Suomijuntit "paratiisissa"(ko?)...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FatLeo
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Putosin aivan totaalisesti, kun selasin tämän nettialbumin... Houkuttaako Pakkislaisia Thaimaan huuma? :D Hävettää edustaa samaa kansalaisuutta. Tai ei, hävettää on aivan liian lievä ilmaus... Mun mielestä noille pitäisi antaa porttikielto Suomeen. Kyseiset matkailijat kuuluvat mielestäni alimpaan kastiin. Puistatus. Ei tarvitse ihmetellä, miksi jotkut JOUTUVAT lähtemään merta edemmäs kalaan... Oletko itse haaveillut vastaavasta "unelmalomasta"?

http://lasse.toosa.net/gallery/album21?page=1

127_G.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fiksuja kavereita...panee oikein nettiin esille kuvat.

FatLeo sanoi:
Putosin aivan totaalisesti, kun selasin tämän nettialbumin... Houkuttaako Pakkislaisia Thaimaan huuma? :D Hävettää edustaa samaa kansalaisuutta. Tai ei, hävettää on aivan liian lievä ilmaus... Mun mielestä noille pitäisi antaa porttikielto Suomeen. Kyseiset matkailijat kuuluvat mielestäni alimpaan kastiin. Puistatus. Ei tarvitse ihmetellä, miksi jotkut JOUTUVAT lähtemään merta edemmäs kalaan... Oletko itse haaveillut vastaavasta "unelmalomasta"?

No mitä? Eikös siinä ole nimestä päätellen Fatleo tossa keskellä ja toi ujompi kaljapulloonsa turvautuva poika tuolla nurkassa on vissiin joku reino?

Aivan normaalia toimintaa. Piparista joutuu maksamaan tavalla tai toisella, kuten täälläkin on tänään moneen kertaan todettu. Kuvan äijät lienevät siis fiksuimmasta päästä ostaessaan edullisia kerta- tai viikkoannoksia.

Käytä sitä nyt "söörtsiä" ja katso kuinka moni pakkislainen käy Thaimaassa "treenaamassa" "saleilla" ja ostamassa "thaikkuja".

Inhimillisten mutta ah niin raadollisten peruskysymysten äärellä liikutaan tässäkin, kuten kaikissa muissakin Pakkotoiston käsittelemissä aihepiireissä. Ja hyvä niin.

Suomi edustettuna mualimalla. :down:

Mitäpä tohon nyt sanoo... Kivan näkösiä tyttöjä. Sais varmaan täällä päin kunnon seuraakin.

FatLeo sanoi:

Oletko koskaan käynyt ulkomailla? Suosittelisin, se on avartava kokemus. Eikö mielestäsi keski-ikäiset saa käydä lomailemassa Thaimaassa? Vai meinaatko että häpeät tuon yhden miehen ylipainoisuutta? On sinullakin ongelmat.

Mikä noissa kuvissa nyt oli niin kamalaa, ihan tavallisia keski-ikäisten avioeroisien lomakuvia.

FatLeo sanoi:
Hävettää edustaa samaa kansalaisuutta. Tai ei, hävettää on aivan liian lievä ilmaus... Mun mielestä noille pitäisi antaa porttikielto Suomeen. Kyseiset matkailijat kuuluvat mielestäni alimpaan kastiin. Puistatus. Ei tarvitse ihmetellä, miksi jotkut JOUTUVAT lähtemään merta edemmäs kalaan...

Mä en nyt tajua miksi siis häpeä on liian lievä ilmaisu ja porttikielto pitäis antaa Suomeen? Miten he ovat alimpaa kastia yms? Mä näen kuvassa perinteisiä thaikkunaisia, aikuisia sellaisia. [Toki pienikokoisia ja suomalaisen 13v kropan omaavia mut aikuisia ovat...] Heidän seurassaan ihan normaaleja suomalaisia 35-vuoden kieppeillä olevia miehiä joista toinen on ylipainoinen.

Kerro toki mikä tässä nyt siis on se kauhee juttu niin avautuis mullekin...

kohtis sanoi:
Suomi edustettuna mualimalla. :down:

Mitä täällä kitistään? Luuleeko porukka tosiaan, että kaikki muun maalaiset kiertelevät nähtävyyksiä ja juovat viiniä patongin kanssa, siinä missä muutama suomalainen käy vähän "naisissa". Voin sanoa että kyllä sinne pillun perässä menee muutama muukin. Yhtä hyvin tuo kuva voisi olla ruotsalaisista, jenkeistä, tai turkulaisista. Ihan mistä vaan.

MissEvilEve sanoi:
Mä en nyt tajua miksi siis häpeä on liian lievä ilmaisu ja porttikielto pitäis antaa Suomeen? Miten he ovat alimpaa kastia yms? Mä näen kuvassa perinteisiä thaikkunaisia, aikuisia sellaisia. [Toki pienikokoisia ja suomalaisen 13v kropan omaavia mut aikuisia ovat...] Heidän seurassaan ihan normaaleja suomalaisia 35-vuoden kieppeillä olevia miehiä joista toinen on ylipainoinen.

Kerro toki mikä tässä nyt siis on se kauhee juttu niin avautuis mullekin...

No voihan tuosta kuvasta vetää "johtopäätelmiä." Eli että kyseiset neidot ovat prostituoituja, ja suomalaiset miehet ovat ostaneet heidän palvelujaan. Mitään ei tietenkään valokuvien perusteella voi tasan varmasti sanoa, mutta kun tiedossa on, että monet suomalaiset käyvät Thaimaassa nimenomaan ostamassa seksipalveluja...

Ottamatta kantaa siihen, mikä totuus on tässä tapauksessa (voihan kyseessä olla aivan viaton baaripokauskin), niin mielestäni seksipalvelujen ostaminen maissa, joissa mahdollisuus siihen, että prostituoitu on vastentahtoisesti tekemässä työtään, on väärin. Viittaan tällä nyt seksiorjuuteen, naiskauppaan ja järjestäytyneen rikollisuuden toimintaan. Jokainen suomalainen, joka ostaa seksipalveluja maissa, joissa prostituutio on lainvastaista, syyllistyy paitsi rikokseen, myös potentiaalisesti naisten seksiorjuuden ja hyväksikäytön tukemiseen.

Tiedän, että länsimaissa suuri(n?) osa prostituoiduista on itse valinnut ammattinsa, mutta Itä-Euroopassa ja Kaukoidässä tilanne ei välttämättä ole niin ruusuinen. Usein kouluttamattomat, maaseudulta kotoisin olevat tytöt (huom. monet ovat selkeästi alaikäisiä Suomen standardien mukaan)/naiset ajautuvat järjestäytyneen rikollisuuden kynsiin, ja heitä painostetaan ja pakotetaan bordelleihin ja kaduille kauppaamaan itseään. Pakotietä heille ei juuri ole. Heidän ainoa toivonsa on se, että kysyntä lakkaa tai valtion valvonta lisääntyy.

Alistettuja naiskaupan ja prostituution uhreja on olemassa tasan niin kauan kuin on sellaisia palvelujen ostajia, joita ei kiinnosta vittuakaan...

Tomppa85 sanoi:
Ottamatta kantaa siihen, mikä totuus on tässä tapauksessa (voihan kyseessä olla aivan viaton baaripokauskin), niin mielestäni seksipalvelujen ostaminen maissa, joissa mahdollisuus siihen, että prostituoitu on vastentahtoisesti tekemässä työtään, on väärin. Pla pla pla...

Joo, tuossa oli ihan asiallista juttua kyllä, mutta itse en halunnut takertua vain siihen olisivatko he prostituoituja vaiko eivät [moni ks. paikoissa on, vaikkei ihan rahana mutta jollakin muulla tavalla 'maksattavat' seurastaan, ihan niinkuin moni nainen ympäri maailman olematta varsinaisesti 'maksullinen'...]

No johan on taas jeesustelijoita, heti kun yks sanoo vastaan niin muut perässä. Ei oo tavallisia kolmevitosia, eronneita jne vaan ikipoikamiehiä, jollaisia mäkin tiedän monia. Jep ja ne käy kans "lomailees" tuolla päin. Kattokaa tuo helvetin "Lasse´s paradise" koko albumi niin ei tartte lässyttää ja nuo on salettiin ne ainoat julkaisukelpoiset kuvat. Ei kait sitä nyt tartte peitellä, mitä hemmot on tekemässä. Huvikseen nuolevat seteli kourassa thaitytön tissiä. Turistit kansallisuudesta riippumatta käy huorissa tuolla, piste.

Jep ja mua ainakin käy sääliks nuo nuoret tytöt, jotka joutuu rahasta tollasen äijän alla litistymään :urjo:

Ps. säälittävä noissa gallerian kuvissa on se pukinpartanen äijä, joka on Dingon keikalla vuonna -85 kuullu et blondit pohjoismaalaismiehet on etelän maissa kovaa valuuttaa ja nyt se on lähdetty oikein toteamaan. Hyvältä se kusenkeltanen ponnari näyttää...

edit: kirjotin liian kauan ja tulikin jo asiaa muilta

No voi helvetti. Ihan turhaan selasin noi kuvat läpi. Eihän siellä ollut yhtään alastonta naista.. :( Seuraavalla kerralla sitten kirjoitatte viestiin, että linkin takana ei ole alastomuutta, niin mä en tuhlaa kymmentä minuuttia hyvää nukkumisaikaa aivan turhien kuvien selailuun, jookos...!

No eikös sitä juuri tuon takia sinne "pattajalle" männä? Eihän noissa nyt ollut YHTÄÄN mitään ihmeellistä. Jos joku suomineito karistaisi hivenen "satu&tuija" ilmettään, saattaisi "lassenkin" tarve mennä "pattajalle" hikoilemaan vähentyä. Tuo maa nyt vaan sattuu olemaan huorien, "hormoonien", lapsiseksin, lämpimän ilman ja välinpitämättömän kulttuurin pesäpaikka. Itselläni ei kyllä ole koskaan ollut mitään kiinnostusta ko. maahan, eikä tule. Onhan sitä lämminta muuallakin ja tänään jo kotomaassakin "hiostisairaasti".

Uskon, että muutaman kaljan jälkeen "lasse" on ollut oikein haluttu persoona "pattajan" pimeille kaduille. Kesto huono (=tytto tekee helppoa rahaa), maksaa mukisematta, helppo ryövätä, on tyytyväinen seuraavan puolivuota - vuoden, jne. Joku saksalainen "gÜntherien" porukka, jotka saapuu maahan valtavine kameralaukkuineen ja kovempine kestoineen, on varmasti vielä ällöttävämpää. Saati ne, jotka tekevät elämysmatkoja 10 vuotiaiden poikien housuihin.

Ylipäätään ällö paikka, mutta ymmärrän, että joku mahakas peräkammarin poika, jolle "satu&tuija" antaa pakit vuosi toisensa jälkeen, menee ja nauttii siitä, kun joku pitää viikon vuodesta hyvänä. Mitä tosiaa, kuten aiemmissa posteissa tuli esille, tekee ne tuhannet muut mahattomat ihmiset, jotka menenvät tuonne "ihan vaan sen mahtavan ilmaston takia". Varmasti juuri sitä mahtavaa ilmastoa siellä ihaillaan, mutta ehkä osa myös muuta. "Lasse" ei varmasti ole elämää suurempi suomikuvan hajoittaja. Kyllä se kuva löytyy muistakin "pattajalle" matkaavista kansoista.

Anteeksi :david:

Aamen, Tape

161_G.jpg

:D aikamoisia nuo suomipoijjaat tosiaan.
Selväähän se on, että tuolla voi joutua kiusauksen kohteeksi, nuo eukotkin varmaan ihan itse tunkeneet noiden äijien seuraan.

Jaa, taitaa se sietokyky loppua noilta thaimaan neitokaisiltakin jossain vaiheessa.

Ainakin alla olevan kuvan ilmeistä voisin päätellä, että se raja on kovin lähellä...

134_G.jpg

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom