Super Total 2008

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Valitettavasti tänä vuonna matka kariutui, mutta erittäin kiinnostunut kaveri oli kyseisestä kisasta. Tosin palkintopuolikin pitäisi järjestää aivan uudelle tasolle :)
Toivotaan jos vaikka ens vuodeks saatas kisa järkättyä vähän kv-puitteita vastaavaks.

Tänä vuonna kilpailu vetikin salin täyteen nostajia, joka jopa vähän yllätti järjestäjätkin :) Mutta hyvinhän kisa saatiin vietyä läpi ja oli jälleen mukava saada uusia nimiä mukaan kokeilemaan tuota leikkimielistä kisayhdistelmää.

Täältä tän vuoden tulokset: http://www.tampereenpyrinto.fi/painonnosto/palsta.php?lue=524

ps. Lupaamani löysähkön tuomarilinjan puuttuminen ei ollut minun vikani, mutta tuskin sekään ketään haittasi :)

Tänä vuonna kilpailu vetikin salin täyteen nostajia, joka jopa vähän yllätti järjestäjätkin :) Mutta hyvinhän kisa saatiin vietyä läpi ja oli jälleen mukava saada uusia nimiä mukaan kokeilemaan tuota leikkimielistä kisayhdistelmää.

Täältä tän vuoden tulokset: http://www.tampereenpyrinto.fi/painonnosto/palsta.php?lue=524

ps. Lupaamani löysähkön tuomarilinjan puuttuminen ei ollut minun vikani, mutta tuskin sekään ketään haittasi :)

Supertotal-kisanhan voisi ensi vuonna muuttaa epäviralliseksi voimailun 5-ottelun SM-kilpailuksi. Erittäin mielenkiintoinen yhdistelmäkisa ja noita voisi alkaa järjestämään muuallakin Suomessa.

Tuloksista silmiin pistää tietenkin voittajan Richard Pattersonin (paino 86,0) tasokkaat painonnostotulokset ja 255 kilon kyykky. Sehän on toisaalta liki 200 kilon työntäjälle jokapäiväistä leipää. Toinen huomionarvoinen painonnostajan tekemä voimanostotulos on 17-vuotiaan Robert Pirkkiön (paino 79,2) maastaveto 230 kiloa, mikä oli koko joukon suhteellisesti paras.

Ei löytänyt vastausta täältä enkä manselaisten sivulta, joten kysytään.

Onko tässäkin kisassa kolme yritystä per nosto? ...vai joku muu määrä?

Oli.

2011

Onkos jollain informaatiota antaa 2011 kisoista? Kiinnostusta olisi ja olen haastanutkin entisen "valmennettavani" kisaan nyt kun alkaa vedossa ja kyykyssä olla vahvempi kuin itse.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Damn

Harmi homma etten tänä vuonna päässyt,sairaala kutsui ja oli 20 cm pätkä tikkejä perseessä vielä kisan aikaan. Ensi vuonna sitten,eilen tein jo 50 kilolla maastavetoa että siinä myrskyvaroitus ;)

juu piti piti ja paikalla olinkin... selän kans pientä ongelmaa niin en tohdi mavea tehä.. ja jos en pysty parastani antaan kisassa niin en sillon nosta.. oon urallani jo tarpeeks käyny "höntsäily" tällissä nostamassa.. :)

Onkos tämmöseen kisaan mitään vaatimuksia että pitääkö kuulua mihinkään seuraan tjsp? Katselin noita tuloksia ja alkoi himottamaan että voisin pärjätäkin noissa. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom