lej sanoi:
Älä nyt Matsku mene mitään vannomaan. Mäkin olen vasta 23, mutta silti on viidessä vuodessa aika paljon ajatukset muuttuneet.
Vielä kerran, jos se nainen tekee sen vapaasta tahdostaan eikä saa siitä vaikka henkisiä ongelmia jatkossa niin mikäs siinä, mutta luuletko, että itsensä myyminen on niin mutkatonta, että kaikki tekee sitä riemusta kiljuen.
Mä voisin allekirjottaa ton lähes täysin. Mä tosin olen 23 vasta 3 kk:n päästä.
--------------------------------------------
Toi "vapaaehtoisesti" on vähän niin ja näin. Työsuojelustakaan tu hevon vittua, jos työntekijät saavat säännöistä joustaa. (olipas kaukaa haettu) Ei noilla henkiset ongelmat ole ainoa ongelma. Lassea en lähde yhden kuvasarjan perusteella tuomitseen, mutta joku hänen kaltaisensa ei olis kyllä eka suomalainen, joka tois tuljaisiks jonkun sukupuolitaudin. -Ja ehkä veis sen Kallioon tai Tallinnaan.
Mua ärsyttää Suomen lainsäädäntö. Mun mielestä jokaisella ihmisellä tulee olla oikeus tehdä omalla ruumiillaan mitä ikinä tahtoo. Jos mä haluan myydä kakkosta, niin yhteiskunnalla ei pitäis olla oikeutta kieltää sitä. Tottakai voidaan asettaa suojelevia säännöksiä esim. myyjän ja ostajan ikäraja, joissa molemmissa tai ainakin myyjän kohdalla ikäraja olis perusteltua asettaa yli 18 vuoden. Naapurustoa ei tietenkään saisi häiritä tai tauteja levittää ja ja verot pitäisi maksaa. Täähän nyt on sinäänsä Naivi esimerkki. Jos kuitenkin ihmiseltä viedään oikeus oman ruumiin käyttöön, niin mitä sille jätetään? Ainakin mä koen oikeuden omaan ruumiiseen ja sen vapaaseen käyttöön yhdeksi merkittävimmistä oikeuksista. Saatan tietysti olla vain tyhmä idealisti.
Ja asiahan ei tietenkään ole näin kaunis. :jahas: Todellisuus taitaa olla aika rumaa katsottavaa. Se joku amerikkalainen tai kanadalinen jannu kirjotti just sen kirjan missä se toi esille aika kovan näkökannan prostituutioon ja ihmiskauppaan:
Seksiorjia pakotetaan seksiin = sukupuoliyhteyteen pakottaminen = raiskaus.
Mä en itse sulattanut tota ajatusmallia heti. Jos kuitenkin pohditaan, niin onko ero valtava? Raiskaako joku "peto" kerran pimeällä kujalla vai pakottaako joku sutenööri-orjakauppias väkivallan ja ties minkä uhalla seksiin kymmeniä kertoja päivässä vuosien ajan? En tiedä onko eroa, mutta yhtä vastenmieliseltä kuulostaa. :urjo:
Edit: Henkilö, joka ostaa seksiä seksiorjalta = raiskaaja