protsku
Banned
Sanokaas hei että mikä se on se tulevaisuuden ammatti? Ja mitkä seuraavista voisivat olla kaksi tärkeintä kriteeriä kun valitaan pysyvää ammattia: palkka, ammatin yleinen arvostus, työpaikan sijainti, työn kesto, etenemismahdollisuudet uralla, mahdollisen puolison työllistymismahdollisuudet samalla paikkakunnalla, elinkustannukset paikkakunnalla, asuntojen hinnat paikkakunnalla, lasten harrastusmahdollisuudet paikkakunnalla, työnantajan halukkuus panostaa työntekijöiden jatkokoulutukseen työn ohessa, tulospalkkaus vai tuntipalkkaus, aina uusimmat hienot koneet ja laitteet vai sellaiset pelit ja vehkeet millä saadaan työ tehtyä riittävän hyvin?
Mä olen jo vanha mies ja alla on lainaus Yleisradion uutisista siitä miten IT-alan työntekijät kärsivät unettomuudesta ja stressistä. En haluaisi lähteä mistään hinnasta tuollaiseen oravanpyörään. Haluaisinkin vain tietää että mistä duunista jengi on kiinnostunut, mä tähtään jo suoraan eläkkeelle! :arvi:
Mä olen jo vanha mies ja alla on lainaus Yleisradion uutisista siitä miten IT-alan työntekijät kärsivät unettomuudesta ja stressistä. En haluaisi lähteä mistään hinnasta tuollaiseen oravanpyörään. Haluaisinkin vain tietää että mistä duunista jengi on kiinnostunut, mä tähtään jo suoraan eläkkeelle! :arvi:
KOTIMAA YLE24 LAUANTAI
Stressi vaivaa tietotyöläisiä
Pelko ja unettomuus vaivaavat
tietoalalla työskenteleviä ihmisiä,
kirjoittaa Helsingin Sanomat.
Järjestöaktiivien mielestä monissa it-
alan yrityksissä viime vuosina alkanut
yt-neuvottelukierre syö työntekijöiden
henkistä kapasiteettia.
Toimihenkilöunionin työsuhdeasiamiehen
Matti Ahtiaisen mukaan it-yritykset
kohtelevat työntekijöitään raaemmin