Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Maailma on täys sovisnismia ja feminismiä, mut mun mielestä on turha kuvitella et noi ajattelun erot saatais kitkettyä pois niuhottamisella. Tollanen, mää en enää leiki sun kaa -asenne kuuluu hiekkalaatikolle. Mun parhaimmat miespuoliset kaverit heittelee jatkuvasti sovinistisia heittoja, joihin mä kuittailen takaisin ja mun mielestä ne piikittelyt on vaan hauskoja, kun kyse on tavallaan vaan huumorista ja se sovinistisinkaan ukkeli ei ilman omaa justiinaansa olis iloinen.

Kaksi Audia löytyy pihasta ja mua Kiesin lausunnot ei hetkauta pätkääkään, huumorilla tuollaiset pitää ottaa. Ihan turhan takia menetti työnsä.
Pitäisi olla tyytväinen, että naisena verrattiin edes Audiin eikä Ladaan...:D

Ja miehen paitojakin silittelen, en ole kokenu joutuvani riistetyksi moisen asian vuoksi..

Kaksi Audia löytyy pihasta ja mua Kiesin lausunnot ei hetkauta pätkääkään, huumorilla tuollaiset pitää ottaa. Ihan turhan takia menetti työnsä.
Pitäisi olla tyytväinen, että naisena verrattiin edes Audiin eikä Ladaan...:D

Ja miehen paitojakin silittelen, en ole kokenu joutuvani riistetyksi moisen asian vuoksi..

Juuri näin! :hyvä:

Joo aika erikoista tuo Kiesin kohu. Mä oon lukenut naistenlehden haastattelusta naisen lausunnon että kyllä miehen tehtävä on vaihtaa talvirenkaat... Eikä tuo nyt ole yhtään mua loukannut, eikä siitä kyllä kohuakaan noussut.

Jokin on maailmassa pielessä kun tällaiset asiat ovat pinnalla...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Audi kohusta sen verran että minun mielestä osa kiesin kommenteista pitää täysin paikkaansa, kyllä naisen tehtävä on miellyttää miestä. Ei ehkä ihan niin karrikoidusti kun kiesi sen laukoo, mutta länsimaissa ollaan menty tähän sinkkuelämästä ja cosmosta opittuun kaavaan, jossa mies on tunteeton kuori joka kestää kaiken ja tekee kaikkensa naisten/ naisensa eteen. Missä on hellyys ja miellyttämisen tarve miehelle ilman että puhutaan pelkästään seksistä?

Hei ei tässä olekaan nyt syytä osoitella ketään tosta Kiesi-kohusta. Kuulin just kolmosella pyörivästä astrologi-ohjelmasta, että Pluto on nyt Merkuriuksen päällä ja se aiheuttaa suomalaisiin huumorintajuttomuutta ja ihmiset vaativat asiallista mielipiteenilmaisua. Että nyt löytyi sitten tähänkin järkevä syy... :)

Hei ei tässä olekaan nyt syytä osoitella ketään tosta Kiesi-kohusta. Kuulin just kolmosella pyörivästä astrologi-ohjelmasta, että Pluto on nyt Merkuriuksen päällä ja se aiheuttaa suomalaisiin huumorintajuttomuutta ja ihmiset vaativat asiallista mielipiteenilmaisua. Että nyt löytyi sitten tähänkin järkevä syy... :)
Ahaa, no hyvä että selvisi tämäkin juttu. Kiesin olisi kyllä kannattanut kysyä astrologilta, että onko nyt hyvä aika, ennen kuin meni heittämään noinkin rohkeaa läppää julkisuudessa :hyvä:

Joo aika erikoista tuo Kiesin kohu. Mä oon lukenut naistenlehden haastattelusta naisen lausunnon että kyllä miehen tehtävä on vaihtaa talvirenkaat... Eikä tuo nyt ole yhtään mua loukannut, eikä siitä kyllä kohuakaan noussut.

Jokin on maailmassa pielessä kun tällaiset asiat ovat pinnalla...
Juu kato ei enää ole erikseen miesten töitä ja naisten töitä. Nykyyän on vain miesten työt ja yhteiset työt. Se joka erehtyy muuta sanomaan on sovinnistisika.

Edit: Ja kun nainen arvostelee miestä tai luettelee millainen mies hänelle kelpaa (yleensä pitkä, tumma, korkeasti koulutettu ja vakavarainen) hän on rohkea, itsenäinen ja oman arvonsa tunteva. Mutta kun saman tekee mies, niin tämä on taas, yllätys yllätys, sovinnistisika.

Edit: Ja kun nainen arvostelee miestä tai luettelee millainen mies hänelle kelpaa (yleensä pitkä, tumma, korkeasti koulutettu ja vakavarainen) hän on rohkea, itsenäinen ja oman arvonsa tunteva. Mutta kun saman tekee mies, niin tämä on taas, yllätys yllätys, sovinnistisika.

Tämä on täysin totta, mistä johtuu tämä puolueellisuus tasaarvon aikoina?

Ihmeellisesti koko tapaus on yhtäkkiä tässä keskustelussa kääntynyt niin että miespolo tässä nyt kärsii feministien hyökkäyksestä, ja jos, tai paremminkin kun, nainen tekee vastaavaa niin siihen ei kiinnitetä edes huomiota. Kuitenkaan kellään ei ole antaa esimerkkiä, eikä itsellenikään tule mieleen. Huoh. Kyllä me naiset ollaan hirveitä.

Jaa. No tässä nyt pari esimerkkiä.

Naisetkin ovat herjanneet
Perjantai 4.9.2009 klo 22.34

Mediatutkijan mukaan miesten sanomisiin puututaan herkemmin.

Ja mikä on Lenita Airistolan oma mielipide asiaan?

Se, mikä on reipasta tuuletusta, kun nainen puhuu miehestä, saa samat naiset nostamaan äläkän, jos miehet puhuvat samalla tavalla heistä. Tämä on mielestäni kaksinaismoralismia.

-Lenita Airisto

Saako nainen puhua seksistisemmin kuin mies?

Toi minkä laitoit Lenitan suuhun oli kyllä Esa Sariolan sanomaa. Sanoja aina yllä. Ihmettelinkin jo miten Lenita noin menee myöntymään.

Aamulehti sanoi:
Esa Sariola

Kirjailija

Se, mikä on reipasta tuuletusta, kun nainen puhuu miehestä, saa samat naiset nostamaan äläkän, jos miehet puhuvat samalla tavalla heistä. Tämä on mielestäni kaksinaismoralismia.

Lenita Airisto

Tietokirjailija, luennoitsija

Naisten asema ei parane sillä, vaikka Kiesi kuohittaisiin. Jos miehet eivät perusta yrityksiä, naisten täytyy se tehdä ja nostaa itsensä ja Suomi taloudelliseen nousuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom