Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Huonohko esimerkki, mutta esimerkki kuitenkin

Tossa nyt on yks esimerkki. Tosin ko. lehtijutun henkilö on jo aiemmin lynkattu lehdissä niin pahasti, että tuollainen kommentti ei enää kiinnosta ketään. Mutta kuitenkin vähän vastaavaa menoa toiselta sukupuolelta. Ja en halua nyt leimautua miksikään naistenvihaajaksi. Olen samaa mieltä kuin Aatu siitä, että ei ole mitään homogeenisiä ryhmiä, kuten miehet tai naiset. Mutta oon sitä mieltä, että naisista ei mediassa saa keskustella yhtä kriittisesti kuin miehistä. ;)
No on kyllä aika huono esimerkki. Eikös siinä nimen omaan käynyt niin, että Susanin julkinen aivovammaisuus johti aika kovaankin kritiikkiin. Kun se jatkaa samalla linjalla vielä vuosien jälkeenkin, niin ketään ei yksinkertaisesti enää kiinnosta.

Voihan se olla, että naisten mollaamiselle ollaan noin yleisesti ottaen vähän herkempiä, mutta en mä tätä kyllä minään vakavana tasa-arvo-ongelmana pidä. Ja nämä pakkiksella tyypilliset kommentit tyyliin "kaikkia naisia turpaan" painivat kyllä ihan omassa sarjassaan (joo joo tiedän, että se oli huumoria).

Säkö näit että Audi jotain menetti tuossa :D?
Ei nyt helvetti, vaikka media onkin tie ja totuus niin ei sitä silti kannata liian tosissaan ottaa. Varsinkaan kannata käydä vetämään enää omia absurdeja johtopäätöksiä tuosta.
"Joku Audilta sanoo et naiset on ihan esineitä, vittu että Audi on paska auto"...

Ei sitä ikinä tiedä millaiset vaikutukset tuolla on. Kuitenkin on jonkun tason johtaja ja Audilla tuskin on varaa laukoa tuollaisia kommentteja noin vain. Ilmeisen paljon kohua on saanut aikaan ja onhan noilla aina jonkun tason vaikutusta asioihin. Ehkä en ole niin perillä ks. asiasta kun se ei minua vittuakaan kiinnosta. Tarkastelen vain tätä markkinoijan näkökulmasta ja en siksi näe mitään absurdeja johotpäätöksiä. Noilla asioilla tuntuu olevan vaikutusta firman imagoon mitkä noissa uutisotsikoissa pyörii. Niihinhän se osittain perustuu.

Niin juu ja heti "jutussa" toteaa, että no kukas hän on sanomaan kun on kolmoismurhaaja.. että ei se tätikään varmaan ole ylpeä.

Älä tuu tänne enää pelkän otsikon kanssa kiitos.

Enhän mä sitä juttua ole lukenut, näin vain kaupassa otsikon :nolo:
Ei pitäis provosoitua Seiskan otsikoinnista..

Tahtoisin sytyttää kaiken palamaan....
Voi helvetti mitä touhua.
10000 :david:-pistettä sille toimittajalle joka vielä uutisissa kysyt "ostatko vielä Audeja"
Ehkä se on se auto jota ostetaan, siinä ei järkevällä ihmisellä paina paskaakaan joku tollanen läppä.

Ei kuule "naiset" tai "miehet" toitota yhtään mitään. Yksittäiset ihmiset, niin kuin nyt tämä Kiesi, laukovat joskus julkisuudessa typeriä juttuja. Naiset tai miehet eivät ole mitään yhtenäisiä ryhmiä, joilla on yhteinen mielipide asioista.
Ai joo, mä taisinkin keksiä tuon itse. Okei, nyt kun kerran aletaan pilkkua nussimaan niin voin korjata lausuntoani. Siis silloin kun puhutaan mediassa, koulussa, työpaikan kahvipöydässä jne. naisista tai miehistä ryhminä niin nämä edellä mainitut tunteelliset piirteet nousevat yleensä yksittäisten naisten (vaikka niitä naisia onkin yleensä ryhmä jotka kaikki ovat samaa mieltä) suusta tilanteesta riippuen joko positiivisina piirteinä. Samaiset naiset sanovat minua seuraavassa tilanteessa sovinnistiksi kun puhun niistä naisten tunteista sitten sellaisessa tilanteessa missä ne eivät ehkä olekaan enää niin hyviä piirteitä.

Vaihteeksi jotain ihan muuta, eli

Lehti: Anna Abreun uusi rakas on miesmalli

7 päivää -lehden mukaan Anna Abreun uusi poikaystävä on helsinkiläinen mallipoika Joonas.

Päätoimisena opiskelijana viihtyvä Joonas hankkii lehden tietojen mukaan lisätienestiä mallintöillä.

Parin kerrotaan pitäneen yhtä juhannuksesta lähtien, ja lähipiirin mukaan nyt voidaan jo puhua seurustelusta. Rakastunut pari on bongattu useaan otteeseen ympäri Suomen.

Lehdelle kerrotaan, että komea 25-vuotias mies muistuttaa yllättävän paljon Annan ex-poikaystävä Panu Larnosta.

19-vuotias laulajatar erosi avomiehestään keväällä.

IL

Mä tiedän ainakin yhden tyypin täältä, jota tämä uutinen saattaa hieman nyppiä. :D

Ai joo, mä taisinkin keksiä tuon itse. Okei, nyt kun kerran aletaan pilkkua nussimaan niin voin korjata lausuntoani. Siis silloin kun puhutaan mediassa, koulussa, työpaikan kahvipöydässä jne. naisista tai miehistä ryhminä niin nämä edellä mainitut tunteelliset piirteet nousevat yleensä yksittäisten naisten (vaikka niitä naisia onkin yleensä ryhmä jotka kaikki ovat samaa mieltä) suusta tilanteesta riippuen joko positiivisina piirteinä. Samaiset naiset sanovat minua seuraavassa tilanteessa sovinnistiksi kun puhun niistä naisten tunteista sitten sellaisessa tilanteessa missä ne eivät ehkä olekaan enää niin hyviä piirteitä.
Okei, no ne naiset, joiden kanssa sä olet jutellut, ei sitten vissiin ole kovin fiksuja. Mun tuntemat naiset enimmäkseen ei ole tuota mieltä. Mutta ehkä tämä nyt alkaa riittää mun osalta tästä kaiken kaikkiaan aika älyttömät mittasuhteet saaneesta tapauksesta. Jatketaan mun puolesta muista lööpeistä.

10000 :david:-pistettä sille toimittajalle joka vielä uutisissa kysyt "ostatko vielä Audeja"
Ehkä se on se auto jota ostetaan, siinä ei järkevällä ihmisellä paina paskaakaan joku tollanen läppä.

Autojahan myydään nimenomaan mielikuvilla, joten kyllä nuo kommentitkin voivat aivan hyvin vaikuttaa joidenkin halukkuuteen hankkia kyseisen merkin auto.
Täsmennetään vielä ettei itseäni haittaa pätkänvertaa mitä Kiesi on sanonut, mutta osa ihmisistä on nähtävästi vetänyt vesimelonin nenäänsä ja varmasti osalla heistä tuo voi vaikuttaa myös ostopäätöksiin.

Semmoset henkilöt jotka tuosta Kiesin heitosta nokkiinsa ottaa, eivät suurella todennäköisyydellä muutenkaan olisi Audin potentiaalisia asiakkaita, joten en usko että tulee vaikuttamaan mitenkään negatiivisesti Audin myyntilukuihin - päinvastoin aloin saman tien harkita Audin hankintaa kun tuon jutun luin, enkä varmasti ole ainut:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itseä nauratti se, kun Kiesi oli sanonut, että kaikilla ei ole audiin varaa kuten opettajilla. :D
No onhan tuossakin hyvät ja huonot puolensa. Aika turha kohu kaiken kaikkiaan.

Semmoset henkilöt jotka tuosta Kiesin heitosta nokkiinsa ottaa, eivät suurella todennäköisyydellä muutenkaan olisi Audin potentiaalisia asiakkaita, joten en usko että tulee vaikuttamaan mitenkään negatiivisesti Audin myyntilukuihin - päinvastoin aloin saman tien harkita Audin hankintaa kun tuon jutun luin, enkä varmasti ole ainut:D

Sama täällä. Nyt tietää kun ostaa Audin niin ei varmasti yksikään telaketju-feministi astu kyytiin tai katso edes siihen suuntaan. Oikeastaan tämä kohuhan on ihan loistava juttu kaikinpuolin :D Nyt voi vapaasti karsia kaveripiiristä turhia tyyppejä pois pelkästään sillä, että ajaa Audilla.

No et todellakaan:)
Niin ja palautetta lähti audin kovisivuille, kiesi bäkkiin.

Niin ja mitä audikohuun tulee, yksi nimi: Anne Moilanen, noin 100x pahempi kun kiesi, ja silti suurempaa numeroa ei hänestä olla tehty.

Eiköhän siellä meuhkaa nyt ne wannabe-feministit vaan. :rolleyes: Järjellä ja mustalla huumorintajulla varustetut tasa-arvon kannattajat laukoo takaisin yhtä kieroja eikä ala meuhkaamaan tollasia.

Jos joskus saan tyttöystävän niin vedän sitä kyllä joku päivä turpaan.

Jep. Juuri näin! Ja ainakin meidän perheessä on vähintään kaksi pahaa sanaa ennen yhtä lyöntiä, eli minähän se siinä olen ottava osapuoli:curs: Verbaalinen väkivalta sattuu aina enemmän kuin napakka luuvitonen.:( Kun se sitten sikiörättinä inisee nurkassa sanon usein sille isällisesti että "sinähän se minut lyömään panet" ja annan vielä jalkaterällä yhden "muistutuksen" tästä faktasta kylkiluihin.:hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom