Suomijuntit "paratiisissa"(ko?)...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FatLeo
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Minä en ainakaan ole väittänyt, että siinä olisi mitään väärää, jos molemmat osapuolet tietävät mikä on pelin henki, ja toinen antaa rahat vapaa ehtoisesti ja toinen levittää jalat vapaaehtoisesti ja välissä ei ole mitään Swiss Tonya ottamassa provikkaa.

Ei se mua haittaa, jos Lasse on pannut täysi-ikäistä thaimaalaista, joka on siitä maksun ottanut, jos hommassa vaan ei ole muita lieveilmiöitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Njoo. Yhdyn Mariachiin ja minusta esimerkiksi lailliset bordellit voisivat ihan hyvin toimia nyky-yhteiskunnassa. Ei huoraamisessa ole muuten mitään pahaa, mutta ne lieveilmiöt ja hommien pyörittäjät saattavat olla vähän väkivaltasta sorttia. Eli periaatteessa jos sitä pimppaa nyt välttämättä pitää ostaa, niin ostaa sitten joltain suomalaiselta ammatilaiselta. Mutta sitten saa kyllä varmaan varautua pulittamaan. Ja ei toikaan oo mikään, et on oikein ostaa suoalaiselta huoralta. Mutta on se enemmän oikein, kuin painua Thaimaaseen naimaan jotakin lapsia.

SniffDaddy sanoi:
No, tossa on jo lähtökohtaisesti väärä oletus sukupuolen suhteen sulla, Aimoseni. :whip:

Jahas. Tarkkasilmäisimmät näköjään huomasivat, että itse tarinassa ei nähtävästi ollut mitään väärin moraalin kannalta. Aimo teki moraalisesti väärin, kun meni valehtelemaan nettiviehtymyksistään. Selvä. Menen kivittämään itse itseäni. :)

Heikosti kirjoitettu tarina yritti vain selventää sitä rajaa, jota on lähes mahdoton vetää prostituution tahi hyväksikäytön osalta. Emme voi koskaan tietää 100 % edes lähimmäistemme motiiveja emmekä arvostuksia. On vain mentävä luotolla eteenpäin tai sitten unohdettava koko moraalipaska.

Heteroedit: Kun eilen jollain tuli pakottava tarve lähteä ostamaan porkkanoita, niin vastaavasti huomaan tänään itselläni olevan jonkinasteisen pakottavan tarpeen todistella heterouttani. Eilinen päivä taisi saada maailmani niin sekaisin, että eniten taidan tarvita itse eniten niitä todistuksia. :lol2:

Mistähän aloittaisi.

Suurin osa tytöistä ei ole ns. huoria paikallisen moraalikäsityksen mukaan.
Tytöt ovat normaalisti baarissa töissä omasta vapaasta tahdostaan, mutta lähtevät usein ulkomaalaisen mukaan lisätienistin toivossa.
Päiväpalkka baareissa on n.6€ kun taas turistilta saattaa saada 20€-50€ riippuen miten höveliäällä päällä turisti on.
Thaimaassa ei myöskään katsota ulkonäön perusteella kumppania vaan enemmänkin sisäisen kauneuden perusteella... niin klisheiseltä kun se kuulostaakin.

Sitten on ns.freelancereita jotka töiden jälkeen menevät baariin ryyppäämään ja pitämään hauskaa.
Jos löytyy mukava mies niin saa hyvän panon siitä ja vielä rahaa.
Rahan antaminen seksiä vastaan toimii myös vaikka Thaimaalainen nainen olisi Thaimaalaisen miehen kanssa.
Miehen pitää avioliitossa elättää myös vaimonsa suku :thumbs:

Thaimaassa on myös ihan bordelleja, siellä on tyttöjä lasin takana 5-30kpl ja niillä on hintalappu kaulassa, nämä eivät välttämättä ole omasta tahdostaan töissä, pitää vain erottaa nämä kolme asiaa toisistaan.

Lisäksi on vielä hieromapaikat, joissa harvoin saa seksiä mutta usein hierotaan ilolihas pientä korvausta vastaan, "juu want mee masaas banana" :D

Kulttuuri on siis niin erilaista Thaimaassa että sitä ei ymmärrä ellei ole useampaan otteeseen vieraillut kyseisessä maassa.
Lisäksi ihmiset ovat siellä aidosti iloisia ja huomavaisia, turistikaudella paistaa lähes aina aurinko ja ruoka+juoma on halpaa.

Jos haluaa omaa rauhaa niin löytyy myös syrjäisiä kyliä ja pieniä saaria missä voi tutustua paikallisiin ihmisiin ja tapoihin paremmin.

Suosittelen tutustumaan...

Aivan Saatan Varmasti Nuo Muijat On Iskenyt Nuo Miehet,ei Miehet Niitä.
Itse Olen Käynnyt Taimaassa Pari Kertaa Joka Ilta On Huora Tullut Pokaamaan Mua , Eli Ne Saa Siintä Helvetin Ison Potin Rahaa Yhen Tunnin Jutusta. Muistakaa Thaimaan Elintaso Ja Palkat Normaali Työstä

Ps. En Ole Pannut Niitä Muijia. ( Muistaakseni) :d

JOS SUOMALAINEN MAKSAA NIILLE PESÄSTÄ 50E SE MIES MAKSAA SEN HUORAN KULUT PARILTA KUUKAUDELTA(~2-3 pennun safkat,vuokra

Joissakin kulttuureissa nainen ei voi saada hyväpalkkaista työtä, ainoa mahdollisuus on löytää mies kuka pystyy tarjoamaan halutun elintason. Tästä hyväna ilmentymänä, kun menee köyhempiin maihin niin kiinnittää helposti huomiota naisten kauneuteen rungon osalta. Jos nainen haluaa tavata rikkaan miehen niin naisen pitää olla kunnossa. Miehellä ainoa minkä pitää olla kunnossa on lompakko. Maassa maan tavalla.

Kuvissa ollut läskikin voi olla supliikkimies ja neidot saattavat pitää lihavista miehistä. Lihava = rahaa ruokaan. Tyyppi tarjoaa ravintolassa ruuat ja juomat, tyttö tulee mukana hotellille. Emme tiedä tässä tapauksessa tytön ammattia. Melko punaniskaista syyttää jokaista thaikkunaista huoraksi, länsimaalainen mies tavata myös "normaalin" naisen ja he voivat rakastua.

Suomessakin on huoria, käykää katsomassa sihteeriopiston sivut. Keskustelupalstan mukaan voi päätellä monien heistä olevan liikenteessä vapaaehtoisesti, palkka on kohtuu hyvä ja saa valita työajat.

kataq sanoi:
Aivan Saatan Varmasti Nuo Muijat On Iskenyt Nuo Miehet,ei Miehet Niitä.
Itse Olen Käynnyt Taimaassa Pari Kertaa Joka Ilta On Huora Tullut Pokaamaan Mua , Eli Ne Saa Siintä Helvetin Ison Potin Rahaa Yhen Tunnin Jutusta. Muistakaa Thaimaan Elintaso Ja Palkat Normaali Työstä

Ps. En Ole Pannut Niitä Muijia. ( Muistaakseni) :d

Onx Tää Niinq Jotain Salakirjoitusta?

ei oo mitää salakirjotusta :) oon saattanu panna niitä muijia mutta en oo penniikää maksanu jos drinksuja ei lasketa ja ei pari paukkuu meikäläisen lompsaa heiluta.

maksaahan moni mies vaimollee "pillusta" isomman summan rahaa , huoralle ,(vaimo shoppailee nääs )

Dean Kuntz sanoi:
Äkkiäpä keskustelu meni kuvissa olevista 20-30 vuotiaista naisista lapsiprostituutioon. Typerää...

Ja kuvan tytöt kävivät turvallisesta kodistaan käsin koulua täysi-ikäisiksi asti, ja päättivät sitten ihan oma-aloitteisesti ja vanhempien hyväksynnän saaneina suuntautua ilotytön hohdokkaaseen ammattiin jossa saa hengailla hienoissa baareissa mukavien ja huomaavaisten ulkomaalaisten kanssa, ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Ja uravaihtoehtojahan oli pilvin pimein, syntymästä asti kaikki ovet auki. Eikä mitään lapsiprostituutiota ole oikeasti olemassakaan, eikä se liity mitenkään aikuisprostituutioon, eikä molempia pyörittävään ammattimaiseen ja organisoituun ihmiskauppaan. Varsinkaan Thaikuissa jossa kaikki hymyilevät ja puhuvat hassusti lontoota, ja josta serkkupoika on kertonut kaiken. Maa jossa kysyntä ja tarjonta kohtaavat ja jokainen voittaa.

Turha tästä(kään) on vääntää kun niin moni tietää paremmin miten asiat oikeasti ovat. Whatever.

Koipireisi sanoi:
Ja kuvan tytöt kävivät turvallisesta kodistaan käsin koulua täysi-ikäisiksi asti
Pitäisikö thaikkujenkin käydä vähintään ammattikorkeakoulu ennenkuin menevät Niken tehtaalle tossuja vääntämään? Tai kaljaa turisteille kaatamaan?
Ja uravaihtoehtojahan oli pilvin pimein, syntymästä asti kaikki ovet auki.
Mitä yrität sanoa? Että niitä vaihtoehtoja olisi enemmän jos suomipojat ei kävisi välillä nusauttamassa maksua vastaan?

Turha tästä(kään) on vääntää kun niin moni tietää paremmin miten asiat oikeasti ovat. Whatever.
Tästä samaa mieltä.

Siinä ei ole juurikaan pahaa, jos ne naiset saa vuokrarahat ja lapsille ruokaa siitä, että Lasse tai Günther niitä jyystää, mikäli ne ei tunne itseään muutaman vuoden jälkeen niin paskaksi, että tappaa itsensä. Eli onko aina kaikki vapaaehtoinenkaan niin "vapaaehtoista", eli myy itseäsi tai elä köyhyydessä.

Mäkin sitten varmaan huoraan, kun mun vaimo tienaa enmmän kuin minä opintotuillani.

lej sanoi:
Mäkin sitten varmaan huoraan, kun mun vaimo tienaa enmmän kuin minä opintotuillani.
Tilanteen tunnustaminen on ensimmäinen askel itsensä hyväksymiseen. :thumbs:

Koipireisi sanoi:
Ja kuvan tytöt kävivät turvallisesta kodistaan käsin koulua täysi-ikäisiksi asti, ja päättivät sitten ihan oma-aloitteisesti ja vanhempien hyväksynnän saaneina suuntautua ilotytön hohdokkaaseen ammattiin jossa saa hengailla hienoissa baareissa mukavien ja huomaavaisten ulkomaalaisten kanssa, ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Ja uravaihtoehtojahan oli pilvin pimein, syntymästä asti kaikki ovet auki. Eikä mitään lapsiprostituutiota ole oikeasti olemassakaan, eikä se liity mitenkään aikuisprostituutioon, eikä molempia pyörittävään ammattimaiseen ja organisoituun ihmiskauppaan. Varsinkaan Thaikuissa jossa kaikki hymyilevät ja puhuvat hassusti lontoota, ja josta serkkupoika on kertonut kaiken. Maa jossa kysyntä ja tarjonta kohtaavat ja jokainen voittaa.

Tuossa on todella hienosti tiivistetty mitä suomijuntit ajattelevat Thaimaasta, kertakaikkiaan.

training_day sanoi:
Siinä valtava 18 vuodessa hankittu elämänkokemus puhuu...

Takaan että olen 18vuoden päästä samaa mieltä asiasta.

Nimittäin suomalaisethan tässä tytöille palveluksen tekevät.
Kuvitellaanpa nappaat tytön itsellesi viikoksi käytät lääkärissä jyystät paljaalla tavallaan sinähän elätät sitä viikon verran.

Tässä threadissa vedetään esimerkit niin ääripäähän.

Tässä taas leimataan matkailijat rikollisiksi, kenelläkkään ukkomiehelle ei varmaan ole tullut mieleen virossa tai vastaavassa työreissulla käydä.

Älä nyt Matsku mene mitään vannomaan. Mäkin olen vasta 23, mutta silti on viidessä vuodessa aika paljon ajatukset muuttuneet.

Vielä kerran, jos se nainen tekee sen vapaasta tahdostaan eikä saa siitä vaikka henkisiä ongelmia jatkossa niin mikäs siinä, mutta luuletko, että itsensä myyminen on niin mutkatonta, että kaikki tekee sitä riemusta kiljuen.

Matsku sanoi:
Takaan että olen 18vuoden päästä samaa mieltä asiasta.

Nimittäin suomalaisethan tässä tytöille palveluksen tekevät.
Kuvitellaanpa nappaat tytön itsellesi viikoksi käytät lääkärissä jyystät paljaalla tavallaan sinähän elätät sitä viikon verran.

Tässä threadissa vedetään esimerkit niin ääripäähän.

Tässä taas leimataan matkailijat rikollisiksi, kenelläkkään ukkomiehelle ei varmaan ole tullut mieleen virossa tai vastaavassa työreissulla käydä.

Eipä tuota kannata takaamaan mennä. Tokihan saattaa olla niin, että mielipiteesi eivät lainkaan muutu kymmenessä vuodessa, mutta hieman epäilyttää.

Itse olisin varmaan kymmenen vuotta sitten ollut tästä asiasta kanssasi samaa mieltä, mutta omat ajatukset ovat muuttuneet paljon vuosien aikana. Kaikenlaista kun näkee ja kokee niin asiat saavat uudenlaisia prioriteettejä ja sitä kautta se oma ajatusmaailma muuttuu.

lej sanoi:
Älä nyt Matsku mene mitään vannomaan. Mäkin olen vasta 23, mutta silti on viidessä vuodessa aika paljon ajatukset muuttuneet.

Vielä kerran, jos se nainen tekee sen vapaasta tahdostaan eikä saa siitä vaikka henkisiä ongelmia jatkossa niin mikäs siinä, mutta luuletko, että itsensä myyminen on niin mutkatonta, että kaikki tekee sitä riemusta kiljuen.

Mä voisin allekirjottaa ton lähes täysin. Mä tosin olen 23 vasta 3 kk:n päästä.

--------------------------------------------

Toi "vapaaehtoisesti" on vähän niin ja näin. Työsuojelustakaan tu hevon vittua, jos työntekijät saavat säännöistä joustaa. (olipas kaukaa haettu) Ei noilla henkiset ongelmat ole ainoa ongelma. Lassea en lähde yhden kuvasarjan perusteella tuomitseen, mutta joku hänen kaltaisensa ei olis kyllä eka suomalainen, joka tois tuljaisiks jonkun sukupuolitaudin. -Ja ehkä veis sen Kallioon tai Tallinnaan.

Mua ärsyttää Suomen lainsäädäntö. Mun mielestä jokaisella ihmisellä tulee olla oikeus tehdä omalla ruumiillaan mitä ikinä tahtoo. Jos mä haluan myydä kakkosta, niin yhteiskunnalla ei pitäis olla oikeutta kieltää sitä. Tottakai voidaan asettaa suojelevia säännöksiä esim. myyjän ja ostajan ikäraja, joissa molemmissa tai ainakin myyjän kohdalla ikäraja olis perusteltua asettaa yli 18 vuoden. Naapurustoa ei tietenkään saisi häiritä tai tauteja levittää ja ja verot pitäisi maksaa. Täähän nyt on sinäänsä Naivi esimerkki. Jos kuitenkin ihmiseltä viedään oikeus oman ruumiin käyttöön, niin mitä sille jätetään? Ainakin mä koen oikeuden omaan ruumiiseen ja sen vapaaseen käyttöön yhdeksi merkittävimmistä oikeuksista. Saatan tietysti olla vain tyhmä idealisti.

Ja asiahan ei tietenkään ole näin kaunis. :jahas: Todellisuus taitaa olla aika rumaa katsottavaa. Se joku amerikkalainen tai kanadalinen jannu kirjotti just sen kirjan missä se toi esille aika kovan näkökannan prostituutioon ja ihmiskauppaan:

Seksiorjia pakotetaan seksiin = sukupuoliyhteyteen pakottaminen = raiskaus.

Mä en itse sulattanut tota ajatusmallia heti. Jos kuitenkin pohditaan, niin onko ero valtava? Raiskaako joku "peto" kerran pimeällä kujalla vai pakottaako joku sutenööri-orjakauppias väkivallan ja ties minkä uhalla seksiin kymmeniä kertoja päivässä vuosien ajan? En tiedä onko eroa, mutta yhtä vastenmieliseltä kuulostaa. :urjo:

Edit: Henkilö, joka ostaa seksiä seksiorjalta = raiskaaja

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom