Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuinka monta liikettä tarttis tehä esim käsille yhtenä päivänä.
oisko esim hyvä
hauis kp. ja ranskalainen perään 3 sarjaa
sitte
hauis taljassa ja ojentaja taljassa 3 sarjaa
sitte
hauis tangolla ja ojentaja kp. 3 sarjaa
kertokaa viisaammat ja kokeneemmat.
kuinka monta liikettä tarttis tehä esim käsille yhtenä päivänä.
oisko esim hyvä
hauis kp. ja ranskalainen perään 3 sarjaa
sitte
hauis taljassa ja ojentaja taljassa 3 sarjaa
sitte
hauis tangolla ja ojentaja kp. 3 sarjaa
kertokaa viisaammat ja kokeneemmat.
kyllä tuo tossa on mielestäni kerrottu ja komppaan tuota itsekkin täysin..
Mulla ainakin supersarjat on toiminut kaksjakosessa tosi hyvin. Oon ottanu niitä aina 3 tai 4 kerran kierrolla. Niillä saa kyllä kädet hyvin pumppiin ja seuraavana päivänä tuntuu et olis jotain tehnykki, mut en mä kyllä niitä enempää kun kerran kahdessa viikossa tekis.
Tohon sun kysymyksees vielä, tossa on aika paljon sarjoja käsille. Treenaatko 3-jakoisella? Siltikin pudottaisin yhden liikken pois tai tekisin 2 sarjaa per liike.
Supersarjat säästää aikaa. Muuta hyötyä tai haittaa niistä ei ole.
Supersarjoissa lihakset eivät saa lepoa juurikaan, jolloin niitä ei pysty kuormittamaan isoilla painoilla.
Tässähän oli nyt kysymys hauis-ojentaja supersarjasta, ei hauis-hauis. Joten kyllä ne lihakset ihan yhtä paljon lepoa saa kun tavallisilla sarjoilla.
Tässähän oli nyt kysymys hauis-ojentaja supersarjasta, ei hauis-hauis. Joten kyllä ne lihakset ihan yhtä paljon lepoa saa kun tavallisilla sarjoilla.
Ei se nyt sentään ole sama asia tehdä minuutin tauolla toista liikettä kuin levätä. Varmasti et saa samoja rautoja liikkeelle jos teet kolme liikettä ja jokaisessa kolme supersarjaa hauista ja ojentajaa. Jos tämän teet niin treenisi on satujumppaa.
Ei se nyt sentään ole sama asia tehdä minuutin tauolla toista liikettä kuin levätä. Varmasti et saa samoja rautoja liikkeelle jos teet kolme liikettä ja jokaisessa kolme supersarjaa hauista ja ojentajaa. Jos tämän teet niin treenisi on satujumppaa.
No ei tietenkään ole sama asia. Mutta jonazn sano ettei lihas juurikaan saa lepoa, joka ei pidä paikkaansa, teet esim hauista tangolla jonka jälkeen heti ranskalaisia tangolla, sihen menee about 1-1,5min. Jonka jälkeen lepäät 1-2min. Sen nyt erkkikin tajuaa ettei ehkä samoja rautoja liikutella kun jos tehtäisiin lihakset omillaan, hauis-ojentaja supersarja on kuitenkin täysin eri asia kuin 2 tai 3 hauis sarjaa peräkkäin. Iso paino ei ole ainoa edellytys ison lihaksen saamiseksi.
Ja kuten cartman74 sanoo, itsekkin olen huomannut että superserjoilla jaksaa joskus jopa isommilla painoilla tehdä kun suorilla sarjoilla. Sellasta se satujumppa on.