Super Total 2008

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyyh. Mä olin tonne halunnut mennä, mutta polvi sinä jamassa ettei pääse kisasyvään kyykkyyn ollenkaan ilmankaan painoja, ja mave sekä pn-liikkeet maasta asti vain unelma.

Muutama kysymys kisaan liittyen:

Tarvitseeko olla minkään liiton jäsen, tai kenties tampereen pyrinnönjäsen että voi osallistua?

Oon aatellu osallistua kisaan ja oon Fpo voimanostoliiton jäsen itse.

Vielä ei ollut ainakaan tietoa mutta pitääkö ilmottautua johonkin ?

Kisaan osallistuvien ei tarvi olla minkään liiton/seuran jäsen ja Ilmoittautuminen on punnituksen yhteydessä klo 12, jonka jälkeen pikainen lämmittelytauko ja kisa käyntiin.
Nostojärjestys on seuraava: Kyykky, tempaus, penkki, työntö ja maastaveto.
Kilpailu on ennemmänkin leikkimielinen, vaikkakin kaikki täysillä tietenkin nostavat :)

On muuten erittäin asiallinen kisa. En kylläkään aijo osallistua luonnollisesti :D

No voi helvettiläinen. Tuollahan ois jopa pärjännytkin. Paremmalle päivälle, niin töissäkäyvätkin pääsee messiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Super Total 2009

Halukkaat vois laittaa tänne vähän nimiä, niin tietäs vähän järjestelyjen puolesta varautua systeemeihin...
Nyt aikakin pitäis olla parempi kuin viime vuonna, eli alkaa perjantaina 31.07 klo 17.00 (puntari juuri ennen kisaa...).

Näillä näkymin ainakin mä oon mukana, eli ainaskin nyt näyttää että voitto taitaa tulla kun muut ei oo ilmottanu halukkuuttaan :dance:

Ootko aikasemmin kilpaillu siellä? Millasen tuloksen meinasit tehdä?
Oulusta saattas tulla pari tyyppiä, vähän ollaan poristu semmosta. Tulostaso on ihan hanurista itellä. Vielä huonommat kun otetaan varusteet pois päältä, mutta so not.

Oon ollu pari kertaa mukana ja parhaana tuloksena taitaa olla parin vuoden takaa yhteistulos 670 (185-95-80-120-190) kg. Nyt kaiken mennessä täydellisesti asetin tavotteeks itelleni peräti 730 (200-100-100-130-200) kg, mutta tämä vaatii kyllä lähes täydellistä onnistumista :)

Näissä kisoissa toi voitosta tappeleminen on vähän niinkuin sivuseikka ja kukin taistelee ehkä enemmän itteensä ja omien enkkojensa kanssa. Eli ilman muuta mukaan vaan kaikki ketä vähänkin kiinnostaa, kilpailu on aina ollut rehtiä ja kaikki ovat kannustaneet kaikkia olkoon kyseessä sitten ollut tuttu tai tuntematon :) Henki on yleensä ollut uskomattoman hyvä!!!!

Voisin tonne tulla rimpuileen, kun ei muuten näytä raffikisoja olevan kesän aikana Tampereella. Ottaa sitten vaikka p-nostolajeissa jotku nimelliset hilut ja lastaa oikeat romut "pyhään kolminaisuuteen". ;)
Eli Juho Kangasniemen voitte laittaa listaan ylös. On vissiin sitova ilmoittautuminen vasta myöhemmin tjsp? :puntti:

Sitovaa ilmoittautumista kisaan ei ole kuten ei osallistumismaksuakaan, joten kisassa nostavat ne jotka saapuvat paikalle punnitukseen 31.7 2009 klo 16.00-17.00.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom