Suomen väkivaltaisin kaupunki

Nyt täytyy todeta, että tässä threadissa ei ole
kukaan seurannut viime vuosien rikosuutisointia.
Kyllähän tylyin paikka on Kemi. Jos etuilet nakkikioskilla
saat päähäsi kolmeviisseiskaa. Tai jos hymyilet
huumediilerille, saat pesismailasta. Eikä pidä
unohtaa noita iloisia veijareita, jotka yrittivät
vapauttaa toverinsa Nottinghamin seriffin vankkureista.
Eli hakekaapa parin viime vuoden Alibit ja tarkistakaa
faktanne :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Väite, että Rovaniemi olisi väkilukuun nähden väkivaltaisin kaupunki, on laskentavirhe.

Väkivaltarikosten määrä Rovaniemen kaupungissa + Rovaniemen maakunnassa yhteensä oli suhteutettu pelkästään kaupungin asukaslukuun.

Originally posted by Dragon
Mitä pienempi paikka, sitä suurempi mahdollisuus saada turpaansa? :confused:

Siinä mielessä joo, että pienemmillä paikkakunnilla kaikki huomaa heti että "Tuo ei muuten ole täältä", ja kovien jätkien pitää usein humilissa päästä testaamaan, varsinkin kun tietävät että itsellä on kotikenttäetu. Isoissa kaupungeissa ei kukaan tiedä oletko paikkakuntalainen vai ei, ja muutenkin siellä porukka on nähnyt useammanlaista kulkijaa ja näinollen ei ehkä synny niin helposti tuollaista tilannetta.

Kotiteollisuuden eräässä videossa on muuten hauskasti kuvattu tuo nakkikioskilla asioinnin vaarallisuus. Kaveri ostaa annoksen, ja kohta tulee tyyppejä ympärille ja kuuluu "Et ottanu sinappia!" ja nyrkistä kulmaan.

Kun en huomannut keneenkään mainetsemina niin laitetaan vielä : KEMI ja RAAHE. Jos ei tuu lapiosta niin ainakin saa puukkoa.:thumbs:

Joka puolella on väkivaltaa, varsinkin pienissä kaupungeissa/kylissä, joissa on paljon työttömyyttä! Porukka turhautuu (varsinkin nuoret miehet) ja eivät keksi parempaa tekemistä kuin riehua pitkin kyliä yö myöhään...

Originally posted by flexor
Nyt täytyy todeta, että tässä threadissa ei ole
kukaan seurannut viime vuosien rikosuutisointia.
Kyllähän tylyin paikka on Kemi.

Ootko nyt ihan tosissasi. Kyllähän Kemistä on viime aikoina muutamia aika hurjia juttuja kuulunut, mutta ei kai se sentään väkivaltaisin paikka ole. Itse kävin siellä viime kesänä muutaman viikon ryyppäämässä ja en ainakaan sillä reissulla nähnyt yhtään tappelua tms. vaikka muuten tulikin nähtyä yhtä sun toista. Saattanee tosin johtua siitäkin, että sillon kylällä oli niin paljon tapahtumaa, että hörhöt pysyi piilossa. Varsin mukavaa porukkaa siellä minun mielestä oli. Olihan siellä tosin havaittavissa että uusi liimanimppaaja sukupolvi on kasvamassa..

Originally posted by o_virta
Väite, että Rovaniemi olisi väkilukuun nähden väkivaltaisin kaupunki, on laskentavirhe.

Väkivaltarikosten määrä Rovaniemen kaupungissa + Rovaniemen maakunnassa yhteensä oli suhteutettu pelkästään kaupungin asukaslukuun.

Juu, näin on. Jostakin muistan vielä lukeneeni, että täällä Rollossa nuo lukemat johtuvat myös osittain siitä, että rikosilmoituksia tehdään paljon pienemmistä jutuista kuin esim. pääkaupukiseudulla, eli myös tämä vääristää tilastoja.

Originally posted by paksi
Ootko nyt ihan tosissasi. Kyllähän Kemistä on viime aikoina muutamia aika hurjia juttuja kuulunut, mutta ei kai se sentään väkivaltaisin paikka ole. Itse kävin siellä viime kesänä muutaman viikon ryyppäämässä ja en ainakaan sillä reissulla nähnyt yhtään tappelua tms. vaikka muuten tulikin nähtyä yhtä sun toista. Saattanee tosin johtua siitäkin, että sillon kylällä oli niin paljon tapahtumaa, että hörhöt pysyi piilossa. Varsin mukavaa porukkaa siellä minun mielestä oli. Olihan siellä tosin havaittavissa että uusi liimanimppaaja sukupolvi on kasvamassa..

Njoo, olihan tuossa nyt hieman liioittelua mukana.
Onhan tämä hieman rauhoittunu, kun pahimmat
riehujat on saatu hengiltä ja loput istuu linnassa.
Kieltämättä parempi näin. :)

Re: Re: Re: Re: Suomen väkivaltaisin kaupunki

Originally posted by RitkeForresteri
juu pitäisi....mutta välillä niin vituttaa kännissä kun kukaan ei tule kaupungilla aukomaan päätänsä.....se ei tietenkään huono juttu ole mutta.......:evil:
miksihä mä luulen et sä itte olet just tämmöne pikkuhinttarihomopuukuulageelipää mikä yleensä räksyttää like a donald duck, mee kinoo kaltasies seuraa!!

Re: Re: Suomen väkivaltaisin kaupunki

Originally posted by Mankeli
Ei ainakaan Pori.... Kyllähän sitä väkivaltaa sais olla enemmän Porissa... mutta ei sitä näy kun sitä tarvis kun tulee illan vietosta....:kippis1:
Poriin lisää neekereitä pääsis pikkasen sivaltelemaan....:whip: '
Tony Halme is my idol.....:worship:
kannattais sunki hiukka miettii mitä suustas päästelet!!

Tuo pyörä takasin niin jutellaan...

Originally posted by esko
Kotoisin oon tietysti Lahdesta
Liipolan pihtikatu kahdesta
illalla mennään keskustaan
tinnerihuuruissa tappelemaan.
Liipolakin taitaa olla aika paljon rauhoittunut hurjimmista ajoista, kun siellä sai väistellä parvekkeilta putoilevaa jengiä.
Meinasin takavuosina mennä kesätöihin Liipolan Salamapizzaan (pimeesti tietenkin), minkä tummaihoinen omistaja samana kesänä itse poltti vakuutusrahojen toivossa. Kehtas vielä lehdissä itkeä rasismista, kun elinkeinokin tuhotaan.

Sen sijaan Tampereen tilastot 2003 "kaunistuvat" yhdellä jahka mä saan kiinni sen vitun rainierin, joka kävi eilen noutamassa mun fillarin pihasta keskellä päivää. Että polje poika rauhassa vaan, joku kaunis päivä kun sotket vastaan, niin ilo saattaakin olla mun puolella. Alkaa penikoita särkeä tää kävely jo nyt.

kemi ja rovaniemi on asukaslukuun suhteutettuna ainakin ollut pari viimeistä vuotta väkivaltaisimpia kaupunkeja. tänä vuonna en tiedä

Joo kyllä tää mun kylä on ihan varmaan väkivaltasin ja vaarallisin mesta koko suomes. Tai oikeestaan bronx ja bagdadki on aika löysii mestoi tähän verrattuna.. :rolleyes:

Oon itte porista ja omasta mielestä tää on ihan OK paikka asua ja eikä tarvii pelätä henkensä edestä liikkuu perjantai iltana kaupungilla.. mutta olen myös kuullut kavereilta jotka asuu mm. helsingissä, että vi*#@ se pori on hullu paikka.. tiedä häntä sitten.. omista kokemuksista väkivaltaisimpia paikkoja on Lahti ja Orimattila..

Re: Re: Suomen väkivaltaisin kaupunki

Originally posted by Mankeli
Ei ainakaan Pori.... Kyllähän sitä väkivaltaa sais olla enemmän Porissa... mutta ei sitä näy kun sitä tarvis kun tulee illan vietosta....:kippis1:
Poriin lisää neekereitä pääsis pikkasen sivaltelemaan....:whip: '
Tony Halme is my idol.....:worship:
:thumbs: :thumbs: :thumbs: Onnee valitsemalles tielle..

no ei täällä kajaanissa mitään rasvatukkia tartte pelätä. ne on ihan jotkut muut ympyrät ja porukat mitkä täällä eniten niitä pahoinpitelyjä tapon yrityksiä tappoja ja murhia tekee. rokkipojat enemmänkin vaan isottelee autoillaan tuolla kartsalla mutta ei niistä mitään suurempaa haittaa kenenkään terveydellä ole ollut. kajaanissa on yks oma "rikollisjärjestö" mut taitaa suurin osa sen pojista olla linnassa. ihan rauhallista täällä on ollut vaikka asunkin kajaanin "pahimassa" kaupunginosassa. ja kunnon tappeluhan vaan joskus piristää tylsää arkea.

Kai se Helsinki, mutta ´maineensa puolesta ehdottomasti Lahti:D

Ei Heinolassa ikinä tapahdu mitään, paitsi se ku Mega ei välillä pääse Kumpeliin sisään..:whip:

Kyllä se Lahti on !En ole missään nähnyt niin paljon pultsareita ja avohoitotapauksia pitkin kaupunkia irrallaan kun Lahdessa. Mutta siihenkin tottuu...
Väkivaltainen maine Lahdella on edelleen, eikä ihan syyttä...kai se on Lahtelaisten perusmentaliteetissa sellainen ärhäkkyys:curs:

Suositut

Back
Ylös Bottom