Millaisia kansalaisoikeuksia homoilta sitten puuttuu?
No nyt kun ovat saaneet sen rekisteröidyn parisuhteen, niin nuo adoptio-oikeudet ja keinohedelmöitys taitavat olla se keskeisin aihe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin naisethan eivät voi olla homoja?
No nyt kun ovat saaneet sen rekisteröidyn parisuhteen, niin nuo adoptio-oikeudet ja keinohedelmöitys taitavat olla se keskeisin aihe.
Hyvä ajatus!Kun nämä homopelkoiset/rasistit ym. roskaväki haluaa aina muut jonnekin muualle niin eikö näille saisi itselleen jonkin oman valtion? Jonnekin perähikiälle. Voisivat tatuoida niitä leijonia, ajella toistensa päitä, lipittää bisseä ja heitellä "heilejä" toisilleen. Ihan rauhassa.
Voisin maksaa ne sosiaalituet tuolle häviäjäporukalle suoraan sinne, vaikka olisi toinen valtio. Ei tarvitsi pelätä, että ainakaan minä tulisin sitä lintukotoa häiritsemään.
Eipä taida gay priden tarkoitus, ainakaan ainoa sellainen, olla homouden hienouden julistaminen. On siinä muitakin pointteja taustalla, esimerkiksi näiden seksuaalivähemmistöjen oikeuksien penääminen.
Heteroiden tuskin tarvitsee hetsku prideä järjestää, kansalaisoikeudet lienevät taattuja ja suurin osa jopa hyväksyy heterot.
PS: Kyllä olen ahdasmielinen mitä tähän tulee, toisaalta miksi homous olisi sen hienompi sairaus kuin muutkaan vastaavat?
Mites muiden seksuaalivähemmistöjen oikeudet? Mites pedofiilit, nekrofiilit ja zoofiilit? Pitääkö heidänkin antaa "kukkia"?
PS: Kyllä olen ahdasmielinen mitä tähän tulee, toisaalta miksi homous olisi sen hienompi sairaus kuin muutkaan vastaavat?
Evolutiivisesti ajatellen on - aika pahanlaatuinen vieläpä, poistaa käytännössä ko. yksilön kokonaan geenipoolista.Homous ei ole sairaus.
Evolutiivisesti ajatellen on - aika pahanlaatuinen vieläpä, poistaa käytännössä ko. yksilön kokonaan geenipoolista.
Homous ei ole sairaus.
Aika hyvin se ominaisuus on kuitenkin sitten säilynyt luonnossa. Homoja yksilöitä kun löytyy vähän joka eläinlajin parista.Evolutiivisesti ajatellen on - aika pahanlaatuinen vieläpä, poistaa käytännössä ko. yksilön kokonaan geenipoolista.
Jeh, niin on ja niin löytyy. Missään välissä sanonutkaan, että kyseinen sairaus(?) olisi jotenkin tavatonta. Ei liene periytyvää kuitenkaan?Aika hyvin se ominaisuus on kuitenkin sitten säilynyt luonnossa. Homoja yksilöitä kun löytyy vähän joka eläinlajin parista.
Sekö tekee siitä sairauden jos ei voi valita olevansa homo?No kerroppa minulle mitä se sitten on? Sinunko mielestäsi ihminen voi valita olevansa homo vai ei, jos näin on ja sen voit jotenkin järkevästi perustella/todistaa niin lupaan muuttaa tai ainakin pohtia asenteitani.