Surkea penkki

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olisiko tiellä minkäänlaisia neuvoja miten saisi penkkipainot nousemaan? Mulla on olkapää, ojentaja, hauis ja selkä voimat aika hyvät mutta rinta aika syvältä!!!

:D Reenaat enemmän penkkiä? Miken 2*6 on todettu penkissä hyväksi, kannattaisi ehkä kokeilla sitä.. Tarkemmat ohjeet siihen löydät jostain täältä, ei nyt jaksanu linkkiä laittaa.

Lihastasapaino? (Lähinnä olkapään ulkokiertäjät mutta myös yläselkä vahvemmaksi)

Se on vaan treeniä, treeniä ja treeniä rinnalle enemmän. (eikä saa myöskään unohtaa treeniä):)
Monipuolisia liikkeitä rinnalle.
Ps. Pakkikselta löytyy hyviä penkki ohjelmia:thumbs: mutta sen varmaan jo tiesitkin.

Itse olen saanut penkin nousuun tekemällä vuoroviikoin 6x3(80%maximista) ja 5x5 (70%maximista). Pyramidi sarjat on kans toiminu hyvin.

Ja muistetaan kuitankin treenata sitä penkkiä alle 3 kertaa viikossa noin pääpiirteittäin, vaikka se niiiiin kivaa ja hienoa onkin.

big_little_guy sanoi:
Itse olen saanut penkin nousuun tekemällä vuoroviikoin 6x3(80%maximista) ja 5x5 (70%maximista). Pyramidi sarjat on kans toiminu hyvin.

mihin perustuu tämmöne 5x5 70% maksimista koko ajan ? toiha on tod helppo sarja, eile tein ku alotin 5x5 penkille ja iha pumppailuu oli.

kaikilla tietysti toimii eri ohjelmat mut kannattaa miettii enneku tällastkaa rupee kokeilee :)

mattiE sanoi:
mihin perustuu tämmöne 5x5 70% maksimista koko ajan ? toiha on tod helppo sarja, eile tein ku alotin 5x5 penkille ja iha pumppailuu oli.

kaikilla tietysti toimii eri ohjelmat mut kannattaa miettii enneku tällastkaa rupee kokeilee :)

Sori,taisin pistää vähän väärin :nolo: . 6x3 85% ja 5x5 80%. Huomasin virheen vasta kun laskin nuo omat sarja painot maximista. Välillä teen pelkästään tuota 6x3 ja välillä taas pelkästään 5x5 ja sitten taas vuoroviikoin. Tuo 6x3 on kyllä osoittautunut kohdallani tehokkaimmaksi.Mutta silloin joskus kun kuulin tuon neuvon(6x3) niin tein silloin kovia sarjoja 80% maximista nyt taasen 85%. Mistäköhän tämä johtuu, mene ja tiedä. En tiedä onko nuo prosentit vieläkään kohdillaan, kokeilemalla se selviää, parhaiten toimii kun sarjat on tiukkoja. Ainakin itselläni :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllä se pena nousee, ainakin mulla on toiminu tämä:

Kun saat suunnilleen 10 toistoa vaikka 50kglla, menee 60kglla kakkonen
Ja sit vaan seuraavas treenissä rupeet puskee tolla 60kglla ja sillä menee kymppi, varmaan tulos nousee. Teet niin kauan samalla painolla että menee se 10-12 toistoa sitten 10kg lisää, täällä ainakin toimii.

Bodaaja sanoi:
Kun saat suunnilleen 10 toistoa vaikka 50kglla, menee 60kglla kakkonen Ja sit vaan seuraavas treenissä rupeet puskee tolla 60kglla ja sillä menee kymppi, varmaan tulos nousee. Teet niin kauan samalla painolla että menee se 10-12 toistoa sitten 10kg lisää, täällä ainakin toimii.
Bodaajan parhaimmat kaverit ovat ne 1,25 kg lätkät (tai jopa pienemmät jos on saatavilla). Aina kun tavoite sarja on saatu suoritettua niin 2,5kg kokonaislisäys liikkeeseen. Toimii varmasti paremmin kuin tuollainen 10kg äkkinäinen lisäys.

toolate sanoi:
Bodaajan parhaimmat kaverit ovat ne 1,25 kg lätkät (tai jopa pienemmät jos on saatavilla). Aina kun tavoite sarja on saatu suoritettua niin 2,5kg kokonaislisäys liikkeeseen. Toimii varmasti paremmin kuin tuollainen 10kg äkkinäinen lisäys.

Nii, mut en jaksa etsiä niitä kiekkoja:D Kyllä toikin toimii.

kaNi- sanoi:
eiköhän nää threadit vois alkaa pistää lukkoon. näitä on jo sen verran paljon ja kaikissa samat vastaukset... tai stickyksi joku penkkithread.

ja missä on big_little_guy:n progressiivisuus?

No nyt mulla on menossa pyramidisarjat pääliikeissä, jossa pyrin progressiivisesti nostamaan alotuspainoja, joten viimeiset sarjat tehdään kerta kerralla kovemmilla painoilla. Esim ensimmäinen viikko penkissä kolmosia 110-115-120-125-130-135.(viimeinen sarja jää kahteen toistoon). Teen tätä kunnes saan viimeiselläkin sarjapainolla sen kolmosen ja sen sain viimeksi kun tein, joten seuraavaksi teen 115-120-125-130-135-140. Ja kun pääsen taas siihen, että viimeisellä sarjapainolla tulee se kolmonen, niin nostan taas alotuspainoa. Sitten kun ei enää kulje, niin siiryn parin kevyen viikon kautta(10x3 ja 4x8) 6x3 ja 5x5 settiin.

pevelius sanoi:
tosi rakentavia ohjeita...

BullDogg, mikä sulla on noston heikko kohta, eli mihin se nosto toppaa? jääkö se rinnalle vai tuleeko vähän matkaa?

Jää useimmiten rinnalle.

Ihan alkuun suosittelen että etsit saliltasi kovan penkkikörmyn ja nykäiset hihasta josko hän opettaisi tekniikkaa. Tuo rinnallejäänti johtuu kovin usein siitä että rinnan kaari on olematon/keuhkot eivät ole täynnä/alaslasku on ollut lähempänä pudotusta..

AM sanoi:
Päätin tänään luopua penkki punnerruksesta tangolla, koska liike tuntuu täysin luonnottomalta eikä kehity. Joten millä korvata, voiko kp-tasapenkillä odottaa kehitystä ?

Tottakai voi odottaa kehihtystä :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom