No on kyllä aika huono esimerkki. Eikös siinä nimen omaan käynyt niin, että Susanin julkinen aivovammaisuus johti aika kovaankin kritiikkiin. Kun se jatkaa samalla linjalla vielä vuosien jälkeenkin, niin ketään ei yksinkertaisesti enää kiinnosta.Huonohko esimerkki, mutta esimerkki kuitenkin
Tossa nyt on yks esimerkki. Tosin ko. lehtijutun henkilö on jo aiemmin lynkattu lehdissä niin pahasti, että tuollainen kommentti ei enää kiinnosta ketään. Mutta kuitenkin vähän vastaavaa menoa toiselta sukupuolelta. Ja en halua nyt leimautua miksikään naistenvihaajaksi. Olen samaa mieltä kuin Aatu siitä, että ei ole mitään homogeenisiä ryhmiä, kuten miehet tai naiset. Mutta oon sitä mieltä, että naisista ei mediassa saa keskustella yhtä kriittisesti kuin miehistä. ;)
Voihan se olla, että naisten mollaamiselle ollaan noin yleisesti ottaen vähän herkempiä, mutta en mä tätä kyllä minään vakavana tasa-arvo-ongelmana pidä. Ja nämä pakkiksella tyypilliset kommentit tyyliin "kaikkia naisia turpaan" painivat kyllä ihan omassa sarjassaan (joo joo tiedän, että se oli huumoria).