Suositelkaa ensimmäistä autoa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ensiauto olis kanssa hakusessa. Hinnaksi oon ajatellut jotain 5k€ luokkaa, josta voi tietenkin ehkä hiukan joustaa ylöspäin jos joku kunnon pirssi löytyy. Muista kriteereistä sen verran että mielellään joku -97/-98 tai uudempi ja alle 200kkm ajettu yksilö olis ihan jees. Merkillä ei ole paljookaan väliä, paitsi että ranskalaiset voi mun puolestani jättää ihan suosiolla ehdottamatta.

PS. niinja jotkut tilaihmeet (farkut yms.) voi jättää kanssa ehdottamatta, ei sytytä ollenkaan mua.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Hmm.. rehellisesti sanottuna en oo ees miettiny ooppelin ostoa ennenku nyt. Onko noissa Opelin disautuksissa yleisesti ottaen mitään perää?

E: nyt ku hiukan kattelin nettiautoo nii tällänen ooppeli osu silmään: http://www.nettiauto.com/opel/calibra/2653127 - ihan nätiltä pirssiltä vaikuttais. Kenelläkään kokemuksii calibroista?

Mulla oli kymmenisen vuotta sitten calibra, pari vuotta sillä ajelin. Muuten vastaava kuin tuo, paitsi että oli sillä vanhemmalla ns. "punakantisella" 16V koneella. Ei mitään isompia ongelmia ollut, muuta kuin se että vetää väärästä päästä.
Tuohon yksilöön on ainakin kulutusosia vaihdettu aika kiitettävästi.
Jakohihnan vaihto kannatta muistaa tuon ikäisissä opeleissa.

Hmm.. rehellisesti sanottuna en oo ees miettiny ooppelin ostoa ennenku nyt. Onko noissa Opelin disautuksissa yleisesti ottaen mitään perää?

E: nyt ku hiukan kattelin nettiautoo nii tällänen ooppeli osu silmään: http://www.nettiauto.com/opel/calibra/2653127 - ihan nätiltä pirssiltä vaikuttais. Kenelläkään kokemuksii calibroista?
Mulla ei ainakaan ole pahaa sanottavaa, puoli vuotta olen ajellut omalla -96 astralla ja hyvin pelittää. Sitä ennen broidi, jolta auton ostin ajoi sillä 9 vuotta, eikä ole ollut mitään isompaa vikaa autossa.

Itellä ei kokemusta Opeleista, mutta kavereilla ollu pirusti harmia 90-luvun opeleiden kans. Varsinkin yks Vectra oli oikea murheen kryyni. Toisella tutulla 2000-luvun Omega aina sillon tällön teki sellasta, et kaasu "hirtti" päälle. Mukava oli ollu kerrankin motarilla ku kaasu menny pohjaan....oli saanu ajettua rampilta sivuun ja avannu konepellin ku kone huutanu siinä itekseen. No kaveri paiskassu konepellin kiinni vähän aikaa ihmeteltyään, niin tyhjäkäynti oli sen kenepellin pudottamisen jälkeen menny normaaliks. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt tarvitsisin pikaista apua! Huomenna menossa katsomaan ehkä tulevaa ensimmäistä autoa eli skoda octavia RS. Autolla ajettu vähän yli 60tkm, osaatteko sanoa, mitä isoja huoltoja on odotettavissa vai pelkät perushuollot riittää? Onko kokemuksia tai kuulopuheita kyseisestä autosta jne jne.

En oikein tahdo löytää googlella tietoja tuosta. Toisin kuin esim. volvo s40:stä

Hurja autokuume päällä ja nyt ehkä osu :D

Nyt tarvitsisin pikaista apua! Huomenna menossa katsomaan ehkä tulevaa ensimmäistä autoa eli skoda octavia RS. Autolla ajettu vähän yli 60tkm, osaatteko sanoa, mitä isoja huoltoja on odotettavissa vai pelkät perushuollot riittää? Onko kokemuksia tai kuulopuheita kyseisestä autosta jne jne.

En oikein tahdo löytää googlella tietoja tuosta. Toisin kuin esim. volvo s40:stä

Hurja autokuume päällä ja nyt ehkä osu :D
Hitto, oon kateellinen sulle :D Paljos on hintaa ja minkä ikänen RS?

Auton tyyppivioista en osaa kyllä sanoa yhtään mitään, tossa hesarin listaa perus Octaviasta http://www.hs.fi/autot/vikasarja/?merkki=Skoda

golf gti tai VR6, parilitranen vento, honda crx ym..

ja noista hs:n sivuilla olevista vikasarjoista sen verran että ei kannata luottaa yhtään..Sinne on vaan lueteltu jotain vikoja mitä voi tulla/tulee mihin autoon tahansa..

Sen verran tiedän yhden entisen kaverin octaviasta jonka osti käytettynä niin sähkölasien toimintaan tuli jotain vikaa ja muistaakseni keskuslukituskin alko temppuilla..Kyseinen octavia ei ollut RS..

Hitto, oon kateellinen sulle :D Paljos on hintaa ja minkä ikänen RS?

Auton tyyppivioista en osaa kyllä sanoa yhtään mitään, tossa hesarin listaa perus Octaviasta http://www.hs.fi/autot/vikasarja/?merkki=Skoda

nooooo laitetaan nyt sitten ihan linkki mikä auto kiikarissa :D http://www.nettiauto.com/skoda/octavia/2652188

Ärsyttää vaan kun ei löydä oikein mitään tietoa noista, joka paikassa lässytetään vaan uusista rs:sta, mut eihän mulla sellasiin oo varaa :(

Kaikki tieto ja kokemus on erittäin tervetullut ettei ihan paskoja kauppoja mene tekemään.

No ei muuten mutta jos kymppitonniin sais ;)

Mitä jos ostaisit vähän halvemman auton (alta kymppitonnin) sitten vähän laittelisit lopuilla tai osalla rahoista jos sulla on varaa tollaseen 12 tonnin autoon :D

No ei muuten mutta jos kymppitonniin sais ;)

Mitä jos ostaisit vähän halvemman auton (alta kymppitonnin) sitten vähän laittelisit lopuilla tai osalla rahoista jos sulla on varaa tollaseen 12 tonnin autoon :D

Oonko sokee vai mitä, mutta en löydä yhtään RS:ää alle 10ke :jahas:

Suositut

Back
Ylös Bottom