputtua porukka siirtyi ulkoa sisälle. Kun asukkaat toimittivat iltapesua vesassa, talossa pärähti isoveljen kuulutus "yläkerta on nyt auki".

Asukkaille oli heti selvää, ketkä kapuaisivat yläkerran sviittiin.

"'Älä tule liian nopeasti"

Minna ja Esa J ehtivät olla vain hetken yläkerrassa, kun Minna jo paistatteli yläosattomissa. Esa J halusi kuitenkin edetä rauhallisesti ja nautiskella kuohuviinistä, jota oli tarjolla sviitissä.

Minna ei luovuttanut vaan jatkoi entistä innokkaampana.

- Jos me tänä yönä päätetään harrastaa seksiä, lupaa ja vanno, ettet tule niin nopeasti, Minna vihjaisi Esalle.

Pari puhui hetken talon muista asukkaista ja Esa J kysyi, mitä Minna haluaisi tietää hänestä.

Esan aihe kuitenkaan ottanut tuulta alleen, sillä Minna vain ilmoitti, että hän haluaisi harrastaa seksiä tänä yönä.

Pian pariskunta sammuttikin valot ja kömpi peiton alle.

Minna sukelsi peiton alle

Minna oli heti Esan kimpussa. Nainen sukelsi Esan haaraväliin ja kiskaisi miehen bokserit kinttuihin. Esa kipristeli hetken varpaitaan, mutta Minnalla oli jo muuta mielessä.

Innokas nainen riisui vaatteensa ja painautui Esan päälle. Pari yritti asetella peittoa näköesteeksi, mutta Minnan edestakainen liike ei jättänyt arvailujen varaan, mitä vällyjen välissä tapahtui.

Iltalehti sanoi:
Villiä seksiä BB-talon sviitissä

Esa J ja Minna harrastivat villiä seksi BB-talon sviitissä. Pari ei näköjään malta pitää näppejä erossa toisistaan, sillä tämä taisi olla jo kolmas kerta, kun peitto heilui BB-talossa. Tosin tällä kertaa mitään ei jäänyt arvailujen varaan.

Paratiisin asukkaat viettivät perjantai-iltana kosteita bileitä BB-talon terassilla. Samaan aikaan slummilaiset haaveilivat sviittiyöstä nuhjuisessa nurkkauksessa.

Juomien loputtua porukka siirtyi ulkoa sisälle. Kun asukkaat toimittivat iltapesua vesassa, talossa pärähti isoveljen kuulutus "yläkerta on nyt auki".

Asukkaille oli heti selvää, ketkä kapuaisivat yläkerran sviittiin.

"'Älä tule liian nopeasti"

Minna ja Esa J ehtivät olla vain hetken yläkerrassa, kun Esa J jo paistatteli ylävartalo paljaana. Minna halusi kuitenkin edetä rauhallisesti ja nautiskella kuohuviinistä, jota oli tarjolla sviitissä.

Esa J ei luovuttanut vaan jatkoi entistä innokkaampana.

- Jos me tänä yönä päätetään harrastaa seksiä, lupaa ja vanno, ettet tule niin nopeasti, Esa J vihjaisi Minnalle.

Pari puhui hetken talon muista asukkaista ja Minna kysyi, mitä Esa J haluaisi tietää hänestä.

Minnan aihe kuitenkaan ottanut tuulta alleen, sillä Esa J vain ilmoitti, että hän haluaisi harrastaa seksiä tänä yönä.

Pian pariskunta sammuttikin valot ja kömpi peiton alle.

Esa J sukelsi peiton alle

Esa oli heti Minnan kimpussa. Mies sukelsi Minnan haaraväliin ja kiskaisi naisen pikkuhousut kinttuihin. Minna kipristeli hetken varpaitaan, mutta Esalla oli jo muuta mielessä.

Innokas mies riisui vaatteensa ja painautui Minnan päälle. Pari yritti asetella peittoa näköesteeksi, mutta Esan edestakainen liike ei jättänyt arvailujen varaan, mitä vällyjen välissä tapahtui.

Hieman erilainen reportaasi, eikö totta. :hyvä: Jotkin kohdat tosin olivat hieman ontuvia näin päin, kuten tuo kehotus kauemmin kestämisestä, mutta en alkanut kehittelemään muita ilmauksia. Eli tarkoituksena oli demonstroida, että kenties naisen "ohjien ottaminen" sallitaan helpommin ja koetaan ehkä vähemmän painostamisena. Ainakin musta ton kakkosversion saattaisi feministit tms. ottaa vähän arveluttavana toimintana Esalta. Ja mahdottoman kaukana ei ole myöskään rikosnimike "sukupuoliyhteyteen pakottaminen". Ainakin monen mielestä varmasti nimenomaan kakkosversiossa lähempänä.

Ja tässä vielä linkki: http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2009090510195962_bb.shtml

Toi minkä laitoit Lenitan suuhun oli kyllä Esa Sariolan sanomaa. Sanoja aina yllä. Ihmettelinkin jo miten Lenita noin menee myöntymään.

Lenita Airistohan itse puhui suomalaisista liikemiehistä mitkä eivät osaa pukeutua ja käyttävät tennissukkia. Aatelkaapa jos joku Jorma Ollila menisi sanomaan että suomalaiset liikenaiset eivät osaa pukeutua aistillisesti vaan pitävät saatana aina niitä ihonvärisiä sukkahousujakin.. :D Kyllä tulisi julkinen teloitus asiasta ;)

Paksut reidet suojaavat sydäntä

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/paino.asp?id=1726808

"Tutkimuksen mukaan yli ympärysmitaltaan yli 60 senttimetriset reidet suojaavat niin miestä kuin naistakin sydäntaudeilta ja ennenaikaiselta kuolemalta.... Kööpenhaminan yliopistollisessa sairaalassa tehdyssä tutkimuksessa todettiin, että alle ihmisillä, joiden reidet ovat alle 55 senttimetriä ympärysmitaltaan, on jopa kaksi kertaa suurempi todennäköisyys kuolla ennenaikaisesti tai saada vakavia terveysongelmia. Tutkijoiden mukaan tämä saattaa johtua siitä, ettei ohuissa reisissä ole tarpeeksi lihasmassaa hoitamaan insuliinia kunnolla, mikä lisää diabetesriskiä ja toisaalta myös sydäntautien riskiä."

Kyllä nyt kelpaa kyykätä taas mutta mites kun vähän aikaa sitten julistettiin että paksuniskaiset kuolevat nuorempana niin meneekö tämä nyt fifty-sixty sitten kumminkin.

Mä olen huomanu ihan pienemmän mittakaavan havainnointina sellasta, et mun lähipiirissä ne naiset, jotka rumimmin puhuvat omasta miehestään (jää välillä monttu auki, et oliks toi nyt reilua) älähtää ensimmäisenä ja kovimpaan ääneen, jos miespuolinen henkilö luennolla esittää jotain naisiin kollektiivisesti kohdistuvaa mitätöintiä/läppää. Eli tyypit ite räksyttää ihan kympillä (ja viel omaa miestään solvaavat) mut ku joku heittää sovinistisen vitsin niin jo huudetaan naama punasena. En tajuu.

Hieman erilainen reportaasi, eikö totta. :hyvä: Jotkin kohdat tosin olivat hieman ontuvia näin päin, kuten tuo kehotus kauemmin kestämisestä, mutta en alkanut kehittelemään muita ilmauksia. Eli tarkoituksena oli demonstroida, että kenties naisen "ohjien ottaminen" sallitaan helpommin ja koetaan ehkä vähemmän painostamisena. Ainakin musta ton kakkosversion saattaisi feministit tms. ottaa vähän arveluttavana toimintana Esalta. Ja mahdottoman kaukana ei ole myöskään rikosnimike "sukupuoliyhteyteen pakottaminen". Ainakin monen mielestä varmasti nimenomaan kakkosversiossa lähempänä.

Ja tässä vielä linkki: http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2009090510195962_bb.shtml

Mä varmaan tulkitsen asioita liiankin tasa-arvoisesti, koska vaikka luen noi kohdat ja repliikkivaihdokset, niin en havaitse mitään eroa siinä et pakotetaanko sukupuoliyhteyteen. Kumpikaan ei ole sanonut ei ja toinen suostutellut sen jälkeen.

Mä tulkitsen asioita yksilöiden välisinä eroina, enkä niinkään sukupuolten välisinä eroina ja noi perinteiset roolit eli dominoiva mies ja alistuva nainen on mulle vieraita. Mä olen tehny seurustelusuhteiden alussa aloitteen harrastaa seksiä ja mies on ollut selkeesti se arempi ja passiivisempi, myöntyjä. (Tulee mieleen edelliset kolme pitkää seurustelusuhdetta, joka kerta mä tein aloitteen.) Minna selkeesti on dominoiva persoona ja Esa taas saattaa arastella kameroitakin.

Mikä taas särähti mun korvaan oli toi "vanno ettet tuu liian aikaisin." Jos toi nainen oikeesti on harrastanu seksiä 80 miehen kanssa, niin luulis oppineen, et jos mies on ollut pitkään puutteessa tai suhde on kovin tuore niin kestossa ja pidättelemisessä voi olla alkuun ongelmaa. Ja kun touhut säännöllistyy niin kestotkin paranee. Et olis voinu olla kyl ymmärtäväisempikin, nyt tuli sellanen hyväkskäytön maku, eli Minna runkkaa Esa J:n vartalolla.

Ja ei helvetti. Avasin koneen, jotta voisin jatkaa esseen kirjoittamista, niin täällä mää perkele puin jotain BB-talon seksisuhteita, vaikka en edes kato koko sarjaa!:wtf:

Joo, eipä se pakottaminen tässä nimenomaisessa tapauksessa tietysti ollut keissi. Ja se ei siis edellytä eksplisiittistä kieltoa lopettaa, tai edes vastustelua, vaan pakotettu saattaa olla niin lamaantunut tilanteesta, ettei pysty panemaan vastaan (no pun intended), ja syyte ja tuomio ovat mahdollisia. Väkivallan käyttö, ellei se ole hyvin lievää, tai sillä uhkaaminenhan tekevät sukupuoliyhteyteen pakottamisesta rikoslaissa astetta pahemman raiskauksen.

Mutta pointtina siis se, miten eri sukupuolten sanomiset ja tekemiset arvioidaan usein vähän eri mittapuilla, mun mielestä. Tuossa ohjat ottavaa naista saatettaisiin kuvailla "innokkaaksi", kun taas vastaavasti miestä "päällekäyväksi".

Joo, eipä se pakottaminen tässä nimenomaisessa tapauksessa tietysti ollut keissi. Ja se ei siis edellytä eksplisiittistä kieltoa lopettaa, tai edes vastustelua, vaan pakotettu saattaa olla niin lamaantunut tilanteesta, ettei pysty panemaan vastaan (no pun intended), ja syyte ja tuomio ovat mahdollisia. Väkivallan käyttö, ellei se ole hyvin lievää, tai sillä uhkaaminenhan tekevät sukupuoliyhteyteen pakottamisesta rikoslaissa astetta pahemman raiskauksen.

Mutta pointtina siis se, miten eri sukupuolten sanomiset ja tekemiset arvioidaan usein vähän eri mittapuilla, mun mielestä. Tuossa ohjat ottavaa naista saatettaisiin kuvailla "innokkaaksi", kun taas vastaavasti miestä "päällekäyväksi".

Siis ihan samanlaista stereotypioimista, kun et jos sama vauva puetaan vaaleanpunaiseen tai vaaleansiniseen niin se on ihmisten kommenteissa joko potra poika tai sievä tyttö vaatteen värin mukaan?

Onkohan tuo nyt lihasta vai rasvaa. Yksi teoria voisi olla, että jos on läskit reidet niin parempi se rasva on olla siellä kuin sisäelinten ympärillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis ihan samanlaista stereotypioimista, kun et jos sama vauva puetaan vaaleanpunaiseen tai vaaleansiniseen niin se on ihmisten kommenteissa potra poika tai sievä tyttö vaatteen värin mukaan?

Edellisellä sivulla mskp:n linkkaama Aamulehden juttu on aika kuvaava. Esim. tää Ylen Kirsi Virtasen Tulta munille -radio-ohjelmasarjahan on naisen tekemänä älykästä, yhteiskunnallista ja sukupuolirooleihin kohdistuvaa satiiria, kun taas jonkun Audi-miehen yhden lehtijutun vastaavalla yleistys- ja törkeystasolla kommentit saa valtavan kohun aikaan ja pakottaa eroamaan.

Ja mä oon tästä samaa mieltä, ja toi on mun mielestä peestä.

paksut reidet = hitaampi liikkuvuus kävellessä tai juostessa, vähemmän kävelyä tai juoksemista -> huonompi yleiskunto. Tämä johtuu näin miten olen itse arvioinut siitä kun lähdin nolla tilasta nostamaan kuntoa, kyllä pyörällä jakso polkea mut auta armias ku sillon piti kävellä sen ylipainon kanssa, johan oli perkele raskasta.

Tämä on tietenkin omaa mukavaa mutuilua :D

Joskus kauan sitten luin, että isot käsivarsien lihakset ovat hyväksi sydämen terveydelle. Kohta varmaan uutisoidaan massiivisten latsien positiivisesta vaikutuksesta maksan toiminnalle.

Olisin itse otsikoinut vaikka näin. "Lihaksikkaat reidet suojaavat sydäntä". Tunnen itse aika monta yli 60 senttisten reisien omistajia ja pidän ihmeenä jos ne läskivuoret sen ansiosta säästyvät sydänvaivoilta.

E
edit: MunQ, Tattikuningas ja kumppanit, edelleen odotellaan jotain esimerkkiä niistä suomalaisia miehiä halventavista jutuista, joita vastaavassa asemassa olevat naiset esittävät julkisuudessa ilman seurauksia, ja joita lehdet on täynnä. Ei pitäis olla näin vaikeeta, kun niihin juttuihin kuulemma törmää joka paikassa ihan tahtomattaankin.
No mitäs nyt ootte mieltä. Pitäisikö Essi luopua kruunustaan.
"Miehet ovat kuin autonsa"
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1726978

Edit: Kai me nyt saadaan tästä vastaava kohu aikaiseksi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom