Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sushi on todella terveellistä mättöä. Ite tuli vedettyy sitä napaan ku budjasin Japanissa. Japanilaiset elää muutenkin pisimpään maailmassa, ja uskonkin että ravinto on siinä suurena tekijänä. Kumma, että elävät niin pitkään vaikka lähes jokainen vetää spaddua ku korsteeni.
En ole koskaan syönyt, mutta olen aina halunnut päästä maistamaan oikeaa sushia. Osaisiko kukaan suositella hyvää sushiravintolaa Lahden seudulla? ;)
Voip olla et pitää ottaa reissu Helsinkiin :D
Nam!
Ihan ok sushipaikka, hintakin ok tosin valikoima on aika suppea. Joku siinä kyseli riisittömiä vaihtoehtoja samaan aikaan niin Esim. sashimia ei saanut ollenkaan, vaikka tarvikkeita olisi varmasti ollut. Perus temakit 2,5€/kpl, makit 5€/6kpl ja nigirit (hintaa en muista) löytyy,ja olivat sopivia sushihimon tyydyttämiseen. Paikka on pieni ja fiilis on kuin olis kioskilla, veikkauspiste vaan puuttuu. Annokset saa myös mukaan ja sitä meinaan itse ensi kerran kokeilla.Onkos kukaan tänne kirjoitteleva käynyt testaamassa Helsingissä Gyosai sushia?
Ihan ok sushipaikka, hintakin ok tosin valikoima on aika suppea. Joku siinä kyseli riisittömiä vaihtoehtoja samaan aikaan niin Esim. sashimia ei saanut ollenkaan, vaikka tarvikkeita olisi varmasti ollut. Perus temakit 2,5€/kpl, makit 5€/6kpl ja nigirit (hintaa en muista) löytyy,ja olivat sopivia sushihimon tyydyttämiseen. Paikka on pieni ja fiilis on kuin olis kioskilla, veikkauspiste vaan puuttuu. Annokset saa myös mukaan ja sitä meinaan itse ensi kerran kokeilla.
Noni kerros nyt mitä siel Nipponissa kannattaa skruudaa? Siis sushin lisäksi Voit toki myös kertoa, että minkätyyppisissä paikoissa on hyvää sushia ja mistä löytyy budjettiversioita(varmaan joku liukuhihnamesta)
Voip olla et pitää ottaa reissu Helsinkiin :D
Osaatteko suositella Tampereelta sushi mestaa? Tai mitä sitä kannattaa maistaa ensikertalaisen?
Noni kerros nyt mitä siel Nipponissa kannattaa skruudaa? Siis sushin lisäksi
Osaatteko suositella Tampereelta sushi mestaa? Tai mitä sitä kannattaa maistaa ensikertalaisen?
Marusekissa on tullut käytyä muutaman kerran. Hyvä paikka.
Omat suosikit on ihan perus tonnikala ja lohi. Sushi-termistö on valitettavan huonosti hallussa, eli en osaa varsinaisia annosten nimiä listailla.