Suomen väkivaltaisin kaupunki

Aikoinaan,kun tuli oltua nuori,nii Kouvola ja Kuusankoski olivat toisella ja kolmannella sijalla ja Lahti taisi olla silloin nro 1

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by heikkinenp
Paikallisen lehden (Kainuun Sanomat) mukaan "perheen hajoaminen".

Siinä oli ollu joku parisuhdedraama menossa ja tuttavani oli mennyt väliin, niin oli meinannu saada kuulan päähänsä...näin kajaanissa!

Hmm...ja se minun turpaan vetäjä ei todellakaan saanut opetusta. Mies on aika tunnettu "rock a billy" piireissä ja tämän takia kukaan miespuolinen ystäväni ei uskaltanut edes avautua kyseiselle tyypille. Tää on just tätä Kajaani-meininkiä! Noo mut tää tosissaan tapahtui monta vuotta sitten. En voinu nostaa syytettä, kun itse olin alaikäisenä baarissa:D

Originally posted by rautahaba
on oikeesti mikä?ku jokaisessa kaupungissa sanotaan aina et tämä se on tai on ainakin ollut...:rolleyes:
onko tuttua?

Ei ainakaan Pori.... Kyllähän sitä väkivaltaa sais olla enemmän Porissa... mutta ei sitä näy kun sitä tarvis kun tulee illan vietosta....:kippis1:
Poriin lisää neekereitä pääsis pikkasen sivaltelemaan....:whip: '
Tony Halme is my idol.....:worship:

Ei ole kylläkään fakta...

90'luvun alussa. Henkirikosten määrä suhteutettuna väkilukuun maailman tilastossa Nastola sijalla 3. Ykkönen olisi ollu Washington D.C. ja kakkonen Kingston.
En ole ihan varma että onko Nastola edes kaupunki mutta ainakin se pakolaiskeskus jouduttiin siirtämään sieltä veke.

Re: Re: Suomen väkivaltaisin kaupunki

Originally posted by Mankeli
Ei ainakaan Pori.... Kyllähän sitä väkivaltaa sais olla enemmän Porissa... mutta ei sitä näy kun sitä tarvis kun tulee illan vietosta....:kippis1:
No just näin.:itku:

Kyllähän sitä väkivaltaa sais olla enemmän Porissa...
Poriin lisää neekereitä pääsis pikkasen sivaltelemaan....
Tony Halme is my idol.....

Tsemppiä!:thumbs:

Mä luulen että sua pitäs hieman kouluttaa.:rolleyes:

Re: Ei ole kylläkään fakta...

Originally posted by J.Jake
90'luvun alussa. Henkirikosten määrä suhteutettuna väkilukuun maailman tilastossa Nastola sijalla 3. Ykkönen olisi ollu Washington D.C. ja kakkonen Kingston.
En ole ihan varma että onko Nastola edes kaupunki mutta ainakin se pakolaiskeskus jouduttiin siirtämään sieltä veke.

Maailman väkivaltaisimmat kaupungit ovat todennäköisesti Kolumbiassa tai Etelä-Afrikassa.

Kajaanin tötterötukat ovat neitejä! Luulevat olevansa jotain mutta eivät ole kuin rasvainen letti tyhjässä päässä!
:curs:

Originally posted by Jateski
Kajaanin tötterötukat ovat neitejä! Luulevat olevansa jotain mutta eivät ole kuin rasvainen letti tyhjässä päässä!
:curs:
Siis KOKO tötteröliimatukka-imago on täysin väsyny juttu.Heräisivät nyt tähän päivään jo nekin,ei nyt eletä vuotta 48.
Jos olis vähänkin syytä niin varmasti lakaisisin pojilla katua ja tukasta saa hyvin kiinni!:curs:

Nyt taitaa Kajaanista tulla melko hyvä kuva koko jengille :D

No ei siellä todellakaan tarvii pelätä. Ne jotka rettelöi on vain kunnon juntteja, jotka ei oo paljon maailmaa nähny. Luulevat pienen soman käpykylänsä olevan maailman napa...buahaa buahaa!!!

Huomenna ois tarkoitus pitkästä aikaa käydä visiitillä kotikonnuilla...alkaa vähän tuntua siltä, et jättäiskö väliin!:lol2:

Originally posted by fitnesspimu
Ne jotka rettelöi on vain kunnon juntteja, jotka ei oo paljon maailmaa nähny. Luulevat pienen soman käpykylänsä olevan maailman napa...buahaa buahaa!!!
Mua ottaa kans hermoon tälläset tyypit ja niitähän riittää sit jokapaikas!Esim.etelä-pohjanmaalla on sellasia pikku kyliä paljon jossa jengi luulee olevansa ihan vitun kansainvälisestikin tunnettuja,ihan vitun kovia jätkiä,suuria ja mahtavia messiaita,maailman vapahtajia,siis jumalia.:worship: :worship:
Ne ei oikein osaa hahmottaa sitä tosiasiaa,että ei tarvi montaa kilsaa ajaa eri suuntaan niin niitä ei tunne kukaan ja sieltä saattaa tulla kirve päähän pystyyn jos aukoo suutaan vääräs paikas.Mutta mun puolesta saa leikkiä länkkäriä oman tutun Siwan takana jos huvittaa,ei kiinnosta mua,pääasia et pysyy siellä!

Originally posted by warloc
höpö höpö. Rollo on todettu suomen väkivaltaisimmaksi kaupungiksi viime vuonna!

Kaupungissa on eniten baareja suhtautettuna väkilukuun ja sen myötä myös eniten konflikteja. Järjestyksessä tais olla 1. Rovaniemi 2. Helsinki + muut syrjäkylät! :kippis1:

Järjestys oli kylläkin 1. Rovaniemi 2. Kajaani ja 3. Helsinki

Äitis on varmaan ylpeä.:thumbs:

Kotoisin oon tietysti Lahdesta
Liipolan pihtikatu kahdesta
illalla mennään keskustaan
tinnerihuuruissa tappelemaan.

Lahti oli muistaakseen kärjessä jokuaika sitten niinkin kunnioitettavassa asiassa kuin putkaanottojen määrässä suhteessa väkilukuun.

Lahessa on muuten kohtalaisen hyvät tsäänssit saada päihin kylillä, en oo muualla törmänny tällaseen.

Tämä Pieksämäki on ollut ainakin joskus 90-luvulla Suomen väkivaltaisin kaupunki suhteutettuna väkilukuun. :worship:

Onko sellaista kaupunkia lainkaan, mikä nyt ois väkivaltaisin?:confused:
Niin monessa eri paikassa tapahtuu koko ajan viikottain jotain, et eine mihinkään tiettyyn paikkaan kohdistu. Missään ei ole enää turvallista !:(

Originally posted by saari14
Eikös Kajaanin ammuskelija ollut joku opistoupseerin retale; vissiin jäänyt ylennys viimeisenä viitenä vuotena saamatta. Ja tais vielä olla selvinpäin.

Ihan tosi? Tosi sairas jätkä, jos ei edes selvinpäin polla säteile ton enempää.:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom