Mike sanoi:Onko toi itse Mika Salo tossa lasit päässä? :D
Kovasti näyttäs :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Onko toi itse Mika Salo tossa lasit päässä? :D
Oliko toi vitsi? Jos ei niin mun mielestä se on vaan typerää. En väitä, että osa naisista ei yhtä lailla laita miehiä maksamaan itselleen minkkiturkkeja jne.matrix sanoi:Mielestäni huomattavasti yököttävämpää on se kun muijat menevät porukalla panettamaan itseään etelään kaiken mailman karvaisten rantagigoloiden ja pizzaenrikoiden kanssa, ja siinä sivussa ämmät sitten ostelee ja kustantaa kaikenlaista näille tyhjäntoimittajille...
Tape sanoi:No, eikait sitä nyt kukaan muukaan arvosta. Mutta onko se jotenkin hyväksytympää, että hoikka, perheellinen mies, joka saa kotonakin, menee tuonne huoriin? Kaikki yhtä tasalaatuista hyväksikäyttäjää.
masantti sanoi:Linkki ei toimi enään?
SniffDaddy sanoi:Pillu on pillua Thaimaassakin. Jos Suomessa olisi vastaava käytäntö, ei Lassen ja muitten tarvitsisi lähteä hakemaan sitä sieltä asti. Tukeehan Lasse omalla toiminnallaan Suomen kansantalouttakin, jos Lasse siis esim. lentää siivin sinisin. Ei Lassea kovin paljon kiinnosta, onko alla rötköttävä emäntä pakotettu vai ei, kun sitä pilsua pitää joka tapauksessa saada.
Joze86 sanoi:Itse kyllä olisin ilman mieluummin kun pitäis maksullisia käyttää .