Suomijuntit "paratiisissa"(ko?)...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FatLeo
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
kataq sanoi:
Aivan Saatan Varmasti Nuo Muijat On Iskenyt Nuo Miehet,ei Miehet Niitä.
Itse Olen Käynnyt Taimaassa Pari Kertaa Joka Ilta On Huora Tullut Pokaamaan Mua , Eli Ne Saa Siintä Helvetin Ison Potin Rahaa Yhen Tunnin Jutusta. Muistakaa Thaimaan Elintaso Ja Palkat Normaali Työstä

Ps. En Ole Pannut Niitä Muijia. ( Muistaakseni) :d
En löydä tarpeeksi ivallisia sanoja tuon yllä olevan tekstin kommentoimiseksi. :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ei jostain syystä auennut se alussa oleva linkki, ja muutenkin luin nämä neljä sivua n. neljässä sekunnissa. Mutta totean silti jotain. Jos kaksi aikuista päättää harrastaa vapaaehtoista seksiä keskenään, on heidän asiansa vaihtaako siinä raha omistajaa vai ei. Jos taas nainen on pakotettu hommaan, pitäisi pakottaja viedä tiedättekylläminkätaakse.

Mun mielestä huorissa käyminen on ihan saatanan hauskaa hommaa - ja nimenomaan ulkomailla. Jostain Kalliosta ei kiinnosta ketään ryssää kotiin viedä. Mutta tosiaan, jos tietäisin, että huora jota olen aikeissa panna, on pakotettu hommaan, en helkkarissa sitten panisikaan.

Kostaja X sanoi:
Henkilö, joka ostaa seksiä seksiorjalta = raiskaaja

Entäpä jos nainen hymyssäsuin uskottelee potentiaaliselle asiakkaalle tekevänsä hommaa täysin omasta tahdostaan, vaikka oikeasti on hommaan pakotettu, ja mies sitten ajattelee notta mkä ettei, onko hän silloinkin raiskaaja?

Edgar sanoi:
... Entäpä jos nainen hymyssäsuin uskottelee potentiaaliselle asiakkaalle tekevänsä hommaa täysin omasta tahdostaan, vaikka oikeasti on hommaan pakotettu, ja mies sitten ajattelee notta mkä ettei, onko hän silloinkin raiskaaja?

No mitä jos mä ajan 170km/h, enkä tiedä 40km/h-rajotuksesta? Olenko silloin vähemmän rikollinen? Voin kysyä sitä vaikka yliajamani lapsen vanhemmilta.

"Mitä jos en tiedä, että joku asia on rikos?" Ei taida ainakaan oikeudessa kelvata selitykseksi.

Kyl mä ymmärrän ton teorian tasolla. Ei vaan pidä olla niin sinisilmänen.

:offtopic: Usan pressan vaalie yhteydessä näytettiin jotain tv-pätkää Kerrystä vietnamin sodan ajoilta/ vähän jälkeen. Se selitti siinä sotaa kritisoiden, että hän ja ja muut jenkit olivat ampuneet johinkin maalaiskylään siviilien keskelle ristitulta, kun eivät tienneet sen olevan kansainvälisten lakien vastaista :rolleyes: No hyvä, että sai edes jälkikäteen tietää, että jossain on allekirjoitettu valkoinen paperi, johon kirjoitettu mustilla konekijaimilla, että "Joissain tilanteissa sotilaiden ei ole oikein tappaa puolustuskyvyttömiä siviilejä."

Kostaja X sanoi:
No mitä jos mä ajan 170km/h, enkä tiedä 40km/h-rajotuksesta? Olenko silloin vähemmän rikollinen? Voin kysyä sitä vaikka yliajamani lapsen vanhemmilta.

Jos joku ei tajua, että tie jolla on 40km/h:n nopeusrajoitus, vaikkei kylttiä näkyisikään, ja luulee, että sen näköisellä tiellä saa ajaa sataaseittemääkymppiä, kuuluu moinen henkilö tieliikenteen sijaan pehmustettuun huoneeseen.

Ymmärrän toki, että tuo oli vain analogi, mutta ei nähdäkseni oikein verrattavissa tähän huorahommaan.

Kostaja X sanoi:
"Mitä jos en tiedä, että joku asia on rikos?" Ei taida ainakaan oikeudessa kelvata selitykseksi.

Ei kelpaa ei, mutta kun huoran paneminen ei ole rikos sellaisilla maissa joissa prostituutio, eli huoran paneminen, ei ole rikos - kuten Thaimaassa.

Edgar sanoi:
Entäpä jos nainen hymyssäsuin uskottelee potentiaaliselle asiakkaalle tekevänsä hommaa täysin omasta tahdostaan, vaikka oikeasti on hommaan pakotettu, ja mies sitten ajattelee notta mkä ettei, onko hän silloinkin raiskaaja?
Juuri tuo on se mikä tekee tästä hommasta niin vaikeaa. Moni ei tule edes ajatelleeksi, että ehkä joku saattaa olla hommassa mukana vastentahtoisesti, vaikka siltä ei näyttäisikään. Mielestäni seksin ostajalla pitäisi olla aina tuo oletus rahaa lompakosta kaivaessaan.

Se vie juuri pohjaa siltä, että kaksi aikuista vapaasta tahdosta jne, kun kaikissa tapauksissa sitä ei voi tietää. Kyseessä on kuitenkin asia johon harva lähtee täysin vapaaehtoisesti mukaan. Varmasti niitäkin löytyy enkä sitä mitenkään moralisoi, verot voisi tietty maksaa.

Eipä tämä Suomenkaan tyylikään varmaan paras ole, että myyminen on rikos (korjatkaa, jos ei pidä paikkaansa), jos moni prostituoitu ei ole omasta tahdosta siinä mukana. Homma vaan menee maan alle vielä enemmän valvonnalta piiloon. Parittaja käärii kuitenkin rahat ja pääsee kuin koira veräjästä. Harvemmin ne jää kiinni.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm#id971628

lej sanoi:
Juuri tuo on se mikä tekee tästä hommasta niin vaikeaa. Moni ei tule edes ajatelleeksi, että ehkä joku saattaa olla hommassa mukana vastentahtoisesti, vaikka siltä ei näyttäisikään. Mielestäni seksin ostajalla pitäisi olla aina tuo oletus rahaa lompakosta kaivaessaan.

Jep, tuo on se ongelma tässä hommassa. Mutta minun mielestäni tilanteessa, jossa nainen tulee tyrkyttämään itseään, ei mitenkään voi olla miehen velvollisuus alkaa kaivaa naisen taustoja selvittääkseen tekeekö hän hommaa vapaaehtoisesti vai ei. Se olisi yksinkertaisesti mahdotonta.

Resursseja ei pitäisi tuhlata huorien ja asiakkaiden väijymiseen, joka ei johda yhtään mihinkään, vaan niiden perkeleen iigorien toimiin.

Edit: typo

Edgar sanoi:
Jep, tuo on se ongelma tässä hommassa. Mutta minun mielestäni tilanteessa, jossa nainen tulee tyrkyttämään itseään, ei mitenkään voi olla miehen velvollisuus alkaa kaivaa naisen taustoja selvittääkseen tekeekö hän hommaa vapaaehtoisesti vai ei. Se olisi yksinkertaisesti mahdotonta.

Resursseja ei pitäisi tuhlata huorien ja asiakkaiden väijymiseen, joka ei johda yhtään mihinkään, vaan niiden perkeleen iigorien toimiin.

Edit: typo

Totta, että ongelmat eivät tosiaan ole helppoja huomata ja niihin syyllistyy iso kasa ihmisiä. Itä-Euroopassa Homma toimii usein niin, että nuorille tytöille luvataan hyviä palkkoja esim. tarjoilijoina ja he ostavat kalliila hinnalla matkan länteen. Monet tulevat Balkanilta ja heidät viedää "orjamarkkinoille", joissa he joutuvat esittelemää itseään alasti välittäjä ehdokkaille. Eniten tarjoava voi sitten ostaa orjan. Monesti ensimmäiset "asiakkaat" ovat YK (tai KFOR?) sotilaita ja muita hyväpalkkaisia länsimaisia. Tässä vaiheessa naisille iskostuu käsitys, että länsimaisilta viranomaisilta on turha pyytää apua. Sen jälkeen lähdetään Eurooppaan. Välittäjä vie passin pois ja käyttää väkivaltaa. ensimmäisten panojen jälkeen välittäjä kertoo, että huoraaminen on rikos ja tämän takia poliisin luokse ei enää voi mennä. Seksityö perustellaan tytölle myös sillä, että tyttö joutuu "työllään" maksamaan matkan aiheuttamat kustannukset. Myös pakolla annettu huume on hyvä tapa pitää uhri aisoissa. Sitten tyttö joutuu vasten tahtoaan antamaan seksiä vieraille miehille monta kertaa päivässä. (lue: tyttö raiskataan) Ja tätä siis tapahtuu Euroopassa. Jopa siellä hienossa Amsterdamissa, jossa se on laillista. Välttämättä tämä ei tapahdu bordellissa. Monet sutenöörit pistävät naiset kadulle hakemaan seuraa. Tulosta on pakko tehdä, jos haluaa huumeannoksen tai välttyä väkivallalta. Monet haluavat lähteä, mutta kuukausien tai vuosien henkinen väkivalta on raunioittanut itsetunnon. Vielä kun sutenööri on uhannut paljastaa tytön suvulle tämän olevan huora, ei pakopaikkaa löydy edes kotoa. Jotkut orjat eivät välttämättä näytä vasten tahtoisilta. "Kaikkeen tottuu" ja ja vuosien jälkeen tottuu antamaan pillua monta kertaa päivässä ja joka ilta (aamuyö) ei enää jaksa itkeä itseään uneen.

No miksi tätä tapahtuu? Miksi se nuori tyttö raiskataan jossain hikisessä huoneessa monta kertaa päivässä? -Sen takia, että Perat ja Jussit (En viitsi käyttää Lassea esimerkkiä) eivät välitä, vaan sulkevat silmänsä ja toteavat, että on poliisin tehtävä korjata rikolliset pois yhteiskunnasta.

Mä en usko, että ihmiskauppa loppuu kokonaan ikinä. Jos kuitenkin kysyntä vähenisi, voitaisiin moiselta kohtalolta säästää edes joitain nuoria naisia ja suoda heille sellainen elämä, jonka jokainen ihminen ansaitsee.

Kostaja X sanoi:
No miksi tätä tapahtuu? Miksi se nuori tyttö raiskataan jossain hikisessä huoneessa monta kertaa päivässä? -Sen takia, että Perat ja Jussit (En viitsi käyttää Lassea esimerkkiä) eivät välitä, vaan sulkevat silmänsä ja toteavat, että on poliisin tehtävä korjata rikolliset pois yhteiskunnasta.

Mä en usko, että ihmiskauppa loppuu kokonaan ikinä. Jos kuitenkin kysyntä vähenisi, voitaisiin moiselta kohtalolta säästää edes joitain nuoria naisia ja suoda heille sellainen elämä, jonka jokainen ihminen ansaitsee.

No se on poliisin tehtävä. Enkä minäkään usko, että maailman vanhin ammatti olisi lähiakoina häviämässä johonkin.

Mutta mitä tuohon muuhun tulee, ei ole pelkästään kysyntää tai tarjontaa. On molempia, ja ne näköjään kohtaavat. Ihan niin kuin muillakin aloilla. Eli ei se muutamasta perasta ja jussista ole kiinni tuo talouden lainalaisuus.

Tuosta muusta totean edelleen, että siellä mainitaan paljon niitä saunan taakse kuuluvia tyyppejä. Niihin olisi keskityttävä, ei palvelun kysyjiin ja tarjoajiin, ne eivät häviä mihinkään kuitenkaan, siitä pitää markkina huolen.

lej sanoi:
Mutta, kun enemmistö niistä ihan oikeista huorista ei niin tee. Miksi on vähemmän yököttävää panna naista, joka on pakotettu prostituoiduksi, ja joka ei saa edes kaikkia niitä rahoja, vaan rahat saa parittaja, joka usein vielä väkivallan avulla pitää naisen ruodussa. Pahimmillaan pistää käyttämään huumeita niin on vielä helpompi kontrolloida.

Parittajat pystyvät nyhtämään rahoja jos prostitoidut ovat luvatta maassa. Mafia järkkää matkan vieraaseen maahan ja sitten pitää työllään kustantaa matkan hinta. Thaimaassa taas tämä on harvinaista. Siellä ei ole pulaa paikalallisesta työvoimasta. Yleensä ottaen Thaiprostitoitu tienaa kaiken omaan taskuunsa. Jotkut bordellit ovat asia erikseen mutta tyypillinen länkkärituristi harvemmin niissä visitoi.

Aivan Saatan Varmasti Nuo Muijat On Iskenyt Nuo Miehet,ei Miehet Niitä.
Itse Olen Käynnyt Taimaassa Pari Kertaa Joka Ilta On Huora Tullut Pokaamaan Mua , Eli Ne Saa Siintä Helvetin Ison Potin Rahaa Yhen Tunnin Jutusta. Muistakaa Thaimaan Elintaso Ja Palkat Normaali Työstä

Ps. En Ole Pannut Niitä Muijia. ( Muistaakseni) :d

Kaveri oli viime vuonna bulgaariassa.
Aina kun käveli samaista katua etenkin iltaisin, tekivät hutsut vähän liiankin selväksi mitä aikoivat koska tulivat repimään käsivarresta ... ja huonolla englannilla sanomaan asiansa.
Mutta eipä siltikään käynyt.

Joten eivät ne varmaan sitä ihan pakosta tee kuitenkaan tee.

Matsku sanoi:
Kaveri oli viime vuonna bulgaariassa.
Aina kun käveli samaista katua etenkin iltaisin, tekivät hutsut vähän liiankin selväksi mitä aikoivat koska tulivat repimään käsivarresta ... ja huonolla englannilla sanomaan asiansa.
Mutta eipä siltikään käynyt.

Ihanko oikeasti ajattelet niin, että kun tulevat "tavaraa" kaupittelemaan niin sitten tekevät varmaan hommaa vapaaehtoisesti?

Matsku sanoi:

Pakkohan niiden on tyrkyttämällä tyrkyttää kun tulosta on tehtävä. Joku tuttava oli kans taannoin ollut ulkomailla ja nakkikiskan jonossa huorat olivat väkisin yrittäneet repiä mukaansa. Se kuuluu tyyliin.

Kostaja X:ltä oli paljon hyvää tekstiä. Katsoin vuosia sitten dokumentin joltakin YLE:n kanavalta, en tarkkaan muista missä valtiossa ohjelman bordelli toimi mutta hirveää touhua oli. Tytöt oli nuoria, osa jopa raskaana asiakkailleen mutta silti täytyi "työskennellä". Yhdelläkin oli maha kuin synnytystä vailla ja siitä huolimatta asiakkaat oli otettava vastaan. Ovien takaa kuuluvat äänet eivät vaikuttaneet aivan siltä että tyttö teki hommaa omasta halustaan. Ns. paremmat huorathan saattavat pitää "lomaa" hommastaan kuukautisten ajan, mutta tuollaisessa paikassa se ei todellakaan ole mahdollista.. Toisessa samantapaisessa dokkarissa oli vielä kälyisempi bordelli, kauppojen sovituskoppien kaltaisissa kopeissa hoidettiin hommat. Mutta ainakos siihen edes koppeja tarvitaan.

Viimeisen vuoden aikana on tullut paljon tutustuttua tähän naiskauppa-asiaan, prostituutioon ja sitä koskevaan lainsäädäntöön yleensä. Etenkin tuo itärajan takainen tilanne on tullut tutuksi, tällä hetkellä tosin yritän karistaa mielestäni sen kaiken näkemäni kurjuuden, sillä mitään en kuitenkaan asialle pysty tekemään. Eikös sitä sanota, että huoraaminen on maailman vanhin ammatti, joten koskaan se ei loppumaan tule. Käy vain hurjasti sääliksi kaikkia noita ihmiskohtaloita jotka joutuvat tietämättään prostituution harjoittajiksi tai yleensäkin niitä, jotka joutuvat sillä elämään.

KONE-MASIINA sanoi:
Linkki toimii nyt ainakin Mozilla:lla.

Joo, sain toimimaan kans.. Tässähän tulee ihan mieleen tämä "äidin pikkupoika menee ulkomaille"-biisi... Esim. toi kuvan 114 mies vastaa just sitä mun käsitystä miehestä, joka ei naista muualta saa kuin ostamalla. Tämä kommentti ei ollut tarkoitettu pahalla, mutta satunpa tuntemaan pari-kolme täysin vastaavaa tapausta, jotka asuvat nelikymppisenä äidin ja isän kanssa ja matkailevat joka toinen viikonloppu Sortavalaan.

(Tosin yksi näistä tuntemistani on lähemmäs 60v ja asuu vanhan äitinsä kanssa.)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom