Suomessa on aika suvaitsevaisia ihmisiä, verrattuna Viroon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
User Name

Eniten minua kummastuttaa miten "rehtiä isänmaalista heteroa" kiinnostaa miesten väliset makuuhuonehommat niin kovasti että niitä pitää olla joka välissä paheksumassa ja pitää oikein kaupungille lähteä heittelemään homoparaatia tomaateilla.
No, onhan se varmaan mukava sitten käydä poikaporukalla jälkeenpäin saunassa ja pesemässä meuhkaamisesta tulleet hiet kaverin selästä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi monet homoja puolustavat väittävät että homoja haukkuvat pelkäävät homoja, tai pelkäävät itse olevansa homo? Pelkäävät erilaisuutta. No höh. Kai sitä voi olla muitakin syitä miksi homous tuntuu väärältä. Aina pitää vetää jostain "homot on uhka teille" ja "pelkäätte homoja ja erilaisuutta".

Mitä nämä muut syyt sitten ovat?

Rasismia homofobiakin on.

Tähän mennessä kukaan ei ole vieläkään sanonut edes mitä vikaa on homoudessa. Vanhaan testamenttiin vetoaminen tai vaan roskasakiksi leimaaminen ei kyllä riitä perusteeksi. Kuitenkin homous on joidenkin mielestä niin kamalaa että se oikeuttaa väkivaltaisuuksiin ja vihaan.

Pitääkö vielä nykysuomessa tosiaan joidenkin mielestä toisia hakata tai tappaa ihan vaan erilaisuuden takia. Jospa me täällä suomessa oltaisiin joskus vähitellen valmiita hyväksymään erilaisia ihmisiä ilman vihaa ja halveksuntaa. Ja olis mukava jos ikuinen toisten homottelu vois loppua, ei saa olla liian
ilosella ja lepposella tuulella ettei luulla homoksi. Pitääkö tosta päätellä niin että homoilla on hauskempaa, ilmeisesti. Lesbot taas mielletään kait aika tosikoiksi, tiedä tuota en valitettavasti tunne yhtään.

Lopuksi: Mulle on aika lailla ihan sama mitä ihmiset puuhaa kotonaan, omapa on asiansa. Ulkonäöltään erilaiset ihmiset on mielenkiintosia ja piristäviä. Neekerimuijat on jopa penteleen kauniita. Juopot, homot, lesbot, nistit, bodarit, anorektikot, neekerit, uskovaiset, hevimiehet, bandiittosit, juntit, mummot, skidit, papat, juutalaiset, avohoitopotilaat, virolaiset, hurrit, ryssät ja rättipäät on vitun jees. Ainoot mistä en tykkää on itseään muita parempina pitävät tai väkivaltaiset kusipäät! Suvaitsevuutta ystävät :)

Enemmistö määrittää "normaalin".

Ilmeisesti kyse on nyt moraalimääritelmistä, jotka vaihtelevat enemmistön tahdon mukaan, eikä tieteellisistä määritelmistä jotka eivät perustu massojen mielipiteisiin?

Miksi suosittelet terapiaa niille joiden mielestä on parempi olla luonnollinen?

Kyse oli kait siitä, että jos "luonnollisuus" on sitä että ei kestä nähdä homoja katukuvassa vaan heitä pitää sännätä hakkaamaan, niin silloin kannattaisi tosiaan hakeutua terapiaan.

Eli yksinkertaistettuna:
Raamatun VT sanoo: tapa ne kaikki.
Kristittyjen mukaan kysessä voi olla ajan henki, kirjoittajan omat ennakkoluulot, metafora, ties mikä.

Koraani sanoo: tapa ne kaikki.
Musulmaani tulkitsee: ne on kaikki tapettava.

Paitsi että mikäli musulmaanit todellakin tulkitsisivat asiat kaikki noin simppelisti, niin maailmassa olisi 1+ miljardia terroristia.

Enemmistö määrittää "normaalin". Miksi suosittelet terapiaa niille joiden mielestä on parempi olla luonnollinen?

Veikkaan, että terapiaa ehdotettiin heille, keille tuottaa tuskaa olla erilainen, vaikka sitten kei. Ei se nyt ole hirveän oikein, että joutuu kärsimään sekä ulkopuolisista asioista, että omista ristiriidoista.

Raamatun VT sanoo: tapa ne kaikki.
Kristittyjen mukaan kysessä voi olla ajan henki, kirjoittajan omat ennakkoluulot, metafora, ties mikä.

Koraani sanoo: tapa ne kaikki.
Musulmaani tulkitsee: ne on kaikki tapettava.
Ja tämä on näin siksi, että kyseisistä kirjoista vain toinen ei usko minkäänlaiseen muutokseen. Raamattu itsessään (VT -> UT) on kertomus muutoksesta parempaan (ja lain uudesta tulkinnasta, eikös näin?), kun koraani puolestaan kieltää sekä muutoksen että väärintulkinnan mahdollisuuden.

(Jatketaanko tästä aiheesta tuolla en ole rasisti-ketjussa?)

Ja tämä on näin siksi, että kyseisistä kirjoista vain toinen ei usko minkäänlaiseen muutokseen. Raamattu itsessään (VT -> UT) on kertomus muutoksesta parempaan (ja lain uudesta tulkinnasta, eikös näin?), kun koraani puolestaan kieltää sekä muutoksen että väärintulkinnan mahdollisuuden.

(Jatketaanko tästä aiheesta tuolla en ole rasisti-ketjussa?)

Postasin nyt vielä tähän. Raamatussa on toki eroa VTn ja UTn välillä, mutta entäs kun siellä UTssäkin Jesse toteaa, että VTn tekstit ja ohjeet ovat edelleen relevantteja ja että hän ei ole tullut kumoamaan lakia vaan täyttämään sen? Tai se, että Koraanissa löytyy esim. Katumuksen suuran kaltaista ehdottoman kuuloista tekstiä siinä missä esim. Epäuskoisten suuran kallaista tekstiä joka usein tulkitaan muiden uskontojen hyväksymiseksi.

Mikäli kumpaakin tulkitaan samalla tavalla fundamentalistisesti, niin kummatkin kieltävät muutoksen ja väärintulkinnan. Muistaakseni olen tästä ennenkin huomauttanut, mutta jostain syystä tuppaa sinulla nuo kriteerit vaihtelemaan. :)

Kyse oli kait siitä, että jos "luonnollisuus" on sitä että ei kestä nähdä homoja katukuvassa vaan heitä pitää sännätä hakkaamaan, niin silloin kannattaisi tosiaan hakeutua terapiaan.

Onko sulla ongelmia luetun ymmärtämisessä vai etkö ole edes lukenut ketjua ennenkuin alat päätäsi aukomaan :david: ? Näytä minulle kohta jossa sanon että väkivalta on ok tai ratkaisu asioihin.

Ilmeisesti kyse on nyt moraalimääritelmistä, jotka vaihtelevat enemmistön tahdon mukaan, eikä tieteellisistä määritelmistä jotka eivät perustu massojen mielipiteisiin?

Aivansama kummin haluat nähdä asian, sillä tieteellisestikkin ottaen homous tms. on poikkeama odotusarvosta.

Aivansama kummin haluat nähdä asian, sillä tieteellisestikkin ottaen homous tms. on poikkeama odotusarvosta.

No shit? eli olet nyt osoittanut meille että homous eroaa valtavirran seksuaalisesta suuntautumisesta, eli se on erilaista. nerokasta.

Jos nyt vielä kerrot meille mitä pahaa siinä on. Käsittääkseni vain 10% ihmisistä on vasenkätisiä, eli tällä perustelulla sulla on jotain myös heitä vastaan?

No shit? eli olet nyt osoittanut meille että homous eroaa valtavirran seksuaalisesta suuntautumisesta, eli se on erilaista. nerokasta.

Jos nyt vielä kerrot meille mitä pahaa siinä on. Käsittääkseni vain 10% ihmisistä on vasenkätisiä, eli tällä perustelulla sulla on jotain myös heitä vastaan?

Kuten olen jo muillekkin sanonut, lue ketju ennenkuin viisastelet, ok?
Sanoin edelliseen vasenkätisjuttuun(niin, sekin on käytetty jo) että olen itse vasenkätinen, mutten esimerkiksi pidä paraateja sen kunniaksi :rolleyes:

Kuten olen jo muillekkin sanonut, lue ketju ennenkuin viisastelet, ok?
Sanoin edelliseen vasenkätisjuttuun(niin, sekin on käytetty jo) että olen itse vasenkätinen, mutten esimerkiksi pidä paraateja sen kunniaksi :rolleyes:

Kummasti sulla on vaan samat perustelut olla homoja vastaan, kuin jos mulla olisi vaikka olla vasenkätisiä vastaan. Mut ei mulla oo mitään sua vastaan sen takia että sä olisit vasenkätinen.
Ja miten sun elämääsi häiritsee jos homot pitävät paraatia, saitko traumoja kenties tai jotain?

Paitsi että käsittääkseni tieteen kentällä puhutaan muista käsitteistä kuin "normaalista" ja "epänormaalista", sikäli kun ne ovat arvolatautuneita sanoja ja tieteen tehtävä ei ole arvottaa.

Poikkeuksia kuitenkin on ja keit voisivat olla yhteiskunnalla paljon vaarallisempia jos he joutuisivat piilottamaan minuutensa.

Tosiasioita ei voi kieltää.

Eniten minua kummastuttaa miten "rehtiä isänmaalista heteroa" kiinnostaa miesten väliset makuuhuonehommat niin kovasti että niitä pitää olla joka välissä paheksumassa ja pitää oikein kaupungille lähteä heittelemään homoparaatia tomaateilla.
No, onhan se varmaan mukava sitten käydä poikaporukalla jälkeenpäin saunassa ja pesemässä meuhkaamisesta tulleet hiet kaverin selästä.

:thumbs: Hieno postaus!!

Itsekin ihmettelen sitä miksi ihmisiä kiinnostaa se mitä homot, lesbot tai bit tekee siellä makuuhuoneessa? Ei muakaan kiinnosta vetääkö naapurin Pertti Liisaa ykköseen, kakkoseen tai muuhun reikään. Sitten jos naapurin Pertti haluaa mennä kaupungille marssimaan biodynaamisen tofukorvikkeen puolesta, niin ei valkoisen, kolmekymppisen, lähetyssaarnaaja-asennosta tykkäävän lihansyöjän tarvii vetää Perttiä kuonoon, kun se on erimieltä ja tietää että Pertti vetää nahkapuvussa Liisaa ja pitää sitä sairaana.

Tämä kaikki riippumatta siitä mitä siellä makuuhuoneessa tapahtuu.

:piis: & :haart:

Muuten uskon aika pitkälle tuohon ensimmäisen kappaleen teoriaasi että homofoobikoilla on jonkinasteista kaappihomoutta.

Mutta en mä homofoobikkojakaan halua tuomita. Uskon että kaappihoumous ei ole sairaus vaan synnynäinen ominaisuus kuten "oikea" houmouskin. Kunhan sen väkivallan jättävät pois niin kaapissa on ihan hyvä olla :)

Saman teorian pohjalta voisi ajatella, että kaikki pedofilian vastustajat ovat kaappipedareita. Ei se ehkä ihan noin yksiselitteistä aina ole..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom