Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
hhhmmmm...kokemukseni perusteella asia on juurikin näin...siis yleistäen ja poikkeuksiakin on. Ei vaiskaan pidä yhtään paikkaansa kunhan pilailin vaan sillä naiset on hyvinkin loogisia ja järkeviä olentoja ja sitä kuuluisaa naisen logiikkaa ei ole olemassa ja miehet ja naiset ovat täsmälleen samanlaisia koska tasa-arvo laki niin sanoo :)
Jos sä jostain syystä hakeudut varta vasten sellaisten naisten seuraan, jotka käyttäytyvät typerästi ja impulsiivisesti, niin se ei tarkoita että kaikki muutkin naiset noin käyttäytyvät. Mä olen kyllä sun viesteistä ymmärtänyt että sä pidät tällaisista naisista, eikä siinä ole mitään ongelmaa, mutta ihan turha sitten väittää että kaikki muutkin olisivat samanlaisia.

Kyllä jos pakkista lukemalla muodostais mielipiteensä miehistä, niin ei se kyllä kovin imarteleva kuva olis...

E: no onko ylläri että eri aloilla on eri tavalla naisia ja miehiä töissä? Voi jeesus:jahas:

Jos sä jostain syystä hakeudut varta vasten sellaisten naisten seuraan, jotka käyttäytyvät typerästi ja impulsiivisesti, niin se ei tarkoita että kaikki muutkin naiset noin käyttäytyvät. Mä olen kyllä sun viesteistä ymmärtänyt että sä pidät tällaisista naisista, eikä siinä ole mitään ongelmaa, mutta ihan turha sitten väittää että kaikki muutkin olisivat samanlaisia.

Mitä höpötät, en voi valita työkavereitani.

Edit: ei tarvi vastata. Pistänkin sut ignoreen kun riittääkin jo nää sun ainaiset ihme jutut.

hhhmmmm...kokemukseni perusteella asia on juurikin näin...siis yleistäen ja poikkeuksiakin on. Ei vaiskaan pidä yhtään paikkaansa kunhan pilailin vaan sillä naiset on hyvinkin loogisia ja järkeviä olentoja ja sitä kuuluisaa naisen logiikkaa ei ole olemassa ja miehet ja naiset ovat täsmälleen samanlaisia koska tasa-arvo laki niin sanoo :)

nimimerkki: 20v samoissa suunnitteluhommissa ja koko aikana ollut peräti 3 naistyökaveria samoissa hommissa
Mutta kun se sun kokemus nyt vaan ei mitenkään ole mikään hyvä peruste miehiä ja naisia koskevien yleistysten tekemiselle. Sitä sun kokemusta värittää aivan varmasti myös sun ennakkoasenne, joka on ainakin sun Pakkotoistolle kirjoittelemien viestien perusteella aika negatiivinen naisia kohtaan. Vastaavasti mä voin heittää sulle, että mun työkavereina tutkijan hommissa on naisia suunnilleen saman verran kuin miehiä, ja he ovat tasan yhtä päteviä, järkeviä ja loogisia.

Ylipäänsä tuo koko stereotypia "järki vastaan tunteet" on aikansa elänyt, ei se niin mene, että toisia ihmisiä ohjaa järki ja toisia tunteet. Eikä ainakaan niin, että miehiä ohjaa järki ja naisia tunteet. Standardisoitujen älykkyystestien mukaan naiset on keskimäärin suunnilleen yhden pisteen verran miehiä vähemmän älykkäitä. Eli ei se ero kovin merkittävä ole.

Miehet ja naiset ei ole täsmälleen samanlaisia, mutta ei ne myöskään ole sellaisia kuin noissa ikivanhoissa stereotypioissa sanotaan.

Pääkallokylteistä poliisitutkinta Nurmeksessa
”Vain suomalaisille marjanpoimijoille.”
5536009.jpg

Ei jumalauta :lol2: He tulevat tänne viemään meidän marjamme!

Voi vittu.
Siellä on joku pikku H-A-jugendin jäsen toteuttanut mamupolitiikkaa ihan omakätisesti.
Toivottavasti kyseinen kuva ei leviä kansainväliseen levitykseen.

Rankkuri, tunnusta että oot ite käyny pystyttämässä ton marjanpoimijakyltin! :whip:

Rankkuri, tunnusta että oot ite käyny pystyttämässä ton marjanpoimijakyltin! :whip:
No onhan toi ny ihan selvää Rankkurin käsialaa :D Toi on enemmän tota mun post-xenofobista kautta :whip:

Mun mielestä toi kyltti on aivan sairaan nerokas, meinasin tukehtuu nauruun ku näin ton :lol2:

"Kiesin kokemuksen mukaan nainen voi halutessaan olla miestä paljon ilkeämpi ja manipuloivampi otus. Miesten ja naisten välisten erojen vuoksi sukupuolia ei tasa-arvon nimissä voi kohdella samalla tavalla. Koska naisella tunne menee järjen edelle, hän ei poikkeuksia lukuun ottamatta pärjää johtaja-asemassa yhtä hyvin kuin mies.

Nainen on myös miestä huonompi verkostoitumaan eikä Kiesiä miellytä naiseuteen kuuluva peruskateus. Hän antaa kuitenkin naisille myös tunnustusta. Naiset suorittavat rutiinit hyvin"

Mun mielestä tässä nyt ei ole mitään kauheuksia lauottu. Ainakin omassa kaveripiirissäni valtaosa naisista itse avaa keskustelua mm. naisten peruskateudesta ja siitä miten ilkeitä naiset voi toisille ihmisille olla. Monet tuntemani naiset pitävät yleisesti naisia manipuloivempina otuksina, mutta tämäkin siis yleisesti eli ei mikään ehdoton sääntö ja poikkeuksiakin löytyy. Myös Kiesin tekstikään ei niin ehdotonta ole, etteikö hänenkään mielestä poikkeuksia olisi.

Ja kyllä musta ainakin tuntuu, että miehet pärjäävät johtaja-asemassa keskimäärin (huom! keskimäärin) paremmin kuin naiset. Ei se mun mielestä mikään Kiesin keksimä juttu ole, vaan ainakin monet tuntemani naisetkin tämän tunnustavat. Usein huomaa jo ihan siinä, että kun pienellä porukalla jotain päätöksiä pitäisi tehdä, niin miehiltä se sujuu jotenkin jämäkämmin. Mutta kuten Kiesi sanoi, niin tämäkään ei ole mikään ehdoton totuus, vaan poikkeuksia toki löytyy.

Onhan toi hivenen huolimatonta tekstiä lähteä lehtiin sanomaan, mutta yhtä hyvin voisi itse alkaa levittämään lynkkays-mielialaa ja alkaa vaatia naisille irtisanomisia, kun joku nainen seuraavan kerran sanoo: "Miehen tehtävä on vaihtaa autoon talvirenkaat ja elättää perhe" tai kun joku heittää miehistä jonkun seksistisen läpän. Paha vaan, että mun huumorintajulla ei tollasista uutisista suututa, vaan ne on enemmänkin ihan hauskoja juttuja, joilla usein on vielä jonkinlaista totuuspohjaa. :)

Oliko tässä nyt joku hauska vitsi mitä en ymmärtänyt, vai onko tää vaan sukupuolesta johtuvaa tunteiden liikakäyttöä kun en tajua miks sanoit rantapantteria naiseks?

Eikös se olekaan, muistin väärin sitten :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yrittääks Mattih3 pokaa tääl pakkiksen naisii esittämäl jotai feministii, vai ooksä oikeasti sitä mieltä et siit et joku heittää jossai naistenlehdes vähä sovinistiläpyskää ni pitää saada potkut?

Yrittääks Mattih3 pokaa tääl pakkiksen naisii esittämäl jotai feministii, vai ooksä oikeasti sitä mieltä et siit et joku heittää jossai naistenlehdes vähä sovinistiläpyskää ni pitää saada potkut?
En nyt ala lukemaan kaikkia viestejä uudestaan, mutta muistaakseni Mattih3 ei ole missään viestissä sanonut että olisi ollut potkujen kannalla. Ainakaan minä en ole, ja olen silti samaa mieltä kuin Mattih3..

Ihmeellisesti koko tapaus on yhtäkkiä tässä keskustelussa kääntynyt niin että miespolo tässä nyt kärsii feministien hyökkäyksestä, ja jos, tai paremminkin kun, nainen tekee vastaavaa niin siihen ei kiinnitetä edes huomiota. Kuitenkaan kellään ei ole antaa esimerkkiä, eikä itsellenikään tule mieleen. Huoh. Kyllä me naiset ollaan hirveitä.

nainen tekee vastaavaa niin siihen ei kiinnitetä edes huomiota. Kuitenkaan kellään ei ole antaa esimerkkiä, eikä itsellenikään tule mieleen. Huoh. Kyllä me naiset ollaan hirveitä.

Suomalaisia miehiä halventavia juttuja on lehdet täynnä. Se on niin normaalia, että et edes kiinnitä siihen huomiota. Jos joku naispuoulinen johtaja sanoo, että miehet ei osaa johtaa, niin sitä pidetään aivan normaalina, jopa suotavana.

Mun mielestä on aika hauskaa tämä kun väännetään näistä ainaisista tunne vs. äly jutuista. Silloin kun puhutaan yhteydessä jossa tunnepuolen asioista on hyötyä naiset toitottavat ylpeinä tuota, että naiset ajattelevat tunteella ja ovat siksi miehiä parempia. Mutta annas olla kun puhutaan älyasioista... miehet ovat yhtäkkiä tunnevammaisia sovinnisteja, eivätkä naiset olekaan enää sen tunteellisempia kuin miehet vaan aivan yhtä rationaalisia. Miksi tätä nyt sanotaankaan. "Poimitaan pullasta vain ne rusinat".

Huom!
Tämä ei ole kannanotto suuntaan tai toiseen keskustelussa jossa punnitaan miesten ja naisten eroja tunne/äly alueilla.

jätkäthän täällä vinkuu näistä tasaarvoasioista sata kertaa enemmän kun kaikki feministilepakot yhteensä:D

Miksi mulla on sellanen fiilis, että pakkiksella on jokunen miespuolinen hlö enemmän naisiin verrattuna? :)
Ton tason johtajalta tyhmä kommentti ja voi vain kuvitella miten paljon se tulee maksamaan kun aletaan uudelleen markkinoimaan audia ja rakentamaan uutta imagoa. Mä näkisin, että ei ole mikään ihan halpa tai yksinkertainen projekti.

Säkö näit että Audi jotain menetti tuossa :D?
Ei nyt helvetti, vaikka media onkin tie ja totuus niin ei sitä silti kannata liian tosissaan ottaa. Varsinkaan kannata käydä vetämään enää omia absurdeja johtopäätöksiä tuosta.
"Joku Audilta sanoo et naiset on ihan esineitä, vittu että Audi on paska auto"...

Suositut

Back
Ylös Bottom