Suomessa on aika suvaitsevaisia ihmisiä, verrattuna Viroon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Tästä tulee mieleen Venäjän suurmuftin medialle antama lausunto viime talvelta. Hänen mukaansa kaikki homoseksuaalit tulisi piestä, ja kaikki normaalit haluavat näin tehdä. Eli taitaa tuo homoviha olla aika syvällä kaikissa noissa itäisissä maissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tästä tulee mieleen Venäjän suurmuftin medialle antama lausunto viime talvelta. Hänen mukaansa kaikki homoseksuaalit tulisi piestä, ja kaikki normaalit haluavat näin tehdä. Eli taitaa tuo homoviha olla aika syvällä kaikissa noissa itäisissä maissa.

Asiaa! Saisi olla syvällä suomessakin. Mikään ei vituta niin paljon kuin neitihomot.

Kitos diagnoosista.
Aivojani ei olekkaan tutkittu. Täytyypä hankkia siirrännäinen. Tosin en halua siltikään olla hetero :lol2:
Sä otat melkoisen henkilökohtaisesti kommentteja, joita ei ole tarkoitettu sulle. Ja etkö sä ollut biseksuaali, ja täten lisääntymiskykyinen? Tuo jantusen esimerkki ei siinä tapauksessa meinaan osu suhun millään tapaa.

Tosin onhan niitä omasta halustaan lapsettomia heteroitakin. Jotain on vinksahtanut niidenkin päässä.
Kasvuympäristöni oli aivan kauhea :curs: Olen alkoholistiperheen lapsi. Ekaluokalle mennessäni itkin ystäväni kanssa vallan kauheasti :itku: Olin arka ja pelokas. No sitä olen vieläkin, eräänlainen erakko. Viihdyn paremmin yksin kuin huonossa seurassa :eek:
Tällä tuskin on mitään tekemistä sun seksuaalisen suuntautumisen kanssa.

Asiaa! Saisi olla syvällä suomessakin. Mikään ei vituta niin paljon kuin neitihomot.

Harvinaisen typerä kommentti. Että pitäisi homoviha olla syvällä Suomessakin? Miksi? Pitäisikö kaikkea sellaista saada hakata josta ei itse pidä? Jos minun mielestäni joku on ruma ja ällöttävä samalla tavalla kuin neitihomot sinun mielestäsi, niin saanko mennä ja hakata sen ruman? Onko se hyväksyttävää kun se vituttaa mua?

Kitos diagnoosista.
Aivojani ei olekkaan tutkittu. Täytyypä hankkia siirrännäinen. Tosin en halua siltikään olla hetero :lol2:
Kasvuympäristöni oli aivan kauhea :curs: Olen alkoholistiperheen lapsi. Ekaluokalle mennessäni itkin ystäväni kanssa vallan kauheasti :itku: Olin arka ja pelokas. No sitä olen vieläkin, eräänlainen erakko. Viihdyn paremmin yksin kuin huonossa seurassa :eek:

Ei ollut tarkoitus satuttaa kenenkään tunteita. Kaikilla meillä on jonkunasteisia vinksahduksia päässä, ne vaan ilmenevät eri tavoin. Erään homoseksuaalin kanssa juteltuani asiasta järkevästi, tämä oli itseasiassa hänen oma teoriansa, siis tuo kasvuympäristö. Ei tietenkään varmasti pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. Sorry yleistys.

mä uskon

Niinpä, se on sinun mielipiteesi, mutta kyseleppä niiltä ihmisiltä jotka pilveä polttelevat että onko se heidän mielestään huono/vaarallinen tapa. Eli halusin vain nyt selittää että katsos homojen mielestä homot on jees ja möyhypäiden mielestä polttelu on jees... Tajuatko nyt pointin?

Niinpä, se on sinun mielipiteesi, mutta kyseleppä niiltä ihmisiltä jotka pilveä polttelevat että onko se heidän mielestään huono/vaarallinen tapa. Eli halusin vain nyt selittää että katsos homojen mielestä homot on jees ja möyhypäiden mielestä polttelu on jees... Tajuatko nyt pointin?

Heh, en ole itse homo mutta on ne mustakin ihan jees, perämiehet siis.
Ei niin jees, että haluaisin sitä heidän jeesiyttään lähteä paraatissa juhlistamaan, tai haluaisin jotain hemmoa muutenkaan nostaa jalustalle muiden yläpuolelle sen takia, että hän on homo, mutta en näe homon homoutta ei-ookoona.

Eikä pidä unohtaa, kyläl pitäisi olla cruel and vengeful God, että laittais meille miehille G-pisteen perseeseen, ja sitten kieltäisi homouden :whip:

Mutta hei, mä en ole homo, ja mun mielestä homot on ihan o'gay. Kyllä mä vähän alan ymmärtämään sun pointtia tosin, en vain ole samaa mieltä.

En ole homo enkä heinää poltteleva homo mutta
ei häiritse homot eikä heinää polttavat homot :) Se mitä aikuiset ihmiset tekevät keskenään ei oikeastaan voisi hirveästi vähempää kiinnostaa.
Paraateja varmastikkin tarvitaan niin kauan kuin näitä keitä ällöttää ja suututtaa on olemassa.

No selitäppä

Vähän epäselväksi toi sun pätkä jäi, mutta itse käsitin sen niin että puhuit siitä että koska ennen homoseksuaalisuus oli paha asia mutta nyt ei, niin pedofiliallekin tms. voisi joskus käydä näin - eli se voisi muuttua hyväksytyksi. Tällainen päättely olisi se mainittu argumentointivirhe.

Ja pedofiilit suorastaan nauttii joka hetkestä tuntiessään himoa pieniä poikia kohtaan, ja se on niiden kaikkien mielestä ihan jees. Tällaisilla ihmisillä ei ole samanlaisesta kasvatuksesta huolimatta minkäälaista moraalia eikä omaatuntoa?

Onko sulla ollut joskus huono omatunto?

Ootko koskaan tehnyt mitään väärää?

Miks?

Ja pedofiilit suorastaan nauttii joka hetkestä tuntiessään himoa pieniä poikia kohtaan, ja se on niiden kaikkien mielestä ihan jees. Tällaisilla ihmisillä ei ole samanlaisesta kasvatuksesta huolimatta minkäälaista moraalia eikä omaatuntoa?

Onko sulla ollut joskus huono omatunto?

Ootko koskaan tehnyt mitään väärää?

Miks?

No tota... postisi pointti on erittäin hukassa enkä keksi mitään keinoa yhdistää noita asioita kyseessä olevaan asiaan. Meinasin jo vastata noihin kysymyksiisi mutta hetken luettuani viestiäni tulin siihen tulokseen että ollaan menossa niiiiiiiin kauas offtopickiin että voitaisi palata takaisin raiteille ja sä kerrot miksi kyselet tuollaisia asioita ja miten ne liittyvät aiheeseen?

Ei ollut tarkoitus satuttaa kenenkään tunteita. Erään homoseksuaalin kanssa juteltuani asiasta järkevästi, tämä oli itseasiassa hänen oma teoriansa, siis tuo kasvuympäristö

Et satuttanut :D Osaan olla sarkastinen itseäni kohtaan. Olen aikamoisissa liemissä keitetty ja enää en ihmettele yhtään mitään mitä elämässä sattuu ja tapahtuu :lol2:

Kerroppa tälle vähemmistöryhmän edustajalle, jolta sait DG:ksi kasvuympäristön, et olettamus on väärä :anssi:
:offtopic: Homoseksuaalisuus kehittyy jo sikiövaiheessa.

Ja sellainenkin olettamus on täysin tuulesta temmattu, et lepakkoparin/homoparin (hieman harvinaisempaa) lapsesta automaattisesti tulee homoseksuaalinen.
Eräs esimerkki on ex-vaimoni poika joka on nyt 21vee ja täysumpihetero, asuu naisystävänsä kanssa jo kolmatta vuotta :). Verbaalisesti lahjakas ja suvaitsevainen nuorimies.

Kerroppa tälle vähemmistöryhmän edustajalle, jolta sait DG:ksi kasvuympäristön, et olettamus on väärä :anssi:
:offtopic: Homoseksuaalisuus kehittyy jo sikiövaiheessa.

Tai sitten se on geneettistä.

Anyway, nämä ns. kulttuurilliset selitykset homoseksuaalisuudelle ovat oikeastaan täysin vailla tukea. Lukaiskaapa kirja "Rakkauden evoluutio", jos asia kiinnostaa (sekin tosin vain lähinnä raapaisee aihetta).

No tota... postisi pointti on erittäin hukassa enkä keksi mitään keinoa yhdistää noita asioita kyseessä olevaan asiaan. Meinasin jo vastata noihin kysymyksiisi mutta hetken luettuani viestiäni tulin siihen tulokseen että ollaan menossa niiiiiiiin kauas offtopickiin että voitaisi palata takaisin raiteille ja sä kerrot miksi kyselet tuollaisia asioita ja miten ne liittyvät aiheeseen?

Eikö tää koko thread oo ollut offtopicissa jo monta sivua?

>Ajattelin verrata logiikkaasi omalla esimerkillä.

Sun mielestä homojen mielestä homoilu on "jees".

Ja smokerssit (420) puolustaa tietenkin omaa asiaansa.

Onhan se tietenkin noinkin, mut ei sulle tullut mieleen, et esim. homot saattavat tuntea syyllisyyttä ja kärsiä omantunnon tuskia, jopa tehdä itsareita. Vain, koska yhteiskunta tuomitsee. Että niin "jees" niiden mielestä se on. Niinkin yksinkertainen ja pieneltä vaikuttava asia, kuin hyväksynnän puuttuminen tappaa ihmisiä.

Pilven polttelijat ryhmänä ei edes sovi tähän keskusteluun, koska kyse on omasta valinnasta. Homous ei ole. Tai voihan sitä olla kaapissa ja olla onneton koko elämänsä ilman mitään mahdollisuutta tuntea oikeaa onnellisuutta.

Siksi kyselin sun omasta tunnosta. Miltä tuntuis tehdä koko ajan "väärin" ja yrittää elää TÄSSÄ yhteiskunnassa? Tiedät, että syyllisyyden tunne ei ole niitä helpoimpia.

Jonkin verran asiaa läheltä seuranneena oma teoriani homouden synnystä on moniulotteinen. Miksi kaikelle pitäisi olla yksi ja ainoa selitys? Minä uskon, että homoksi tullaan niin perinnöllisten/prenataalisten tekijöiden kuin ympäristönkin vaikutuksesta. Lisäksi homman etenemiseen vaikuttaa taatusti myös oman seksuaalisen kehityksen aikana koetut asiat.

Mun mielestä nuo fyysiset ja geneettiset syyt on oikeastaan lähes epäolennaisia homouden synnyssä. On muistettava, että mikä tahansa periytyvä persoonallisuuspiirre tulee esille ihmisessä ainoastaan ympäristön myötävaikutuksella. Vertauksena vaikkapa aggressiivisuus, joka on periytyvää, mutta oikeanlaisessa ympäristössä ei koskaan tulekaan esille. Kuitenkaan sellaista johtopäätöstä ei voi tehdä, että tyyppi on siis oikeasti homo, mutta se ei vain tule esille. Yhtä vähän kuin epäaggressiivisen ihmisen voi leimata aggressiiviseksi vain tietyn geenin löytymisen johdosta. Ympäristön osuutta ihmisen persoonaan, identiteettiin tai seksuaaliseen identiteettiin ei vain yksinkertaisesti pidä vähätellä.

Sitten on vielä se yksilöiden välinen vaihtelu sen suhteen kuinka paljon milläkin näistä tekijöistä on osuutta juuri tietyn henkilön homouteen. Ihmisistä kun on kyse niin kaikki yksinkertaistaminen on järjetöntä.

Yhtä kiinnostavaa kuin homouden synty, on homofobian synty. Miksi siitä ei tehdä tutkimuksia?

Homoutta ei ole vuosiin luokiteltu psykiatrisissa tautiluokituksissa sairaudeksi. Joillakin vain on erilaisia mieltymyksiä kuin toisilla. Joku tykkää lihavasta, joku laihasta, joku miehestä ja joku naisesta. Joku panee rumaa ihan mielellään ja joku kiihottuu ainoastaan kauniista. Joku ihailee isoja löllyviä tissejä ja joku tykkää napakoista.

Heterouden ja homouden raja on niin häilyvän olematon, että minä uskon, että 99% meistä olisi bi-seksuaaleja, jos elettäisiin täysin normittomassa ja paineettomassa ympäristössä. Kyse on kuitenkin vain kahdesta hyvin luonnollisesta asiasta summattuna yhteen 1) toisen ihmisen rakastamisesta 2) seksuaalisesta nautinnosta. Eipä siinä kovin olennaista ole niiden pissavärkkien yhteensopivuus kummankaan asian kannalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom