Suomen väkivaltaisin kaupunki

Originally posted by naiskovis
Miksikähän näin monet pitää juuri omaa syntymäkaupunkiaan Suomen väkivaltaisimpana? Tai sitä missä asuu?

Mä teen sitten poikkeuksen!

Loimaa, eli suomen "Enkelten Kaupunki"... Täällä ei voi saada puukosta kuin Forssalaiset, ja nekin vain jos ne on käyneet montaa viikkoa aikaisemmin uhoamassa Ladan kanssa...

Itse olen tapellut kerran, jos toisenkin... Mutta minä nyt päästän kännissä sellaisia asioita suustani, että paaviakin hirvittäisi.:whip:

Mitäs vielä? Niin joo, kyllä täällä on muutama kova jätkä. Mutta niidenkin kovuus riittää juuri ja juuri siihen että ne voinat huudella isän ostamasta toyotasta Tori-grillin asiakkaille joitain rivouksia, mitkä ovat oppineet Bad luck lovesta...

Joten kaikki te ketkä että uskalla kotikylienne kaduilla kävellä niin muuttakaa Loimaalle... Täällä on korkeintaan kalleimmat asunnot, jos väkilukuun verrataan.:evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by kalma

Loimaa, eli suomen "Enkelten Kaupunki"... Täällä ei voi saada puukosta kuin Forssalaiset, ja nekin vain jos ne on käyneet montaa viikkoa aikaisemmin uhoamassa Ladan kanssa...

Itse olen tapellut kerran, jos toisenkin... Mutta minä nyt päästän kännissä sellaisia asioita suustani, että paaviakin hirvittäisi.:whip:

Mitäs vielä? Niin joo, kyllä täällä on muutama kova jätkä. Mutta niidenkin kovuus riittää juuri ja juuri siihen että ne voinat huudella isän ostamasta toyotasta Tori-grillin asiakkaille joitain rivouksia, mitkä ovat oppineet Bad luck lovesta...

Joten kaikki te ketkä että uskalla kotikylienne kaduilla kävellä niin muuttakaa Loimaalle... Täällä on korkeintaan kalleimmat asunnot, jos väkilukuun verrataan.:evil:

Näin on,rauhallinen kaupunki elellä,viihdyn itse todella hyvin.Mistä muuten toi "enkelten kaupunki"tulee?

Profilen mukaan olet kevein Loimaalainen tällä palstalla,kannattaskohan asialle tehdä jotain? :D

Asunnon hintojen vertailua suhteessa väkilukuun... Toi on uus. ;)

Re: Re: Ei ole kylläkään fakta...

Originally posted by KJK
Maailman väkivaltaisimmat kaupungit ovat todennäköisesti Kolumbiassa tai Etelä-Afrikassa.

.....ehkäpä. Lisäksi muistakaamme maanosa nimeltä Afrikka. Jos vaikka hutujen ja tutsien välien selvittelynä jonain vuotena lahdataan miljoona ihmistä ja toiselta miljoonalta lyödään käsi poikki, niin kai siinä vanavedessäkin on siviilikin joskus erehtyy väärille poluille...jos nyt joku protestoi tilannetta ennemmin sodaksi kuin joksikin yleiseksi pahoinvoinniksi. Toisaalta millä näitä äärilaitakolkkia edes tilastoida jos 40 miljoonaa afrikkalaista kuolee tänä vuonna nälkää, kai siinä nyt mieli tekeekin r-kioski ryöstää proteiinin toivossa.........
:curs:

Originally posted by Jarek
Näin on,rauhallinen kaupunki elellä,viihdyn itse todella hyvin.Mistä muuten toi "enkelten kaupunki"tulee?

Profilen mukaan olet kevein Loimaalainen tällä palstalla,kannattaskohan asialle tehdä jotain? :D

On joo ihan rauhallinen, saatanan nistit vaan pilaa tuon "katukuvan"...
Enkelten kaupunki oli vaan joku heitto, mutta eikö se muka pidä paikkaansa?

Jaa, valehteleeko mun profiili vai ootko sä joku Tiitola???
Haen kyllä kreatiinit maanantaina, ja tänään söin kinkkukiusausta. Joten homma hallussa...
Mutta eikö se riitä kun omaa painavan sanan?

On joo ihan rauhallinen, saatanan nistit vaan pilaa tuon "katukuvan"...
Enkelten kaupunki oli vaan joku heitto, mutta eikö se muka pidä paikkaansa?

Jaa, valehteleeko mun profiili vai ootko sä joku Tiitola???
Haen kyllä kreatiinit maanantaina, ja tänään söin kinkkukiusausta. Joten homma hallussa...
Mutta eikö se riitä kun omaa painavan sanan?

Niitä huumepaskaääliöitä Loimaalla kyllä riittää,mutta kyllä niitä sitten välillä kuoleekin.

Oot profilen mukaan aikamoinen jässikkä vaikket vielä kovin vanha,oli vaan kuitattava kun itsellä on vielä toistaiseksi muutama kilo enemmän kuin sulla.;)

Muistelin että nuorempana tuntui tuolla Seinäjoella olevan kiitettävästi kähinää, joskin tietääkseni siellä vielä nykyäänkin saattaa saada tehokkaasti tukkapöllyä jos väärille herroille juttelee. Yllätyin ettei vanhaa kotikylää täällä mainittu. Hmm, ehkä pohjalaiset tykkää vääntää keskenään eikä jaksa täällä asiasta vaahdota... ;)

Tilastokeskuksen tietoa:

Kaupungit, joissa yli 50000 asukasta+Rovaniemi:

Eniten pahoinpitelyitä Joensuussa, Jyväskylässä, Rovaniemellä ja Helsingissä suhteessa asukaslukuun. Alhaalla mm. Lahti ja Kotka!

Törkeitä eniten Pori, Rovaniemi, Lahti.

Pienellä paikalla kunnon kylämätinä nostaa luvut kattoon, joten maalaiskuntia on turha tilastoida.

Ei Rovaniemi kovin paha paikka kuiten ole vaikka tilastojen mukaan oisikin väkivaltaisin kaupunki suhtautettuna asukaslukuun, tykkään asua..ja nuo tilastot on aina tilastoja..

Originally posted by Nyrkki
Yks sana orimattila.Lahti on täynnä kynä niskoja!

Sä olet :david: ...vaikka ei pahalla. Taitaa taas tulla orimattila vs. lahti provoo, josta on helppo päätellä että olet aika TEINI!

Joo kyllä Lahti vähän kovempi sana on ku Orimattila.
Mutta kyllä se Heinola jyrää !! :D

Originally posted by wezku
Joo kyllä Lahti vähän kovempi sana on ku Orimattila.
Mutta kyllä se Heinola jyrää !! :D

Onhan se hienoa kun ryypätään ja rellestetään, mutta mitä hienoa siinä on jos se tehdään sun takapihalla...eli mä ainakin pidän rauhallisista alueista asua:worship: .

Tämä viesti niille jotka vehkeet suorana selittävät että lisää tappeluja. (olen niin vitun kyllästynyt noihin riehujiin.)

Originally posted by teemal
Muistelin että nuorempana tuntui tuolla Seinäjoella olevan kiitettävästi kähinää, joskin tietääkseni siellä vielä nykyäänkin saattaa saada tehokkaasti tukkapöllyä jos väärille herroille juttelee.
Paskanmarjat,
A)Siinä kaupungissa ei ole ainuttakaan herraa.Ainut herra taitaa olla juuri paikkakunnalle eläkepäiviään viettämään muuttanut jurvan kirkkoherra.
B)Allmost kaikki kahinat on viimeset kymmenen vuotta aiheuttanu samat ihmiset,herratko?Ei,ku vitun vähäjärkiset juntit.
C)Seinäjoki kuuluu paremminkin Suomen yksinkertaisinta kansaa-threadiin.
D):david:

Originally posted by Ufc
Paskanmarjat,
A)Siinä kaupungissa ei ole ainuttakaan herraa.Ainut herra taitaa olla juuri paikkakunnalle eläkepäiviään viettämään muuttanut jurvan kirkkoherra.
B)Allmost kaikki kahinat on viimeset kymmenen vuotta aiheuttanu samat ihmiset,herratko?Ei,ku vitun vähäjärkiset juntit.
C)Seinäjoki kuuluu paremminkin Suomen yksinkertaisinta kansaa-threadiin.
D):david:

:rolleyes:
Heh, paha päivä vissiin tai pahoja kokemuksia...

Rovaniemi, Helsinki, ja ennenvanhaan Tampere. Silloin kun Lahti oli 80-luvulla maineessa niin tampereella nyrkki heilui aivan toiseen tapaan. On kiinni aika paljon poliisien toimintatavoista ja määrärahoista kuinka suuri osa esim. jengitappeluista kirjataan, yleensä vain törkeät ja "sivullisiin" kohdistuvat kuten täällä Kotkassa kymmenen vuotta sitten. Lähinnä poliisi vain hajoitti joukot, otti yhden/muutaman tyhmimmän kyytiin ja paikalle jääneiltä nimet. Putkareissulla moiset kuitattiin, asiasta on turha alkaa väittelemään sen verran on empiiristä tutkimusta tehty..

On aikapaljon tullut myös reissattua ja yhden/muutaman v-loppureissun perusteella ei voi kummia sanoa mutta Lahdessa ja Kotkassa on nykyjään todella rauhallista viikonloppuisinkin. Tottakai turpaansa voi saada vaikka maarianhaminassa (?) mutta raahallista on ja hyvä niin. Kakarampana kuin nyt pidin noita tilastojuttuja kehumisen arvoisina, nyt perheellisenä arvostaa hiukan eri asioita.

Originally posted by PorinKarhu
Rauhallisin paikka Suomessa on ehdottomasti Tampere! :thumbs:

EI edes ole kyllä rauhallisin paikka on Porvoo.
Ainut paikka missä joku ulkopaikka kuntalainen voi heitellä pulloilla autoja ja huutaa että kuka haluu turpaan.
Ja jengi vaan soittaa poliisit sivistyneesti.

Loimaa, eli suomen "Enkelten Kaupunki".

Heheheee, aikas oikeassa kyl oot. Täällä ihan yyberrauhallista viikonloppuisinkin eikä rähinöitä pahemmin oo. Tai noh nää huumepaskaääliöt kyllä on välil riesana, mutta niidenkin touhut jää suurimmaksi osaksi siihen puhumisen tasolle.
:offtopic: kalma missä skoles sä oot ku näytät olevan 17, mut eipä nyt äkkii tuu toista 17v hemmoo mielee mein koulusta (lukiosta) kuka mun lisäksi kävis kirjottelemas tänne ;)

Originally posted by Jyväbroileri
Pieksämäki on pahin. Nimi ainakin viittaa pieksemiseen :(

no itse p-mäkeläisenä voin sanoa että ei tänne ainakaan koulutettu väki tule!...spukeja on paljon ja tuntuu että itsemurhia tulee viikottain...aika pitkälti nuoret jäävät tänne elelemään kortistoon.

kyllähän täällä kahinoitakin on silloin tällöin...pieksämäki rock on!

sanotaanko näin että pieni paikka, pienet piirit.

Suositut

Back
Ylös Bottom